quote:Nou, ik zeg het alleen als er direct naar gevraagd wordt, of als ze naar m'n vriendin gaan vragen anders echt niet.
Op maandag 17 november 2003 19:40 schreef XMN8R het volgende:[..]
dat moet voor de eerstkomende vrijdagmiddag-borrel geregeld kunnen zijn toch..
En euhm.. waren vandaag al meerdere homo's in de zaak. Heb een stelletje geholpen en nog een best wel leuke jongen. En heb er lang oogcontact met een andere jongen, was erg schattig om te zien Hij wilde ook iets te graag door mij geholpen worden, maar een collega trok zijn nummertje en moest hem gaan helpen, ik had z'n nummer ook niet afgeroepen, maar hij liep wel naar mij toen, terwijl m'n collega bij de pc naast me stond. 't viel verder niet op ofzo
[Dit bericht is gewijzigd door Vlarp op 17-11-2003 19:45]
quote:Ik kom morgen wel even langs....
Op maandag 17 november 2003 19:43 schreef Vlarp het volgende:
Nou, ik zeg het alleen als er direct naar gevraagd wordt, of als ze naar m'n vriendin gaan vragen anders echt niet.En euhm.. waren vandaag al meerdere homo's in de zaak. Heb een stelletje geholpen en nog een best wel leuke jongen. En heb er lang oogcontact met een andere jongen, was erg schattig om te zien
Hij wilde ook iets te graag door mij geholpen worden, maar een collega trok zijn nummertje en moest hem gaan helpen, ik had z'n nummer ook niet afgeroepen, maar hij liep wel naar mij toen, terwijl m'n collega bij de pc naast me stond. 't viel verder niet op ofzo
"Joehoeeee, verkopertje! Ik heb je nummertje getrokken geloof ik
. Schat luister, dat chip-ding werkt niet goed en nou weet ik niet of ik die dikke of die dunne ehh... kabel erin moet doen. En der zitten zoveel mogelijkheden op; in welk gat moet ie dan, darling? Nee, ik heb m niet meegenomen, kun je niet even bij mij thuis komen kijken?
"
done. jij hebt een gezellige avond vrijdag
quote:
Op maandag 17 november 2003 19:49 schreef XMN8R het volgende:[..]
Ik kom morgen wel even langs....
"Joehoeeee, verkopertje!
Ik heb je nummertje getrokken geloof ik
. Schat luister, dat chip-ding werkt niet goed en nou weet ik niet of ik die dikke of die dunne ehh... kabel erin moet doen. En der zitten zoveel mogelijkheden op; in welk gat moet ie dan, darling? Nee, ik heb m niet meegenomen, kun je niet even bij mij thuis komen kijken?
![]()
"
done. jij hebt een gezellige avond vrijdag
Doe maar niet heh
Hmm.. vrijdag? Jawel hoor.. ik ga het weekend goed beginnen
quote:n'avond Caz!
Op maandag 17 november 2003 19:45 schreef Cazman het volgende:
avond
quote:Jaaaaa! Laten we het wél doenl!
Op maandag 17 november 2003 19:50 schreef Vlarp het volgende:Doe maar niet heh
Hmm.. vrijdag? Jawel hoor.. ik ga het weekend goed beginnen
stond mijn huisgenote weer aan de deur, of ze een nr op mocht zoeken op internet. Ik denk, mooi, een goed moment om haar aan te spreken op hget feit dat ze een oude kapotte telefoon heeft neergezet waardoor ik niet kan adsl'en. Wil ze niet de andere terugzetten omdat dat ding stuk zou worden gemaakt. Ik zeg, nou, dan kopen we wel een nieuwe "nee daar betaal ik niet aan mee"
*zucht*
nou d'r nr gevonden - dacht dat het iets heel ingewikkeld is, kon ze het achteraf ook gewoon in het telefoonboek vinden, kutwijf
quote:schopje naar 333440
Op maandag 17 november 2003 20:10 schreef Waxxer het volgende:stond mijn huisgenote weer aan de deur, of ze een nr op mocht zoeken op internet. Ik denk, mooi, een goed moment om haar aan te spreken op hget feit dat ze een oude kapotte telefoon heeft neergezet waardoor ik niet kan adsl'en. Wil ze niet de andere terugzetten omdat dat ding stuk zou worden gemaakt. Ik zeg, nou, dan kopen we wel een nieuwe "nee daar betaal ik niet aan mee"
*zucht*
nou d'r nr gevonden - dacht dat het iets heel ingewikkeld is, kon ze het achteraf ook gewoon in het telefoonboek vinden, kutwijf
kom op, een beetje relnicht laat dat niet op zich zitten hoor.
quote:al gedaan
Op maandag 17 november 2003 20:18 schreef XMN8R het volgende:[..]
schopje naar 333440
kom op, een beetje relnicht laat dat niet op zich zitten hoor.
ik word echt schijtziek hier
quote:*aai ende knuffel*
Op maandag 17 november 2003 20:22 schreef Waxxer het volgende:
al gedaanik word echt schijtziek hier
![]()
Het komt wel goed, maar dan moet je wel actie ondernemen hoor. Desnoods 'oog om oog...' je hoeft niet alles over je kant te laten gaan toch? Ik mag morgen niet naar Vlarp, dus dan kom ik wel even naar Zwolle
quote:In de laatste 24 maanden zijn er in Nederland 1067 jongens geboren die de naam Stephan gekregen hebben.
Op maandag 17 november 2003 20:45 schreef Great_Expectations het volgende:
In de laatste 24 maanden zijn er in Nederland 8744 jongens geboren die de naam G_E gekregen hebben.
Ik ben origineler Mijn pup wel 13.000!!!
O... zijn naam staat ook op 1.....
quote:In de laatste 24 maanden zijn er in Nederland 14 meisjes geboren die de naam G_E gekregen hebben.
Op maandag 17 november 2003 20:45 schreef Great_Expectations het volgende:
In de laatste 24 maanden zijn er in Nederland 8744 jongens geboren die de naam G_E gekregen hebben.
In de laatste 24 maanden zijn er in Nederland geen jongens en meisjes geboren die de (echte) naam van XMN8R gekregen hebben.
quote:In de laatste 24 maanden zijn er in Nederland 73 jongens geboren die de naam jan-pieter gekregen hebben.
Op maandag 17 november 2003 20:49 schreef Vlarp het volgende:In de laatste 24 maanden zijn er in Nederland 57 jongens geboren die de naam herbert gekregen hebben.
Tjeuh... .
quote:
Op maandag 17 november 2003 20:50 schreef XMN8R het volgende:[..]
In de laatste 24 maanden zijn er in Nederland 14 meisjes geboren die de naam G_E gekregen hebben.
ik ben pas uniek .
Toch leuk om te weten
quote:V
Op maandag 17 november 2003 20:56 schreef Jerruh het volgende:
In de laatste 24 maanden zijn er in Nederland 35 jongens geboren die de naam jerre gekregen hebbenik ben pas uniek
.
quote:
Op maandag 17 november 2003 20:50 schreef XMN8R het volgende:
In de laatste 24 maanden zijn er in Nederland geen jongens en meisjes geboren die de (echte) naam van XMN8R gekregen hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |