abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 16 november 2003 @ 17:53:07 #1
72930 dennis_lachspieren
http://www.lachspieren.be
pi_14679572
Wat is dit voor forum:(, ik voeg netjes wat plaatjes toe zodat er EINDELIJK een normaal top-ic komt met humor plaatjes. En dan wordt er weer een slotje op gegooit, zo komt er nooit een leuk top-ic. Ik hoop dat die nu niet wordt gesloten met de mededeling vraag het maar in het funny topic gedeelte, want dat heeft er niks mee te maken ik vroeg om een bepaald soort plaatjes, niet aleen om funny pics.
------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hoi ik heb al een tijdje rond gezocht naar leuke humor plaatjes van Mabel Wisse Smit, maar kan er maar een beperkt aantal vinden (nog geen 20), en nu leek het mij leuk dat iedereen wat toevoegd of maakt. Zo kan je nog wat lachen in deze sombere wereld.

pi_14679588
juist, gewoon blijven proberen
pi_14679591
quote:
Op zondag 16 november 2003 17:53 schreef dennis_lachspieren het volgende:
Wat is dit voor forum:(, ik voeg netjes wat plaatjes toe zodat er EINDELIJK een normaal top-ic komt met humor plaatjes. En dan wordt er weer een slotje op gegooit, zo komt er nooit een leuk top-ic. Ik hoop dat die nu niet wordt gesloten met de mededeling vraag het maar in het funny topic gedeelte, want dat heeft er niks mee te maken ik vroeg om een bepaald soort plaatjes, niet aleen om funny pics.
------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hoi ik heb al een tijdje rond gezocht naar leuke humor plaatjes van Mabel Wisse Smit, maar kan er maar een beperkt aantal vinden (nog geen 20), en nu leek het mij leuk dat iedereen wat toevoegd of maakt. Zo kan je nog wat lachen in deze sombere wereld.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

posten kan je in het onzin centraal topic, hoef je geen nieuwe topic over te openen
Use your imagination
  zondag 16 november 2003 @ 17:54:49 #4
72930 dennis_lachspieren
pi_14679614
maar dit is geen ONZIN
pi_14679635
quote:
Op zondag 16 november 2003 17:54 schreef dennis_lachspieren het volgende:
maar dit is geen ONZIN
zucht
Use your imagination
pi_14679644
Tot over 48 uur ofzo
"Hij besefte terdege dat dit op papier zetten riekte naar zelfingebeelde miskenning van een geraniumgeleerde die nooit echt gedurfd had zijn mond open te trekken." ©
  zondag 16 november 2003 @ 17:56:19 #7
72930 dennis_lachspieren
pi_14679657
PROXY lol:p
pi_14679683
quote:
Op zondag 16 november 2003 17:56 schreef dennis_lachspieren het volgende:
PROXY lol:p
als ze je bannen heb je niks aan een proxy

lol

pi_14679688
Geen spam, dat was een grapje, *zucht*.
Verder was m'n sluitpost duidelijk genoeg, je plaatjes kun je hier kwijt: Funny links, pics & clips

Slot.

Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')