Klinkt errug goed als ik het zeggen mag. Wel dezelfde stijl als haar eerste album alleen dan verder ontwikkeld en leukere instrumenten (dus minder digitaal, en meer originele instrumenten).
Ik vindt zelf nelly Furtado een van de weinige pop-acts van het moment die een eigen stijl heeft die ver boven de rest uitsteekt. Ze schrijft haar eigen nummers en heeft zowaar ook inhoudt.
Nog meer mensen die al wat gehoord hebben of er iig naar uitkijken????
Ik heb hem helemaal geluisterd en vindt het een van de beste (pop) albums die ik ooit gehoord heb, misschien zelfs de beste.
Verbaas me er trouwens over dat er zo weinig mensen zijn die geinteresseerd zijn in haar....
[Dit bericht is gewijzigd door OutKast op 18-11-2003 14:35]
vind het wel vreemd ook opzich dat Nelly haar hele nummers in (goede) kwaliteit laten horen....
quote:Hey wel echt kopen he!
Op dinsdag 18 november 2003 14:55 schreef Cybart het volgende:
ben nu ruim een kwartier in het nieuwe album
volgende week meteen "halen"
Ik vindt alle nummers ontzettend goed, vooral Saturdays, One Trick Pony en Explode zijn errug goed.... (zit het al de hele dag te luisteren )
[Dit bericht is gewijzigd door OutKast op 18-11-2003 15:03]
soort van hoorspel
Nelly doet o.a. Britney, Shakira, Avril na
quote:"gekocht"of echt gekocht?
Op zaterdag 22 november 2003 23:22 schreef GaF het volgende:
Het album afgelopen vrijdag gekocht en ik moet zeggen dat ik erg onder de indruk ben. Ze is echt gegroeid als artiest en songwriter. Alle nummers zijn mooi. Het laatste nummer is toch wel mijn favoriet.
quote:Idd
Op donderdag 20 november 2003 17:06 schreef SHARKYKING het volgende:
erg goed album vooral onetrick pony en try
One Trick Pony is de Shit On The Radio van dit album
quote:Er is een nieuwe clip inmiddels.
Op zondag 23 november 2003 02:52 schreef Disorder het volgende:
Ik heb powerless gezien op MTV. Zo te zien was ze tijdens die clip zwanger want haar buik werd tijdens de clip constant vermeden. Erg mooi nummer trouwens.
de eerste was ook al leuk, en donde éstas was echt een prachtig lied
Hij is echt fantastisch:
Favo Nummers: One Trick Pony, Try & Powerless
Heb de cd nou een tijdje en ik vind 'm super!
In het begin skipte ik nog wel eens wat tracks, maar nu laat ik 'm eigenlijk altijd helemaal doorlopen... Eén nummer vind ik wat minder; track 10, Build You Up.
M'n favorieten zijn Powerless, Forca en Try. Maar eigenlijk vind ik ze op track 10 na allemaal goed
Ik heb haar 1e cd ook, die is leuk, maar ik vind Folklore muzikaal gezien een stuk interessanter en volwassener dan haar debuut.
Ben benieuwd wat er nog meer van haar zal verschijnen!
quote:echt hé
Op donderdag 22 januari 2004 19:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
*schop*Heb de cd nou een tijdje en ik vind 'm super!
![]()
In het begin skipte ik nog wel eens wat tracks, maar nu laat ik 'm eigenlijk altijd helemaal doorlopen... Eén nummer vind ik wat minder; track 10, Build You Up.
M'n favorieten zijn Powerless, Forca en Try. Maar eigenlijk vind ik ze op track 10 na allemaal goed
Ik heb haar 1e cd ook, die is leuk, maar ik vind Folklore muzikaal gezien een stuk interessanter en volwassener dan haar debuut.
Ben benieuwd wat er nog meer van haar zal verschijnen!
de CD krijgt trouwens ook verbazend goeie kritieken in de pers voor een popzangeresje
(alleen dat akoestische nummer waar ze zit te giechelen had van mij niet gehoeven)
quote:Dat vind ik nou wel weer grappig (smaken verschillen
Op donderdag 5 februari 2004 16:10 schreef lurf_doctor het volgende:
Leuk en vrolijk album(alleen dat akoestische nummer waar ze zit te giechelen had van mij niet gehoeven)
quote:niet zo'n extreem goed nummer inderdaad
Op donderdag 5 februari 2004 16:10 schreef lurf_doctor het volgende:
(alleen dat akoestische nummer waar ze zit te giechelen had van mij niet gehoeven)
quote:Ik vind dat nummer "saturdays" echt super, dat is een van mijn favorieten!!!
Op donderdag 5 februari 2004 18:13 schreef placebeau het volgende:[..]
niet zo'n extreem goed nummer inderdaad
maar wel heel sexy
volgens mij hoorde ik haar ook in de lach schieten op een nummer, was wel ff wennen
Intro van Picture Perfect doet me ergens aan denken... iemand een idee? Ook een goed nummer trouwens.
Van Powerless ook wel eigenlijk
En track 4, Try doet me erg denken aan de situatie zoals die met m'n ex was de laatste maanden
Favo nummers zijn One trick pony en Explode. Ik hou niet zo van de langzame, maar niet dat ze niet tof zijn
Hou deze voor de nieuwe cd en eventueel het concert, die andere voor algemene Nelly zaken.quote:Op donderdag 8 april 2004 23:05 schreef Lolalala het volgende:
Zijn er nu 2 Nelly Furtado topics?
Haar concert is dus uitverkocht![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |