quote:Ow, opluchting!!!
Op maandag 1 december 2003 15:49 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Komt in je mailbox
Heb geduld, het is druk bij Ninty nu
Ik wil namelijk inloggen en op de index kom ik nog wel, alleen dan blijft die hangen... hij laad niets meer... is de site nu dus egt dood of legt het totaal aan mij?
quote:
Hallo,Ik zit al een paar weken met smart te wachten op die zelda collecters item.
Ik kwam dan ook maandag om half 5 thuis en ging meteen naar nintendo.nl
Bestelde een zelda disc zonder problemen. Echt mijn complimenten hiervoor.
De server werkt goed, ik kan inloggen, er zijn nu nog 800 over.
Heel goed gedaan nintendoMijn complimenten
Gr. Lex
quote:ligt aan jou denk ik, of iig je internetverbinding, want ik kom zo binnen.
Op maandag 1 december 2003 16:26 schreef Tenusia het volgende:
Klopt het dat je niet meer kan inloggen?Ik wil namelijk inloggen en op de index kom ik nog wel, alleen dan blijft die hangen... hij laad niets meer... is de site nu dus egt dood of legt het totaal aan mij?
quote:Ik heb er nog 1200 over ofzo
Op maandag 1 december 2003 23:29 schreef Khadgar het volgende:
Zat sterren... Nog over ook
quote:Van welke titel?
Op maandag 1 december 2003 15:17 schreef -Marjo- het volgende:
Ik heb nog 250 sterren liggen voor de liefhebber (mocht je te weinig sterren hebben)...
Nog steeds nix binnen ![]()
quote:Ik heb dat mailtje nog niet eens ontvangen...
Op dinsdag 2 december 2003 15:14 schreef Notorious_Roy het volgende:Nog steeds nix binnen
quote:Dan heb jij die bonus cd toch al???
Op dinsdag 2 december 2003 11:45 schreef FreedonNadd het volgende:[..]
Van welke titel?
Zelf heb ik nu mario sunshine en mario kart double dash dus ik ben nog naarstig op zoek naar extra sterren.
(heb ook pas sinds zondag een cube)
quote:En anders ben je een stomme fuck dat je t verkeerde pakket hebt gekocht...
Op dinsdag 2 december 2003 15:48 schreef -Marjo- het volgende:[..]
Dan heb jij die bonus cd toch al???
quote:Die bonus-cd heb ik idd al maar er komt vast nog wel eens een nieuwe bonus-cd.
Op dinsdag 2 december 2003 15:48 schreef -Marjo- het volgende:[..]
Dan heb jij die bonus cd toch al???
quote:Zelfs mn moeder had het goede pakket gekocht
Op dinsdag 2 december 2003 15:51 schreef Denni5 het volgende:[..]
En anders ben je een stomme fuck dat je t verkeerde pakket hebt gekocht...
no offence
Misschien dat er nog mensen zijn die een code dubbel hebben of iets dergelijks? Je zou mij er echt heel erg blij mee maken. Of misschien tips of aanbevelingen van bijvoorbeeld vragenlijsten waarmee je sterren krijg?
Alvast bedankt
quote:Gewoon spel kopen.
Op donderdag 4 december 2003 10:11 schreef Tenusia het volgende:
Ik vroeg me af of er een snelle manier was om 45 sterren te verdienen. Die kom ik namelijk te kort voor de disk. En ik ben bang dat die over 9 dagen wel uitverkocht zal zijn, omdat dan sinterklaas geweest is en dus veel mensen misschien net hun laatsten sterretjes hebben gekregen.Misschien dat er nog mensen zijn die een code dubbel hebben of iets dergelijks? Je zou mij er echt heel erg blij mee maken. Of misschien tips of aanbevelingen van bijvoorbeeld vragenlijsten waarmee je sterren krijg?
Alvast bedankt
Het probleem is alleen dat ik in de vakantie naar Japan toe gaat voor een paar maanden en mijn geld dus hard nodig hebt. Hierdoor ben ik gedwongen op me centen te letten en kan ik niet net als vroeger als ik me verveelde een nieuw spel halen ![]()
Daarom vroeg ik me af of er nog bijvoorbeeld actieve vragenlijsten waren of andere acties waarmee je net die paar extra sterrentjes kan verdienen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |