abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15293351
Een misgelopen kans denk ik:P ( van een tijd geleden )

Ik had vaker oogcontact met het knapste meisje van de school, zelfs een heel kritische vriend van me vond haar knap. Er waren over het algemeen wel weinig meisjes op deze school, maar ze was super.

Ik zat op een dag een spel te spelen in de mediatheek en ik zag haar voorbij lopen om vervolgens de pc naast me te gebruiken. Ze trekt altijd de aandacht van meerdere jongens, ook dit keer kwamen ze weer op haar af. 1tje zat een beetje te klieren bij haar, en ze zei tegen mij "hey jongen, kan je er wat van zeggen?". Ik wist niet wat ik moest zeggen, glimlachte , en ging weer verder spelen

Een ander keer toen ik uit de mediatheek kwam, en met een vriend van me van een trappetje af liep, zag ik haar en een vriendin duidelijk wachten voor de ingang. Haar vriendin begon te giechelen en ik hoorde dat hele knappe meisje zeggen zoiets van "dat is hem". Ze liepen net een halve meter voor ons toen we buiten liepen, maar ik wist niet wat te zeggen

woensdag 10 december 2003 @ 04:23:05 #52
26467 raphidae
...antichrist...
pi_15293627
Hmm, ik kom net uit een lange relatie en dat is bevorderlijk voor de versierblunders Ik ben het toch aardig verleerd, en vooral het interpreteren. Krijg je van die situaties dat ik met me dronken hoofd dacht dat iemand me wel zag zitten en probeer haar op de bek te pakken en dan blijkt ze me een eikel te vinden. Of andersom natuurlijk, dat ik later gevraagd word of ik nog wat met een bepaald persoon gedaan heb en dat ik iets heb van 'huh? wat?'.

Heb nog wel een leuk verhaaltje, kwam eens thuis met mijn vriendin na het uitgaan, best aangeschoten. Wij nog even aan de waterpijp en dus knetter stoned en geil als boter. Helemaal de omgeving vergeten en blijkbaar lekker veel herrie gemaakt. Toen we klaar waren kwamen we erachter dat het raam nog openstond... Stond buiten op straat een groepje van 5-6 mensen te applaudiseren.

GENERATION 9: The first time you see this, copy it into your sig on any forum and add 1 to the generation. Social experiment.
محمّد هو خنزي | "All that we are is the result of what we have thought." [Buddha] | http://ra.phid.ae/
pi_15295934
Mja ik afgelopen zondag in de discotheek.

Ik sta daar wat aan mun biertje te drinken, komt er een meid op me af en ze begint een heel verhaal te lullen. Ik begreep er de ballen van, maar dat maakte me weinig uit. Opeens begint zetegen me aan te dansen en ik zet mun bier weg en zeg tegen der "sorry, maar ik moet ff naar de wc". "oh...... ok" zegt ze. Dus ik naar de wc, ik kom terug en is die meid verdwenen.

en ze was ook nog erg leuk

donderdag 11 december 2003 @ 15:49:35 #54
67559 jinxedworld
Fluffy Red Rabbit
pi_15331911
quote:
Op woensdag 10 december 2003 10:33 schreef Limprint het volgende:
Mja ik afgelopen zondag in de discotheek.

Ik sta daar wat aan mun biertje te drinken, komt er een meid op me af en ze begint een heel verhaal te lullen. Ik begreep er de ballen van, maar dat maakte me weinig uit. Opeens begint zetegen me aan te dansen en ik zet mun bier weg en zeg tegen der "sorry, maar ik moet ff naar de wc". "oh...... ok" zegt ze. Dus ik naar de wc, ik kom terug en is die meid verdwenen.

en ze was ook nog erg leuk

Als ze tegen je aan begint te rijden hou je je blaas toch even dicht???
Seeing is believing.. :) --- systeemspecs
pi_15332735
quote:
Op donderdag 11 december 2003 15:49 schreef jinxedworld het volgende:

[..]

Als ze tegen je aan begint te rijden hou je je blaas toch even dicht???

mja, ik moest al nodig en op een gegeven moment MOET je wel gaan
  donderdag 11 december 2003 @ 16:30:04 #56
74080 Goodluck
Het was me een waar genoegen!
pi_15333052
quote:
Op woensdag 10 december 2003 04:23 schreef raphidae het volgende:

Heb nog wel een leuk verhaaltje, kwam eens thuis met mijn vriendin na het uitgaan, best aangeschoten. Wij nog even aan de waterpijp en dus knetter stoned en geil als boter. Helemaal de omgeving vergeten en blijkbaar lekker veel herrie gemaakt. Toen we klaar waren kwamen we erachter dat het raam nog openstond... Stond buiten op straat een groepje van 5-6 mensen te applaudiseren.

pi_15366349
quote:
Op zaterdag 1 juni 2002 20:55 schreef PizzaGuy het volgende:

[..]

Dat ken ik ergens van, iets sturen en dan ook nog naar de verkeerde ook wel eens gehad! Maar ja das ook wel een mooie blunder, maaruh waarom niet gezegd dat het wel zo was? Misschien was het nog wat geworden...

(uit een oude post)
[offtopic]
Ik stuurde een keer een smsje naar een vriend van me, Wim.. of althans dat dacht ik, ik stuurde het per ongeluk naar een meisje dat "toevallig" in mijn hoofd zat :p... krijg ik dit terug (heb m nog bewaard, ik vind m namelijk briljant)

"Ey Honey, rollenspel of verkeerd nummer? Want ik ben Wim niet :p alleen als jij wilt dat ik dat ben xxx Roos"

Ik heb op de grond liggen rollen van het lachen!!

(vond het toch ff het vermelden waard :p)
[/offtopic]

quote:
Op dinsdag 18 juni 2002 11:51 schreef cWaVe het volgende:
Ik heb ook nog een hele domme. Toen ik een jaartje of 15 was had ik een heel erg mooi meisje versiert. Verkering en de hele rattaplan. Alles kids totdat ik een keer bij haar thuis kwam. Dikke vette nederlandse vlag in de tuin. Kadotje dat ik van haar kreeg was een heel grote spek met aan de achterkant een nederlandse vlag. En dit was is de tijd van bombers en nederlandse vlaggetjes op de arm. Dus ik d8 bij mezelf:"Godverdomme ik heb hier stel nationalistische racisten te pakken". Volgende dag uitgemaakt. Blijkt later dat die vader in het leger heeft gezeten en hij die dag een of ander gevecht tijdens WOII herdacht en dat die spek gewoon toeval was. Ik weet nog steeds niet hoe ik ooit op die gedachte-gang ben gekomen. Maar ik weet wel dat zij met de loop der jaren alleen maar mooier is geworden..
Hoe kortzichtig, een nederlandse vlag en het is al een nationalistische racist, ik heb ook de Nederlandse vlag in mijn kamer hangen, maar dat wilt niet meteen zeggen dat ik racist ben. Kijk dat het een nationalist is okay, maar je kan iemand toch niet afzeiken omdat hij/zei van zijn/haar eigen land/cultuur houdt???
quote:
Op zondag 23 juni 2002 10:52 schreef M_tha_Man het volgende:
Ik heb nog wel een grappig verhaaltje wat hier wel bij kan, het is alleen NIET van mijzelf

Bij mij op school was een ventje uit de 3e klas, die had een leuk webcam-avontuurtje met een meisje, uit dezelfde klas ofzo. Wat hij alleen niet wist, is dat dat meisje alles opnam, en liet zien aan een ander mannetje uit die klas. Die heeft vervolgens screenshots gemaakt van dat jongetje die leuk met zichzelf aan het spelen was, en die DOOR HEEL DE SCHOOL VERSPREID!!!

Echt IEDEREEN wist wie die gozer was, en wat hij had gedaan de dag vantevoren! Die gozer komt op school, en wordt door IEDEREEN uitgelachen!! Het waren American Pie-achtige taferelen!! Ik kon er ook wel om lachen

Meisje van mijn school dacht dus dat een jongen haar leuk vond... heeft ze naaktfoto's naar hem gestuurd...

die heeft iedereen van de school ondertussen via de mail binnen gekregen, en ze is daarbij nog bar lelijk en ze heeft hangtieten...

Okay nu nog ff mijn eigen deelname... ik heb niet echt blunders ofzo ik kijk meestal de kat uit de boom maar toch..

- 3 jaar terug op vakantie in Kroatie, knap lief Duits meisje ontmoet, een jaar ouder enz. een week mee gepraat en gepraat, na die week heb ik r toch maar op dr bek gepakt.. voor de rest niets gebeurd... ze gaf me wel hinten (ze zei veeellll dat ze het te warm had enzo) maarja daar wist ik echt geen raad mee, vertelt ze me later dat ze best met me naar bed was gegaan enzo, dat ze condooms mee had...

achja... ze is afgelopen zomervakantie hier geweest en ik heb d'r alsnog van katoen gegeven, maak me dr eigenlijk ook niet meer druk om, shit happens toch!

- Vorig jaar terschelling, hele vakantie de meiden zo'n beetje genegeerd (geen zin in, I came to party) eind vd vakantie hele avond met een meid zitten praten, mee gezoend, tel nrs enz uitgewisseld, zou ik de volgende dag op de camping bij haar langskomen..

Dus ik ga de dag erna met goede moed naar die camping toe met een paar vrienden, is ze nergens te bekennen, dus wij rijden met de auto terug, zien we dr ineens op het fietspad naast ons fietsen, dus wij parkeren een eindje verder op.. ik loop naar het fietspad toe, ze fietst langs ik: "Hey!"

en ze negeert me gewoon straal, de snol...

moest ik nog teruglopen naar de auto ook, waar 2 vrienden me dik hard uit zaten te lachen

Ik had die teef het liefste helemaal verrot gescholden, kom ik aan met mijn goede gedrag... maarja dan verlaag je je ook weer zo he.. :p

[Dit bericht is gewijzigd door Han_ op 12-12-2003 21:04]

vrijdag 12 december 2003 @ 21:08:37 #58
57724 WattaFakka
Het was fijn...
pi_15366648
.
... hier geweest te zijn!!!!
pi_15369783
Vannacht ook weer aardig wat oogcontact gehad met een meid aan de andere kant van de bar. Praat heel even met wat vrienden, draai me weer naar die meid toe, is ze weg
Heb nog rondgekeken, maar ik heb geen idee hoe ze 'ontsnapt' is...
pi_15370319
oke nog eentje dan... tis geen versierblunder maar toch..

2 jaar terug, Terschelling, wij gaan altijd met een groepje uit, en dan komen er wel eens mensen gewoon bij die meelopen enz, zo ook een knaap, opzich wel een goeie gozer leek mij, dus na het uitgaan bij de snackbar, hij zei dat hij geen geld meer had, dus ik bied hem een patatje aan, met alcohol op gaat dat toch sneller.. Zegt hij, wat moet je ervoor hebben? dus ik zeg: Niks vraagt hij of ik er een kusje voor moet hebben zeg ik: "jaaaa daar zit ik op te wachten" (in mijn ogen toch overduidelijk een geintje, toch?

Pakt die goorlap me bij mijn hoofd en probeert zijn tong naar binnen te werken! Heb ik 'm een goeie hoek verkocht ben op mn fiets gestapt en heb m de rest van de vak niet meer gezien, hij heeft me gelukkig niet gezoend ofzo, maar dammit.. he was trying...

zo heb ik er nog eentje, van dit jaar Terschelling, sta met een paar meiden te dansen, zit een gozer me de hele tijd aan te gapen dus ik vraag of hij misschien polio heeft, vraagt hij of ik ene Bart ben... :/ dus ik maak hem duidelijk dat ik Bart niet ben, blijft die lellebek nog een hele tijd bij me staan dansen, toen heb ik hem maar op subtieler wijze gevraagd of hij Bart niet effe ergens anders wilde gaan zoeken..

geen problemen met nichten, zo lang ze niet achter mij aan gaan

vrijdag 12 december 2003 @ 23:58:28 #61
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_15370514
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 20:53 schreef Han_ het volgende:
achja... ze is afgelopen zomervakantie hier geweest en ik heb d'r alsnog van katoen gegeven, maak me dr eigenlijk ook niet meer druk om, shit happens toch!
mijn god zeg...
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  zaterdag 13 december 2003 @ 00:22:14 #62
44101 kirpeknots
Ignorance is bliss
pi_15371105
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 23:50 schreef Han_ het volgende:
blablabla...

geen problemen met nichten, zo lang ze niet achter mij aan gaan

Doe die leren broek maar niet meer aan.
Het leven is als een neus. Je haalt eruit wat erin zit. (en niet meer dan dat)
pi_15377642
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 23:58 schreef ElisaB het volgende:

[..]

mijn god zeg...

ach ja je moet het een beetje leuk brengen he, anders is er helemaal niets aan het verhaal
  zaterdag 13 december 2003 @ 13:49:44 #64
39604 SouthernSun
het zonnetje in huis
pi_15377951
quote:
Op zaterdag 13 december 2003 13:32 schreef Han_ het volgende:

[..]

ach ja je moet het een beetje leuk brengen he, anders is er helemaal niets aan het verhaal

ik moest er wel om lachen
pi_15395746
quote:
Op zaterdag 13 december 2003 13:49 schreef SouthernSun het volgende:

[..]

ik moest er wel om lachen

daarom.
  zondag 14 december 2003 @ 23:06:35 #66
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_15415785
*kick*
Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
pi_15417074
dit weekend was wel leuk...geloof dat iemand me wel zag zitten maar ik was te schijterig om er op af te stappen...
ze ging zelfs dichter bij me dansen, maar ik wist dus niet of ze iets in me zag dus deed ik niks.

Mensen die zaterdag in de Escape of Cooldown café waren te A'dam. Ik was de enige alternatieve daarzo

maandag 15 december 2003 @ 19:21:15 #68
39604 SouthernSun
het zonnetje in huis
pi_15435488
quote:
Op zondag 14 december 2003 23:44 schreef CasB het volgende:
dit weekend was wel leuk...geloof dat iemand me wel zag zitten maar ik was te schijterig om er op af te stappen...
ze ging zelfs dichter bij me dansen, maar ik wist dus niet of ze iets in me zag dus deed ik niks.

Mensen die zaterdag in de Escape of Cooldown café waren te A'dam. Ik was de enige alternatieve daarzo

whehe dat had ik ook. kwam ook iemand wel met dr rug zo nu en dan tegen mijn rug aan en ging niet echt opzij toen ik eens bleef staan nja zulke situaties geven mij sowieso nooit echt duidelijkheid
pi_15436486
jah keb er ook nog 1, geen idee oft versiertruc is of waart opslaat... magoed misschien weten jullie et...

alweer tijdje geleden zat ik in de kroeg beetje te ouwehoeren met wat vrienden, komt er opeens een meisje op me aflopen. doet wat in me borstzak van me jas diek aanhad en loopt weer weg. ik dus kijken wat et was... was het een aansteker, en kad echt geen id wie dat meisje was... magoed
kad toch nog een aansteker nodig

een koe zegt boe
pi_15436696
quote:
Op maandag 15 december 2003 19:56 schreef laidback het volgende:
jah keb er ook nog 1, geen idee oft versiertruc is of waart opslaat... magoed misschien weten jullie et...

alweer tijdje geleden zat ik in de kroeg beetje te ouwehoeren met wat vrienden, komt er opeens een meisje op me aflopen. doet wat in me borstzak van me jas diek aanhad en loopt weer weg. ik dus kijken wat et was... was het een aansteker, en kad echt geen id wie dat meisje was... magoed
kad toch nog een aansteker nodig

Misschien wilde ze je tot de grond toe affikken?
BEAR... FORCE... ONE! HOO HA!
pi_15436858
tjah vrouwen, zal ze ook nooit begrijpen...
een koe zegt boe
  dinsdag 16 december 2003 @ 23:11:55 #72
45720 doedelzak13
downt er lustig op los
pi_15468888
Ik, een paar jaar geleden:

ladderzat in een studentendiscotheek. Eén meisje dat ik van gezicht kende (vriendin van vriendin van vriend), vond ik wel leuk. Dus ik op haar afstappen, midden op de dansvloer, met de tekst die terplekke in me opkomt: "Hee ik ben normaal heel verlegen hoor, maarre, wil je met me zoenen?"

Reactie, ze draait haar rug naar me toe.

Ik: mijn wonden likken? Nee hoor. "Hee, je hebt me door de muziek misschien niet verstaan, maarre, ik zei dus: ik ben normaal heel verlegen, maar wil je met me zoenen?"
Geen reactie.
De nuchterheid sloeg als een natte lap in mijn gezicht, en voelde me even nogal kneuzig. Mijn vrienden bij elkaar geraapt en keihard genokt. We hebben er nog vaak om gelachen, en is nu een mooie weet-je-nog-anekdote.

pi_15470982
quote:
Op zondag 14 december 2003 23:44 schreef CasB het volgende:

Ya, dat ken ik. Mooiste meisje (voor mij dan) dat ik in tijden had gezien was deed dat dus ook in de Santé in Eindhoven 5 of 6 weken geleden alweer. Maar ja, ik ben ook veels te schijterig met iemand zomaar aanspreken dus niks gedaan. Later op de avond zag ik d'r met een andere gast. Zo stom van mezelf.

Maar vrouwen moeten echt duidelijker zijn. Snap er nooit iets van.

pi_15474560
quote:
Op woensdag 17 december 2003 00:13 schreef Migwi het volgende:

[..]

Ya, dat ken ik. Mooiste meisje (voor mij dan) dat ik in tijden had gezien was deed dat dus ook in de Santé in Eindhoven 5 of 6 weken geleden alweer. Maar ja, ik ben ook veels te schijterig met iemand zomaar aanspreken dus niks gedaan. Later op de avond zag ik d'r met een andere gast. Zo stom van mezelf.

Maar vrouwen moeten echt duidelijker zijn. Snap er nooit iets van.

Die andere gast zit nu dus hier langs me
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
  woensdag 17 december 2003 @ 10:24:01 #75
45720 doedelzak13
downt er lustig op los
pi_15476059
quote:
Op woensdag 17 december 2003 08:58 schreef Dezz het volgende:

[..]

Die andere gast zit nu dus hier langs me

Náást me zul je bedoelen...?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: