abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 november 2003 @ 09:45:15 #76
68041 NeMe
Yho ass gots its own zipcode!
pi_14721877
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 09:39 schreef leviathanfd het volgende:
Dat wat de TS post doet me denken aan de film The Entity. Deze film gaat over een entiteit (energie/geest) die een vrouw jarenlang lastigvalt en verkracht. Deze film is gebaseerd op een waargebeurd verhaal!

Dezz, ga eens langs bij een paragnost om dit te bespreken. Dit is iig niet goed. Ik ben van mening dat je idd last hebt van een entiteit. Het is geen poltergeist, daar zijn de verschijnselen heel anders van.

geesten? lijkt me onmogelijk, maarja daz nooit bewezen of ze wel of niet bestaan. ik denk persoonlijk dat het om bepaalde illusies en visioenen gaat. je maakt het zo echt mee dat je die afdrukken in je rug gewoon tot uiting komen, of dat je niet helemaal bewust bent op het moment dat het gebeurd en dat je jezelf met iets 'verwond'. wat denk jij?
pi_14724519
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 01:54 schreef M4stermind het volgende:
Van wat voor beest geeft het "bijtertje" een afdruk dan? Antwoord mijn vraag a.u.b., dit heb ik al 2x gevraagd, en je antwoordt niet. Ik begin het bijna niet serieus te nemen omdat je weigert te zeggen waar de afdruk op lijkt!
Het is geen afdruk van een beest ofzo, het is meer een dieprode vlek met rare vormen en er zat ook een puntje in.
Het 'iets' is zo groot als mijn hand ongeveer, het maakt geen geluid en het voelt naar niets. Dit klinkt ontzettend vaag maar ik weet ook niet hoe ik het anders moet omschrijven
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
  dinsdag 18 november 2003 @ 11:58:55 #78
68041 NeMe
Yho ass gots its own zipcode!
pi_14724990
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 11:40 schreef Dezz het volgende:

[..]

Het is geen afdruk van een beest ofzo, het is meer een dieprode vlek met rare vormen en er zat ook een puntje in.
Het 'iets' is zo groot als mijn hand ongeveer, het maakt geen geluid en het voelt naar niets. Dit klinkt ontzettend vaag maar ik weet ook niet hoe ik het anders moet omschrijven

maar ik d8 dus: ik denk persoonlijk dat het om bepaalde illusies en visioenen gaat. je maakt het zo echt mee dat je die afdrukken in je rug gewoon tot uiting komen, of dat je niet helemaal bewust bent op het moment dat het gebeurd en dat je jezelf met iets 'verwond'.
  dinsdag 18 november 2003 @ 13:26:51 #79
46898 Marla_Singer
Zachte G... Dikke L
pi_14727508
-edit-

Ben jij dat ?

[Dit bericht is gewijzigd door Lord Dreamer op 18-11-2003 14:12]

Vrouwen zijn net stoelen, als je er niet op zit staan ze in de weg...
pi_14727723
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 13:26 schreef Marla_Singer het volgende:
-edit-

Ben jij dat ?

Kijk waar de bron naar verwijst ... precies (hiero)

Ik heb het ook wel eens gehad dat ik voor mijn gevoel gebeten werd door iets. (in mijn been)
Schrok me kapot en deed gelijk het licht aan en jawel ik had een grote rode plek op mijn been.

Ik overal zoeken naar een mug, maar er zat er nergens een.
Het was op zich ook vreemd omdat mijn benen onder de dekens lagen en daar kan geen enkel muggetje bij.
Bed was toen ook nog pas verschoond.
Volgende morgen was de plek al weer weg.

[Dit bericht is gewijzigd door Lord Dreamer op 18-11-2003 14:13]

♥ K, N, R en F ♥
pi_14727965
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 13:35 schreef Sc0rPi0n het volgende:

[..]

Kijk waar de bron naar verwijst ... precies (hiero)

Ik heb het ook wel eens gehad dat ik voor mijn gevoel gebeten werd door iets. (in mijn been)
Schrok me kapot en deed gelijk het licht aan en jawel ik had een grote rode plek op mijn been.

Ik overal zoeken naar een mug, maar er zat er nergens een.
Het was op zich ook vreemd omdat mijn benen onder de dekens lagen en daar kan geen enkel muggetje bij.
Bed was toen ook nog pas verschoond.
Volgende morgen was de plek al weer weg.

Hele erge kramp/bloedprop/zweepslag ?

Iedereen die dit nog eens heeft meteen foto maken van je rug/been.

ik ga ook eens vage dingen posten op het forum, komt meteen op de FP

Blaap
pi_14728070
quote:
Op zondag 16 november 2003 15:15 schreef Dezz het volgende:

[..]

net een afdruk van tanden en het was ook erg rood en het deed pijn als ik het ook maar een beetje aanraakte. Na 2 dagen waren deze plekken wel weer weg gelukkig.

Mijn ouders hebben die plekken ook gezien maar ze maakte er maar een lachje van..

vlooienbeet
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_14728085
Mmhz bizar verhaal hoor... Ken je psychische achtergrond verder niet. Maar een old fashion hallucinatie is waar ik aan denk.
pi_14728091
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 11:40 schreef Dezz het volgende:

[..]

Teken het dan en scan het in. Of maak er een foto van en zet die online.
Kom op zeg, je maakt jezelf best wel een beetje belachelijk op die manier.
Hier Karen, ik doe wat ik doe
Ik ben een losbol, yeah baby, je m'en fou
Ik hou van koetjes en kleurtjes op m'n snuit
Maar zie de schoonheid diep onder je huid
pi_14728130
TS hoelang is dit al aan de gang met deze "entiteit"??
  dinsdag 18 november 2003 @ 13:50:14 #86
73841 l33t_r0x0r
I 533 0wn3d p30p13
pi_14728158
Hey da's toevallig ik heb net zoiets !
[b]w00t ![/b] My other computer is your IIS server
  dinsdag 18 november 2003 @ 13:50:58 #87
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_14728171
Was je niet aan het dromen
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
pi_14728173
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 13:49 schreef Syl68 het volgende:
TS hoelang is dit al aan de gang met deze "entiteit"??
pi_14728463
Mocht het hier inderdaad gaan om een aanval van een astrale entiteit/parasiet dan lijkt het mij verstandig om contact op te nemen met een paragnost die verstand heeft van dit soort zaken.
Ik kanje eventueel wel helpen aan wat geschikte adressen van goede paragnosten die je eventueel hier meer licht op kunnen werpen.

Je voelt je in het dagelijkse leven verder overigens prima?
of leveren die beten bepaalde klachten op?
En als dat gebuert ben je klaarwakker of nog in een halve droom toestand?
Wat je ten eerste zou moeten doen is een licht naast je bed zetten en die kabel met het lichtknopje in je bed leggen , zodoende daar direkt op te kunnen drukken.
Ook een soort geluids alarm zou je moeten regelen en daar direkt op drukken zodra er iets aan de hand is zodat je ouders direkt paraat staan en ook gelijk hulp kunnen bieden en om de situatie te onderzoeken..

pi_14728477
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 13:51 schreef milagro het volgende:

[..]

[afbeelding]

u bedoelt?
pi_14728708
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 14:01 schreef AndrewMacCloud het volgende:
Mocht het hier inderdaad gaan om een aanval van een astrale entiteit/parasiet dan lijkt het mij verstandig om contact op te nemen met een paragnost die verstand heeft van dit soort zaken.
Ik kanje eventueel wel helpen aan wat geschikte adressen van goede paragnosten die je eventueel hier meer licht op kunnen werpen.

Je voelt je in het dagelijkse leven verder overigens prima?
of leveren die beten bepaalde klachten op?
En als dat gebuert ben je klaarwakker of nog in een halve droom toestand?
Wat je ten eerste zou moeten doen is een licht naast je bed zetten en die kabel met het lichtknopje in je bed leggen , zodoende daar direkt op te kunnen drukken.
Ook een soort geluids alarm zou je moeten regelen en daar direkt op drukken zodra er iets aan de hand is zodat je ouders direkt paraat staan en ook gelijk hulp kunnen bieden en om de situatie te onderzoeken..

Het idd misschien beter een paragnost te bezoeken die je kan helpen bij dit soort zaken. Maar schakel niet zomaar iemand in. Ikzelf heb een dergelijke "aanvaring" gehad vorig jaar met negatieve energieën, erg vervelend en vermoeiend vooral wanneer ze proberen je lichaam binnen te dringen.
Een tip die ik toen kreeg o.a. was om een schaar onder je matras te leggen. de schaar niet dicht laten maar open leggen alsof ie knipt. Tis een rare tip dat weet ik ook wel, maar het werkte wel in mijn geval.

Mensen die dit topic onzin vinden, reageer gewoon effe niet he en loop gewoon netjes voorbij zonder wat te zeggen, de meeste reacties hier getuigen gewoonweg van een bepaald onintelligent gedrag.

pi_14728819
Als je gaat slapen in het vervolg je kamer deur dicht doen zodat je je jonge katje niet binnen kan komen helpt ook... Heb er ervaring mee hahahhahahahha
pi_14728931
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 14:08 schreef Syl68 het volgende:

[..]

bla

Mensen die dit topic onzin vinden, reageer gewoon effe niet he en loop gewoon netjes voorbij zonder wat te zeggen, de meeste reacties hier getuigen gewoonweg van een bepaald onintelligent gedrag.

Het is gewoon een feit dat er 11 van de 10 keer een volkomen logische en aardse verklaring te geven is voor zogenaamd onverklaarbare zaken

Zoals het beschreven wordt zouden het dus zomaar vlooienbeten kunnen zijn, de gevoelde pijn ge/vervormd door de status van slapende

pi_14728989
Nee... een open schaar onder je matras leggen om negatieve energie weg te jagen klinkt lekker intelligent...
  dinsdag 18 november 2003 @ 14:22:52 #95
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_14729196
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 14:08 schreef Syl68 het volgende:

[..]

Het idd misschien beter een paragnost te bezoeken die je kan helpen bij dit soort zaken. Maar schakel niet zomaar iemand in. Ikzelf heb een dergelijke "aanvaring" gehad vorig jaar met negatieve energieën, erg vervelend en vermoeiend vooral wanneer ze proberen je lichaam binnen te dringen.
Een tip die ik toen kreeg o.a. was om een schaar onder je matras te leggen. de schaar niet dicht laten maar open leggen alsof ie knipt. Tis een rare tip dat weet ik ook wel, maar het werkte wel in mijn geval.

Van wie kreeg je dit tip dan? En om wat voor reden een schaar? En op wat voor manier zou dit moeten werken?
pi_14729464
het nieuws item is weer verdwenen van de frontpage
fokschaap
  dinsdag 18 november 2003 @ 14:35:44 #97
25947 flaphead
twisted shit.
pi_14729593
ben benieuwd naar het verloop van de situatie van de TS.
zonder lullig over te komen 'hoop' ik dat het je nog eens overkomt, zodat je er foto's van kan maken.
als het weer gebeurd zou ik ook zeker naar een huisarts gaan en hem/haar de plekken laten zien; als het een 'aardse' verklaring zou hebben in de vorm van vlooienbeten of weet ik wat mensen hier zeggen, dan weet je het dan.
anders inderdaad eens een paragnost oid opzoeken.
i wish i had no feelings. they suck. they keep throwing you from side to side. they knock you down. they wear you down...
pi_14729780
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 14:31 schreef Viola_Holt het volgende:
het nieuws item is weer verdwenen van de frontpage
Yep, ter bescherming van de Topic Starter, aangezien hij toch niet geloofd wordt.
The catch is better than the chase
pi_14729939
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 14:42 schreef M4stermind het volgende:

[..]

Yep, ter bescherming van de Topic Starter, aangezien hij toch niet geloofd wordt.

het feit van het gevoel en de tekenen op z'n rug geloof ik wel, de verklaring is vooralsnog wat vaag...
fokschaap
pi_14731143
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 14:42 schreef M4stermind het volgende:

[..]

Mede daarom houd ik ook verder wijselijk m'n mond. Men durft hier niet verder te kijken dan de eigen neus. Vooral door blijven gaan zo met z'n allen en gewoon lekker je ogen sluiten voor dit soort onderwerpen. Er zijn jammer genoeg slechts enkelen onder ons die dit in meer of mindere mate herkennen waar TS mee kampt maar krijgen nagenoeg geen kans om hier ook maar iets daarover te posten zonder te worden afgezeken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')