abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14690865
godver de godver de ene bekeuring nog niet betaald, en alweer de volgende binnen:

wildplassen

46 euro is toch niet meer gezond hee

maargoed waar het dus om gaat is dat meneer de agent een deel van mijn gegevens ram fout heeft opgeschreven, waaronder mijn voornaam en geboorte datum.....rest was wel goed

ik heet dus Frank J. A. schrijft die vent Ahmal (of Ahnal weet ik veel) Frank Johannes Gabriel op zo turks zie ik er toch echt niet uit

maak ik nu een kans door te doen of ik dit niet ben de naam EN de geb.datum kloppen immers niet......

Nobody fucks with The Jesus
  maandag 17 november 2003 @ 04:36:25 #2
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_14690867
Hmm, ipv een lage boete riskeer je nu een veel hogere boete. Alhoewel, je moet gewoon hopen dat er verder niets gebeurd. Mocht je toch gesnapt worden kan je altijd zeggen dat het niet jouw schuld is (het weten dat je gegevens niet goed zijn moet je niet laten blijken natuurlijk)
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_14690873
Je moet voor de wet alleen jezelf zijn. Niet meer en niet minder.

De persoon die op het PV vermeld is ben je niet, dus alle posts kun je ongeopend "retour afzender" sturen met vermelding "onbekend".

pi_14690878
Wat is die Wet Mulder toch mooi heh.....

Je hebt een schikkingsvoorstel gekregen. In dat schikkingsvoorstel mogen allerlei typefouten staan. Als je dit voor laat komen (de enige mogelijkheid om er onderuit te komen) dan zorgen ze dat op de dagvaarding wel de juiste gegevens staan... Dan gaat je hele verhaal tijdens de zitting niet meer op, dus kun je een veel hogere boete, én alle proceskosten betalen. Kom je er niet onder de EUR 500 vanaf....

pi_14690886
quote:
Op maandag 17 november 2003 04:46 schreef Croga het volgende:

Je hebt een schikkingsvoorstel gekregen. In dat schikkingsvoorstel mogen allerlei typefouten staan. Als je dit voor laat komen (de enige mogelijkheid om er onderuit te komen) dan zorgen ze dat op de dagvaarding wel de juiste gegevens staan... Dan gaat je hele verhaal tijdens de zitting niet meer op, dus kun je een veel hogere boete, én alle proceskosten betalen. Kom je er niet onder de EUR 500 vanaf....

nee maar die agent heeft never nooit niet mijn echte gegevens

en voor de duidelijkheid ik heb wel gewoon mijn goede gegevens gezegd.......hij heeft t gewoon verkeerd verstaan

en niet eens om legitimatie gevraagd
(als ik dat vantevoren had geweten..............)

maandag 17 november 2003 @ 04:52:15 #6
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_14690891
quote:
Op maandag 17 november 2003 04:32 schreef Bolderbast het volgende:
wildplassen

46 euro is toch niet meer gezond hee

Nee, die penetrante pislucht die in de stad hang, dát is lekker

En (ook) ontopic: ik geloof dat het tegenwoordig zo is dat je er niet onderuitkomt zonder te liegen. Dus helaas...

Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_14690895
quote:
Op maandag 17 november 2003 04:52 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Nee, die penetrante pislucht die in de stad hang, dát is lekker

En (ook) ontopic: ik geloof dat het tegenwoordig zo is dat je er niet onderuitkomt zonder te liegen. Dus helaas...

ja ik geef je helemaal gelijk dat pissen in een steegje vrij triest is

ik zou dit normaal ook niet doen, maar toevallig ben ik er zoeen met een handicap dat ik gewoon NIET kan pissen in een kroeg met 6 potten naast elkaar op 1 vierkante meter...

pi_14690897
quote:
Op maandag 17 november 2003 04:49 schreef Bolderbast het volgende:
nee maar die agent heeft never nooit niet mijn echte gegevens
Ohhhhhh.... dus die brief die is ook niet bij jou thuis aan gekomen dan....?

Ooit eens gedacht dat als ze je ADRES hebben, dat ze dan ook aan de rest van je gegevens kunnen komen? Daar hebben ze, bijvoorbeeld, een bevolkingsregister voor.......

maandag 17 november 2003 @ 04:57:43 #9
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_14690899
quote:
Op maandag 17 november 2003 04:55 schreef Bolderbast het volgende:
toevallig ben ik er zoeen met een handicap dat ik gewoon NIET kan pissen in een kroeg met 6 potten naast elkaar op 1 vierkante meter...
kan ik ook niet hoor

(zoek volgende keer een rustig bosje op)

Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_14690911
Hoef je dus niet te betalen
I`m not here.
  maandag 17 november 2003 @ 06:26:32 #11
37634 wobbel
Da WoBBeL King
pi_14690984
quote:
Op maandag 17 november 2003 04:57 schreef ElisaB het volgende:

[..]

kan ik ook niet hoor

(zoek volgende keer een rustig bosje op)

Anders gaan jullie gezellig samen
pi_14691034
quote:

Wat hij zegt , alhoewel ik nog nooit vd naam Mulder heb gehoord, maar volgens mij klopt de rest
pi_14720291
quote:

Lulkoek.
  dinsdag 18 november 2003 @ 05:14:32 #14
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_14720318
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 04:20 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Lulkoek.

Leg dan uit? Want ik ben dan benieuwd of een bekeuring ongeldig verklaard kan worden door een schrijffout.
The Internets, I needs it..
  dinsdag 18 november 2003 @ 05:32:19 #15
65470 Kindred_Spirits
K i n d r e d _ S p i r i t s
pi_14720333
was jij laatst niet op tv, met zo'n debielemutsje op
die kreeg namelijk ook een wildplasbon
_________________________________________BEK HOUWE_______________________________________________
pi_14720335
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 05:14 schreef Dr_Crouton het volgende:

[..]

Leg dan uit? Want ik ben dan benieuwd of een bekeuring ongeldig verklaard kan worden door een schrijffout.

de enige methode is door het te laten voorkomen, en wanneer de uiteindelijke uitspraak ook op dezelfde foute naam komt te staan is hij niet rechtsgeldig. Maar tegen die tijd zoeken ze het natuurlijk wel goed uit
Je IP-adres is 127.0.0.1 Bij misbruik van dit forum kunnen we je provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verlenen wij volledige medewerking aan justitie.
  dinsdag 18 november 2003 @ 17:49:55 #17
25797 Bolderbast
Nachoooooooooo
pi_14734840
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 05:34 schreef Hayek het volgende:

[..]

de enige methode is door het te laten voorkomen, en wanneer de uiteindelijke uitspraak ook op dezelfde foute naam komt te staan is hij niet rechtsgeldig. Maar tegen die tijd zoeken ze het natuurlijk wel goed uit

en dat het me dan 500 euro zou gaan kosten lijkt me heel sterk
pi_14807187
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 05:14 schreef Dr_Crouton het volgende:

[..]

quote:
Op dinsdag 18 november 2003 05:34 schreef Hayek het volgende:
pi_14807529
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 17:49 schreef Bolderbast het volgende:
en dat het me dan 500 euro zou gaan kosten lijkt me heel sterk
In dit soort zaken wordt je ook veroordeeld tot het betalen van de proceskosten. Dat houd dus in:
- De kosten van je eigen advocaat
- De tijd van de rechter
- De kosten van de rechtzaal
- De tijd van de griffier
- De tijd van de Openbaar Aanklager
en zo kunnen we nog wel even doorgaan.

De reden dat je veroordeeld wordt tot het betalen van deze kosten is omdat je goed weet dat je fout zit, en tóch het voor wilt laten komen. Dat heet misbruik maken van het rechtssysteem, en dat wordt vervolgens verhaald op de persoon die misbruik maakt.... Jij dus.....

Mishien is EUR500 wat overdreven, maar het is in ieder geval vele malen meer dan dat zielige schikkingsvoorstel

vrijdag 21 november 2003 @ 10:18:35 #20
25777 Dauntless
Een hyperoniem hyponiem
pi_14809408
quote:
Op maandag 17 november 2003 04:55 schreef Bolderbast het volgende:

[..]
maar toevallig ben ik er zoeen met een handicap dat ik gewoon NIET kan pissen in een kroeg met 6 potten naast elkaar op 1 vierkante meter...

Het kleine pikkies syndroom
-Aantal geposte afbeeldingen in B&H sinds 1 januari 05: 2320.
-Gebruikte webruimte: 880mb
pi_14809540
Stout hoor
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')