quote:Op zondag 27 november 2011 22:43 schreef Norrage het volgende:
Pff mensen, waarom duurde het tot iets van afgelopen maart tot ik deze band echt ben gaan waarderen?![]()
En dat allemaal door Dries!!!
Hehe ja, doet ie altijdquote:Op maandag 28 november 2011 11:11 schreef Norrage het volgende:
Will Sheff is een held, hij is vanaf nu mijn favoriete frontman(Alhoewel ie wel irritant het publiek verplichtte mee te klappen...daardoor werd mijn favoriete Unless It's Kicks een beetje chaotisch
)
Ja, en dat laatste nummerquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:31 schreef methodmich het volgende:
Black Sheep Boy #4 en Another Radio Song bedoel je dan denk ik vooral?
Haha! What happened?quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:29 schreef Norrage het volgende:
Okkervil River....een jaar geleden vond ik ze niet zo veel...nu uuh...zouden...ze zomaar eens in mijn top 5 favoriete bands kunnen zitten ofzoIk snap er echt niks van....waarom kwam die klik er niet eerder?
ja ik weet niet, moest even wennen ofzoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |