abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 4 januari 2004 @ 20:38:21 #101
64307 Untouchables
Kun je weven, weef dan mee
pi_15962667
quote:
Op zondag 4 januari 2004 20:07 schreef ook_gek het volgende:
Nou ik heb er ook 1

Ik ben op stap en was echt heel erg dronken
Sta ik aan de bar om wat drinken te bestellen. Ligt er opeens een pakje sigaretten op me schouder. Dus ik denk. Niks doen ogen dicht tot 10 tellen. Dan is die van zelf wel weg. Want hij was er ook opeens spontaan. (je denkt raar als je dronken bent) Maar ik doe me ogen open. En jep hij ligt er nog. Zegt een gozer. Jo er ligt een pakje sigaretten op je schouder. Ik zeg JOOOH Peter R de Vries

Zegt een meisje opeens tegen me. God mag weten waar die vandaan komt. Ja dat heb ik gedaan. Ik wilde eigelijk om een vuurtje vragen. Dus ik zeg. Gho ben ik blij dat je niet om de auto sleutels vraagt. Want anders had ik nu een auto op me schouder gehad (zeg maar niks)

Oke heel verhaal over roken dat het wel en niet goed was. En dat zei alleen maar in het weekend rookte en ik helemaal niet. En was best gezellie eigelijk Op een gegeven moment zeg ik. Oke klaar en ik loop weg

Ga ik naar huis. Hoor ik opeens achter me. Dat is de jongen zonder vuur. Ik zeg. Heej dat is het meisje dat graag als een levende asbak door het leven wil gaan in het weekend dan.

Weer een heel gesprek met haar. Zei heel gesprek over me fiets en of ik vaker hier kwam. Bla bla bla. Ze stelt zich voor dus ik ook netjes. Zeg ik opeens oke ik ga naar huis. Ik zie haar twijfelen of ze nou even een kus moest geven. Maar ik draai me ijs koud om en rij weg.

Een vriendin van mij had alles gezien en die zegt tegen me. JEZUS vraag dan haar nummer bloed mogol. Ze vind je leuk man. En jij doet er niks mee

Nee was niet 1 van me slimste actie,s

Damn man! Wilde je gewoon niets van dr ofzow??
  zondag 4 januari 2004 @ 20:50:55 #102
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_15962996
Moraal van dit verhaal: Hij doet alsof hij nix van haar wil en zij loopt daardoor als een hondje achter hem aan!
Vervolgens gaat hij wel te ver met doen alsof hij haar niet wil en geeft zij het ook op....Zonde, maar in het begin deed je't netjes, zorgen dat ZIJ achter JOU aankomt Jij bent het bewijs dat playing hard to get de beste methode is, gewoon geen interesse tonen
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_15963097
ik heb ooit een meid proberen te versieren op een zwaar idiote manier.
ik ken haar via via...nog NOOIT mee gesproken enzo...de avond vordert en het bier wordt bij mij snel achterover geslagen....en dan ga ik met m'n zatte kop die meid versieren.

ze zit daar met iemand te praten ik loop naar haar toe, tik op haar schouder en zeg "ik vind dat jij naar komkommer ruikt"
die meid begint kei hard te lachen....ik zeg daarna:"ik vind komkommer lekker, jij ook?"....die meid ligt helemaal dubbel van het lachen...en ik sta daar met m'n zatte kop langs en snap er niks van.
zegt iemand tegen me dat ze al een dik jaar verkering met iemand heeft.....vrij matige actie van mezelf..
van die komkommer heb ik nog een paar keer aan moeten horen

The house that produces the most spice will control dune.
There are no set territories and no rules of engagement.
  zondag 4 januari 2004 @ 21:24:40 #104
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_15963884
quote:
Op zondag 4 januari 2004 20:50 schreef SilentChaos het volgende:
Moraal van dit verhaal: Hij doet alsof hij nix van haar wil en zij loopt daardoor als een hondje achter hem aan!
Vervolgens gaat hij wel te ver met doen alsof hij haar niet wil en geeft zij het ook op....Zonde, maar in het begin deed je't netjes, zorgen dat ZIJ achter JOU aankomt Jij bent het bewijs dat playing hard to get de beste methode is, gewoon geen interesse tonen
Nou ik ben totaal geen player of zo. En dit was echt een hele domme actie
quote:
Op zondag 4 januari 2004 20:31 schreef The_NiteAngyl het volgende:
Ik vind die reactie over die auto + de sleutels bijzonder strak, Ook_Gek... ben je altijd zo, of alleen met een slok op?
Ja ik ben altijd zo. Iemand zegt wat tegen mij en ik reageer daar vaak meteen op zonder na te denken. Ik ben niet op me mond gevallen wat dat betreft.

Maar ik heb zo een spijt dat ik geen tel nummer heb. Op de site van die disco heb ik nog gevraagt naar haar Wel suptiel. Zelfs hier op fok heb ik gevraagt of mensen haar kennen die wel eens in die disco komen

Ik heb mensen aan gesproken in het gastenboek van die disco. MAar tot op heden helemaal niks

Het enige wat ik heb is een foto die op de site staat
Ze is gewoon even gek als mij wheheh.

Maar ik ben bang dat ik haar niet meer zal zien

Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  zondag 4 januari 2004 @ 21:39:58 #105
39604 SouthernSun
het zonnetje in huis
pi_15964334
quote:
Op zondag 4 januari 2004 20:55 schreef Famas het volgende:ze zit daar met iemand te praten ik loop naar haar toe, tik op haar schouder en zeg "ik vind dat jij naar komkommer ruikt"
die meid begint kei hard te lachen....ik zeg daarna:"ik vind komkommer lekker, jij ook?"....die meid ligt helemaal dubbel van het lachen...en ik sta daar met m'n zatte kop langs en snap er niks van.
hehe geweldig
pi_15964489
quote:
Op zondag 4 januari 2004 20:55 schreef Famas het volgende:
ik heb ooit een meid proberen te versieren op een zwaar idiote manier.
ik ken haar via via...nog NOOIT mee gesproken enzo...de avond vordert en het bier wordt bij mij snel achterover geslagen....en dan ga ik met m'n zatte kop die meid versieren.

ze zit daar met iemand te praten ik loop naar haar toe, tik op haar schouder en zeg "ik vind dat jij naar komkommer ruikt"
zegt iemand tegen me dat ze al een dik jaar verkering met iemand heeft.....vrij matige actie van mezelf..
van die komkommer heb ik nog een paar keer aan moeten horen

Damn.... dan moet je wel heel veel bier op hebben gehad
pi_15964524
Gisteravond was vrij erg...

We gingen naar onze vaste kroeg (De Beurs in Rotterdam) om gezellig wat te drinken en een beetje te dansen... Daar liep ook een meisje van m'n oude middelbare school rond die ik al een paar keer had zien lopen daar... Aangezien ik net verliefd was geweest op een ander meisje wat niet tot het gewenste resultaat had geleid wilde ik niet meteen wat doen, maar heb wel veel met d'r geflirt ook al de keer ervoor dat we elkaar zagen... Toen ze op een gegeven moment tegen me aan begon te dansen heb ik gewoon vrolijk niks gedaan Niet dat ik echt wat wilde, maar ik wilde toch eigenlijk wel contact met d'r maken om eventueel in de toekomst wat met d'r af te spreken ofzo want ik was wel erg van d'r gecharmeerd, maar ik heb d'r gewoon compleet genegeerd...

(Hopen dat ik d'r nog een keer tegenkom, maar ja, wat ga ik dan zeggen na deze, uhhm, heldenactie? )

"The sunshine bores the daylights outta me!"
  zondag 4 januari 2004 @ 21:57:46 #108
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_15964854
Je mag zeker niet vragen of iemand wel eens in scheveningen gaat stappen in de westwood. En wie haar kent
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  zondag 4 januari 2004 @ 22:04:33 #109
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_15965048
quote:
Op zondag 4 januari 2004 21:57 schreef ook_gek het volgende:
Je mag zeker niet vragen of iemand wel eens in scheveningen gaat stappen in de westwood. En wie haar kent
gewoon doen.. word anders wel weggemodereerd..
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_15967487
quote:
Nou ik heb er ook 1

...

Zeg dat wel! Hoe krijg je het voor elkaar Je kan jezelf nu wel voor je kop slaan, denk ik.

Over die foto: zien!

maandag 5 januari 2004 @ 00:17:29 #111
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_15969133
quote:
Op zondag 4 januari 2004 23:25 schreef KwebeMark het volgende:

[..]

Zeg dat wel! Hoe krijg je het voor elkaar Je kan jezelf nu wel voor je kop slaan, denk ik.

Over die foto: zien!

Tot op de dag van vandaag baal ik als een stekker jha
Probeer er alles aan te doen om er achter te komen wie ze is. Ik weet alleen haar naam Maar hier geen foto. Jullie komen toch nooit in den haag
  maandag 5 januari 2004 @ 00:18:56 #112
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_15969181
quote:
Nou ik heb er ook 1

Ik ben op stap en was echt heel erg dronken
Sta ik aan de bar om wat drinken te bestellen. Ligt er opeens een pakje sigaretten op me schouder. Dus ik denk. Niks doen ogen dicht tot 10 tellen. Dan is die van zelf wel weg. Want hij was er ook opeens spontaan. (je denkt raar als je dronken bent) Maar ik doe me ogen open. En jep hij ligt er nog. Zegt een gozer. Jo er ligt een pakje sigaretten op je schouder. Ik zeg JOOOH Peter R de Vries

Zegt een meisje opeens tegen me. God mag weten waar die vandaan komt. Ja dat heb ik gedaan. Ik wilde eigelijk om een vuurtje vragen. Dus ik zeg. Gho ben ik blij dat je niet om de auto sleutels vraagt. Want anders had ik nu een auto op me schouder gehad (zeg maar niks)

Oke heel verhaal over roken dat het wel en niet goed was. En dat zei alleen maar in het weekend rookte en ik helemaal niet. En was best gezellie eigelijk Op een gegeven moment zeg ik. Oke klaar en ik loop weg

Ga ik naar huis. Hoor ik opeens achter me. Dat is de jongen zonder vuur. Ik zeg. Heej dat is het meisje dat graag als een levende asbak door het leven wil gaan in het weekend dan.

Weer een heel gesprek met haar. Zei heel gesprek over me fiets en of ik vaker hier kwam. Bla bla bla. Ze stelt zich voor dus ik ook netjes. Zeg ik opeens oke ik ga naar huis. Ik zie haar twijfelen of ze nou even een kus moest geven. Maar ik draai me ijs koud om en rij weg.

Een vriendin van mij had alles gezien en die zegt tegen me. JEZUS vraag dan haar nummer bloed mogol. Ze vind je leuk man. En jij doet er niks mee

RESPECT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  maandag 5 januari 2004 @ 00:27:43 #113
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_15969448
ja mensen. Allemaal leuk. Maar ik baal onwijs
Jullie kunnen me beter helpen
  maandag 5 januari 2004 @ 00:30:36 #114
67587 The_NiteAngyl
and Sylvaënor live forever
pi_15969540
quote:
Op maandag 5 januari 2004 00:27 schreef ook_gek het volgende:
Ja? Hoe? http://www.bride.ru/?
"Onto the paper scribe I the words that fro my heart move -
With every dight letter, with the ebb of ink,
The point of the quill my penmanship doth mirror."
pi_15969633
quote:
Op maandag 5 januari 2004 00:27 schreef ook_gek het volgende:
ook_gek is zielig

maar je bent nog wel wat vergeten, over die week erna dat je haar zag

"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  maandag 5 januari 2004 @ 00:38:50 #116
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_15969761
quote:
Op maandag 5 januari 2004 00:33 schreef PeuRac het volgende:

[..]

ook_gek is zielig

Dat wilde ik geheim houden
quote:
Op maandag 5 januari 2004 00:30 schreef The_NiteAngyl het volgende:

[..]

Ja? Hoe? http://www.bride.ru/?

Nee man ik moet dat meisje
pi_15969762
quote:
Op zondag 4 januari 2004 21:45 schreef Konijn het volgende:

[..]

Damn.... dan moet je wel heel veel bier op hebben gehad

dat viel reuze mee.
de avond als ik ga stappen eet ik vrij weinig, dan hakt dat bier er altijd stevig in...dus de hoeveelheid bier viel reuze mee
The house that produces the most spice will control dune.
There are no set territories and no rules of engagement.
  maandag 5 januari 2004 @ 00:49:58 #118
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_15970062
quote:
Op maandag 5 januari 2004 00:33 schreef PeuRac het volgende:

[..]

ook_gek is zielig

Oke oke deel 2 dan ook maar meteen. Zijn we daar van af

Oke de week er op ik weer op stap. Dit keer met het idee. Ik ga niet drinken ik ga dat nummer scoren. Ik sta uit me dak te gaan op de dansvloer. Zie ik haar staan. Ik denk OKE dit is me kans. Ik draai me om. Pak me bacardilemmon 7up neem een grote slok om moed in te drinken. Ik draai me om. Is ze weg

Zegt een vriend van me. Ja die stond al heel lang te kijken naar je. Begreep het al niet. Ik heel die disco door gelopen. Die niet groot is. Maar ze was nergens meer te vinden

Echt klote gewoon

pi_15970336
quote:
Op maandag 5 januari 2004 00:49 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Oke oke deel 2 dan ook maar meteen. Zijn we daar van af

Oke de week er op ik weer op stap. Dit keer met het idee. Ik ga niet drinken ik ga dat nummer scoren. Ik sta uit me dak te gaan op de dansvloer. Zie ik haar staan. Ik denk OKE dit is me kans. Ik draai me om. Pak me bacardilemmon 7up neem een grote slok om moed in te drinken. Ik draai me om. Is ze weg

Zegt een vriend van me. Ja die stond al heel lang te kijken naar je. Begreep het al niet. Ik heel die disco door gelopen. Die niet groot is. Maar ze was nergens meer te vinden

Echt klote gewoon

Aankomend weekend weer een poging?
Voordeel: het is al snel weer weekend! (positief denken).
  maandag 5 januari 2004 @ 01:06:41 #120
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_15970411
quote:
Op maandag 5 januari 2004 01:02 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:

[..]

Aankomend weekend weer een poging?
Voordeel: het is al snel weer weekend! (positief denken).

het eerste verhaal was 28 november
En het 2de verhaal de week er op

Mag ik nog positief denken

pi_15970427
quote:
Op maandag 5 januari 2004 01:06 schreef ook_gek het volgende:

[..]

het eerste verhaal was 28 november
En het 2de verhaal de week er op

Mag ik nog positief denken

ouch, ik snap...
  maandag 5 januari 2004 @ 01:12:20 #122
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_15970517
quote:
Op maandag 5 januari 2004 01:07 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:

[..]

ouch, ik snap...

Wat kan ik nu nog doen
pi_15970975
Arme Ook_gek! Ik heb even gekeken in de photo gallery op www.club-westwood.com en er staan een hoop leukerds tussen. Een paar echte scheetjes zelfs. Zeg nou maar gewoon welke het is, dan kunnen 60000 behulpzame fokkers kijken of ze het onderwerp van je allesverzengende liefde (her)kennen.
  Redactie Games maandag 5 januari 2004 @ 02:00:36 #124
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_15971453
idd, jammer...best appetijtelijke dames zitten af en toe tussen de foto's, volgende keer als ik in Den Haag ben moet ik ook maar es langs...

Maar hebben ze allemaal zo'n Haags accent die dames?

How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  maandag 5 januari 2004 @ 02:02:45 #125
58024 Rider_on_the_storm
The killer on the road
pi_15971504
quote:

Zegt een gozer. Jo er ligt een pakje sigaretten op je schouder. Ik zeg JOOOH Peter R de Vries

Respect om deze humor.
"The main thing I have in common with Spongebob, is that we both have a knack for getting into all kinds of trouble, without really trying."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')