quote:op zich een leuk idee.. maar ik weet niet of iedereen het kan waarderen dat ze hun geloof op deze manier willen opdringen aan anderen..
Moslimjongeren delen rozen uit
ROTTERDAM - Moslimjongeren zullen zondag tijdens het Milaad Festival rozen uitdelen in drie Rotterdamse ziekenhuizen en een asielzoekerscentrum, een weeshuis en een jeugdgevangenis in de Maasstad. Aanleiding is de viering van de geboortedag van de profeet Mohammed.De organisatoren van het festival met muziek, lezingen en een 'islamquiz' zijn de islamitische jongerenvereniging Minhaj Youth League en de verenigingen van moslimstudenten Iqra, Avi Cenna en Studenten Unie Nederland. Ze verwachten 2000 bezoekers.
quote:Wat ben je toch ook een *** zeg! Het hele jaar door krijgen niet/anders gelovigen allerlei christelijke shit opgedrongen!
Op zaterdag 09 juni 2001 17:21 schreef waspman het volgende:[..]
op zich een leuk idee.. maar ik weet niet of iedereen het kan waarderen dat ze hun geloof op deze manier willen opdringen aan anderen..
Kerstmis ooit van gehoord?
Pasen ooit van gehoord?
Etcetera.
Echt man, aan alles weet je wel een negatieve draai te geven!
quote:het was juist m'n bedoeling om een postief topic over 'allochtonen' te plaatsen.. dit was het beste wat ik kon vinden...
Op zaterdag 09 juni 2001 17:27 schreef _BBS het volgende:
Wat ben je toch ook een *** zeg! Het hele jaar door krijgen niet/anders gelovigen allerlei christelijke shit opgedrongen!Kerstmis ooit van gehoord?
Pasen ooit van gehoord?
Etcetera.
Echt man, aan alles weet je wel een negatieve draai te geven!
ik ben blij dat je het waardeerd
quote:Precies.
op zich een leuk idee.. maar ik weet niet of iedereen het kan waarderen dat ze hun geloof op deze manier willen opdringen aan anderen..
Ik eis een onmiddelijke stopzetting van Het Leger Des Heils en alle charitieve instellingen die onder de kerk vallen.
En de kerk die paketten uitdeeld, of geld geeft, aan de armsten uit de samenleving met Kerstmis, dat moet ook maar afgelopen zijn.
quote:En een verbod op de jehova's getuigen die op zondagmorgen je uit je bed bellen.
Op zaterdag 09 juni 2001 18:17 schreef R@b het volgende:[..]
Precies.
Ik eis een onmiddelijke stopzetting van Het Leger Des Heils en alle charitieve instellingen die onder de kerk vallen.
En de kerk die paketten uitdeeld, of geld geeft, aan de armsten uit de samenleving met Kerstmis, dat moet ook maar afgelopen zijn.
quote:Die bellen je alleen uit je bed, die bieden niet eens wat aan
Op zaterdag 09 juni 2001 18:25 schreef evert het volgende:[..]
En een verbod op de jehova's getuigen die op zondagmorgen je uit je bed bellen.
quote:En de nieuwe leer!
Op zaterdag 09 juni 2001 18:30 schreef R@b het volgende:[..]
Die bellen je alleen uit je bed, die bieden niet eens wat aan
(behalve hun geloof)
quote:Zeg dan niks
Op zaterdag 09 juni 2001 17:30 schreef waspman het volgende:het was juist m'n bedoeling om een postief topic over 'allochtonen' te plaatsen.. dit was het beste wat ik kon vinden...
Geen enkele reden voor angst of "cultuur opdringen".
Het is juist een positief iets dat ze ons toch een beetje mee willen laten delen in iets wat voor hun zo belangrijk is!
quote:nou, BooBooSan heeft het gelukkig al gezegd maar idd, dit slaat nergens op
quote:leuk, een keer een politiek correcte Hummer
Op zaterdag 09 juni 2001 18:38 schreef Hummerr het volgende:
Leuk initiatief van die jongeren!Geen enkele reden voor angst of "cultuur opdringen".
Het is juist een positief iets dat ze ons toch een beetje mee willen laten delen in iets wat voor hun zo belangrijk is!
quote:die delen ook iets uit: door hen heb ik gelukkig toch nog een abonnement op een tijdschrift
Op zaterdag 09 juni 2001 18:25 schreef evert het volgende:[..]
En een verbod op de jehova's getuigen die op zondagmorgen je uit je bed bellen.
quote:...waarna je er een self-serving negatieve draai aan gaf... of was dat JOUW benadering van 'positief'?
Op zaterdag 09 juni 2001 17:30 schreef waspman het volgende:
het was juist m'n bedoeling om een postief topic over 'allochtonen' te plaatsen.. dit was het beste wat ik kon vinden...
Heb jij eigenlijk wel lol in je leven, of bestaat het werkelijk alleen maar uit azijnpissen...
V.
quote:Ah, dus volgens jou is het een soort van sluikreclamecampagne voor de PVDA
Stiekum van die PVDA'rs zeg
quote:nou nou nou ik krijg wel de volle laag he....
Op zondag 10 juni 2001 02:32 schreef Xamira het volgende:[..]
Ah, dus volgens jou is het een soort van sluikreclamecampagne voor de PVDA
(die hadden toch ooit ook zo'n uitdeelroos?)
Stiekum van die PVDA'rs zeg
maareh... hoe kom je nou in hemelsnaam bij de PvdA... lekker ver gezocht
quote:Ver
Op zondag 10 juni 2001 02:37 schreef waspman het volgende:maareh... hoe kom je nou in hemelsnaam bij de PvdA... lekker ver gezocht
quote:nou nou wat een humor zeg....
Op zondag 10 juni 2001 02:52 schreef Xamira het volgende:[..]
Ver
[afbeelding]
ik bedoelde dat de stap van moslimrozen naar PvdA nogal groot is en bovendien 100% offtopic
quote:Nee, we schoppen hem steeds naar boven, want de topicaanhef, met rozen, staat zo positief
Op zondag 10 juni 2001 02:37 schreef waspman het volgende:
zet maar snel een slotje op dit topic
quote:Hoe kan die roos nu 100% off topic zijn als jij in de eerste post iets quote over rozen??
Op zondag 10 juni 2001 02:54 schreef waspman het volgende:[..]
nou nou wat een humor zeg....
ik bedoelde dat de stap van moslimrozen naar PvdA nogal groot is en bovendien 100% offtopic
**ploink**
p.s:kijk uit voor de stekels
Soms krijg ik in de Kalverstraat wierrook van Hare Krishna's (lekker luchtje trouwens), maar ik heb nog nooit het idee gehad dat dit het opdringen van het geloof in hield.
Ik zie in ieder geval niet vermeld staan dat er actief zieltjes worden gewonnen.
quote:
Op zondag 10 juni 2001 02:54 schreef waspman het volgende:
moslimrozen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |