quote:Zal Anna leuk vinden.
Enrique Iglesias is in Londen betrapt met een stripteasedanseres. Hij ontmoette haar tijdens een bezoekje aan een stripclub. Lucianna Santiago, zoals de dame in kwestie heet, was na een lapdance op de schoot van Enrique niet meer weg te slaan bij de latino-hunk. Enrique vond haar gezelschap ook niet onplezierig en nodigde haar uit voor het feestje dat Christina Aguilera gaf in de trendy club Elysium.In die club konden de twee hun ogen en handen niet van elkaar afhouden. Ook Christina kon haar ogen niet geloven toen de twee elkaar zaten af te lebberen. "Hij heeft toch wat met die tennister of is dat al weer uit," was haar commentaar.
De relatie met tennisbabe Anna Kournikova is nog niet voorbij, maar op deze manier is het slechts een kwestie van tijd. Overigens besloot Enrique na het feestje Lucianna als een echte heer nog eventjes thuis te brengen...
Kinky.
quote:Je hoeft niet te reageren.
Op zaterdag 8 november 2003 16:55 schreef kkknurft het volgende:
boeie
quote:Ik zal het niet meer doen.
Op zaterdag 8 november 2003 16:56 schreef static het volgende:[..]
Je hoeft niet te reageren.
quote:Mwa, ik zou er toch wel naast wakker willen worden hoor.
Op zaterdag 8 november 2003 16:56 schreef Disorder het volgende:
Alles beter dan die lelijke tennistrol.
quote:
quote:Wat hij zegt..
quote:hahaha
Op zaterdag 8 november 2003 20:32 schreef tong80 het volgende:
Overigens besloot Enrique na het feestje Lucianna als een echte hoer nog eventjes thuis te brengen.
quote:
"Was ik maar half zo sterk als Anna"Het is nog steeds aan tussen Enrique Iglesias (28) en Anna Kournikova. " Wat ik het meest in haar bewonder is haar vechtlust. Ik ben nog niet eens half zo sterk als zij!" Af en toe spelen de twee een partijtje tennis " Maar ik ben natuurlijk veel slechter dan Anna."
Naast over zijn band met de 22-jarige tennisster was hij ook openhartig over die tussen hem en zijn vader, Julio. Beweringen over een breuk verwees hij naar het land der fabelen.
"Daar is helemaal niets van waar. Wel is het zo dat ik zijn 60ste verjaardag, op 23 september, afwezig was. Ik was gewoon in de studio. Maar dat is begrijpelijk, mijn vader (van in totaal zes kinderen, red.) viert zijn verjaardag nooit. Ik denk dat hij niet wil dat mensen beseffen dat ook hij ouder wordt."
quote:Voor zover ik weet wel. Heb iig nog niet zolang geleden ergens een reportage gezien over hun happy familylife.
Op donderdag 13 november 2003 11:14 schreef schatje het volgende:
Is zijn vader nog met die Nederlandse??Miranda heet ze geloof ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |