abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 november 2003 @ 09:42:02 #126
35781 Eru
El Gringo
pi_14749809
Ik zou bijna denken dat je het toch gedroomt hebt en op de een of andere manier je geest het "echt" heeft gemaakt als je begrijpt wat ik bedoel.

Maar laten we afwachten...heb je nog dat camera idee kunnen realiseren?

pi_14749892
quote:
Op woensdag 19 november 2003 09:42 schreef Eru het volgende:
Ik zou bijna denken dat je het toch gedroomt hebt en op de een of andere manier je geest het "echt" heeft gemaakt als je begrijpt wat ik bedoel.

Maar laten we afwachten...heb je nog dat camera idee kunnen realiseren?

Ik heb het echt niet gedroomt! Ik heb er mijn vader zelfs bijgehaald en die is ook mee gaan zoeken maar heeft ook niets gevonden.

Het idee met de camera heb ik nog niet uit kunnen voeren maar ik ga dit wel doen, waarschijnlijk morgen.

Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
  woensdag 19 november 2003 @ 10:00:12 #128
74163 Tha_Ramsush
Beter wel, dan niet
pi_14750122
quote:
Op woensdag 19 november 2003 09:17 schreef Dezz het volgende:
Ja hallo, wat moet ik met die huisstofmijt?! Ik heb toch al gezegd dat ik daar niet allergisch voor ben

Ik heb nu al 6 dagen geen last gehad van 'iets' dat mij bijt

Ooh das wel geregeld dan...
Soms is er zoveel wat we voelen, maar zo weinig wat we kunnen zeggen... ©
  woensdag 19 november 2003 @ 10:15:04 #129
35781 Eru
El Gringo
pi_14750409
quote:
Op woensdag 19 november 2003 09:46 schreef Dezz het volgende:

[..]

Ik heb het echt niet gedroomt! Ik heb er mijn vader zelfs bijgehaald en die is ook mee gaan zoeken maar heeft ook niets gevonden.

Het idee met de camera heb ik nog niet uit kunnen voeren maar ik ga dit wel doen, waarschijnlijk morgen.

Heh..zou wel geinig zijn als je een of andere grote groteske schaduw achtig monster ziet verschijnen als je de tape bekijkt...en dan staat het voor de camera en zegt in een fluister stem...*if you see this you only have seven days to live* in het engels uiteraard... ...nou ja het zou grappig voor ons zijn niet voor jou.

Hoe dan ook ik ben benieuwd...en dan blijkt het een muis te zijn...hmmzz

pi_14750519
Eeek...wat een eng verhaal...
Ik heb nu lekker ook een man op mn desktop staan :P
  donderdag 20 november 2003 @ 10:49:00 #131
74163 Tha_Ramsush
Beter wel, dan niet
pi_14782250
of is het gewoon een boomschorskever of een behangtor...
Soms is er zoveel wat we voelen, maar zo weinig wat we kunnen zeggen... ©
pi_14794444
Hallo Dezz.

Je kunt het beste contact zoeken met Indonesische mensen. En informeren of zij een "dukun" (spreek uit als doekoen) kennen. Schaam je niet voor je verhaal. Als het waar is wat je zegt, dan zal er iets aan gedaan moeten worden.
Ik raad je wel aan om daadwerkelijk serieuze stappen te ondernemen.

Groeten,

D.

pi_14796522
Vorig jaar ben ik flink ziek geweest (buikgriep) en ik had snachts steeds het gevoel alsof 'iets' zich vastzoog in mn zij/rug.

Het gevolg was dat die plek echt heet en gevoellig werdt.

Ik herinner me dat ik vroeger altijd dromen had waarbij 'iets' me keihard op precies die plek greep.

Geen idee wat het geweest is, na het reinigen van mn kamer is het weggegaan.

pi_14809910
quote:
Op donderdag 20 november 2003 18:18 schreef Nr_1_Dancer het volgende:
Hallo Dezz.

Je kunt het beste contact zoeken met Indonesische mensen. En informeren of zij een "dukun" (spreek uit als doekoen) kennen. Schaam je niet voor je verhaal. Als het waar is wat je zegt, dan zal er iets aan gedaan moeten worden.

Groeten,

D.

Wat is een "dukun"?
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
  vrijdag 21 november 2003 @ 10:41:22 #135
35781 Eru
El Gringo
pi_14809989
quote:
Op vrijdag 21 november 2003 10:37 schreef Dezz het volgende:

[..]

Wat is een "dukun"?

Dukun is een soort van priester die onder andere mensen kunnen genezen en ik neem aan in jouw geval van datgene wat jouw plaagt af kunnen helpen.
  vrijdag 21 november 2003 @ 17:03:48 #136
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_14821726
quote:
Op donderdag 20 november 2003 19:42 schreef _Draven_ het volgende:
Vorig jaar ben ik flink ziek geweest (buikgriep) en ik had snachts steeds het gevoel alsof 'iets' zich vastzoog in mn zij/rug.

Het gevolg was dat die plek echt heet en gevoellig werdt.

Ik herinner me dat ik vroeger altijd dromen had waarbij 'iets' me keihard op precies die plek greep.

Geen idee wat het geweest is, na het reinigen van mn kamer is het weggegaan.

ROFL

[Dit bericht is gewijzigd door L.Denninger op 21-11-2003 17:04]

zzz
pi_14824448
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 14:17 schreef smash789 het volgende:
Nee... een open schaar onder je matras leggen om negatieve energie weg te jagen klinkt lekker intelligent...
ken je het verhaal niet van oude vijlen onder je bed / matras leggen tegen reuma??????? Vast niet want dan had je wel anders gereageerd denk ik

Zulke dingen zijn wel degelijk een mogenlijkheid om dingen te laten verdwijnen / verminderen.

Voor je eigen persoonlijke groei is het bv goed om een zakje gewijd zout onder je linkerborst te dragen. Zo zijn er veel meer dingen die wat met je doen, kristallen, edelstenen enz enz enz.....Vergis je niet in krachten die schuilen in materie!

vrijdag 21 november 2003 @ 19:49:42 #138
71956 Haikuh
Oooooohhhh.....
pi_14825674
quote:
Op vrijdag 21 november 2003 19:03 schreef cyberbull het volgende:

[..]

ken je het verhaal niet van oude vijlen onder je bed / matras leggen tegen reuma??????? Vast niet want dan had je wel anders gereageerd denk ik

Zulke dingen zijn wel degelijk een mogenlijkheid om dingen te laten verdwijnen / verminderen.

Voor je eigen persoonlijke groei is het bv goed om een zakje gewijd zout onder je linkerborst te dragen. Zo zijn er veel meer dingen die wat met je doen, kristallen, edelstenen enz enz enz.....Vergis je niet in krachten die schuilen in materie!

ik heb een hele tijd last gehad van zware migrêne (of hoe je dat schrijft) en toen had ik een soort van edelsteen aan me ketting hangen , die op borst hoogte hing, en dat hielp ook.. vraag me niet hoe die steen heete, maar t was groen/glazig...
dus dat geloof k best.....wat je zegt

@TS... weet je al iets meer ??

ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
pi_14826604
quote:
Op vrijdag 21 november 2003 19:03 schreef cyberbull het volgende:

[..]

werkt dat net zo als een biostabil 2000 ?
fokschaap
  vrijdag 21 november 2003 @ 23:27:13 #140
47636 Psyche2003
#truth vraagbaak...
pi_14831804
quote:
Op donderdag 20 november 2003 18:18 schreef Nr_1_Dancer het volgende:
Hallo Dezz.

Groeten,

D.

Even uit nieuwsgierigheid, wat kan/gaat die Dukun in zo'n geval doen? Hoe gaat dat in zijn werk enzo?

Kan je daar ook meer details van geven misschien?

17-05-2004 O+ O+ O+
PAPA!!
Faith Cathryn heet onze kleine trots!!
pi_14836454
quote:
Op vrijdag 21 november 2003 17:03 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

ROFL

Uit je reactie te zien weet je niet eens wat het inhoud.
pi_14838391
Een dukun is spiritueel leider, medicijnman en bezweerder van
onheil tegelijk. Hij zou bijvoorbeeld je kamer kunnen reinigen.

Ik denk dat je er nu ongeveer wel zeker van bent dat het geen ongedierte o.i.d is. Het lijkt me ontzettend frusterend dat de mensen in je omgeving je niet geloven. Heel veel succes ermee, ik hoop dat je er uiteindelijk achterkomt wat het is!

pi_14839703
quote:
Op vrijdag 21 november 2003 20:19 schreef Viola_Holt het volgende:

[..]

werkt dat net zo als een biostabil 2000 ?

Laat ik de verhalen van de biostabil die ik gehoord heb en ervaringen van mensen hier maar niet neerkalken, is verspilde energie.

zegt genoeg toch

pi_14854936
THNX ADUNE.....

Had het een beetje druk, maar je hebt helemaal gelijk.
Details kan ik hier niet plaatsen. Iedere dukun gaat anders te werk.

Zelf heb ik er ervaring mee.

Grt.
Dancer

pi_14874242
Ik kom hier niet zo vaak.., maar dit is vrij herkenbaar eigenlijk voor mij. Vroeger had ik veel nachtmerries toen ik 8/9 jaar was ongeveer. En ik heb toen wel meegemaakt hoe enorm verwarrend het kan zijn als je doordroomd terwijl je wakker bent. Maar dat was toen wel erg extreem...)
Je droomt zegmaar door in een "wakkere" toestand. Je weet dat je wakker bent, maar je hersenen werken zegmaar door in je laatste droom en geven ook nog deze impulsen door aan je lichaam. En vergeet niet dat die impulsen zo ver gaan tot pijn in je buik hebben als je daar geraakt ben door een kogel (in je droom).

Je kan dit trouwens niet vergelijken met slaapwandelen etc, want daarbij maak je het niet bewust mee, wat in dit geval wel zo is.
Je kan er helaas niks aan doen, als je dit erg vaak heb betekent dit gewoon dat je tijdens je R.E.M slaap of net erna waarschijnlijk wakker wordt en een gedeelte van je hersenen moeilijker wakker kan worden. Ik ga ervanuit net na de R.E.Mslaap, omdat je dromen hier het meest intensief zijn. Als je tijdens een R.E.M slaap wakker wordt heeft iedereen dit verschijnsel op zijn eigen manier, maar niet zo erg lang (moet je maar eens testen met een wekker!, gooi hem een uur of 3/4 later dan je naar bed gaat op biepen ) (Je bent dan absoluut voor 10 seconde in de war(voor iedereen anders natuurlijk)).

Je kan uit jezelf ook niet wakker worden tijdens deze periode. (hier onstaan ook de meeste nachtmerries die zich erna uiten in "badend in het zweet wakker worden")

Ik hoop dat je hier iets aan heb.

[Dit bericht is gewijzigd door Preddie op 23-11-2003 22:28]

A Predator is like a very dangerous bird with very sharp teeth.
pi_14877142
Ik maak hangertjes voor slechts 275,- Euro. Je moet ze 6 maanden dragen en dan kun je er profijt van hebben. Je mag ze niet 's nachts dragen want dan is je energie negatief. Verder spreek ieck gebrekkig Nederlands, maar dat heeft niets te maken met marketing.
It's easy... Nederland - Duitsland: 3-1
  maandag 24 november 2003 @ 00:32:38 #147
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_14877450
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 09:51 schreef _Draven_ het volgende:

[..]

Uit je reactie te zien weet je niet eens wat het inhoud.

Tuurlijk wel, ik heb wel eens gehoord dat mensen een 'stofzuiger' gebruiken
zzz
pi_14882539
quote:
Op maandag 24 november 2003 00:32 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Tuurlijk wel, ik heb wel eens gehoord dat mensen een 'stofzuiger' gebruiken

Right

blijf dan leker weg joh

maandag 24 november 2003 @ 12:22:43 #149
14513 SilverMane
It`s all about the Mammon
pi_14884338
Het is vast een overleden hond of kat, die wraak aan het nemen is.

[Dit bericht is gewijzigd door SilverMane op 24-11-2003 12:35]

Je bent geen dwaas als je opgeeft wat je niet kunt vasthouden om te krijgen wat je nooit meer afgenomen kan worden.
  maandag 24 november 2003 @ 12:24:10 #150
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_14884377
Zijn die plaatjes er ondertussen al... ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')