Of je er nu van houdt of niet, roodharige vrouwen nemen een speciale plaats in binnen het schoonheidsideaal in de westerse wereld.
Hoezo, of je ervan houdt of niet, dat zeg je toch ook niet bij blondines of brunettes? Net alsof roodharigen dan weer een soort 'acquired taste' zijn zoals bier ofzo. Bah!
Volgens sommige liefhebbers zijn ze bijzonder vurig.
Tuurlijk, generaliseer er maar op los. Dat mag wel bij roodharigen. (Maar over Marokkanen mag je niet zeggen dat ze cimineel zijn, en over Hollanders niet dat zezuinig zijn). En hoezo 'ze'. Zijn we een ander diersoort ofzo??
Anderen bewonderen de lelieblanke huid die ze meestal hebben. En er zijn zelfs mensen die verterderd raken door de sproeten die op zo'n huid welig kunnen tieren.
Ja, er zijn zelfs iditoten die zoiets afzichtelijks mooi vinden..pfoe..stel je voor zeg!
Zowel voor- als tegenstanders van roodharige vrouwen
Goh, dus als een man mij niet mooi vind is dat een tegenstander van me? Ik vind ook weleens iemand niet mooi. Ben ik dan ook meteen een tegenstander van mannen?
Wat een idioot zeg die schrijver, zou hem graag even in 'zn ballen trappen (of ben ik dan weer te 'vurig'?)
btw zo was er laatst ook een bericht over het verdwijnen van blondharigen, klopte ook niet.
quote:watdan?
Op maandag 17 november 2003 18:54 schreef bier2k3 het volgende:
maar je weet wat ze zeggen over meisjes met rode haren!!!!
wisten jullie dat mannen met rood haar een beetje de blanke negers zijn...als je begrijpt wat ik bedoel.
quote:meisjes.. met rode haren, die kunnen zoenen... olalallalala
Op maandag 17 november 2003 18:55 schreef vosss het volgende:[..]
watdan? [afbeelding]
quote:
Op maandag 17 november 2003 14:55 schreef Aventura het volgende:
Wat een idioot zeg die schrijver, zou hem graag even in 'zn ballen trappen (of ben ik dan weer te 'vurig'?)
quote:Dat soort veranderingen zie je ook niet binnen 10 jaar
Op maandag 17 november 2003 16:17 schreef deepthroat het volgende:
btw zo was er laatst ook een bericht over het verdwijnen van blondharigen, klopte ook niet.
quote:dat is niet mis
Op maandag 17 november 2003 19:09 schreef bier2k3 het volgende:[..]
meisjes.. met rode haren, die kunnen zoenen... olalallalala
quote:Drommelsdrommelsdrommels!
Op maandag 17 november 2003 08:56 schreef Disorder het volgende:[..]
Alweer die Marokkanen!
quote:Dat zeg ik helemaal niet!
Op dinsdag 18 november 2003 22:51 schreef Zwartkijken het volgende:
Oh, hierboven staan al 3 kandidaten vermeld om de roodharige populatie wat mee omhoog te 'krikken', dus het zal wel meevallen.
quote:Waarom niet?
Op maandag 17 november 2003 12:31 schreef KirmiziBeyaz het volgende:[..]
Ik zou er geen nacht minder om slapen.
Wordt wel erg leeg in Europa dan he om te beginnen.
quote:hoezo een 'acquired taste zoals bier'? Bier is goed voor je en iedereen zou iedere dag bier moeten drinken, dan was de wereld een stuk prettiger
Op maandag 17 november 2003 14:55 schreef Aventura het volgende:
...Hoezo, of je ervan houdt of niet, dat zeg je toch ook niet bij blondines of brunettes? Net alsof roodharigen dan weer een soort 'acquired taste' zijn zoals bier ofzo. Bah!
...
quote:Uhmm.. ik weet niet precies hoe dat werkt met die genetica enzo hoor,
Op dinsdag 18 november 2003 22:51 schreef Zwartkijken het volgende:
Oh, hierboven staan al 3 kandidaten vermeld om de roodharige populatie wat mee omhoog te 'krikken', dus het zal wel meevallen.
quote:En? Al vijf kinderen gebaard om je haarlijn voort te zetten?
Op dinsdag 18 november 2003 22:37 schreef M1RR1E het volgende:![]()
* hace_x is één van die zeldzame redheads
quote:In die paar minuten
Op vrijdag 21 november 2003 22:59 schreef hace_x het volgende:[..]
En? Al vijf kinderen gebaard om je haarlijn voort te zetten?
quote:Zeer zeker!
Op maandag 17 november 2003 19:09 schreef bier2k3 het volgende:[..]
meisjes.. met rode haren, die kunnen zoenen... olalallalala
Roodharige mannen zijn trouwens idd de parias van onze mannen-maatschappij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |