quote:Damn man! Wilde je gewoon niets van dr ofzow??
Op zondag 4 januari 2004 20:07 schreef ook_gek het volgende:
Nou ik heb er ook 1Ik ben op stap en was echt heel erg dronken
Sta ik aan de bar om wat drinken te bestellen. Ligt er opeens een pakje sigaretten op me schouder. Dus ik denk. Niks doen ogen dicht tot 10 tellen. Dan is die van zelf wel weg. Want hij was er ook opeens spontaan. (je denkt raar als je dronken bent) Maar ik doe me ogen open. En jep hij ligt er nog. Zegt een gozer. Jo er ligt een pakje sigaretten op je schouder. Ik zeg JOOOH Peter R de VriesZegt een meisje opeens tegen me. God mag weten waar die vandaan komt. Ja dat heb ik gedaan. Ik wilde eigelijk om een vuurtje vragen. Dus ik zeg. Gho ben ik blij dat je niet om de auto sleutels vraagt. Want anders had ik nu een auto op me schouder gehad (zeg maar niks)
Oke heel verhaal over roken dat het wel en niet goed was. En dat zei alleen maar in het weekend rookte en ik helemaal niet. En was best gezellie eigelijk
Op een gegeven moment zeg ik. Oke klaar en ik loop weg
Ga ik naar huis. Hoor ik opeens achter me. Dat is de jongen zonder vuur. Ik zeg. Heej dat is het meisje dat graag als een levende asbak door het leven wil gaan in het weekend dan.
Weer een heel gesprek met haar. Zei heel gesprek over me fiets en of ik vaker hier kwam. Bla bla bla. Ze stelt zich voor dus ik ook netjes. Zeg ik opeens oke ik ga naar huis. Ik zie haar twijfelen of ze nou even een kus moest geven. Maar ik draai me ijs koud om en rij weg.
Een vriendin van mij had alles gezien en die zegt tegen me. JEZUS vraag dan haar nummer bloed mogol. Ze vind je leuk man. En jij doet er niks mee
Nee was niet 1 van me slimste actie,s
ze zit daar met iemand te praten ik loop naar haar toe, tik op haar schouder en zeg "ik vind dat jij naar komkommer ruikt"
die meid begint kei hard te lachen....ik zeg daarna:"ik vind komkommer lekker, jij ook?"....die meid ligt helemaal dubbel van het lachen...en ik sta daar met m'n zatte kop langs en snap er niks van.
zegt iemand tegen me dat ze al een dik jaar verkering met iemand heeft.....vrij matige actie van mezelf..
van die komkommer heb ik nog een paar keer aan moeten horen
quote:Nou ik ben totaal geen player of zo. En dit was echt een hele domme actie
Op zondag 4 januari 2004 20:50 schreef SilentChaos het volgende:
Moraal van dit verhaal: Hij doet alsof hij nix van haar wil en zij loopt daardoor als een hondje achter hem aan!
Vervolgens gaat hij wel te ver met doen alsof hij haar niet wil en geeft zij het ook op....Zonde, maar in het begin deed je't netjes, zorgen dat ZIJ achter JOU aankomtJij bent het bewijs dat playing hard to get de beste methode is, gewoon geen interesse tonen
quote:Ja ik ben altijd zo. Iemand zegt wat tegen mij en ik reageer daar vaak meteen op zonder na te denken. Ik ben niet op me mond gevallen wat dat betreft.
Op zondag 4 januari 2004 20:31 schreef The_NiteAngyl het volgende:
Ik vind die reactie over die auto + de sleutels bijzonder strak, Ook_Gek... ben je altijd zo, of alleen met een slok op?
Maar ik heb zo een spijt dat ik geen tel nummer heb. Op de site van die disco heb ik nog gevraagt naar haar
Wel suptiel. Zelfs hier op fok heb ik gevraagt of mensen haar kennen die wel eens in die disco komen ![]()
Ik heb mensen aan gesproken in het gastenboek van die disco. MAar tot op heden helemaal niks ![]()
Het enige wat ik heb is een foto die op de site staat
Ze is gewoon even gek als mij wheheh.
Maar ik ben bang dat ik haar niet meer zal zien
quote:hehe geweldig
Op zondag 4 januari 2004 20:55 schreef Famas het volgende:ze zit daar met iemand te praten ik loop naar haar toe, tik op haar schouder en zeg "ik vind dat jij naar komkommer ruikt"
die meid begint kei hard te lachen....ik zeg daarna:"ik vind komkommer lekker, jij ook?"....die meid ligt helemaal dubbel van het lachen...en ik sta daar met m'n zatte kop langs en snap er niks van.
quote:Damn.... dan moet je wel heel veel bier op hebben gehad
Op zondag 4 januari 2004 20:55 schreef Famas het volgende:
ik heb ooit een meid proberen te versieren op een zwaar idiote manier.
ik ken haar via via...nog NOOIT mee gesproken enzo...de avond vordert en het bier wordt bij mij snel achterover geslagen....en dan ga ik met m'n zatte kop die meid versieren.ze zit daar met iemand te praten ik loop naar haar toe, tik op haar schouder en zeg "ik vind dat jij naar komkommer ruikt"
zegt iemand tegen me dat ze al een dik jaar verkering met iemand heeft.....vrij matige actie van mezelf..
van die komkommer heb ik nog een paar keer aan moeten horen
We gingen naar onze vaste kroeg (De Beurs in Rotterdam) om gezellig wat te drinken en een beetje te dansen... Daar liep ook een meisje van m'n oude middelbare school rond die ik al een paar keer had zien lopen daar... Aangezien ik net verliefd was geweest op een ander meisje wat niet tot het gewenste resultaat had geleid wilde ik niet meteen wat doen, maar heb wel veel met d'r geflirt ook al de keer ervoor dat we elkaar zagen... Toen ze op een gegeven moment tegen me aan begon te dansen heb ik gewoon vrolijk niks gedaan
Niet dat ik echt wat wilde, maar ik wilde toch eigenlijk wel contact met d'r maken om eventueel in de toekomst wat met d'r af te spreken ofzo want ik was wel erg van d'r gecharmeerd, maar ik heb d'r gewoon compleet genegeerd...
(Hopen dat ik d'r nog een keer tegenkom, maar ja, wat ga ik dan zeggen na deze, uhhm, heldenactie?
)
quote:gewoon doen.. word anders wel weggemodereerd..
Op zondag 4 januari 2004 21:57 schreef ook_gek het volgende:
Je mag zeker niet vragen of iemand wel eens in scheveningen gaat stappen in de westwood. En wie haar kent
quote:Zeg dat wel! Hoe krijg je het voor elkaar
Nou ik heb er ook 1...
Over die foto: zien!
quote:Tot op de dag van vandaag baal ik als een stekker jha
Op zondag 4 januari 2004 23:25 schreef KwebeMark het volgende:[..]
Zeg dat wel! Hoe krijg je het voor elkaar
Je kan jezelf nu wel voor je kop slaan, denk ik.
Over die foto: zien!
quote:RESPECT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nou ik heb er ook 1Ik ben op stap en was echt heel erg dronken
Sta ik aan de bar om wat drinken te bestellen. Ligt er opeens een pakje sigaretten op me schouder. Dus ik denk. Niks doen ogen dicht tot 10 tellen. Dan is die van zelf wel weg. Want hij was er ook opeens spontaan. (je denkt raar als je dronken bent) Maar ik doe me ogen open. En jep hij ligt er nog. Zegt een gozer. Jo er ligt een pakje sigaretten op je schouder. Ik zeg JOOOH Peter R de VriesZegt een meisje opeens tegen me. God mag weten waar die vandaan komt. Ja dat heb ik gedaan. Ik wilde eigelijk om een vuurtje vragen. Dus ik zeg. Gho ben ik blij dat je niet om de auto sleutels vraagt. Want anders had ik nu een auto op me schouder gehad (zeg maar niks)
Oke heel verhaal over roken dat het wel en niet goed was. En dat zei alleen maar in het weekend rookte en ik helemaal niet. En was best gezellie eigelijk
Op een gegeven moment zeg ik. Oke klaar en ik loop weg
Ga ik naar huis. Hoor ik opeens achter me. Dat is de jongen zonder vuur. Ik zeg. Heej dat is het meisje dat graag als een levende asbak door het leven wil gaan in het weekend dan.
Weer een heel gesprek met haar. Zei heel gesprek over me fiets en of ik vaker hier kwam. Bla bla bla. Ze stelt zich voor dus ik ook netjes. Zeg ik opeens oke ik ga naar huis. Ik zie haar twijfelen of ze nou even een kus moest geven. Maar ik draai me ijs koud om en rij weg.
Een vriendin van mij had alles gezien en die zegt tegen me. JEZUS vraag dan haar nummer bloed mogol. Ze vind je leuk man. En jij doet er niks mee
quote:Ja? Hoe? http://www.bride.ru/?
Op maandag 5 januari 2004 00:27 schreef ook_gek het volgende:
ja mensen. Allemaal leuk. Maar ik baal onwijs
Jullie kunnen me beter helpen
quote:ook_gek is zielig
Op maandag 5 januari 2004 00:27 schreef ook_gek het volgende:
ja mensen. Allemaal leuk. Maar ik baal onwijs
Jullie kunnen me beter helpen
maar je bent nog wel wat vergeten, over die week erna dat je haar zag
quote:Dat wilde ik geheim houden
Op maandag 5 januari 2004 00:33 schreef PeuRac het volgende:[..]
ook_gek is zielig
quote:Nee man ik moet dat meisje
Op maandag 5 januari 2004 00:30 schreef The_NiteAngyl het volgende:[..]
Ja? Hoe? http://www.bride.ru/?
quote:dat viel reuze mee.
Op zondag 4 januari 2004 21:45 schreef Konijn het volgende:[..]
Damn.... dan moet je wel heel veel bier op hebben gehad
quote:Oke oke deel 2 dan ook maar meteen. Zijn we daar van af
Op maandag 5 januari 2004 00:33 schreef PeuRac het volgende:[..]
ook_gek is zielig
Oke de week er op ik weer op stap. Dit keer met het idee. Ik ga niet drinken ik ga dat nummer scoren. Ik sta uit me dak te gaan op de dansvloer. Zie ik haar staan. Ik denk OKE dit is me kans. Ik draai me om. Pak me bacardilemmon 7up neem een grote slok om moed in te drinken. Ik draai me om. Is ze weg ![]()
Zegt een vriend van me. Ja die stond al heel lang te kijken naar je. Begreep het al niet. Ik heel die disco door gelopen. Die niet groot is. Maar ze was nergens meer te vinden ![]()
Echt klote gewoon
quote:Aankomend weekend weer een poging?
Op maandag 5 januari 2004 00:49 schreef ook_gek het volgende:[..]
Oke oke deel 2 dan ook maar meteen. Zijn we daar van af
Oke de week er op ik weer op stap. Dit keer met het idee. Ik ga niet drinken ik ga dat nummer scoren. Ik sta uit me dak te gaan op de dansvloer. Zie ik haar staan. Ik denk OKE dit is me kans. Ik draai me om. Pak me bacardilemmon 7up neem een grote slok om moed in te drinken. Ik draai me om. Is ze weg
Zegt een vriend van me. Ja die stond al heel lang te kijken naar je. Begreep het al niet. Ik heel die disco door gelopen. Die niet groot is. Maar ze was nergens meer te vinden
Echt klote gewoon
quote:het eerste verhaal was 28 november
Op maandag 5 januari 2004 01:02 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:[..]
Aankomend weekend weer een poging?
Voordeel: het is al snel weer weekend! (positief denken).
Mag ik nog positief denken
quote:ouch, ik snap...
Op maandag 5 januari 2004 01:06 schreef ook_gek het volgende:[..]
het eerste verhaal was 28 november
En het 2de verhaal de week er opMag ik nog positief denken
quote:Wat kan ik nu nog doen
Op maandag 5 januari 2004 01:07 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:[..]
ouch, ik snap...
Maar hebben ze allemaal zo'n Haags accent die dames?
quote:Respect om deze humor.
Op zondag 4 januari 2004 20:07 schreef ook_gek het volgende:Zegt een gozer. Jo er ligt een pakje sigaretten op je schouder. Ik zeg JOOOH Peter R de Vries
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |