abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 14 november 2003 @ 17:51:35 #1
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_14638902
quote:
Enrique Iglesias heeft voor verwarring gezorgd door in een interview te zeggen dat hij al zo'n anderhalf jaar getrouwd is. Op de vraag of hij een man was voor één of voor meerdere vrouwen, antwoordde de sexy zanger: "Ik ben getrouwd, ik ben zo'n anderhalf jaar geleden in het huwelijksbootje gestapt."

Over zijn relatie met Anna zei hij: "Ik denk niet dat zij gelukkig is, maar ik ben het wel. Ik hou van haar omdat ze zo nuchter is. Ik val voor meisjes die ook gelukkig zijn als ik ze meeneem naar de McDonalds en niet gaan eisen dat we naar een trendy, duur restaurant moeten. Ik hou van meisjes die in zijn voor gekke dingen zonder zich druk te maken over hun looks. Anna is zo'n meisje. Ze is niet alleen mijn geliefde maar ook mijn beste vriendin."

Toch gaf Enrique toe dat hij zich, net als zijn vader, graag in het gezelschap van andere vrouwen bevindt. "Ik heb altijd al gezegd dat beroemd zijn een geweldige impuls aan je seksleven geeft, terwijl het je liefdesleven sloopt. Het is zo makkelijk om mooie vrouwen te veroveren en ik ben dol op mooie vrouwen. Op dit moment gedraag ik me redelijk, maar ik hou mijn ogen natuurlijk altijd open."

Enrique Iglesias betrapt met stripteasedanseres.

Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  Moderator / Miss SHO vrijdag 14 november 2003 @ 17:54:01 #2
22592 crew  Ole
pi_14638961
Wat moeten we nu geloven??
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_14644277
Ik denk dat Enrique van het pad af is en nodig geholpen moet worden? Beetje jammer als je Anna gaat bedriegen met een stripteasedanseres!

Beetje jammer als je getrouwd bent en je gaat dan met Anna!

Conclusie --> Enrique is geschuffeld!

post 1300

woensdag 26 mei 2004 @ 19:24:21 #4
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_19427832
quote:
Anna en Enrique Iglesias getrouwd?

Er bestaat momenteel nogal wat onduidelijkheid over de burgerlijke staat van tennister Anna Kournikova en zanger Enrique Iglesias. Volgens diverse bronnen is het paar namelijk kortgeleden getrouwd. Ook zou Anna zwanger zijn.

De geruchten begonnen toen een fan Enrique voor de deur van een duur hotel in Miami Beach feliciteerde met zijn huwelijk. Hierop antwoorde de Spaanse zanger: "Dat is oud nieuws. We zijn vijf weken geleden al getrouwd."

Het bericht dat Anna in blijde verwachting zou zijn, kwam op een soortgelijke manier tot stand. Tijdens een feestje wreef een vriendin de tennister over haar buik en feliciteerde haar.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')