zit ik in een kroeg echt onwijs leuk met een meisje te lullen en ze praate echt alsof ze mij leuk vond. dus toen ze ff naar de wc ging wachtte ik maar op haar. komt ze terug en zegt: goh heb je op me gewacht? dus ik denk het is nu of nooit en zeg: ja want ik zit nu nog steeds te bedenken hoe ik je kan vragen of je met me wilt zoenen zonder bot over te komen. zegt ze oh dan ga ik maar|
Eng he als het eens leuk gaat en redelijk on-topic. Maar nee alles moet strak ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door ook_gek op 07-01-2004 01:23]
Een gala 2 jaar geleden denk ik nu alweer. Ik kom echt een beeldschoon meisje tegen en raak met haar aan de praat. Ik geef haar wat complimenten over haar uiterlijk en vraag of ze er wel eens over na heeft gedacht om foto-model te worden (het klinkt nogal 'player' maar ik meende het serieus). Leuk avond met dr gehad verder en ik gokte dat er op de gebruikelijke afterparty nog wel wat in zat. Sta ik bij de garderobe mijn jas te halen kom ik een vriendin tegen die toevallig fotomodel is, dus ik roep "Heeej fotomodelletje van me". Draai ik om, staat het meisje van eerder van de avond achter me.
Auw
quote:dit is toch geen versierblunder ??
Op woensdag 7 januari 2004 06:59 schreef wilm4n het volgende:
Ok ik zal er ook maar eentje in de groep gooienEen gala 2 jaar geleden denk ik nu alweer. Ik kom echt een beeldschoon meisje tegen en raak met haar aan de praat. Ik geef haar wat complimenten over haar uiterlijk en vraag of ze er wel eens over na heeft gedacht om foto-model te worden (het klinkt nogal 'player' maar ik meende het serieus)het klinkt nogal afgezaagd. Leuk avond met dr gehad verder en ik gokte dat er op de gebruikelijke afterparty nog wel wat in zat. Sta ik bij de garderobe mijn jas te halen kom ik een vriendin tegen die toevallig fotomodel is, dus ik roep "Heeej fotomodelletje van me". Draai ik om, staat het meisje van eerder van de avond achter me.
Auw
Leuk meisje leren kennen. Spreek je dan wat mee af. Niks aan de hand. Alles lijkt goed te gaan. Tot zo ver geen blunder.
Zit je lekker bij vrienden te zuipen en je zegt. Zo ik heb nu een meisje leren kennen. Die ga ik helemaal kapot neuken gewoon. Want die heeft echt zaad ogen. Je kent het wel. Mannen onderling. Dus dat soort praat wat je allemaal gaat doen met haar. HELE grote verhalen dus.
Bel ik dat meisje de volgende dag op gaat ze uit haar bol zeg!!!
Wat nou zaad ogen en wat je met me gaat doen bla bla bla .Ik snapte er niks van. Wat blijkt. Me telefoon stond niet geblokeerd. En is toen gaan bellen naar het laatste nummer dat ik gebeld had. En dat was zei dus om voor de eerste echte keer af te spreken. Heeft ze gewoon een deel gehoord van me gesprek ![]()
Nooit meer gesproken dat meisje ![]()
Dus een TIP voor de mannen.
Ga niet stoer praten over een meisje dat je net te pakken heb. Want het kan mis gaan
quote:je hebt ook echt geen geluk he
Op woensdag 7 januari 2004 11:56 schreef ook_gek het volgende:
--verhaal--
quote:Deze is al heel oud
Op woensdag 7 januari 2004 12:08 schreef bietelboer het volgende:[..]
je hebt ook echt geen geluk he
Man ik kan je er nog veel meer vertellen. Maar dat komt nog wel. ![]()
Soms lopen blunders ook uit op leuk contakt ![]()
Heb ook een keer het volgende mee gemaakt.
Zie ik een leuk meisje zeg ik met m,n dronke kop. Ik vind je er echt leuk uit zien. Niet knap of zo. Maar je valt gewoon op voor mij. Zegt ze. Oh wat leuk. Je raakt aan de praat. En dan zeg je opeens. Zo dat is een lekker wijf daar!!! Ik ga haar nummer vragen momentje ben zo terug ![]()
Dit is was 4 jaar geleden whehe.
Ik drink nu veel minder om dit soort dingen niet meer te doen
quote:OMFG hoe krijg je het voor elkaar!!!
Op woensdag 7 januari 2004 12:12 schreef ook_gek het volgende:
. Zo dat is een lekker wijf daar!!! Ik ga haar nummer vragen momentje ben zo terug
(niet echt een blunder maarjah wel leuk)
zelf had ik een tijdje gelede op een schoolfeest van een paar vriende van me, was er een meid die het feest er voor al met me wou zoene, maar ik wou niet maar nu was ik zo bezope dat ik dacht ach wat maakt het uit
maarjah toen zag ik haar (beste) vriendin en heb ik (hoe weet ik niet meer
) daar mee gezoent, maarjah dat vond die eerste niet zo leuk
en kon ik het de rest van de af wel vergeten
ach ik heb me wel vermaakt alleen vonde zei het wat minder
[Dit bericht is gewijzigd door bietelboer op 07-01-2004 13:04]
quote:Ik was 3 jaar helemaal gek op een meisje...Gaat m'n beste vriend ermee vandoor.....Achja doe je nix aan, nou eigenlijk wel, hij is nu m'n beste vijand
Op woensdag 7 januari 2004 06:43 schreef Boschjesman het volgende:
whehe, jaar lang verliefd geweest op een meid,
heeft ze nu wat met een goeie vriend van mij,
achja, doe je niets aan
Anyway: Hebben jongens daar een trucje voor om te zien of een meisje iets heeft of was het gewoon een heldhaftige gok van die gozer?
quote:Ligt ook aan jou gedrag... als je daar een half uur staat zonder dat iemand van de gasten je op een bepaalde manier aankijkt/aanraakt (en andersom dus) zou iemand de gok kunnen nemen dat het gewoon vrienden zijn.
Op woensdag 7 januari 2004 13:21 schreef Ienepien het volgende:
Mag ik even een ontopic vraagje stellen:
Ik was een keer met 2 vrienden van mij op stap, word ik keihard versierd door een gozer. Vond ik wel lef hebben, want voor hetzelfde geldt was een van die gasten mijn vriend geweest en had die gozer een probleem gehad. (was overigens niets bijzonders die gast, wel hardnekkig)Anyway: Hebben jongens daar een trucje voor om te zien of een meisje iets heeft of was het gewoon een heldhaftige gok van die gozer?
quote:Denk meer op de stijl: no guts no glory
Op woensdag 7 januari 2004 13:21 schreef Ienepien het volgende:
Mag ik even een ontopic vraagje stellen:
Ik was een keer met 2 vrienden van mij op stap, word ik keihard versierd door een gozer. Vond ik wel lef hebben, want voor hetzelfde geldt was een van die gasten mijn vriend geweest en had die gozer een probleem gehad. (was overigens niets bijzonders die gast, wel hardnekkig)Anyway: Hebben jongens daar een trucje voor om te zien of een meisje iets heeft of was het gewoon een heldhaftige gok van die gozer?
Wel gave actie. Ook wel een paar keer gedaan, meestal heeft ze inderdaad wel een vriend maar soms ook niet. En de keren dat ze geen vriend heeft worden meestal goed beloond
quote:Ik snap nooit waarom er een probleem van gemaakt wordt als ze een vriend heeft... dan zegt ze dat toch en ben je weg... die ruzies altijd
Op woensdag 7 januari 2004 13:38 schreef Den_Haag het volgende:[..]
Denk meer op de stijl: no guts no glory
Wel gave actie. Ook wel een paar keer gedaan, meestal heeft ze inderdaad wel een vriend maar soms ook niet. En de keren dat ze geen vriend heeft worden meestal goed beloond
houdt niet van ruzie
Heb ik dat ene meisje toch de hele avon niet kunnen vinden.
quote:De meeste zeggen ook gewoon dat ze een vriendje hebben. De "heren" kunnen er soms niet tegen dat een ander met "hun" vriendin staat te praten.
Op woensdag 7 januari 2004 13:41 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:[..]
Ik snap nooit waarom er een probleem van gemaakt wordt als ze een vriend heeft... dan zegt ze dat toch en ben je weg... die ruzies altijd
houdt niet van ruzie
En sommige dames maakt het ook niet uit dat ze een vriendje hebben, zelfs niet als hij die avond ook aanwezig is
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 13:44 schreef Spooky4u het volgende:
Sta ik in een discotheek waar ik al jaren kom, met een kennis van me te lullen die homo is.
Hij zou wel eens willen weten hoe het met een vrouw is, maar omdat bijna iedereen weet dat hij homo is, vroeg hij mijn advies![]()
Het maakte hem niet uit, als hij de ervaring maar een keer mee had gemaakt.
Nou, ik kende er wel 1 voor hem, niet echt knap, maar een echte slet die met elke quasimodo wel mee ging. Geen probleem voor hem dus.
Nou dat leek hem wel wat, of ik er ff aan wilde wijzen.
Geen probleem dacht ik, dus ik het balkon op en zie haar langslopen, spreekt hij opeens haar aan, dus ik kijk al verwonderd.
ik: Ken je haar?
hij: ja das m'n zus.Heb ik dat ene meisje toch de hele avon niet kunnen vinden.
quote:Ken hem. Alleen hield ik het nog beschaafd door de zeggen dat ik met dat meisje de avond wou en waarschijnlijk ging eindigen.
Sta ik in een discotheek waar ik al jaren kom, met een kennis van me te lullen die homo is.
Hij zou wel eens willen weten hoe het met een vrouw is, maar omdat bijna iedereen weet dat hij homo is, vroeg hij mijn advies![]()
Nou, ik kende er wel 1 voor hem, niet echt knap, maar een echte slet die met elke quasimodo wel mee ging. Geen probleem voor hem dus.
Geen probleem dacht ik, dus ik het balkon op en zie haar langslopen, spreekt hij opeens haar aan, dus ik kijk al verwonderd.
quote:
Meesterlijk. Dat is het zelfde als dat ik vertelde van dat meisje en die moeder
Ben ik toch niet de enige met dit soort dingen
quote:Daarom hbeik automatische toetsenblokering op m'n telefoon
Op woensdag 7 januari 2004 11:56 schreef ook_gek het volgende:
...Me telefoon stond niet geblokeerd. En is toen gaan bellen naar het laatste nummer dat ik gebeld had. ...
Ata 1 (ja den haag en nee ken geen laura
en kom niet in westwood):
Moet naar de wc loop langs een of andere meid die donderd een ijsklontje in me shirt.. ik pak dat ijsklontje uit me shirt kijk der aan lach pleur dat ijsklontje bij der tussen der tieten zij kijkt me geil aan en ik loop door om te pissen
kom terug meid weg.. ![]()
Asta 2:
Sta een beetje te dansen kijkt er zo een meid naar me ik terug kijken gaat nog zo tijdje door. Zij een beetje uitdagend dansen en om me heen draaien. op een gegeven moment sluiten haar vriendinnen mij een beetje buiten van mijn vrienden komt ze voor me staan pakt me hoofd van vast en probeert me op me bek te pakken ik draai me hoofd weg zij loopt boos weg..
week later zie der weer ze kijkt me aan alsof ik stront ben (en terecht!!)
Locomotion (hele oude):
Daar was het in om van die slingertjes uit te delen als je een beetje wazig stond t doen.. dus ik sta op zo een verhoging met zo een slinger.. staat er een leuke meid voor me gewoon op de dansvloer dus stukje lager.. dus ik denk naja in het kader van versieren donder dat ding om der nek.. dus zij kijkt om kijkt met een blik van
en trekt dat ding van der nek en pleurde um weg.. nooit meer gezien (gelukkig!!)
Feestje haarlem:
zo een gast die een feesie geeft in een of andere loods ..
ik loop daar rond met digicamera beetje foto`s te maken komt er zo een meid naar me toe zegt wil je foto van mij maken ik zo van ja joh best
ik haar op de foto nemen laat um zien vraag ik of die goed is. zij zo van neej hij moet geiler
dus paar foto`s verder was die goed gelukt ik loop weg.. (ja fout 1)
later die avond komt ze bij me en tegen me aan dansen ik doe beetje mee vraagt ze aan me word je een beetje geil van me dus ik zeg naja van jouw altijd.. en ik loop weg... en dan vraag ik me af waar zijn me hersens..
Nou dit was mijn bijdrage (nix slowchat)
[Dit bericht is gewijzigd door Blackviper op 07-01-2004 23:39]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |