quote:Verklaar eens?
Op vrijdag 21 november 2003 19:03 schreef cyberbull het volgende:[..]
ken je het verhaal niet van oude vijlen onder je bed / matras leggen tegen reuma??????? Vast niet want dan had je wel anders gereageerd denk ik
Zulke dingen zijn wel degelijk een mogenlijkheid om dingen te laten verdwijnen / verminderen.
Voor je eigen persoonlijke groei is het bv goed om een zakje gewijd zout onder je linkerborst te dragen. Zo zijn er veel meer dingen die wat met je doen, kristallen, edelstenen enz enz enz.....Vergis je niet in krachten die schuilen in materie!
Volgens mij zit het gewoon tussen de oren van mensen. Ik ben er in ieder geval véél te nuchter voor.
quote:Er is niets meer gebeurt tot nu toe.
Op maandag 24 november 2003 12:24 schreef Varr het volgende:
Zijn die plaatjes er ondertussen al... ?
Gelukkig is er nu niks meer gebeurd!
een trigger
misschien iets in de loop van de dag
dat je onderbewustzijn opent voor vorige leven ervaringen?
Misschien ben je in een vorig leven wel gebeten door een dier?ratten?Knaagdieren weet ik veel hoe groot die beet is die je ziet op je rug?
maar goed..
Die trigger kan dus veroorzaken dat je dit vorig leven trauma weer zo levendig ervaart dat je inderdaad ook die afdrukken weer gaat zien in je huid?
Verder kan het iets zijn als voodoo?
hekserij?
Entiteiten?
Hm zou eens naar een goede paragnost gaan en eens vragen wat zij door krijgen voor jou?
quote:Tand afdrukken in je rug?
Op zaterdag 29 november 2003 01:35 schreef Varr het volgende:
Mijn luistertoets engels ging vandaag nog over die beestjes in je bed (ja die kleine), en dat die je bijten.
Beetje overdreven meteen naar een paragnost te gaan terwijl het hoogstwaarschijnlijk iets heel normaals is, of kan zijn.
quote:Nee gek he dat er nog geen foto's zijn, het is ook niet meer voorgekomen (gelukkig)! Ik zei toch als het weer gebeurt maak ik foto's!
Op zaterdag 29 november 2003 01:40 schreef Varr het volgende:
Mja hoezeer het tandafdrukken waren is maar de vraag, leken het op tandafdrukken, of waren het ook echt duidelijk tandafdrukken, waar geen twijfel over mogelijk is.
Maarja, er zijn toch geen fotos.![]()
quote:hey dezz no worries hij heeft het bij engels gehad hoor niks om je zorgen over te maken dus...
Op zaterdag 29 november 2003 01:35 schreef Varr het volgende:
Mijn luistertoets engels ging vandaag nog over die beestjes in je bed (ja die kleine), en dat die je bijten.
Beetje overdreven meteen naar een paragnost te gaan terwijl het hoogstwaarschijnlijk iets heel normaals is, of kan zijn.
ach man hou toch je mond met je luistertoets
Ik zou gewoon nooit meer gaan slapen.
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 22:33 schreef iteejer het volgende:
Furby, ik hoor van Danny dat je boos bent vanwege die ban, dat je geen kritische opmerkingen zou mogen maken. En dat je je afvraagt of alleen ja-knikkers in de Truth mogen komen.Die post waar het over ging, besloeg slechts een paar woordjes. Iets als 'Ergo, slap gelul dus.'.
quote:
In de eerste plaats, als je latijnse woorden gebruikt, weet dan wat ze betekenen: 'ergo' betekent namelijk 'dus'.
Om twee maal het woordje 'dus'te gebruiken in een 'zin' van 4 woorden is opzichzelf eveneens onzin.
quote:Vooral niet de quote erbij zetten waar dat een reactie op was. Het was namelijk een reactie op een stukje van zijn post waardoor duidelijk was dat hij mumsels had. Als je aangeeft dat er in de beginpost al een fout zit is er geen discussie verder. Overigens zie ik dat het topic verder toch de kant op gaat van mijn post. Dat is geen toeval.
Los daarvan, die 4 woordjes zijn geen discussie, vormen geen kritische opmerking, maar een stemmingmakende discussie-verziekende uitroep.Zo voer je geen discussie.
Veel succes verder in dit topic met mumsels vangen. Zoek het maar uit.
quote:Die entiniteit ofzo leest natuurlijk ook Fok! En weet nu van je plannen om hem te fotograferen en te vangen. En aangezien een echte entiniteit zich nooit mag laten fotograferen, laat staan vangen. Laat het je daarom met rust. Probleem opgelost.
Op zaterdag 29 november 2003 11:31 schreef Dezz het volgende:[..]
Nee gek he dat er nog geen foto's zijn, het is ook niet meer voorgekomen (gelukkig)! Ik zei toch als het weer gebeurt maak ik foto's!
quote:ja, die heb ik ook. vliegen tollen nog even op de grond door na een aanraking met dat ding. is overigens kort na mijn aankoop verboden dacht ik ?
Op maandag 1 december 2003 10:03 schreef Tha_Ramsush het volgende:
Gewoon die beestjes met de electrische vliegenmepper bewerken.. echt toffe dingen zijn dat, kan je beesten mee verdoven..
quote:terugvind post maar dan anders geformuleerd..
Op maandag 29 december 2003 10:16 schreef Futero het volgende:[..]
?
quote:Gaat de laatste tijd goed gelukkig
Op maandag 29 december 2003 10:08 schreef Futero het volgende:
Dezz, hoest er nu mee, al nieuwe ontwikkelingen meegmaakt in de tussentijd? Of kun je tegenwoordig lekker
quote:Shit, niet lullig bedoeld, maar ik ben wel nieuwsgierig naar foto's en/of nieuwe verhalen
Op maandag 29 december 2003 10:59 schreef Dezz het volgende:
Gaat de laatste tijd goed gelukkig
quote:Wat vind je nu eigenlijk van de mijten verklaring? Had je daar nog iets aan gedaan wat de situatie veranderde?
Op maandag 29 december 2003 10:59 schreef Dezz het volgende:
Gaat de laatste tijd goed gelukkig
als t er ongeveer zo uitziet dan zijn het mijten
ik weet ook niet wat het is of wat je er aan kan doen.
t zal wel n geest zijn ofzo
die maken wel vaker zulke ongein
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |