quote:Ik ben do-blo, weet niet wat de uitkomst is.....
Op maandag 17 november 2003 14:25 schreef LintuxCx het volgende:[..]
![]()
quote:Wil wel een poging wagen hoor
Op vrijdag 21 november 2003 23:03 schreef M1RR1E het volgende:[ 5 kinderen om haarlijn voort te zetten ]
In die paar minuten
?
quote:* LintuxCx wijst M1RR1E op zijn user-icon... Nee, zo rood is het nou ook weer niet, maar het komt een end in de buurt hoor.
Op vrijdag 21 november 2003 22:56 schreef M1RR1E het volgende:
Die drie kandidaten zijn allemaal meiden. Weet er nog net genoeg van om te weten dat dát niet echt opschiet
quote:Dus... En bedankt.
Op vrijdag 21 november 2003 23:08 schreef Denocorp het volgende:
Roodharige mannen zijn trouwens idd de parias van onze mannen-maatschappij.
quote:Volgens mij zorgen die anders-raciale invloeden dan juist voor een grote boost?
Op maandag 17 november 2003 08:57 schreef Twoflower het volgende:
Hoeveel ouders heb je dan? Zes?
quote:* M1RR1E wijst LintuxCx op zijn user-icon... Nee, Zo rood is míjn haar nou ook weer niet
Op zaterdag 22 november 2003 01:40 schreef LintuxCx het volgende:[..]
*LintuxCx wijst M1RR1E op zijn user-icon... Nee, zo rood is het nou ook weer niet, maar het komt een end in de buurt hoor.
[..]
ok, ik geef toe, ook mijn user-icon is wat extremer rood dan ik
quote:
Op maandag 17 november 2003 08:57 schreef Twoflower het volgende:[..]
Hoeveel ouders heb je dan? Zes?
quote:Ik denk het ja. Mijn vader heeft een beetje peper-en-zout-kleurig haar (en als hij een baard zou laten staan zou die rossig zijn, geloof ik), sproeten en blauwe ogen en mijn moeder heeft zwart haar, bruine ogen en wordt altijd heel bruin.
Op maandag 17 november 2003 14:17 schreef Aventura het volgende:
Mijn pa heeft blond haar, mijn ma gitzwart. (Zou dat dan DE combi zijn?)
Ik heb rood haar en lichtblauwe ogen, maar geen sproeten en ik word ook bruin. Niet zo bruin als m'n moeder maar ik kan wel echt bruin worden. Beetje een rare mix inderdaad.
quote:Was bij mij een totaal gebrek aan creativiteit op het moment van registreren en alle andere nicks die ik wilde nemen bestonden al. Dan maar rooie geprobeerd, maar die bestond ook al. Daarna maar rooierooie gedaan, maar ik vind het zelf een stomme nick.
Op maandag 24 november 2003 18:09 schreef Youssef het volgende:
Wel grappig dat internettende roodharigen vaak een nickname kiezen die daarbij past
quote:Oh? Ik krijg anders bij jouw nick niet bepaald het idee dat je rood haar hebt?
Op maandag 24 november 2003 18:09 schreef Youssef het volgende:
Wel grappig dat internettende roodharigen vaak een nickname kiezen die daarbij past
quote:
Op maandag 24 november 2003 18:13 schreef hace_x het volgende:[..]
Oh? Ik krijg anders bij jouw nick niet bepaald het idee dat je rood haar hebt?
quote:
Op maandag 24 november 2003 18:01 schreef rooierooie het volgende:[..]
Ik denk het ja. Mijn vader heeft een beetje peper-en-zout-kleurig haar (en als hij een baard zou laten staan zou die rossig zijn, geloof ik), sproeten en blauwe ogen en mijn moeder heeft zwart haar, bruine ogen en wordt altijd heel bruin.
foto....want z'on combi heb ik nog nooit gezien.
Ik d8 dat mensen met rode haren automatisch een lichte huid hadden en meesta lsproeten en snel verbranden. Dus jij bent waarsch wel heeeel speciaal dan. (niet om te slijmen-maar t is een feit)
Ik heb rood haar en lichtblauwe ogen, maar geen sproeten en ik word ook bruin. Niet zo bruin als m'n moeder maar ik kan wel echt bruin worden. Beetje een rare mix inderdaad.
quote:en dat zijn??? mensen met bruin/zwart haar?
Op maandag 24 november 2003 18:56 schreef -Frankie- het volgende:
Uiteindelijk komt het dus toch allemaal neer op de survival of the fittest
quote:Dat zijn wel de mensen met de sterkste genen
Op maandag 24 november 2003 18:58 schreef DIA het volgende:[..]
en dat zijn??? mensen met bruin/zwart haar?
Niets te vrezen Hoe meer kleuren op straat hoe beter
quote:Nee hoor, gewoon de wet der grote getallen.
Op maandag 24 november 2003 18:56 schreef -Frankie- het volgende:
Uiteindelijk komt het dus toch allemaal neer op de survival of the fittest
Eerst gaan de roodharigen, dan de blondjes, en uiteindelijk het hele blanke ras.
tijd voor grote muren tussen alle continenten dus
quote:
Op woensdag 26 november 2003 13:51 schreef StefanP het volgende:[..]
Nee hoor, gewoon de wet der grote getallen.
Ach, de semiet zal ook nog 'verdwijnen', al zullen 'we' wel een aantal nachten minder slapen om dit te bewerkstelligen.quote:Op maandag 17 november 2003 12:31 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Ik zou er geen nacht minder om slapen.
Want? Waarom niet? Omdat je zelf geen band hebt met blond-of roodharigen?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 10:48 schreef pfaf het volgende:
En het kan mij geen seconde verontrusten.
Daar heb ik niets aan. Doe eens moeite en kom met argumenten.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 10:56 schreef Monidique het volgende:
Mooi.
Ik vind het mooi, omdat het betekent dat de zwarte haren, de kraaloogjes en de grote neuzen dús in aantal toenemen.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 11:04 schreef Darth-Vader het volgende:
[..]
Daar heb ik niets aan. Doe eens moeite en kom met argumenten.
Met dergelijke uitspraken maak je mensen zoals ik enkel extremer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |