abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14692139
quote:
Op maandag 17 november 2003 09:06 schreef Viper_74 het volgende:
No offence and shit, maar hoe de TS begon met z'n verhaal had ook iedereen zoiets van
Tja, maar het is in the Truth gepost, en niet in Onzin. Waarschijnlijk waren het een hoop Frontpage lezers die grappig probeerden te doen.

Maar even ontopic... hoe is het vannacht gegaan met de TS?

FOK!fotograaf maandag 17 november 2003 @ 09:55:46 #52
18921 freud
Who's John Galt?
pi_14692524
Onderzoek naar tekenen op het lichaam hebben uitgewezen dat je door puur zaken te denken, ook fysieke kenmerken kan oproepen. Mensen die onder hypnose verteld werd dat ze geslagen werden of iets heets tegen hun <insert lichaamsdeel> gedrukt kregen, vertoonden ook echt verkleuring van de huid, tot blaren aan toe! Het is dus niet helemaal onmogelijk dat je door het te denken, ook echt lichamelijk zaken kan ervaren. Maak de volgende keer eens foto's van die plekken in de spiegel. Zijn het gewoon plekken op je huid, of gaat het echt door je huid heen, als een wond zeg maar.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
  maandag 17 november 2003 @ 09:57:07 #53
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_14692547
Misschien zijn het wel insecten,

dat had mijn oma ook.. maar niemand geloofde haar, want je kon niets zien, alleen kleine wondjes.
M'n oma had toen die insecten in een potje gedaan... het leken helemaal geen insecten maar stofdeeltjes.
Toen heeft mn pa het laten analyseren bij een lab.

Het bleek dat het knijten waren een soort hele kleine mugjes. En die waren hoogst waarschijnlijk uit de sloot naast haar huis gekomen want ze houden van vochtige omgeving. Ze zijn alleen 's nachts actief.

Wie weet zijn het bij jou ook knijten..

Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
  maandag 17 november 2003 @ 10:08:35 #54
38241 c0rneel
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_14692766
quote:
Op maandag 17 november 2003 09:57 schreef Radyhyn het volgende:
Misschien zijn het wel insecten,

dat had mijn oma ook.. maar niemand geloofde haar, want je kon niets zien, alleen kleine wondjes.
M'n oma had toen die insecten in een potje gedaan... het leken helemaal geen insecten maar stofdeeltjes.
Toen heeft mn pa het laten analyseren bij een lab.

Het bleek dat het knijten waren een soort hele kleine mugjes. En die waren hoogst waarschijnlijk uit de sloot naast haar huis gekomen want ze houden van vochtige omgeving. Ze zijn alleen 's nachts actief.

Wie weet zijn het bij jou ook knijten..

denk zelf ook dat er iets in je bed zit, En dat je het in je slaap ervaart als dat iets je bijt.

keer heel je kamer schoonmaken en goed doorluchten en zuigen.
misschien matras uitkloppen. Is wel een werk maar kwaad kan het nooit

Get In, Sit Down, Shut Up & Hang On
  FOK!fotograaf maandag 17 november 2003 @ 10:11:41 #55
18921 freud
Who's John Galt?
pi_14692815
quote:
Op maandag 17 november 2003 10:08 schreef c0rneel het volgende:

[..]

denk zelf ook dat er iets in je bed zit, En dat je het in je slaap ervaart als dat iets je bijt.

keer heel je kamer schoonmaken en goed doorluchten en zuigen.
misschien matras uitkloppen. Is wel een werk maar kwaad kan het nooit

Of gewoon nieuw matrs .
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
  maandag 17 november 2003 @ 10:14:59 #56
24236 sopper
da mini rulezzz
pi_14692885
EN? ben je gebeten vanacht?
chupacabra!!
  maandag 17 november 2003 @ 10:28:19 #57
74163 Tha_Ramsush
Beter wel, dan niet
pi_14693212
nieuwe kartonnen doos kopen!!!! of heb je gewoon een matras??
Soms is er zoveel wat we voelen, maar zo weinig wat we kunnen zeggen... İ
pi_14693607
kzou idd een testje laten doen, een nieuw matras kopen en als je vloerbedekking op je vloer hebt, dat vervangen door laminaat oid..
hoop datjur snel vanaf bent
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  maandag 17 november 2003 @ 10:48:26 #59
73841 l33t_r0x0r
I 533 0wn3d p30p13
pi_14693655
la-lala-lala-lalalaLEIPOOOO
[b]w00t ![/b] My other computer is your IIS server
pi_14696361
STELLETJE KLEUTERS ALLEMAAL LAAT DE TS ES IN ZIJN WAARDE MAN

zo sorry maar het moest er even uit zoals al eerder aangegeven in dit topic blijven de reacties van de mensen met interresante inbreng weg door kleuters die onderandere dit topic vergallen, t wordt tijd dat er nog zwaarder gaat worden gemoderated!

Misschien moet de TRUTH wel zoals het KELDERTJE worden gemaakt met beperkte rechten, misschien krijgen dan de serieuze mensen weer zin in posten als er geen geflame getrol en whatever plaatsvind.

Ikzelf post ook minder en minder omdat de gehele kwaliteit van de truth hard achteruitgaat door het wegblijven van de users met interresante info en vooral door het gezeik steeds van kleuters die niet het verschil weten tussen onzin en andere fora gedeeltes.

[ontopic]

dr had het iemand over wasmiddel / verzachter.

Ga daar eens serieus wat mee doen, mijn psoriasis reageerde nl in het verleden nogal heftig op bepaalde wasverzachters en dat zou misschien een begin van een oplossing zijn!

[/ontopic]

pi_14711506
Inderdaad, laat mensen eens hun onnodige k*t reacties voor zich houden...

Niemand wordt hier verplicht ergens op te reageren.. aldus wanneer men niets zinnigs toe te voegen heeft aan een topic, reageer dan gewoon niet!!!!

Verder voor de TS; ga eens na vraag doen bij een 'paranormaal iemand' (naam weet ik nie, zoveel verstand heb ik er ook niet van) en vraag diegeen eens of hij/zij langs wil komen om 'het' eventueel 'uit te drijven'

Been there, done that, got the t-shirt
pi_14712937
Ik zal eens even reageren, ik ben niet allergisch voor huisstofmijt gelukkig Mijn moeder wast al jaren met hetzelfde wasmiddel/wasverzachter en daar is niets mis mee.

Iedere week poets en zuig ik mijn kamer grondig, al het vuil moet weg ook mijn bed wordt iedere week verschoond.

Het is ook niet zo dat ik dit iedere nacht heb, soms is het een periode helemaal niet en dan 2 nachten achter elkaar.
Deze nacht heb ik gelukkig goed geslapen

Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
  maandag 17 november 2003 @ 21:32:32 #63
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_14713376
quote:
Op maandag 17 november 2003 21:20 schreef Dezz het volgende:
Ik zal eens even reageren, ik ben niet allergisch voor huisstofmijt gelukkig Mijn moeder wast al jaren met hetzelfde wasmiddel/wasverzachter en daar is niets mis mee.
Heb je je al eens laten testen op allergien dan? Wat dat lijkt me toch de meest voor de hand liggende verklaring.

Wat denk je anders zelf dat het is?

Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_14713730
quote:
Op maandag 17 november 2003 21:32 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]

Heb je je al eens laten testen op allergien dan? Wat dat lijkt me toch de meest voor de hand liggende verklaring.

Wat denk je anders zelf dat het is?

Ik heb me al een tijd terug laten testen op allergieën maar ben alleen allergisch voor een bepaalde soort plant die wij in de tuin hebben. Dus ik weet echt niet wat het is.....
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
  maandag 17 november 2003 @ 21:58:39 #65
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_14714426

pi_14714569
Zoiets ja
  maandag 17 november 2003 @ 22:50:25 #67
74310 nanalune
Melancholische optimist..
pi_14716400
ik ben echt nieuwsgierig geworden naar dat bijtertje van jou!!
Ik wil ook even kwijt, dat ik niet snap dat iedereen zo aggressief wordt op elkaar! Het valt me vaker op, en ik vind het echt vervelend. Misschien dat dit topic "het niveau"omlaag haalt", maar sommige reacties halen 't zeker niet omhoog!
Ik hoop dat je nog eens een foto kan laten zien, verder neem ik je verhaal toch echt met een korreltje zout
pi_14719734
Van wat voor beest geeft het "bijtertje" een afdruk dan? Antwoord mijn vraag a.u.b., dit heb ik al 2x gevraagd, en je antwoordt niet. Ik begin het bijna niet serieus te nemen omdat je weigert te zeggen waar de afdruk op lijkt!
The catch is better than the chase
  dinsdag 18 november 2003 @ 02:01:14 #69
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_14719819
Tijd dat je een nieuwe matras koopt en je kamer wat beter schoon maakt;
huismijt is inderdaad erg vervelend
zzz
  dinsdag 18 november 2003 @ 09:01:08 #70
74163 Tha_Ramsush
Beter wel, dan niet
pi_14721073
welke geluiden maakt het bijtende iets als hij toeslaat snachts?? Neem dat geluid op en ga het beest verleiden....
Soms is er zoveel wat we voelen, maar zo weinig wat we kunnen zeggen... İ
  dinsdag 18 november 2003 @ 09:29:42 #71
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_14721545
quote:
Op zondag 16 november 2003 15:15 schreef Dezz het volgende:

[..]

net een afdruk van tanden en het was ook erg rood en het deed pijn als ik het ook maar een beetje aanraakte. Na 2 dagen waren deze plekken wel weer weg gelukkig.

Mijn ouders hebben die plekken ook gezien maar ze maakte er maar een lachje van..

Je ouders WILLEN het dan niet geloven in de angst dat ze iets tot ontdekking komen!
pi_14721549
Bed buggs ...BAH BAH ...je bedje optijd verschonen viespeuk ...dat zijn beestjes ...BAH BAH BAH BAH
“You know, a long time ago being crazy meant something. Nowadays everybody's crazy.”
“I'm not your executioner. I'm not your devil and I'm not your God. I'm Charles Manson.”
  dinsdag 18 november 2003 @ 09:34:42 #73
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_14721643
quote:
Op zondag 16 november 2003 15:20 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

"Ergo, vis-a-vis, concordantly... You know what? I have no idea what the hell I'm saying, but I thought it would make me sound cool"

Maargoed, even ontopic... Geen fysieke kenmerken aan overgehouden ofzo? Ik had rond mijn 12e/13e steeds het idee dat er zwarte figuren om me heenliepen, ooit hier nog een topic over geopend geloof ik...

Mijn vriendin had dit ook, als het donker is in huis dan zag ze schimmen 'lopen', dit zag ze ook een keer in de kamer van een vriendin van haar, die durfde toen een lange tijd niet meer op haar kamer Mijn vriendin zag deze schimmen minder en minder nadat ze met mij kreeg, dat is tog wel ff positief mijn aura heeft ze verjaagd ghehe
  dinsdag 18 november 2003 @ 09:39:51 #74
38752 leviathanfd
Mijn twee dames
pi_14721755
Dat wat de TS post doet me denken aan de film The Entity. Deze film gaat over een entiteit (energie/geest) die een vrouw jarenlang lastigvalt en verkracht. Deze film is gebaseerd op een waargebeurd verhaal!

Dezz, ga eens langs bij een paragnost om dit te bespreken. Dit is iig niet goed. Ik ben van mening dat je idd last hebt van een entiteit. Het is geen poltergeist, daar zijn de verschijnselen heel anders van.

Merk en designkleding als nieuw! zie de link
http://shop.kapaza.nl/artemisonlineshop/page1/
  dinsdag 18 november 2003 @ 09:43:41 #75
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_14721841
quote:
Op maandag 17 november 2003 01:09 schreef Keromane69 het volgende:

[..]

Yep, daar moest ik ook aan denken. Je kunt met een allergie vervelende uitslag krijgen die brandend/bijtend aanvoelt.

@TS: Laat een allergietest doen. Je kunt dat regelen via de huisarts. In het ziekenhuis krijg je speldjes met stofjes in je arm, en dat laat men een paar minuten zitten. Doet geen pijn, gaat wel even jeuken. Maar dan weet je precies waar je allergisch voor bent. Kan huisstofmijt wezen, maar ook kunnen bepaalde voedingsstoffen voor reacties zorgen.

Succes.

Wat gooit ie dan op de grond na het van zijn rug af te hebben gepakt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')