, tis net als in de film. Wil je het 'beest' laten zien dan is het 'beest' weg of gebeurt het ineens niet meer!
Vervolgens moet je tegen de mensen zeggen:" maar....het was er ECHT, geloof me nou!!" Fustrerend idd!
Maar....laat je niet kisten!
Overigens bedankt voor diegene die die mooie mijt plaatjes postte. Wat een coole beesten zijn dat! Wat leven wij toch in een wonderbaarlijke wereld!
Het moment dat je dit topic laat rusten en je weer in je warme mijtloze bedje ligt zal hij/zij misschien weer toeslaan. Dus....hou die camera op standby! Daarentegen weet je natuurlijk nooit zeker of je 'dat' op camera vast kunt leggen.
Mijn vriendin heeft ooit last gehad van een entiteit een echte pesterij. Deze trok aan haar haar, duwde haar wanneer ze in de gang liep en floot het Amerikaanse volkslied galmend in de keuken in de nachtelijke uurtjes. Leuk? Naaaah....alles behalve. Sinds ze daar niet meer woont is hij weg...gone...history! Misschien haunt hij nu wel de volgende bewoner. Het is dus zeker de moeite waard hier iets aan te doen.
Of het een dierlijk of menselijke entiteit is maakt niet uit (als het een entiteit is). Het is een zoeker en ook deze heeft richting nodig. Heengaan waar hij hoort!
Maar ook kan het goed zijn dat wat een andere poster zei, dat je half slaapt (hersenen) en half wakker bent. Er is veel mogelijk! Waarschijnlijk weet je zelf heel veel, meer dan je jezelf credit geeft.
Dezz....good luck Ik snap hoe fustrerend het zou moeten zijn dat niemand je gelooft! Maar heb vertrouwen, het overkomt je denk ik niet voor niets. Vraag hulp en bescherming en voor je gaat slapen vriendelijk verzoeken of hij je niet komt bijten!
Immers als ik bezoek heb van een vlieg die hyper is en om me heen blijft vliegen terwijl ik aan het werk ben vraag ik deze vriendelijk weg te gaan en het werkt ALTIJD!!! Een vlieg is ook maar een vlieg
[Dit bericht is gewijzigd door Sylven op 29-12-2003 21:44]
quote:Nope, niets aan veranderd, dus dat verhaal over mijten klopt niet
Op maandag 29 december 2003 13:14 schreef The_Shining het volgende:[..]
Wat vind je nu eigenlijk van de mijten verklaring? Had je daar nog iets aan gedaan wat de situatie veranderde?
quote:Op zondag 31 oktober 2004 02:06 schreef shredder het volgende:
Nog beten gehad?
Mijn vriendin is op dit moment een tentamen aan het maken in Tilburgquote:Op woensdag 3 november 2004 17:10 schreef Metro2005 het volgende:
waar is je vriendin op dit moment
Mocht je met een echt beest te maken hebben dan zou ik eens gaan kijken of je vergelijkbare tandafdrukken op het internet kan vinden. Bloedde de beten niet?quote:Op zondag 16 november 2003 15:15 schreef Dezz het volgende:
[..]
net een afdruk van tanden en het was ook erg rood en het deed pijn als ik het ook maar een beetje aanraakte. Na 2 dagen waren deze plekken wel weer weg gelukkig.
Mijn ouders hebben die plekken ook gezien maar ze maakte er maar een lachje van..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |