Er moet gewoon een topic zijn waar je ongegeneerd mooie dingen in kan posten met of zonder uitleg, maar wel KUNST dus geen KITSCH dan open je maar een ander topic. Ow ja commentaar en zo kan tuurlijk ook.
It's show time!!!
Ik zit zelf vanavond in mijn Rothko fase, dus hier komen wat color field paintings:
Dit is mijn favoriet de anderen hebben ook veel!
Ben benieuwd wie/wat er volgt.
quote:Tis maar wat je A-4 noemt:
Op vrijdag 08 juni 2001 21:41 schreef Priscella het volgende:
Jij schildert op A4 formaat?
Voor de leken: Mark Rothko is een schilder!
[Dit bericht is gewijzigd door Knorretje op 09-06-2001 08:27]
Ik was erg verrast en blij toen ik deze compleet onverwacht tegen kwam op een tijdelijke Tentoonstelling in de Hermitage, St Petersburg. Er stond trouwens een vent met een machinegeweer naast om het te bewaken .
quote:[offtopic]
Op zaterdag 09 juni 2001 00:54 schreef Aernout het volgende:
Vraag me niet waarom, maar ik hou van Vlaamse Primitieven. Dit is nog altijd een van m'n favorieten:"Aankondiging" van Jan van EykIk was erg verrast en blij toen ik deze compleet onverwacht tegen kwam op een tijdelijke Tentoonstelling in de Hermitage, St Petersburg. Er stond trouwens een vent met een machinegeweer naast om het te bewaken
.
the red sea
"Un dimanche après-midi à l'Ile de la Grande Jatte"(1884–86), van Georges Seurat, pointillisme.
Winslow Homer
American, 1836?1910
The Fog Warning, 1885
Oil on canvas
30 1/4 x 48 1/2 in. (76.8 x 123.2 cm)
Otis Norcross Fund, 1894 94.72
quote:Beleving kunst versus kitsch is subjectief mijn beste.
Op vrijdag 08 juni 2001 21:39 schreef Kimmie het volgende:
Wat een lekker laagdrempelige titel, maar ik meen het wel.
Er moet gewoon een topic zijn waar je ongegeneerd mooie dingen in kan posten met of zonder uitleg, maar wel KUNST dus geen KITSCH dan open je maar een ander topic. Ow ja commentaar en zo kan tuurlijk ook.
It's show time!!!
En deze van Boccioni
quote:damn
Op zaterdag 09 juni 2001 12:38 schreef nipeng het volgende:
Even wat anders dan een schilderij.Burri Alberto
Grande Cretto Nero (1978)
dat is gewoon SLECHTER dan de gemiddelde KLEUTER TEKENING
ik snap gvd niet hoe mensen daar geld voor betalen.. gvd 3 kleurtjes op een doek kwakken en je hebt een "modern schilderij"
hoe komen ze er op???
en dan vooral die BULLSHIT van "jaaa.. dat is van de geweldige schilder, hij uit zijn gevoelens"
als ik op zo'n doek schijt en er een pot verf tegen aankwak, en het zelfde resultaat krijg is het nix waard alleen omdat niemand me kent.. Belachelijker kan je het niet krijgen... en die "kunstenaar" (lees: joker) lacht zich kapot.. allemaal maloten die zich scheel betalen voor troep.
Abstracte dingen, prima. zoiets als geer+, meneer_aart, nipeng (en die laatste post van kimmie (the red sea), ok, dat is wat abstracter dan de mona lisa enzo.. maar daar zie ik nog van in dat het kunst is. Maar die troep van Rothko
(sorry voor mijn evt. wat negatieve uitlatingen, maar dit soort TROEP kan ik niet waarderen)
quote:Je weet het wel vriendelijk te brengen.
Op zaterdag 09 juni 2001 15:57 schreef Vision het volgende:
wat kimmie plaatste vind ik dus echt om van tedat is gewoon SLECHTER dan de gemiddelde KLEUTER TEKENING
![]()
ik snap gvd niet hoe mensen daar geld voor betalen.. gvd 3 kleurtjes op een doek kwakken en je hebt een "modern schilderij"
![]()
![]()
![]()
![]()
hoe komen ze er op???
en dan vooral die BULLSHIT van "jaaa.. dat is van de geweldige schilder, hij uit zijn gevoelens"
als ik op zo'n doek schijt en er een pot verf tegen aankwak, en het zelfde resultaat krijg is het nix waard alleen omdat niemand me kent.. Belachelijker kan je het niet krijgen... en die "kunstenaar" (lees: joker) lacht zich kapot.. allemaal maloten die zich scheel betalen voor troep.
Abstracte dingen, prima. zoiets als geer+, meneer_aart, nipeng (en die laatste post van kimmie (the red sea), ok, dat is wat abstracter dan de mona lisa enzo.. maar daar zie ik nog van in dat het kunst is. Maar die troep van Rothko
(sorry voor mijn evt. wat negatieve uitlatingen, maar dit soort TROEP kan ik niet waarderen)
quote:Ik wou dat ik 'm had en dat ie in mijn huis past.
Op zaterdag 09 juni 2001 14:42 schreef Vork het volgende:[..]
damn
mooi ding zeg!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |