quote:heb ik nou weinig last van gehad eigenlijk
Op zondag 23 november 2003 17:16 schreef febster het volgende:[..]
Ja TOP idee, wordt je alleen wel in de special cup door de zwaardere karts constant van de baan gebeukt zodat je telkens schitterend 8e wordt
quote:whahahaha, stoer maar dat kan natuurlijk ook gejatte schilden zijn hé
Op maandag 24 november 2003 17:19 schreef Lexie het volgende:
Ok, HET bewijs dat de computer een cheatende smeerkees is: ik lig tweede, de computer eerste. Er zijn in de buurt geen itemboxes te zien, en we zitten nog in het eerste rondje. En wat ligt er op de baan? 1 banaan, terwijl ik bekogeld wordt met 2! groene schilden. En nee, hij had geen Koopa aan boord...
quote:Van wie, hij lag eerste
Op maandag 24 november 2003 17:21 schreef gamecube_master het volgende:[..]
whahahaha, stoer maar dat kan natuurlijk ook gejatte schilden zijn hé
quote:Is me al wel vaker opgevallen dat als je in de eerste ronde eerste ligt je soms ineens een banaan tegen komt die er dus niet zou mogen kunnen liggen
Op maandag 24 november 2003 17:19 schreef Lexie het volgende:
Ok, HET bewijs dat de computer een cheatende smeerkees is: ik lig tweede, de computer eerste. Er zijn in de buurt geen itemboxes te zien, en we zitten nog in het eerste rondje. En wat ligt er op de baan? 1 banaan, terwijl ik bekogeld wordt met 2! groene schilden. En nee, hij had geen Koopa aan boord...
quote:dat is best raar ja
Op maandag 24 november 2003 17:25 schreef Lexie het volgende:[..]
Van wie, hij lag eerste
quote:mm, kan je kart nou kleiner worden bij het selectie menu of niet ?
Op zaterdag 22 november 2003 17:33 schreef Lexie het volgende:[..]
Al gemerkt, ben al weer bezig aan 150cc
.
Mario Kart
quote:Nee Chrash team racing word geweldig
Op maandag 24 november 2003 18:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb nu hier ook Bomberman Kart liggen voor de PS2... Dat spel loopt nog langzamer dan diarree door een trechter. Vergeleken hiermee is Mario Kart : DD goddelijk. (Dat was ie zowieso al, maar toch)
Mario Kart
quote:gewoon geprobeerd een imitatie te creeren van mario kart die niet goed is uitgewerkt.
Op maandag 24 november 2003 18:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb nu hier ook Bomberman Kart liggen voor de PS2... Dat spel loopt nog langzamer dan diarree door een trechter. Vergeleken hiermee is Mario Kart : DD goddelijk. (Dat was ie zowieso al, maar toch)
Mario Kart
Heb gister voor het eerst Double Dash gedaan maar ik had het na 10 minuten al gezien...
quote:zeker in je 1tje
Op maandag 24 november 2003 18:52 schreef Zwansen het volgende:
En toch blijft mariokart op de SNES mijn all time favorite! Met afstand!Heb gister voor het eerst Double Dash gedaan maar ik had het na 10 minuten al gezien...
quote:Ja! Denk inderdaad dat nadat ik vanavond mijn broertje ff heb afgemaakt met battle mode (of hoe dat ook mag heten met deze) ik het spel wel kan waarderen!
Op maandag 24 november 2003 18:55 schreef gamecube_master het volgende:[..]
zeker in je 1tje
quote:hehe, dan is het leuker, het spel moet je met mp spelen anders verveeld het snel, ik ga altijd met z'n 2en in 1 karretje zodat me broer me niet kan verslaan
Op maandag 24 november 2003 18:58 schreef Zwansen het volgende:[..]
Ja! Denk inderdaad dat nadat ik vanavond mijn broertje ff heb afgemaakt met battle mode (of hoe dat ook mag heten met deze) ik het spel wel kan waarderen!
quote:wat laf!
Op maandag 24 november 2003 19:00 schreef gamecube_master het volgende:[..]
hehe, dan is het leuker, het spel moet je met mp spelen anders verveeld het snel, ik ga altijd met z'n 2en in 1 karretje zodat me broer me niet kan verslaan
quote:Ik vond Mariokart ook het eerste half uur maar een bout spel, om eerlijk te zijn
Op maandag 24 november 2003 18:52 schreef Zwansen het volgende:
En toch blijft mariokart op de SNES mijn all time favorite! Met afstand!Heb gister voor het eerst Double Dash gedaan maar ik had het na 10 minuten al gezien...
Maar daarna begon het steeds leuker te worden.
En nou vind ik het super, zowel single-player als met zijn 3-en of 4-en.
Ik heb alleen nog geen battle met zijn 3-en of 4-en gedaan.
Met 2 spelers is dat iig SAAI
Eindelijk 100 cc special goud gehaald
quote:Je loopt achter kom op
Op dinsdag 25 november 2003 01:01 schreef Notorious_Roy het volgende:Eindelijk 100 cc special goud gehaald
quote:je bedoelt zeker de mirror all cup
Op dinsdag 25 november 2003 01:02 schreef Mr.Noodle het volgende:[..]
Je loopt achter kom op
Gaan voor die Mirror Special cup!!!
En de comp zat weer te cheaten. Hij viel helemaal van Rainbow road af, maar hij zweefde gewoon weer de baan op, zonder snelheidsverlies
.
quote:als de comp niet zou cheaten zou het helemaal niet moeilijk zijn
Op dinsdag 25 november 2003 11:27 schreef Lexie het volgende:
Ik heb gisteren de alltour cup 150cc, en de gehele mirror mode gehaald op goud.
En de comp zat weer te cheaten. Hij viel helemaal van Rainbow road af, maar hij zweefde gewoon weer de baan op, zonder snelheidsverlies
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |