Plaatst hier nieuwsfoto's met alternatieve (grappige) tekstregel.
Plaats deze post als openingspost in volgende delen!
Dit is het vervolg op:
De volgende sites plaatsen foto's de snel rouleren. Gebruik daarom geen directe gelinkte plaatjes naar die locaties, maar plaats ze eerst op een andere site.
[Dit bericht is gewijzigd door Jernau.Morat.Gurgeh op 25-11-2003 20:48]
quote:-Oplossing voor 'blaadjes op de rails-probleem' gevonden!
Op zaterdag 15 november 2003 20:37 schreef bouwvakker666 het volgende:
[afbeelding]
-Groffe fouten bij de aanleg van HSL lijn!
Nieuwe generatie digitale fototoestellen geven nog geen perfekt beeld.
quote:Jij ook al?
Op zaterdag 15 november 2003 21:39 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Ik lach me rot met jullie
"Ouderen moeten meer aan sport doen" - aldus goeroe
Allochtonen nemen graag Nederlandse traditie Sinterklaas over.
Islamitische gemeenschap presenteerd boek van Sinterklaas voor wie niet integreren wil
Sinterklaas dit jaar guller in sommige landen dan in andere
[Dit bericht is gewijzigd door Sessy op 16-11-2003 01:16]
Nieuwe smaak Unox tomatensoep blijkt ook geschikt als cosmetisch modderbad
Het is toch niet zo heel moeilijk om een redelijk recente nieuwsfoto op te zoeken en daar een leuk onderschrift bij te verzinnen?
Humor is subjectief, uiteraard, maar ik zie toch veel posts voorbij waarbij het óf extreem agenda-pushen is óf gewoon niet leuk is. Ongeinspireerde meuk dus.
De eerste delen waren, in mijn ogen, nog wel leuk. Bij de laatste paar topics kon er nog geen glimlach vanaf...
quote:Zit ik daar een B-tje m'n best voor te doen
Op zondag 16 november 2003 14:28 schreef robh het volgende:
De grappen en grollen alsmede de foto's in dit topic worden jammergenoeg steeds slechter.Het is toch niet zo heel moeilijk om een redelijk recente nieuwsfoto op te zoeken en daar een leuk onderschrift bij te verzinnen?
Humor is subjectief, uiteraard, maar ik zie toch veel posts voorbij waarbij het óf extreem agenda-pushen is óf gewoon niet leuk is. Ongeinspireerde meuk dus.
De eerste delen waren, in mijn ogen, nog wel leuk. Bij de laatste paar topics kon er nog geen glimlach vanaf...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |