Welke denken jullie dat het zijn en waarom?
quote:
Op maandag 17 november 2003 17:46 schreef Vaakje het volgende:
Ik bedoel filosofie..
[Dit bericht is gewijzigd door ForeverEternalFreak op 17-11-2003 17:47]
Lucht- en Ruimtevaart
Werktuigbouwkunde
Maritieme Techniek
Econometrie wordt ook altijd erg moeilijk genoemd, maar weet verder niks van die studie.
Of dit echt iets zegt over de moeilijkheidsgraad is wat anders natuurlijk.
Wiskunde
Technische Natuurkunde
Maar als je kijkt naar de gemiddelde studie duur komen de meeste technische studies wel in aanmerking dnek ik... En Sterrenkunde en econometrie schijnen ook moeilijk te zijn.
dit veranderd namelijk steeds en is nooit uitgemolken......je kunt bijv altijd betere medicijnen ontwikkelen.......
quote:Nou, door de moeilijkheidsgraad volgens mij niet hoor. Naar wat ik hoor van mensen die het studeren/gestudeerd hebben lijkt het eerder een HBO-studie, vanwege het vele-stampen-en-weinig-hoeven-te-snappen voor tentamens en het praktisch bezig zijn in de snijzaal, waarvoor je geloof ik al punten kunt krijgen enkel omdat je vaak genoeg aanwezig was
Op maandag 17 november 2003 17:49 schreef ianweeks het volgende:
En misschien geneeskunde, wat niet alleen zwaar is door de moeilijkheidsgraad maar ook door de verantwoordelijkheid de je op je neemt voor in de rest van je leven.
quote:as if
Op maandag 17 november 2003 17:54 schreef DonStefano het volgende:
Communicatie Wetenschap
quote:Stomme vragen bestaan niet, alleen stomme antwoorden!
Op maandag 17 november 2003 17:53 schreef Bioman_1 het volgende:
Stomme vraag, dit is geheel persoonsafhankelijk.
quote:Artsen ontwikkelen geen medicijnen! Dat zijn over het alg. biologen en farmaceuten
Op maandag 17 november 2003 17:54 schreef DIA het volgende:
Ik denk medische:
medicijnen-chirurchie-eddit veranderd namelijk steeds en is nooit uitgemolken......je kunt bijv altijd betere medicijnen ontwikkelen.......
quote:Hoa lang ben jij al bezig dan?
Op maandag 17 november 2003 17:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik doe LR en vind het tering moeilijkHoe andere studies zijn weet ik niet
Maar als je kijkt naar de gemiddelde studie duur komen de meeste technische studies wel in aanmerking dnek ik... En Sterrenkunde en econometrie schijnen ook moeilijk te zijn.
Filosofie.
.
quote:Ik stem makkelijkste studie!
Op maandag 17 november 2003 17:54 schreef DonStefano het volgende:
Communicatie Wetenschap
maar ruimtevaarttechniek, sja zoveel wubbo okkeltjes hebben we niet nodig, dus misschien is het daarom zwaar?
quote:I was being sarcastic...
Op maandag 17 november 2003 17:55 schreef julekes het volgende:[..]
as if
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |