abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14676995
Ook nog serieuse reacties?
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
pi_14677060
"Sleep tight, don't let the bed bugs bite!"

fokschaap
  zondag 16 november 2003 @ 15:50:47 #28
35781 Eru
El Gringo
pi_14677145
Zou misschien een idee zijn om een video camera op je zelf te zetten terwijl je slaapt...of misschien een webcam? Mocht het dan weer gebeuren...tja er kan dan er iets op te zien zijn...je weet maar nooit...klinkt een beetje poltergeist achtig.
  zondag 16 november 2003 @ 15:52:01 #29
73528 Ifyafeelme
The fox and the fresh grapes.
pi_14677162
misschien van die zilvervisjes die onder je huid gaan zitten.
Life's A Mess, Don't Stress
pi_14677207
quote:
Op zondag 16 november 2003 15:50 schreef Eru het volgende:
Zou misschien een idee zijn om een video camera op je zelf te zetten terwijl je slaapt...of misschien een webcam? Mocht het dan weer gebeuren...tja er kan dan er iets op te zien zijn...je weet maar nooit...klinkt een beetje poltergeist achtig.
Dat van die video is wel een idee!
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
  zondag 16 november 2003 @ 16:18:05 #31
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_14677630
quote:
Op zondag 16 november 2003 15:55 schreef Dezz het volgende:

[..]

Dat van die video is wel een idee!

Of je zet een camera klaar, anders kun je jezelf weken lang gaan opnemen 's nachts...
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
  zondag 16 november 2003 @ 16:23:47 #32
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_14677737
quote:
Op zondag 16 november 2003 16:18 schreef TrenTs het volgende:

[..]

Of je zet een camera klaar, anders kun je jezelf weken lang gaan opnemen 's nachts...

Fotocamera bedoel ik dan.
pi_14677882
als zoiets weer voorkomt, "vang" het, spring dan meteen uit bed, doe het licht aan en kijk.....Ook eventueel in de spiegel m.b.t je rug
pi_14678047
heb je het ook als je in een ander bed slaapt?
Lachen is gezond :D!
pi_14678193
Wat voor beten zijn het? Mensafdrukken, katachtig of muisachtig?
The catch is better than the chase
  zondag 16 november 2003 @ 16:50:57 #36
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_14678285
quote:
Op zondag 16 november 2003 16:47 schreef M4stermind het volgende:
Wat voor beten zijn het? Mensafdrukken, katachtig of muisachtig?
Is muisachtig uberhaupt wel te onderscheiden door iemand die zoiets nooit ziet?
pi_14678763
Zijn het niet van die dikke ratten?
Hoe groot is het dan ongeveer?
Цой жив
pi_14684489
Ben benieuwd als het vanavond weer gebeurd zien jullie morgen een foto hiervan, ik wil weten wat het is.....
pi_14684665
quote:
Op zondag 16 november 2003 21:16 schreef Dezz het volgende:
Ben benieuwd als het vanavond weer gebeurd zien jullie morgen een foto hiervan, ik wil weten wat het is.....
Dan denk ik nog hetzelfde als nu. Zelf aangebracht.....
  Admin zondag 16 november 2003 @ 21:23:03 #40
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_14684672
Goh, en ik maar denken dat dit zo'n respectvol forum was...
Niet dus, ik zie allemaal asocialen hier de TS belachelijk maken.

Vriendelijk verzoek om naar onzin te verkassen en alleen te reageren als je iets zinnigs te melden hebt. Gebagger hebben we al zat in andere fora.

I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  maandag 17 november 2003 @ 00:03:57 #41
52191 DABAMaster
Powered by /me
pi_14688979
Ey TS...

Ik ken dit, en ik heb er geen last meer van... dit echter na 2 dingen van mn arts gehoord te hebben, waarvan ik niet meer weet welke bij wat hoorde:

a) je bent allergisch voor Huisstofmijt! Dit veroorzaakt exact dezelde symptomen. Oplossing: veel vaker je beddengoed verschonen
b) je bent allergisch voor het wasmiddel/WASVERZACHTER waarmee je moeder je beddengoed wast. Oplossing: als je moeder je beddengoed wast nog een keer extra op "spoelen" drukken

Succes en sterkte

maandag 17 november 2003 @ 00:07:01 #42
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_14689035
Of je hebt last van een incubus....
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_14689050
Maar wat voor afdruk zie je dan? Van wat voor gebit? Twee "hoektanden" zeg maar, of een menselijk gebitsafdruk?
The catch is better than the chase
pi_14690027
quote:
Op maandag 17 november 2003 00:03 schreef DABAMaster het volgende:
Ey TS...

Ik ken dit, [..]

Yep, daar moest ik ook aan denken. Je kunt met een allergie vervelende uitslag krijgen die brandend/bijtend aanvoelt.

@TS: Laat een allergietest doen. Je kunt dat regelen via de huisarts. In het ziekenhuis krijg je speldjes met stofjes in je arm, en dat laat men een paar minuten zitten. Doet geen pijn, gaat wel even jeuken. Maar dan weet je precies waar je allergisch voor bent. Kan huisstofmijt wezen, maar ook kunnen bepaalde voedingsstoffen voor reacties zorgen.

Succes.

It's easy... Nederland - Duitsland: 3-1
pi_14691282
quote:
Op zondag 16 november 2003 21:23 schreef Breuls het volgende:
Goh, en ik maar denken dat dit zo'n respectvol forum was...
Niet dus, ik zie allemaal asocialen hier de TS belachelijk maken.
zoooooowww jij bent hier dan blijkbaar al heel lang niet meer geweest..

en hoe we hebben moeten rellen om Muus en Iteejer dat probleem een keer aan te laten pakken is je dan waarschijnlijk ook ontgaan..
de serieuzere posters laten weinig meer van hun horen en de onderwerpen van de topics daardoor vervallen tot het nivo van Biostabil reclames..

kèk lekkah naajje ège sig, Fok feez
  maandag 17 november 2003 @ 08:38:35 #46
73940 Choices
Woordeloze lurker
pi_14691432
quote:
Op maandag 17 november 2003 08:20 schreef MokroKees het volgende:

[..]

zoooooowww jij bent hier dan blijkbaar al heel lang niet meer geweest..

en hoe we hebben moeten rellen om Muus en Iteejer dat probleem een keer aan te laten pakken is je dan waarschijnlijk ook ontgaan..
de serieuzere posters laten weinig meer van hun horen en de onderwerpen van de topics daardoor vervallen tot het nivo van Biostabil reclames..

zeer en zeer waar.
pi_14691498
quote:
Op maandag 17 november 2003 08:38 schreef Choices het volgende:

[..]

zeer en zeer waar.

Wel jammer jah dat er op zo'n onzinnige manier gereageerd wordt op een serieus gestelde vraag van een TS en dan nog wel in een forum als "Truth".
Laten degene die onzinnig willen reageren dit gewoon in forum "Onzin" doen!!!

TS ik ken je probleem niet, maar het lijkt op een allergie voor huisstofmijt. Het kan zijn dat het probleem verholpen is door een anti-allergische matrashoes om je matras heen te doen. Deze zijn via ziekenfonds zelfs te declareren mits is aangetoond dat je ook idd een allergie voor huisstofmijt hebt ontwikkelt. Dus tja, laat je eens testen daarop? Vraag bij je huisarts eventueel een bloedtest aan, heb je binnen 10 dagen de uitslag!!
Sterkte en succes!

maandag 17 november 2003 @ 08:55:53 #48
74163 Tha_Ramsush
Beter wel, dan niet
pi_14691589
tjah, ik denk dat je maar iets van een spiegel op je kamer moet zetten of iets dergelijks... en eventueel zo'n electrische vliegenmepper..
dan (als het een groot beest is) verdoofd hij om het zomaar te zeggen en kan je hem even bestuderen.. zonde om het desbetreffende beest (als het wel een beest is) gelijk met verschillende moordneigingen naar het leven te staan...
Soms is er zoveel wat we voelen, maar zo weinig wat we kunnen zeggen... ©
pi_14691728
No offence and shit, maar hoe de TS begon met z'n verhaal had ook iedereen zoiets van

het niveau op FoK is niet bepaald gestegen, en dat het buiten onzin valt is al vaak te merken. Hoe moeten users nou inschatten of het serieus bedoeld wordt of dat het weer eens klinkklare onzin is. Tja en de manier waarop het topic begon was wel iets van

Maar goed, mensen moeten misschien eerst ff lezen of normaal reageren voordat je reacties zoals weerwolven, vampieren e.d. krijgt. Al heb je er altijd een paar tussenzitten die dat toch altijd wel doen

Misschien ben je ergens allergisch voor geworden. Verplaats anders je bed eens wat. Maar ik denk toch dat het te maken heeft met vlooien/mijt o.i.d.
Was bij puinruimers toen ook, vlooien, kleine rotbeesjes die je gewoon prikken.

M'n signature, wat doe je :{
  maandag 17 november 2003 @ 09:28:22 #50
74163 Tha_Ramsush
Beter wel, dan niet
pi_14692087
Of gewoon een keer onder de douche gaan voor je naar bed gaat en een keer je bed uit (laten) wassen....
Soms is er zoveel wat we voelen, maar zo weinig wat we kunnen zeggen... ©
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')