quote:Dat van die video is wel een idee!
Op zondag 16 november 2003 15:50 schreef Eru het volgende:
Zou misschien een idee zijn om een video camera op je zelf te zetten terwijl je slaapt...of misschien een webcam? Mocht het dan weer gebeuren...tja er kan dan er iets op te zien zijn...je weet maar nooit...klinkt een beetje poltergeist achtig.
quote:Of je zet een camera klaar, anders kun je jezelf weken lang gaan opnemen 's nachts...
Op zondag 16 november 2003 15:55 schreef Dezz het volgende:[..]
Dat van die video is wel een idee!
quote:Fotocamera bedoel ik dan.
Op zondag 16 november 2003 16:18 schreef TrenTs het volgende:[..]
Of je zet een camera klaar, anders kun je jezelf weken lang gaan opnemen 's nachts...
quote:Is muisachtig uberhaupt wel te onderscheiden door iemand die zoiets nooit ziet?
Op zondag 16 november 2003 16:47 schreef M4stermind het volgende:
Wat voor beten zijn het? Mensafdrukken, katachtig of muisachtig?
quote:Dan denk ik nog hetzelfde als nu. Zelf aangebracht.....
Op zondag 16 november 2003 21:16 schreef Dezz het volgende:
Ben benieuwd als het vanavond weer gebeurd zien jullie morgen een foto hiervan, ik wil weten wat het is.....
Vriendelijk verzoek om naar onzin te verkassen en alleen te reageren als je iets zinnigs te melden hebt. Gebagger hebben we al zat in andere fora.
Ik ken dit, en ik heb er geen last meer van... dit echter na 2 dingen van mn arts gehoord te hebben, waarvan ik niet meer weet welke bij wat hoorde:
a) je bent allergisch voor Huisstofmijt! Dit veroorzaakt exact dezelde symptomen. Oplossing: veel vaker je beddengoed verschonen
b) je bent allergisch voor het wasmiddel/WASVERZACHTER waarmee je moeder je beddengoed wast. Oplossing: als je moeder je beddengoed wast nog een keer extra op "spoelen" drukken
Succes en sterkte
quote:Yep, daar moest ik ook aan denken. Je kunt met een allergie vervelende uitslag krijgen die brandend/bijtend aanvoelt.
Op maandag 17 november 2003 00:03 schreef DABAMaster het volgende:
Ey TS...Ik ken dit, [..]
@TS: Laat een allergietest doen. Je kunt dat regelen via de huisarts. In het ziekenhuis krijg je speldjes met stofjes in je arm, en dat laat men een paar minuten zitten. Doet geen pijn, gaat wel even jeuken. Maar dan weet je precies waar je allergisch voor bent. Kan huisstofmijt wezen, maar ook kunnen bepaalde voedingsstoffen voor reacties zorgen.
Succes.
quote:zoooooowww jij bent hier dan blijkbaar al heel lang niet meer geweest..
Op zondag 16 november 2003 21:23 schreef Breuls het volgende:
Goh, en ik maar denken dat dit zo'n respectvol forum was...
Niet dus, ik zie allemaal asocialen hier de TS belachelijk maken.
en hoe we hebben moeten rellen om Muus en Iteejer dat probleem een keer aan te laten pakken is je dan waarschijnlijk ook ontgaan..
de serieuzere posters laten weinig meer van hun horen en de onderwerpen van de topics daardoor vervallen tot het nivo van Biostabil reclames..
quote:zeer en zeer waar.
Op maandag 17 november 2003 08:20 schreef MokroKees het volgende:[..]
zoooooowww jij bent hier dan blijkbaar al heel lang niet meer geweest..
![]()
en hoe we hebben moeten rellen om Muus en Iteejer dat probleem een keer aan te laten pakken is je dan waarschijnlijk ook ontgaan..
de serieuzere posters laten weinig meer van hun horen en de onderwerpen van de topics daardoor vervallen tot het nivo van Biostabil reclames..
quote:Wel jammer jah dat er op zo'n onzinnige manier gereageerd wordt op een serieus gestelde vraag van een TS en dan nog wel in een forum als "Truth".
Op maandag 17 november 2003 08:38 schreef Choices het volgende:[..]
zeer en zeer waar.
TS ik ken je probleem niet, maar het lijkt op een allergie voor huisstofmijt. Het kan zijn dat het probleem verholpen is door een anti-allergische matrashoes om je matras heen te doen. Deze zijn via ziekenfonds zelfs te declareren mits is aangetoond dat je ook idd een allergie voor huisstofmijt hebt ontwikkelt. Dus tja, laat je eens testen daarop? Vraag bij je huisarts eventueel een bloedtest aan, heb je binnen 10 dagen de uitslag!!
Sterkte en succes!
het niveau op FoK is niet bepaald gestegen, en dat het buiten onzin valt is al vaak te merken. Hoe moeten users nou inschatten of het serieus bedoeld wordt of dat het weer eens klinkklare onzin is. Tja en de manier waarop het topic begon was wel iets van
Maar goed, mensen moeten misschien eerst ff lezen of normaal reageren voordat je reacties zoals weerwolven, vampieren e.d. krijgt. Al heb je er altijd een paar tussenzitten die dat toch altijd wel doen
Misschien ben je ergens allergisch voor geworden. Verplaats anders je bed eens wat. Maar ik denk toch dat het te maken heeft met vlooien/mijt o.i.d.
Was bij puinruimers toen ook, vlooien, kleine rotbeesjes die je gewoon prikken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |