De Tempel (Den Haag):
Sta ik daar al 15, bijna 16 jarige kleuter op de dansvloer, blij dat je 2 tot 3 keer per maand uit mag ofzo (gelukkig hebben ze er nu nix meer over te zeggen ). Sta ik te dansen op een verhoging, en voor me staat een meisje. Mooi meisje (voor zover ik me kan herrineren
) en ze begon een beetje uitdagend tegen me aan te schuren. Nou goed, ik die nog weinig blauwtjes had gelopen pakte haar beet en ging met haar dansen. Tot nu toe allemaal goed, want ze keek me af en toe enorm geil aan en ze kon ook lekker dansen.
Komt er een gozer naar me toe: Heb je kauwgum?
ik denk: ZIE JE NIET DAT IK BEZIG BEN GVD.... maar goed, ik zeg: nee ik heb geen kauwgum....
Pakt hij dat meisje beet en sleurt haar mee....wat blijkt nou hoorde ik later, die gozer was haar vriend. Ja wist ik veel.... moet zij maar niet zo tegen me aan staan dansen en het nog goed vinden ook! wat een slet zeg ....ben blij dat ik haar vriend niet ben
quote:Ik snap die ook niet
Op donderdag 8 januari 2004 12:38 schreef _Denker het volgende:
Wat heeft dat nou met kauwgom te maken dan? Ik niet begrijp.
quote:Disclaimer let op het post icon
Op donderdag 8 januari 2004 12:41 schreef ook_gek het volgende:[..]
Ik snap die ook niet
Wel stoer dat er zo veel mensen losers uit den haag zijn
quote:HaHaHa kan je er niet tegen?
Op donderdag 8 januari 2004 14:23 schreef PeuRac het volgende:[..]
Disclaimer let op het post icon
quote:Hij vroeg gewoon om kauwgum om vervolgens haar bij me weg te halen ofzo :S weet ik veel, t'is zijn vriendin....
Op donderdag 8 januari 2004 12:38 schreef _Denker het volgende:
Wat heeft dat nou met kauwgom te maken dan? Ik niet begrijp.
quote:Nee hoor, maar veel mensen letten niet op het post-icoon, daarom die disclaimer, anders krijg je zo'n gezijk over je heen (niet van ook_gek, die kent mij, maar van anderen)
Op donderdag 8 januari 2004 14:43 schreef Blackviper het volgende:[..]
HaHaHa kan je er niet tegen?
quote:Draaide je nou expres of per ongeluk je hoofd weg?
Op woensdag 7 januari 2004 23:32 schreef Blackviper het volgende:
Asta 2:Sta een beetje te dansen kijkt er zo een meid naar me ik terug kijken gaat nog zo tijdje door. Zij een beetje uitdagend dansen en om me heen draaien. op een gegeven moment sluiten haar vriendinnen mij een beetje buiten van mijn vrienden komt ze voor me staan pakt me hoofd van vast en probeert me op me bek te pakken ik draai me hoofd weg zij loopt boos weg..
week later zie der weer ze kijkt me aan alsof ik stront ben (en terecht!!)
Stond op de dansvloer, beetje opvallend te dansen, loopt er een meid een beetje in m'n kont te knijpen...WTF?
Eerste keer kijk om, wie is dat dan?
Wist niet zeker wie het was, dus beetje twijfelachtig maar doorgedanst, vervolgens nog een keer in me reet geknepen. Dus het eerste het beste meisje wat achter me staat spreek ik aan: "Oke, zit jij me nu aan te randen?" Moet dat nou? (Oke, ze zag er toch wel liev uit ). Door de harde muziek versta ik 'r niet, maar dan begint ze met een vinger naar d'r vriendin te wijzen...Onzettend lompe
die aan het giechelen was en maar ontkennen dat zij het was. Dus ik vraag zo voorzichtig, waarom doe je dat? "Nou, die billen van jou vragen er gewoon om in geknepen te worden"
("Heb ik dat weer...
")
Vriendelijk verzocht om dat niet meer te doen, maar die bleef me maar ondeugend aankijken even later nog 2x ofzo in m'n billen geknepen, toen ik het niet doorhad
Ben blij dat ik m'n "bierbril" niet op had en d'r niet op ingegaan was, anders had ik 'r echt spijt van gekregen, jezus mina...
Misschien niet echt een versierblunder maar dat zijn wel weer de mindere dingen...
quote:Daar ben ik tot op de dag van vandaag ook nog niet achter...
Op vrijdag 9 januari 2004 03:47 schreef RoelRoel het volgende:[..]
Draaide je nou expres of per ongeluk je hoofd weg?
quote:Hehe gezeik wil ik t niet noemen hoor.. boeit mij niet zoveel ..
Op donderdag 8 januari 2004 19:39 schreef PeuRac het volgende:[..]
Nee hoor, maar veel mensen letten niet op het post-icoon, daarom die disclaimer, anders krijg je zo'n gezijk over je heen (niet van ook_gek, die kent mij, maar van anderen)
(al snap ik je post icoon ook niet helemaal maar goed )
quote:Komt me erg bekend voor. Als het een leuk meisje is is het niet erg maar ik heb het een keer gehad dat een hele kudde van die
Op vrijdag 9 januari 2004 05:07 schreef Mr.Noodle het volgende:
Bah, bah ik kom net thuis van het uitgaan....Stond op de dansvloer, beetje opvallend te dansen, loopt er een meid een beetje in m'n kont te knijpen...WTF?
Eerste keer kijk om, wie is dat dan?
Wist niet zeker wie het was, dus beetje twijfelachtig maar doorgedanst, vervolgens nog een keer in me reet geknepen. Dus het eerste het beste meisje wat achter me staat spreek ik aan: "Oke, zit jij me nu aan te randen?" Moet dat nou? (Oke, ze zag er toch wel liev uit). Door de harde muziek versta ik 'r niet, maar dan begint ze met een vinger naar d'r vriendin te wijzen...Onzettend lompe
die aan het giechelen was en maar ontkennen dat zij het was. Dus ik vraag zo voorzichtig, waarom doe je dat? "Nou, die billen van jou vragen er gewoon om in geknepen te worden"
![]()
("Heb ik dat weer...
")
Vriendelijk verzocht om dat niet meer te doen, maar die
bleef me maar ondeugend aankijken even later nog 2x ofzo in m'n billen geknepen, toen ik het niet doorhad
Ben blij dat ik m'n "bierbril" niet op had en d'r niet op ingegaan was, anders had ik 'r echt spijt van gekregen, jezus mina...
Misschien niet echt een versierblunder maar dat zijn wel weer de mindere dingen...
Ik was samen met een vriend van me stappen bij een of andere vage disco op vrijdag. Ons voornamelijke doel die avond was om ons compleet van de planeet te zuipen, dat heb je soms he. Van de flarden die ik me kon herrineren de volgende dag wist ik wel dat ik met een meisje had lopen praten maar niet of ik haar gezoend had of hoe ze er uberhaupt uitzag.
Toen ik die maandag daarna weer op school was spreek op eens een wildvreemd meisje mij aan. En mijn enige reactie was eigenlijk een verbaasde blik van: moet ik jou kennen?
Daarna liep ze snel door, raar toch?
Heb nog wel eenzelfde alleen dan recenter. Ik ben op een feestje zondag na mijn wedstrijd. Er zijn veel dames aanwezig en het bier vloeit rijkelijk, heel rijkelijk. Naar mate het later wordt, wordt het steeds rustiger. Uiteindelijk blijven we met zijn vijfen over, 2 heren 3 dames.
Toen opeens de dame waarmee ik al het langste aan het praten was voorstelde om maar eens te gaan zei ik natuurlijk geen nee.
Na wat voor haar huis gezoend te hebben (in de regen, week ziek van geweest), praatten we ook nog wat tussen het zoenen door. En toen zette ze me op een of andere manier voor het blok (was te dronken om het te merken). Ik moest haar telefoonnummer in mijn mobiel zetten maar ik was haar naam vergeten
Daar was ze niet echt blij mee. Helemaal niet blij. Maar door wat lief te kijken werd ze niet al te boos en kreeg ik haar naam uiteindelijk wel.
Ik baalde wel een beetje van deze blunder dus ik de volgende dag een smsje gestuurd of ze die week nog wat leuks wou gaan doen (dinertje of zo). Krijg ik een smsje terug. Wat blijkt:
Ik had haar naam verkeerd in mijn mobiel gezet en die naam had ik in het smsje gebruikt
De relatie heeft hierna nog twee weken geduurd maar echt sprakelend was het niet meer. Hoe zou dat toch komen.
quote:Die is goed
Op vrijdag 9 januari 2004 10:33 schreef Den_Haag het volgende:
Wat blijkt:
Ik had haar naam verkeerd in mijn mobiel gezet en die naam had ik in het smsje gebruikt![]()
![]()
![]()
quote:Duhhh, was nog lam van de vorige avond dus ik was er niet helemaal bij toen ik dat smsje schreef. Maar het gebeurd me toch regelmatig dat ik de naam vergeet, gelukkig lukt het me meestal die te achterhalen voordat ik het meisje weer zie
Op vrijdag 9 januari 2004 10:59 schreef Kaensterle het volgende:
Als ik 't niet (zeker) meer weet noteer ik gewoon geen naam, maar "X" ofzo. En in 't sms'je al helemaal geen naam gebruiken! Je komt er vanzelf wel achter hoe ze echt heet
quote:Ja dat begrijp ik, maar zelfs als ik toeterlam ben gebruik ik geen namen in sms'jes... ik kijk wel uit
Op vrijdag 9 januari 2004 11:02 schreef Den_Haag het volgende:[..]
Duhhh, was nog lam van de vorige avond dus ik was er niet helemaal bij toen ik dat smsje schreef.
Heb laatst trouwens nog eindelijk de naam van een vent wiens nummer ik had (god mag weten waarom) veranderd in de juiste. Ik was 't vergeten, dus ik had "Joop" ingevuld. Kwam er vorige week achter wat het wel moest zijn...
quote:Haha, ook eens zoiets meegemaakt, meid beetje mee gezoend en gepraat, wilde ze dus telefoonnummers uitwisselen. Ondertussen ook al aardig veel op iig. Maar ik had haar naam al 2x gevraagd en niet goed verstaan, dus ik zeg iets van, oh je heette toch "...", zegt ze: "Nee, '...'. Ik: ohja
Op vrijdag 9 januari 2004 10:33 schreef Den_Haag het volgende:
Wat blijkt:
Ik had haar naam verkeerd in mijn mobiel gezet en die naam had ik in het smsje gebruikt![]()
![]()
![]()
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 05:07 schreef Mr.Noodle het volgende:
blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahBen blij dat ik m'n "bierbril" niet op had en d'r niet op ingegaan was, anders had ik 'r echt spijt van gekregen, jezus mina...
quote:Had al zo het vermoeden dat ik een vaak voorkomende noemde. Ben al weer de naam van het meisje van zaterdag vergeten. Maar ja, die zie ik toch niet meer want die woont aan de andere kant van nederland. Misschien moet ik toch maar eens iets nuchterder blijven tijdens het stappen
Op vrijdag 9 januari 2004 11:07 schreef Ambivalent het volgende:[..]
Haha, ook eens zoiets meegemaakt, meid beetje mee gezoend en gepraat, wilde ze dus telefoonnummers uitwisselen. Ondertussen ook al aardig veel op iig. Maar ik had haar naam al 2x gevraagd en niet goed verstaan, dus ik zeg iets van, oh je heette toch "...", zegt ze: "Nee, '...'. Ik: ohja
, versta het nog niet...
Begin ik dus haar telefoonnummer in m'n mobiel te tikken, schrijf haar naam ongeveer zoals ik dacht hoe het moest klinken, maar ze zat dus een beetje mee te kijken, dus toen had ik maar snel even een smoesje verzonnen
Later nog een smsje gestuurd, subtiel haar naam niet gebruiktKreeg ik een smsje terug, maar ze heeft ook wel echt een moeilijke naam hoor
quote:en hoe heet ze nou?
Op vrijdag 9 januari 2004 11:07 schreef Ambivalent het volgende:[..]
Haha, ook eens zoiets meegemaakt, meid beetje mee gezoend en gepraat, wilde ze dus telefoonnummers uitwisselen. Ondertussen ook al aardig veel op iig. Maar ik had haar naam al 2x gevraagd en niet goed verstaan, dus ik zeg iets van, oh je heette toch "...", zegt ze: "Nee, '...'. Ik: ohja
, versta het nog niet...
Begin ik dus haar telefoonnummer in m'n mobiel te tikken, schrijf haar naam ongeveer zoals ik dacht hoe het moest klinken, maar ze zat dus een beetje mee te kijken, dus toen had ik maar snel even een smoesje verzonnen
Later nog een smsje gestuurd, subtiel haar naam niet gebruiktKreeg ik een smsje terug, maar ze heeft ook wel echt een moeilijke naam hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |