wildplassen
46 euro is toch niet meer gezond hee
maargoed waar het dus om gaat is dat meneer de agent een deel van mijn gegevens ram fout heeft opgeschreven, waaronder mijn voornaam en geboorte datum.....rest was wel goed
ik heet dus Frank J. A. schrijft die vent Ahmal (of Ahnal weet ik veel) Frank Johannes Gabriel op
zo turks zie ik er toch echt niet uit
maak ik nu een kans door te doen of ik dit niet ben de naam EN de geb.datum kloppen immers niet......
De persoon die op het PV vermeld is ben je niet, dus alle posts kun je ongeopend "retour afzender" sturen met vermelding "onbekend".
Je hebt een schikkingsvoorstel gekregen. In dat schikkingsvoorstel mogen allerlei typefouten staan. Als je dit voor laat komen (de enige mogelijkheid om er onderuit te komen) dan zorgen ze dat op de dagvaarding wel de juiste gegevens staan... Dan gaat je hele verhaal tijdens de zitting niet meer op, dus kun je een veel hogere boete, én alle proceskosten betalen. Kom je er niet onder de EUR 500 vanaf....
quote:nee maar die agent heeft never nooit niet mijn echte gegevens
Op maandag 17 november 2003 04:46 schreef Croga het volgende:
Wat is die Wet Mulder toch mooi heh.....Je hebt een schikkingsvoorstel gekregen. In dat schikkingsvoorstel mogen allerlei typefouten staan. Als je dit voor laat komen (de enige mogelijkheid om er onderuit te komen) dan zorgen ze dat op de dagvaarding wel de juiste gegevens staan... Dan gaat je hele verhaal tijdens de zitting niet meer op, dus kun je een veel hogere boete, én alle proceskosten betalen. Kom je er niet onder de EUR 500 vanaf....
en voor de duidelijkheid ik heb wel gewoon mijn goede gegevens gezegd.......hij heeft t gewoon verkeerd verstaan
en niet eens om legitimatie gevraagd
(als ik dat vantevoren had geweten..............)
quote:Nee, die penetrante pislucht die in de stad hang, dát is lekker
Op maandag 17 november 2003 04:32 schreef Bolderbast het volgende:
wildplassen46 euro is toch niet meer gezond hee
En (ook) ontopic: ik geloof dat het tegenwoordig zo is dat je er niet onderuitkomt zonder te liegen. Dus helaas...
quote:ja ik geef je helemaal gelijk dat pissen in een steegje vrij triest is
Op maandag 17 november 2003 04:52 schreef ElisaB het volgende:[..]
Nee, die penetrante pislucht die in de stad hang, dát is lekker
En (ook) ontopic: ik geloof dat het tegenwoordig zo is dat je er niet onderuitkomt zonder te liegen. Dus helaas...
ik zou dit normaal ook niet doen, maar toevallig ben ik er zoeen met een handicap dat ik gewoon NIET kan pissen in een kroeg met 6 potten naast elkaar op 1 vierkante meter...
quote:Ohhhhhh.... dus die brief die is ook niet bij jou thuis aan gekomen dan....?
Op maandag 17 november 2003 04:49 schreef Bolderbast het volgende:
nee maar die agent heeft never nooit niet mijn echte gegevens
Ooit eens gedacht dat als ze je ADRES hebben, dat ze dan ook aan de rest van je gegevens kunnen komen? Daar hebben ze, bijvoorbeeld, een bevolkingsregister voor.......
quote:
Op maandag 17 november 2003 04:55 schreef Bolderbast het volgende:
toevallig ben ik er zoeen met een handicap dat ik gewoon NIET kan pissen in een kroeg met 6 potten naast elkaar op 1 vierkante meter...![]()
(zoek volgende keer een rustig bosje op)
quote:Anders gaan jullie gezellig samen
Op maandag 17 november 2003 04:57 schreef ElisaB het volgende:[..]
![]()
![]()
kan ik ook niet hoor
![]()
![]()
(zoek volgende keer een rustig bosje op)
quote:Wat hij zegt
Wat is die Wet Mulder toch mooi heh.....Je hebt een schikkingsvoorstel gekregen. In dat schikkingsvoorstel mogen allerlei typefouten staan. Als je dit voor laat komen (de enige mogelijkheid om er onderuit te komen) dan zorgen ze dat op de dagvaarding wel de juiste gegevens staan... Dan gaat je hele verhaal tijdens de zitting niet meer op, dus kun je een veel hogere boete, én alle proceskosten betalen. Kom je er niet onder de EUR 500 vanaf....
quote:Lulkoek.
quote:Leg dan uit?
Op dinsdag 18 november 2003 04:20 schreef Dr.Nikita het volgende:[..]
Lulkoek.
quote:de enige methode is door het te laten voorkomen, en wanneer de uiteindelijke uitspraak ook op dezelfde foute naam komt te staan is hij niet rechtsgeldig. Maar tegen die tijd zoeken ze het natuurlijk wel goed uit
Op dinsdag 18 november 2003 05:14 schreef Dr_Crouton het volgende:[..]
Leg dan uit?
Want ik ben dan benieuwd of een bekeuring ongeldig verklaard kan worden door een schrijffout.
quote:en dat het me dan 500 euro zou gaan kosten lijkt me heel sterk
Op dinsdag 18 november 2003 05:34 schreef Hayek het volgende:[..]
de enige methode is door het te laten voorkomen, en wanneer de uiteindelijke uitspraak ook op dezelfde foute naam komt te staan is hij niet rechtsgeldig. Maar tegen die tijd zoeken ze het natuurlijk wel goed uit
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 05:14 schreef Dr_Crouton het volgende:[..]
Leg dan uit?
Want ik ben dan benieuwd of een bekeuring ongeldig verklaard kan worden door een schrijffout.
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 05:34 schreef Hayek het volgende:
de enige methode is door het te laten voorkomen, en wanneer de uiteindelijke uitspraak ook op dezelfde foute naam komt te staan is hij niet rechtsgeldig. Maar tegen die tijd zoeken ze het natuurlijk wel goed uit
quote:In dit soort zaken wordt je ook veroordeeld tot het betalen van de proceskosten. Dat houd dus in:
Op dinsdag 18 november 2003 17:49 schreef Bolderbast het volgende:
en dat het me dan 500 euro zou gaan kosten lijkt me heel sterk
De reden dat je veroordeeld wordt tot het betalen van deze kosten is omdat je goed weet dat je fout zit, en tóch het voor wilt laten komen. Dat heet misbruik maken van het rechtssysteem, en dat wordt vervolgens verhaald op de persoon die misbruik maakt.... Jij dus.....
Mishien is EUR500 wat overdreven, maar het is in ieder geval vele malen meer dan dat zielige schikkingsvoorstel
quote:Het kleine pikkies syndroom
Op maandag 17 november 2003 04:55 schreef Bolderbast het volgende:[..]
maar toevallig ben ik er zoeen met een handicap dat ik gewoon NIET kan pissen in een kroeg met 6 potten naast elkaar op 1 vierkante meter...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |