Even gepraat en daarna gezoend, en toen zij ze dat ze even naar de wc ging. Toen ging ik even een pilsje halen. Daarna heb ik haar niet meer gevonden. ![]()
Misschien kwam het doordat toen ik terug kwam van de bar er inneens twee knappe meisjes tegen me aan dansten (denk ik expres om me te kutten en dat zij dat zag). Nu weet ik nieteens haar naam of tel. nummer en ik vond haar heel leuk.
quote:Je had er 2 kunnen hebben... en nu heb je nix
Op maandag 5 januari 2004 02:16 schreef RoelRoel het volgende:
Ik probeer het nieteens meer omdat ze me toch altijd boos aankijken maar ik had een keer wel succes... (kan ook niet zo goed tegen afwijzing want dan is meteen heel mijn avond verpest)Even gepraat en daarna gezoend, en toen zij ze dat ze even naar de wc ging. Toen ging ik even een pilsje halen. Daarna heb ik haar niet meer gevonden.
Misschien kwam het doordat toen ik terug kwam van de bar er inneens twee knappe meisjes tegen me aan dansten (denk ik expres om me te kutten en dat zij dat zag). Nu weet ik nieteens haar naam of tel. nummer en ik vond haar heel leuk.
quote:Jawel eentje
Op maandag 5 januari 2004 02:27 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:[..]
Je had er 2 kunnen hebben... en nu heb je nix
quote:het zijn kakkers wat denk je zelf
Op maandag 5 januari 2004 02:00 schreef Mr.Noodle het volgende:
idd, jammer...best appetijtelijke dames zitten af en toe tussen de foto's, volgende keer als ik in Den Haag ben moet ik ook maar es langs...Maar hebben ze allemaal zo'n Haags accent die dames?
quote:Ja maar tot op dit moment heb ik er niks aan gehad
Op maandag 5 januari 2004 02:02 schreef Rider_on_the_storm het volgende:[..]
Respect om deze humor.
quote:Jeniet
Op maandag 5 januari 2004 02:41 schreef Kaensterle het volgende:[..]
Jawel eentje
quote:
Op maandag 5 januari 2004 02:16 schreef RoelRoel het volgende:
Nu weet ik nieteens haar naam of tel. nummer en ik vond haar heel leuk.
quote:
Op maandag 5 januari 2004 02:50 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:[..]
Jeniet
quote:Dat is d'r toch een
Even gepraat en daarna gezoend
quote:Kakkers hebben natuurlijk geen Haags accent. Dat zijn alleen de prollen.
Op maandag 5 januari 2004 02:49 schreef ook_gek het volgende:[..]
het zijn kakkers wat denk je zelf
quote:Heeft ie die nu nog dan? Nee dus
Op maandag 5 januari 2004 02:56 schreef Kaensterle het volgende:[..]
[..]Dat is d'r toch een
quote:Da's waar. Maar hij heeft d'r wel eentje gehad. Dát las ik d'rin
Op maandag 5 januari 2004 02:58 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:[..]
Heeft ie die nu nog dan? Nee dus
quote:Voor hem dus te weinig, daarom is het een blunder
Op maandag 5 januari 2004 02:58 schreef Kaensterle het volgende:[..]
Da's waar. Maar hij heeft d'r wel eentje gehad. Dát las ik d'rin
quote:Tsja maar geen versierblunder... althans, versieren is altijd maar voor 'n avond, vind ik. Of een paar avonden, maar nik serieus i.i.g.
Op maandag 5 januari 2004 02:59 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:[..]
Voor hem dus te weinig, daarom is het een blunder
quote:
Op maandag 5 januari 2004 03:02 schreef Kaensterle het volgende:[..]
Tsja maar geen versierblunder... althans, versieren is altijd maar voor 'n avond, vind ik. Of een paar avonden, maar nik serieus i.i.g.
quote:Ligt aan je voornemens.
Op maandag 5 januari 2004 03:03 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:[..]
Hoe begin jij dan een relatie?
quote:LOL@bolivian
Op maandag 5 januari 2004 03:04 schreef bolivian het volgende:[..]
Ligt aan je voornemens.
quote:Versieren is voor een avond. Bij een relatie... eh... verleiden? Ik weet eigenlijk niet hoe ik at noem. Ben een redelijk fanatiek vrijgezel.
Op maandag 5 januari 2004 03:03 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:[..]
Hoe begin jij dan een relatie?
quote:Versieren is mijns inziens gelijk aan verleiden. Of het nou voor een avond is of voor langere tijd maakt niet uit.
Op maandag 5 januari 2004 03:06 schreef Kaensterle het volgende:[..]
Versieren is voor een avond. Bij een relatie... eh... verleiden? Ik weet eigenlijk niet hoe ik at noem. Ben een redelijk fanatiek vrijgezel.
quote:Mijn idee!
Op maandag 5 januari 2004 03:08 schreef bolivian het volgende:[..]
Versieren is mijns inziens gelijk aan verleiden. Of het nou voor een avond is of voor langere tijd maakt niet uit.
quote:Ja voor mij maakt dat wel uit, maar misschien is dit meer een taalkwestie. Versieren vind ik een te frivool woord voor iets waaruit een serieuze relatie voortkomt. Versieren associeer ik over 't algemeen met neuken, of in ieder geval met zoenen. En mijn ervaring is dat "relaties" die daarmee beginnen tot mislukken gedoemd zijn.
Op maandag 5 januari 2004 03:08 schreef bolivian het volgende:[..]
Versieren is mijns inziens gelijk aan verleiden. Of het nou voor een avond is of voor langere tijd maakt niet uit.
quote:Aan mijn reacties merk je dus wel dat het voor iig niet zo in elkaar steekt. Maar ieder zijn mening uiteraard
Op maandag 5 januari 2004 03:10 schreef Kaensterle het volgende:[..]
Ja voor mij maakt dat wel uit, maar misschien is dit meer een taalkwestie. Versieren vind ik een te frivool woord voor iets waaruit een serieuze relatie voortkomt. Versieren associeer ik over 't algemeen met neuken, of in ieder geval met zoenen. En mijn ervaring is dat "relaties" die daarmee beginnen tot mislukken gedoemd zijn.
helemaal panisch want hij dacht dat hij zich nu tegenons (is dus helemaal geen player maar meent nu van wel) en tegenover dat meisje kon bewijzen..
loop op mijn af zegt ie .. dit is eva! geloof je me nu?
ik"ik heb t altijd al geloofd hoor"
hij "ik zal t bewijzen"
pakt ie dat meisje (totaal onverwachts voor haar) op de bek..
het zag er heel dwaas uit maargoed...
ik met hem aan het praten.. zeg ik.. ik stak me een peuk op en vroeg "rookt jou vriendin?"
hij"wacht even"
loopt ie naar dat meisje toe.. komt terug en zegt tegen mij "nee, ze rookt niet..."
nouja blunder is misschien een groot woord maar lomp was het iig wel!
quote:Maar hoe steekt 't voor jou dan wel in elkaar?
Op maandag 5 januari 2004 03:14 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:[..]
Aan mijn reacties merk je dus wel dat het voor iig niet zo in elkaar steekt. Maar ieder zijn mening uiteraard
quote:Versieren doe je in principe wel voor een (1) avond, maar er kan altijd meer uit groeien... ligt eraan hoe je daarna tegenover elkaar staat.
Op maandag 5 januari 2004 03:19 schreef Kaensterle het volgende:[..]
Maar hoe steekt 't voor jou dan wel in elkaar?
quote:Mja misschien wel. Maar de paar keer dat ik na een versier-"actie" misschien wel meer wilde werkte dat toch niet. Je vindt mekaar geil, maar meer ook eigenlijk niet.
Op maandag 5 januari 2004 03:20 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:[..]
Versieren doe je in principe wel voor een (1) avond, maar er kan altijd meer uit groeien... ligt eraan hoe je daarna tegenover elkaar staat.
Ik ben zeker een rokkenjager, maar voor "serieus" heb ik liever dat het op lichamelijk vlak wat langzamer gaat.
quote:Kan allebei leuk zijn
Op maandag 5 januari 2004 03:23 schreef Kaensterle het volgende:[..]
Mja misschien wel. Maar de paar keer dat ik na een versier-"actie" misschien wel meer wilde werkte dat toch niet. Je vindt mekaar geil, maar meer ook eigenlijk niet.
Ik ben zeker een rokkenjager, maar voor "serieus" heb ik liever dat het op lichamelijk vlak wat langzamer gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |