quote:Hela!
Op maandag 5 januari 2004 11:38 schreef SilentChaos het volgende:
Hey Ook_gek....Ik woon in Den Haag (maar ga nooit naar Westwood) maar ken wel aardig wat mensjes hierzo....
Waar ik wel ga stappen? That's classified!
quote:
Op maandag 5 januari 2004 11:48 schreef The_NiteAngyl het volgende:[..]
Hela!
Plaag 'm nou niet zo. Hij heeft het al moeilijk genoeg.
Alhoewel... nu heeft hij wel een mission for life...
Het leven is niet zo serieus. Je moet in alles de lol wel zien ![]()
quote:Ken jij een laura? Ze is minimaal 18. Teminste ze had het er over dat ze met haar auto was.
Op maandag 5 januari 2004 11:38 schreef SilentChaos het volgende:
Hey Ook_gek....Ik woon in Den Haag (maar ga nooit naar Westwood) maar ken wel aardig wat mensjes hierzo....
Waar ik wel ga stappen? That's classified!
Mail me anders
ik heb een foto. Om die nou hier te zetten vind ik ook net effe wat te ver gaan
quote:Ik niet hoor
Op maandag 5 januari 2004 12:28 schreef ook_gek het volgende:[..]
ik heb een foto. Om die nou hier te zetten vind ik ook net effe wat te ver gaan
quote:Speciaal voor jou dan
Op maandag 5 januari 2004 13:02 schreef Lexie het volgende:
Nok eens even met al die slowchat.
Oke zal je er nog 1 vertellen is wel een hele ouwe. Maar is om de slowchat goed te maken dan maar
Sta ik zwaar dronken uit me dag te gaan op de dansvloer. Staat er opeens een meisje voor me. Waar van ik denk. Gho jij bent leuk. Zegt ze tegen me ja jij bent die en die. En ik ken je zusje doe haar de groeten. En of ik hier vaker kwam. Want ze zou dat wel leuk vinden. Ik heel leuk gesprek met haar. Ze kende me van de camping. Ik vertelde haar dat het op zich knap was omdat ik nooit op een camping gestaan heb
Maar goed. Telefoon nummer gekregen van haar. Of ik haar wilde bellen. Nou ja prima toch. Scoren dacht ik nog. Ik kom thuis. Kom me zusje tegen. Zeg ik tegen haar. Je krijgt de groeten. Ja van wie zegt ze. Ja dat weet ik niet meer. Maar ik heb haar nummer in me broekzak zitten ga haar morgen bellen gaan we het even vragen J Ja hoe ziet ze er uit dan? Ja weet ik dat. Ik vond het neukbaar belangrijk genoeg toch?
Volgende dag word ik wakker. Ik naar me broek toe. BROEK WEG!!!! In alle paniek die je maar kan bedenken zoeken naar die broek. Wat blijkt. Hij zit in de was. Weg telefoon nummer ![]()
Paar weken later zit ik bij kennisen op een verjaardag die het verhaalde een beetje kende. Dus ik zeg. Ja nou het was een kans loze slet. Echt zo jong meisje die iedereen af neukt. Zo kans arme greppel del. Ja je moet toch stoer over komen he
Ik dus nog wat kracht termen gebruiken dat het een slet was je kent het wel. Zegt een vrouw naast me. Ja me dochter zei al dat ze je tegen gekomen was tijdens stappen
Iedereen stil in die kamer. Mensen stikte bijna in hun soep. Ze kwamen niet meer bij. En ik droog. Was dat jou dochter
Ja zegt ze. Kijk maar naar de foto. En ja hoor dat was ze
Ik kon wel door de grond zakken.
Geloof me. Ik heb die moeder nooit meer aan gekeken en dat meisje nooit meer gesproken ![]()
En nee mensen dit lieg ik niet. Zoals je ziet. Ik heb altijd lijpe dingen
En strakke actie,s zijn het nooit
Ik heb ook wel zoiets gehad, maar dat was geen versier blunder, maar de ochtend erna
quote:
Op maandag 5 januari 2004 13:24 schreef ook_gek het volgende:[..]
Speciaal voor jou dan
Oke zal je er nog 1 vertellen is wel een hele ouwe. Maar is om de slowchat goed te maken dan maar
![]()
Sta ik zwaar dronken uit me dag te gaan op de dansvloer. Staat er opeens een meisje voor me. Waar van ik denk. Gho jij bent leuk. Zegt ze tegen me ja jij bent die en die. En ik ken je zusje doe haar de groeten. En of ik hier vaker kwam. Want ze zou dat wel leuk vinden. Ik heel leuk gesprek met haar. Ze kende me van de camping. Ik vertelde haar dat het op zich knap was omdat ik nooit op een camping gestaan heb
Maar goed. Telefoon nummer gekregen van haar. Of ik haar wilde bellen. Nou ja prima toch. Scoren dacht ik nog. Ik kom thuis. Kom me zusje tegen. Zeg ik tegen haar. Je krijgt de groeten. Ja van wie zegt ze. Ja dat weet ik niet meer. Maar ik heb haar nummer in me broekzak zitten ga haar morgen bellen gaan we het even vragen J Ja hoe ziet ze er uit dan? Ja weet ik dat. Ik vond het neukbaar belangrijk genoeg toch?
Volgende dag word ik wakker. Ik naar me broek toe. BROEK WEG!!!! In alle paniek die je maar kan bedenken zoeken naar die broek. Wat blijkt. Hij zit in de was. Weg telefoon nummer
Paar weken later zit ik bij kennisen op een verjaardag die het verhaalde een beetje kende. Dus ik zeg. Ja nou het was een kans loze slet. Echt zo jong meisje die iedereen af neukt. Zo kans arme greppel del. Ja je moet toch stoer over komen he
Ik dus nog wat kracht termen gebruiken dat het een slet was je kent het wel. Zegt een vrouw naast me. Ja me dochter zei al dat ze je tegen gekomen was tijdens stappen
Iedereen stil in die kamer. Mensen stikte bijna in hun soep. Ze kwamen niet meer bij. En ik droog. Was dat jou dochter
Ja zegt ze. Kijk maar naar de foto. En ja hoor dat was ze
Ik kon wel door de grond zakken.
Geloof me. Ik heb die moeder nooit meer aan gekeken en dat meisje nooit meer gesproken
En nee mensen dit lieg ik niet. Zoals je ziet. Ik heb altijd lijpe dingen![]()
En strakke actie,s zijn het nooit
quote:
Op maandag 5 januari 2004 13:24 schreef ook_gek het volgende:[..]
-sletverhaal-
Dat is toch veel leuker dan twee pagina's vol met geouwehoer
.
quote:Maar ik ben nog op zoek naar dat meisje uit het eerste verhaal
Op maandag 5 januari 2004 13:40 schreef Lexie het volgende:[..]
.
Dat is toch veel leuker dan twee pagina's vol met geouwehoer
.
Volgens mij krijg ik hier fans
Hulde
SilentChaos2TheMax@hotmail.com
Kleine kans hoor wil ik erbij zeggen....maar ja, you never know. En hier plaatsen gaat echt niet te ver hoor ![]()
Ok mijn luttele bijdrage aan een versierblunder....
Ik weer in mijn stamdiscotheek, sta te dansen op zo'n verhoging. Zijn best klein qua oppervlak dus je dondert er nogal snel af (nee dat gebeurde niet hoor
). Nou ik sta daar een beetje te dansen, wordt't een beetje vol! Dus ik kijk achter me, staan er 5 mensen (en het is maar bedoelt voor 3, hooguit 4) achter me te dansen, dus ik pleur er bijna af, staat er een meisje achter me, ik zeg: Je gaat me er niet vanaf duwen he?
zij: nee hoor, wacht, ik hou je wel vast (en ze pakt me om m'n middel beet)
nou goed ik verder dansen en toen was ze opeens weg, toen d8 ik daarna bij mezelf: kijk wat voor kans ik nou weer laat lopen
quote:Mail is verstuurd. Op naar de volgende blunder
Op maandag 5 januari 2004 16:40 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ken wel 2 Laura's uit Den Haag...De één ken ik uit m'n kleutertijd dus die herken ik niet meer, de andere heb ik 1,5 jaar voor het laatst gezien, die zou ik nog zo herkennen. Ze is wel het type eigenlijk om naar Westwood te gaan dus stuur maar een foto naarSilentChaos2TheMax@hotmail.com
Kleine kans hoor wil ik erbij zeggen....maar ja, you never know. En hier plaatsen gaat echt niet te ver hoor
Ok mijn luttele bijdrage aan een versierblunder....
Ik weer in mijn stamdiscotheek, sta te dansen op zo'n verhoging. Zijn best klein qua oppervlak dus je dondert er nogal snel af (nee dat gebeurde niet hoor
). Nou ik sta daar een beetje te dansen, wordt't een beetje vol! Dus ik kijk achter me, staan er 5 mensen (en het is maar bedoelt voor 3, hooguit 4) achter me te dansen, dus ik pleur er bijna af, staat er een meisje achter me, ik zeg: Je gaat me er niet vanaf duwen he?
zij: nee hoor, wacht, ik hou je wel vast (en ze pakt me om m'n middel beet)
nou goed ik verder dansen en toen was ze opeens weg, toen d8 ik daarna bij mezelf: kijk wat voor kans ik nou weer laat lopen
kijk ik om, staat ze me nog aan te staren ![]()
sommige kansen laat je gewoon 2 keer schieten
quote:Helaas. Hij kende haar niet
Op maandag 5 januari 2004 16:51 schreef ook_gek het volgende:[..]
Mail is verstuurd. Op naar de volgende blunder
ALs er iets leuks gebeurd komt het hier te staan whehehe.
Hij leeft mee. Dat is dan ook wel weer
quote:dan ben ik zeker weer een uitzondering ofzo?
Op zondag 4 januari 2004 20:50 schreef SilentChaos het volgende:
Jij bent het bewijs dat playing hard to get de beste methode is, gewoon geen interesse tonen
als ik een jongen leuk vind, maar hij toont geen interesse in mij, dan haak ik snel af.
quote:Heb dat soort dingen maar al te vaak meegemaakt, haha. En elke keer denk je: Volgende keer gebeurt het me niet!
Op maandag 5 januari 2004 17:02 schreef ook_gek het volgende:[..]
Helaas. Hij kende haar niet
Ben nog geen stap verder. Op het feit na dat hij even hard mee kan huilen met mijOmdat hij het zich kan indenken
![]()
Hij leeft mee. Dat is dan ook wel weer
Ik uit eten met m'n oma en m'n ouders, heel gezellig (
), nee hoor is altijd lekker uit eten gaan...
Worden we geholpen door een prachtige serveerster
. M'n vader zat ook al te kijken en op een gegeven moment had ik nog steeds honger, dus ik vroeg of ik nog een portie mocht. Nou dat mocht wel, oma betaalt....
Ik was nogal schijterig aangezien ik het een beetje raar vond om om nog meer eten te vragen, dus m'n moeder deed't maar voor me (en hoe oud issie dan??? ja toen nog 18).
Dus zij zegt tegen mij: Wat nou als je hier alleen zat en je had nog honger? hoe had je dat dan gedaan?
ik zeg: Ik zou nooit in m'n eentje uit eten gaan....
nou zij geeft een klein glimlachje en loopt weg, komt ze even later aan met m'n eten, HONGERRRRRRrrrrrrr. Dus ik bedank haar en ze gaat weer weg.
Komt de rekening...oma betaalt dus oma geeft fooi, ze gaf 3 euro fooi ofzo, dus ik zeg tegen die serveerster: ik had 5 gegeven...
zij lachen dus ze zegt: dan krijg ik nog een drankje van je!
ik: ok is goed, waar ga je meestal uit?
ze zegt: dat wisselt nogal waar ben jij meestal?
ik zeg (ok nu verraad ik m'n stamdiscotheek): Naar't Teejater in Naaldwijk...
zij: joh daar kom ik ook wel is!
m'n moeder bemoeit zich er weer mee en zegt: maar jij bent denk ik wat ouder dan hij...
zij: hoe oud ben je?
ik: 18 (toen nog wel)
zij: ik ben ook 18 (ik d8:
WTF
)
dus ik zeg: nou misschien zie ik je dan nog wel in't teejater, krijg je een drankje van me
Nou heb haar dus nooit meer gezien
het was een leuk moment maar achteraf denk je: ik had om haar nummer moeten vragen!
quote:hangt natuurlijk van het type vrouw af
Op maandag 5 januari 2004 17:07 schreef Hanneke1983 het volgende:[..]
dan ben ik zeker weer een uitzondering ofzo?
als ik een jongen leuk vind, maar hij toont geen interesse in mij, dan haak ik snel af.
Ik was vorig jaar op wintersport. En op het teras waar ik elke dag kwam zat een meisje met haar been in het gips. En die zat een harry potter boek te lezen. Dus ik suptiel. Spannend zeker he. MAar het mooie was dat er kleine kinderen bij me zaten. Dus ik zeg. Jo vraag of die mevrouw effe wil voor lezen
En HOP contakt met dat meisje whehe.
Heel de vakantie leuk mee zitten lullen. Haar soms wat gezelschap gehouden als ze alleen was. Leuke gesprekken mee gehad. Oke komt me vader er bij zitten zoals altijd. We waren met een groep van 20 man. Dus iedereen natuurlijk mee bemoeien. Nou niks aan de hand ik kreeg steets beter contakt met haar
Opeens me vader in de bocht.
Zo dat is niet mis vraag effe haar nummer. Want moet je nou eens kijken. Ze is lang. Slank grote tieten. Lief gezichtje. En een pijp montje. Ik zakte door de grond man. Zegt me vader droog. Kijk ze hoort het wel. Ze begint te kwijlen.
Oke me vader weg ik zit daar alleen. Zeg ik ja me vader is niet 100% kon ze wel om lachen eigelijk. Komt me neef aan lopen. Hee je bent net je vader he. Even gek. Precies je vader. En zeg nou niet dat het niet zo is. Want iedereen zegt het. En ja hoor de rest van de groep er bij. JA hij is even erg als z,n vader.
Oke vakantie afgelopen. Gelukkig nog wel contakt kunnen houden die week. Zegt ze tegen me. Heb je ook MSN. Ik zeg ja maar ik ga. En ik loop zo weg ![]()
Nooit meer wat van gezien
quote:wat bedoel je?
Op maandag 5 januari 2004 17:13 schreef SilentChaos het volgende:hangt natuurlijk van het type vrouw af
quote:Ja, bij sommige werkt het wel bij sommige niet
Op maandag 5 januari 2004 17:30 schreef Hanneke1983 het volgende:[..]
wat bedoel je?
of je "playing hard to get" toepast?
Leuk verhaal weer hoor! hahahhahaha
quote:Jij bent goed in het weglopen op DE momenten he, tel, msn at soort
Op maandag 5 januari 2004 17:21 schreef ook_gek het volgende:
Leuk he oudersIk was vorig jaar op wintersport. En op het teras waar ik elke dag kwam zat een meisje met haar been in het gips. En die zat een harry potter boek te lezen. Dus ik suptiel. Spannend zeker he. MAar het mooie was dat er kleine kinderen bij me zaten. Dus ik zeg. Jo vraag of die mevrouw effe wil voor lezen
En HOP contakt met dat meisje whehe.
Heel de vakantie leuk mee zitten lullen. Haar soms wat gezelschap gehouden als ze alleen was. Leuke gesprekken mee gehad. Oke komt me vader er bij zitten zoals altijd. We waren met een groep van 20 man. Dus iedereen natuurlijk mee bemoeien. Nou niks aan de hand ik kreeg steets beter contakt met haar
Opeens me vader in de bocht.
Zo dat is niet mis vraag effe haar nummer. Want moet je nou eens kijken. Ze is lang. Slank grote tieten. Lief gezichtje. En een pijp montje. Ik zakte door de grond man. Zegt me vader droog. Kijk ze hoort het wel. Ze begint te kwijlen.
Oke me vader weg ik zit daar alleen. Zeg ik ja me vader is niet 100% kon ze wel om lachen eigelijk. Komt me neef aan lopen. Hee je bent net je vader he. Even gek. Precies je vader. En zeg nou niet dat het niet zo is. Want iedereen zegt het. En ja hoor de rest van de groep er bij. JA hij is even erg als z,n vader.
Oke vakantie afgelopen. Gelukkig nog wel contakt kunnen houden die week. Zegt ze tegen me. Heb je ook MSN. Ik zeg ja maar ik ga. En ik loop zo weg
Nooit meer wat van gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |