quote:die Best Buy dingen?
Op maandag 10 juni 2002 13:55 schreef MikeyMo het volgende:
Free Record Shop heeft een 4 voor 44,- euro actie. Kun je kiezen uit best wel wat bioscoopfilms.
quote:Jep, maar volgens mij is de actie nu 3 voor prijs van 2.
Op maandag 10 juni 2002 14:01 schreef Tokus het volgende:[..]
die Best Buy dingen?
Niets voor mij maar misschien voor anderen
quote:Met 2 dukaten bij de blokker 16,99 dacht ik.
Op maandag 10 juni 2002 13:59 schreef MikeyMo het volgende:
Er zijn nu een aantal SE's van films uit die allemaal bij FRS 19,99 kosten:
The Rock, Con Air, Die Hard with a vengeance e.a.
[edit]4 in 6 verandert[/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door Tweek op 10-06-2002 14:53]
2 dvd's voor 25 euro... bij videoland....
keuze uit 15 titels...
Dungeons & dragons
Roadtrip
perfect storm
driven
En nog 11 titels die ik me zo niet meer herinneren....
quote:Dat is dus duur! De meesten waren maanden geleden al voor 35 gulden (ongeveer 16 euro) te koop, bij de Makro geloof ik.
Op maandag 10 juni 2002 13:59 schreef MikeyMo het volgende:
Er zijn nu een aantal SE's van films uit die allemaal bij FRS 19,99 kosten:
The Rock, Con Air, Die Hard with a vengeance e.a.
De Makro heeft sinds gisteren deze DVD's nog weer wat goedkoper in de aanbieding: 3 stuks voor zo'n 46 euro.
Een interessantere aanbieding bij de Makro is momenteel: 'Best Buy' DVD's, 3 stuks voor zo'n 24 euro!
quote:Lock, Stock 2 smoking barrels en The Game dus niet. Dat zijn immers geen Warner Bros-titels. Best Buy is van Warner
Op dinsdag 02 juli 2002 15:57 schreef Schorpioen het volgende:
Misschien al genoemd, maar bij de FRS heb je een hele zooi Best Buy dvd's voor 16 euro, en 3 voor de prijs van 2. Dat is dus iets meer dan 10 euro per dvd. Zit veel crap tussen (oa zowat het complete werk van Steven Seagal) maar ook Contact, Mars Attacks, Blade Runner, A Clockwork Orange, 2010, Lock, Stock & 2 Smoking Barrels, The Game en meer.
quote:Taxi 2 is ook 8,99 euro nu bij de FRS (sinds 2 weken al)
Op maandag 10 juni 2002 15:06 schreef Tweek het volgende:
Ohja bij de videotheken moviemax is het nu dvd dagen. Op een aantal dvds krijg je 5 euro korting en als je 2 dvds koopt met keuze uit dropdead gorgeous, taxi 1, taxi 2, asterix en obelix, baise moi, ghost dog en deep in the woods(per stuk 15,99). dan kan je in augustus lotr voor 5 euro daar halen. Leuke aan de titels is dat ze bijna allemaal voor 9 euro bij frs staan. Maar voor bijvoorbeeld taxi2 is dat weer niet zo.
quote:Dan geen Best Buy, maar ze liggen wel bij de FRS.
Op dinsdag 02 juli 2002 16:59 schreef Retarded het volgende:[..]
Lock, Stock 2 smoking barrels en The Game dus niet. Dat zijn immers geen Warner Bros-titels. Best Buy is van Warner
quote:Maar niet bij de 3 voor de prijs van 2 aktie... Die aktie heeft een aparte barcode, die alleen Warner titels herkent.. dus ze kunnen er wel tussen staan, maar hoort niet bij die aktie...
Op dinsdag 02 juli 2002 17:06 schreef Schorpioen het volgende:[..]
Dan geen Best Buy, maar ze liggen wel bij de FRS.
- Rules of Engagement, 10 euro!! (gelijk gekocht)
- U-571, 14 euro!
quote:Welke heb je gekocht?
Op vrijdag 12 juli 2002 19:20 schreef Trainspotter het volgende:
Heb er direct maar een DVD-speler bij gekocht,.
quote:een of andere Sony, 250 euro, regiovrij.
Op vrijdag 12 juli 2002 19:26 schreef California het volgende:[..]
Welke heb je gekocht?
(Heb namelijk net een nieuw topic gezet over de LG voor 150 e. bij de Mediamarkt.)
Is 'ie regiovrij?
Toy Story 1&2, samen 28 euro! ![]()
Iemand elders goedkoper?
quote:Grrrr.. ik zoek al eeuwen naar American Psycho...
Op vrijdag 12 juli 2002 23:00 schreef Gboy27 het volgende:
Vandaag gekocht: "American Psycho" € 6,99 (Blokker) en "Total Eclipse" (Leonardo DiCaprio) € 8,99 (Van Leest)
Vandaag gekocht : Sex and the city, tweede seizoen €34,99 dus niet echt een koopje, maar al stukken beter dan seizoen 1 waarvoor ik €15 meer heb betaald. De eerste al helemaal bekeken, en regelmatig gillend van het lachen over de vloer liggen rollen (geen beeldspraak).
Verder, Elisabeth (awesome film) voor €13,99 (kun je een DVD grijs draaien? Zo ja dan heb ik hier een kandidaat.
en bij de plaatselijke AH ligt Under Suspicion voor ¤ 9,99. is dat de moeite waard denk je?
quote:Lijkt me saai, te veel dialogen.
Op woensdag 17 juli 2002 13:23 schreef Uncle_Al het volgende:en bij de plaatselijke AH ligt Under Suspicion voor ¤ 9,99. is dat de moeite waard denk je?
quote:Ik vond 'm wel aardig. Maar zou 'm niet hoeven te hebben. 1 keer kijken was genoeg.
Op woensdag 17 juli 2002 13:24 schreef aa het volgende:[..]
Lijkt me saai, te veel dialogen.
quote:Enough is enough Mike!
Op woensdag 17 juli 2002 13:25 schreef Mike het volgende:[..]
Ik vond 'm wel aardig. Maar zou 'm niet hoeven te hebben. 1 keer kijken was genoeg.
quote:Wilde Mossels!! YEAH!
Op dinsdag 16 juli 2002 22:01 schreef Trainspotter het volgende:
Vandaag Wilde Mossels voor 7,99 euro gehaald bij de FRS. The Killing Fields en The Graduate heb ik er ook voor hetzelfde bedrag weggekaapt.
quote:Mediamarkt, Makro. Hoogstwaarschijnlijk goedkoper dan nu "goedkoop" reserveren..
Op woensdag 24 juli 2002 20:53 schreef Bazooka-Eend het volgende:
waar kun je goedkoop the LOTR kopen straks?
- Harry Potter, 15 euro.
- Training Day, 15 euro.
quote:Is dat alleen in Den Haag? Daar gaat morgen toch een Media Markt open?
Op woensdag 24 juli 2002 22:41 schreef Ettepet het volgende:
Morgen bij de Mediamarkt, o.a.:- Harry Potter, 15 euro.
- Training Day, 15 euro.
quote:Goed, waar zit die Mediamarkt in den haag dan dammit!
Op woensdag 24 juli 2002 22:41 schreef Ettepet het volgende:
Morgen bij de Mediamarkt, o.a.:- Harry Potter, 15 euro.
- Training Day, 15 euro.
Iedereen heeft het er maar over, maar zou handig zijn als er een adres bij stond of zo he
quote:Ken je het plein met onder andere de zwarte ruiter en de bart smit in de stad? als je daar staat naar de weg lopen en dan links af naast de kijkshop.
Op woensdag 24 juli 2002 23:57 schreef Bastard het volgende:[..]
Goed, waar zit die Mediamarkt in den haag dan dammit!
Iedereen heeft het er maar over, maar zou handig zijn als er een adres bij stond of zo he
Adres is misschien nog wel op hun site te vinden ook.
quote:Nee, als het goed is hanteren de andere Media Markten dezelfde prijzen, voor DVD's en CD's iig.
Op woensdag 24 juli 2002 23:52 schreef Dr_Evil het volgende:
Is dat alleen in Den Haag? Daar gaat morgen toch een Media Markt open?
quote:Maar voor andere produkten niet, ze durven voor de meeste dingen die ze verkopen namelijk geen prijzen op hun site te zetten.
Op donderdag 25 juli 2002 09:01 schreef Ettepet het volgende:[..]
Nee, als het goed is hanteren de andere Media Markten dezelfde prijzen, voor DVD's en CD's iig.
quote:Das niet echt waar, het verschilt wel degelijk per filiaal. Ze hebben namelijk ook apart aanbiedingen. En die gelden dan niet voor de andere. Wel kan je dan naar de klanten service gaan en ze aanspreken op de laagste prijs garantie. Vaak krijg je het dan als nog voor de actie prijs mee.
Op donderdag 25 juli 2002 09:01 schreef Ettepet het volgende:[..]
Nee, als het goed is hanteren de andere Media Markten dezelfde prijzen, voor DVD's en CD's iig.
Alles netjes in twee dagen thuis bezorgt.
in gesealde originele verpakking en al , geen stofje op je nieuwe dvd te vinden.
Lekker breed assortiment. ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door zoooitje op 25-07-2002 16:42]
quote:Ieder geval bedankt.
Op donderdag 25 juli 2002 02:42 schreef Tweek het volgende:[..]
Ken je het plein met onder andere de zwarte ruiter en de bart smit in de stad? als je daar staat naar de weg lopen en dan links af naast de kijkshop.
Adres is misschien nog wel op hun site te vinden ook.
Maar ben hier in het dorp bij de FRS geweest, heb "what dreams may come", " Notting hill", en "The patriot" gehaald, allemaal 15 euro per stuk.
quote:Mn vriendin heeft weer zitten fokken
Op donderdag 25 juli 2002 16:44 schreef Rooiegrapjas het volgende:[..]
Ieder geval bedankt.
Maar ben hier in het dorp bij de FRS geweest, heb "what dreams may come", " Notting hill", en "The patriot" gehaald, allemaal 15 euro per stuk.
quote:Zoals ik al zei: voor CD's en DVD's gaat het gewoonlijk op.
Op donderdag 25 juli 2002 16:29 schreef Tweek het volgende:
Das niet echt waar, het verschilt wel degelijk per filiaal. Ze hebben namelijk ook apart aanbiedingen. En die gelden dan niet voor de andere. Wel kan je dan naar de klanten service gaan en ze aanspreken op de laagste prijs garantie. Vaak krijg je het dan als nog voor de actie prijs mee.
quote:Nee hoor de Den Haag aktie was ook gewoon in Rijswijk.
Op donderdag 25 juli 2002 16:29 schreef Tweek het volgende:[..]
Das niet echt waar, het verschilt wel degelijk per filiaal. Ze hebben namelijk ook apart aanbiedingen. En die gelden dan niet voor de andere. Wel kan je dan naar de klanten service gaan en ze aanspreken op de laagste prijs garantie. Vaak krijg je het dan als nog voor de actie prijs mee.
En niet alleen voor cd's dvd's.
Ze hadden nog veel meer DVD in de aanbieding voor ongeveer 8 à 9 euro veelal oudere titels.
Verder ook de Harry Potter dvd €15,- Wel de widescreen versie.
O ja en ze hadden 24 speed cd-roms voor €4,40 à 10.
Dat vond ik ook niet slecht.
quote:Klopt, maar vaak genoeg is het ook anders.
Op zaterdag 27 juli 2002 08:05 schreef misterDre het volgende:[..]
Nee hoor de Den Haag aktie was ook gewoon in Rijswijk.
En niet alleen voor cd's dvd's.
Op www.dvd.nl forum is vaak genoeg te lezen dat er wel degelijke verschillen in prijzen zijn tussen rijswijk, groningen, rotterdam, amsterdam enz.
quote:THNX MAN!!
Op maandag 29 juli 2002 13:27 schreef Mouse het volgende:
13 Ghosts €15,- Media Markt den Haag.
quote:What dreams may come en Nothing Hill zijn 13,99 en The Patriot is 15,99 (engelse import met nl ondertitels)
Op donderdag 25 juli 2002 16:44 schreef Rooiegrapjas het volgende:
[Dit bericht is gewijzigd door Dr_Evil op 05-08-2002 15:25]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |