abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14637712
quote:
Volgens Michael Jackson heeft zijn vader hem vroeger mishandeld. Vader Jackson vertelt in een zeldzaam interview wat er werkelijk is gebeurd.

Verleden
Vader Jackson heeft tot nu toe altijd zijn mond dichtgehouden over de ietwat Spartaanse opvoeding van zijn kinderen, maar Michael heeft er nooit een geheim van gemaakt dat het er hard aan toeging in huize Jackson. Volgens Michael werden hij en zijn broers regelmatig mishandeld en gedwongen het podium opgeschopt toen zij klein waren. In een zeldzaam interview met BBC journalist Louis Theroux heeft vader Joe Jackson voor het eerst verteld wat er precies in het verleden is gebeurd.

Riem
Joe vertelt dat hij zijn zoon niet mishandelde, maar alleen klappen gaf. Volgens Joe is er een essentieel verschil tussen de twee. "Mishandelen doe je met een stok. Ik gaf hem slechts klappen met een riem of een twijg", aldus een boze Joe, die absoluut niet van mishandeling beschuldigd wenst te worden. Het interview met pappa Joe wordt zondag 16 november op de BBC uitgezonden.

Die Joe spoort niet helemaal geloof ik. Met een riem of twijg slaan is net zo goed mishandeling als een stok.
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_14637763
nu heet dat mishandelen in zijn tijd vond iedereen dat normaal
volgens mij gaan die moederskindjes van tegenwoordig een advocaat huren zodra ze een pak voor hun reet krijgen
If you want to see a picture of the future, imagine a boot stamping on a human face...forever.
pi_14637806
quote:
"Mishandelen doe je met een stok. Ik gaf hem slechts klappen met een riem of een twijg"
Mooi. Weer wat geleerd vandaag.

Goed onthouden: slaan met riem/twijg = klappen geven, slaan met stok = mishandeling. Klappen geven... goed... mishandelen... fout...

Het verklaart wel waarom Joe het altijd ontkend heeft. In zijn ogen IS het gewoon niet waar dat hij zijn zoon ooit mishandelde.

[edit - typo]

[Dit bericht is gewijzigd door Striffelbuur op 14-11-2003 17:06]

pi_14637816
quote:
Vader Jackson vertelt in een zeldzaam interview [...]
right
Je IP-adres is 127.0.0.1 Bij misbruik van dit forum kunnen we je provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verlenen wij volledige medewerking aan justitie.
pi_14637845
jaja weer een prachtig excuus, slechte jeugd
Bij Disneykand sluit alles, behalve de souvenirwinkels
pi_14637867
quote:
Op vrijdag 14 november 2003 17:06 schreef Hayek het volgende:

[..]

right

idd dit is wel heeeeeeel oud
pi_14637899
stok + kont = pijn

riem + kont = pijn

Ik zie het verschil in resultaat niet helemaal.

I've got a 'F', a 'C' and i got a 'K'. All i miss now is ...
  vrijdag 14 november 2003 @ 17:14:44 #8
37252 Miwe
Wat mot je?
pi_14638007
quote:
Op vrijdag 14 november 2003 17:10 schreef Plaapje het volgende:
stok + kont = pijn

riem + kont = pijn

Ik zie het verschil in resultaat niet helemaal.

Dat kan je ook niet zien, dat moet je voelen
pi_14638096
ok nou ben k geinteresseerd in jullie mening hierover, k heb ff een topic geopend: Poll: Diciplineren VS Mishandeling
If you want to see a picture of the future, imagine a boot stamping on a human face...forever.
pi_14638156
quote:
Op vrijdag 14 november 2003 17:01 schreef Svensational het volgende:

[..]

Die Joe spoort niet helemaal geloof ik. Met een riem of twijg slaan is net zo goed mishandeling als een stok.

Die hele familie spoort niet helemaal. .
pi_14673649
quote:
Op vrijdag 14 november 2003 17:20 schreef berney het volgende:

[..]

Die hele familie spoort niet helemaal. .

Doe niet zo achterlijk joh!!!!! Wat weet je nou van die familie???

Dus nu, na al die jaren dat Michael het al voorzichtig rondbazuinde, wordt het eindelijk geloofd. Wat een schijnheilige shit zeg, pardon dat ik het zeg...
Echt walgelijk...
Michaels vader had dit na het Oprah interview al eens toegegeven (dat zullen sommige wel niet gezien hebben, die zien alleen maar wat ze willen zien...):

"Als Michael moest kotsen, dan heeft hij zich de weg naar de top gekotst."

pi_14699339
Maar heeft iemand dat interview nog gezien? Ik heb gisteravond gekeken en wat een vreselijke vent is die Joe Er werd gevraagd of hij zou willen dat Michael een partner had ('a boyfriend or girlfriend' aldus Louis) , en hij werd kwaad en riep 'I don't believe in gays. I can't stand them' Camera's moesten meteen uit enz.
Wat een enge vent, ik had hem al eens ontmoet en toen vond ik hem al een engnek, maar met zo'n man als vader kan ik me best voorstellen dat je daar doodsbang voor bent.
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_14701796
quote:
Op vrijdag 14 november 2003 17:01 schreef Svensational het volgende:

[..]

in de African American cultuur komt dat veel voor, a good wooping, ooit een aflevering van Oprah aan gewijd, waar zij het toeschreef als een erfenis van de slavernij, black people hadden het overgenomen van de white people, die hun slaven pleegden te slaan.

Antilliaanse vriend van me zegt dat ook, op Curacao is het ook heel normaal dat Pa gebruik van de stok/de riem/twijg niet schuwt.

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  maandag 17 november 2003 @ 15:39:44 #14
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_14701918
quote:
Op maandag 17 november 2003 14:21 schreef Scandalous het volgende:
Maar heeft iemand dat interview nog gezien? Ik heb gisteravond gekeken en wat een vreselijke vent is die Joe Er werd gevraagd of hij zou willen dat Michael een partner had ('a boyfriend or girlfriend' aldus Louis) , en hij werd kwaad en riep 'I don't believe in gays. I can't stand them' Camera's moesten meteen uit enz.
En die 'bemiddelaar' dan...

Wat een kerel..Majestic of zoiets heette hij.
Vriend van de familie en allerlei vreemde dealtjes regelend.

Het leukste was eigenlijk dat Uri Geller op het laatst zei, dat hij die derde journalist misschien had moeten nemen

When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_14703257
quote:
Op maandag 17 november 2003 15:39 schreef Posdnous het volgende:

[..]

En die 'bemiddelaar' dan...

Wat een kerel..Majestic of zoiets heette hij.
Vriend van de familie en allerlei vreemde dealtjes regelend.

Het leukste was eigenlijk dat Uri Geller op het laatst zei, dat hij die derde journalist misschien had moeten nemen

Ja en niet Louis

Die Majestic ja... wat een figuur. Hij zat die vader maar op te jutten met dat 'disrespecting Mr. Jackson'

"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_14704942
quote:
Op maandag 17 november 2003 16:23 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Ja en niet Louis

Die Majestic ja... wat een figuur. Hij zat die vader maar op te jutten met dat 'disrespecting Mr. Jackson'

Maar ik vond die Louis ook wel een dikke sukkel zeg! Ik had hem Michael ook niet laten interviewen. Wel leuk dat bandje van die ene kerel ook trouwens, met zo'n heel onschuldig interviewtje erop. En dan ook nog toegeven dat het waar was dat Michael zich aftrok tijdens hun telefoon gesprekken! geweldig. Verder vond ik het echt een bagger documentaire. Ging echt nergens over....................... Maar ja, was ook wel weer vermakelijk.
Men are like a fine wine. They start out as grapes, and it's up to women to stomp the shit out of them until they turn into something acceptable to have dinner with.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')