abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14633416
Hey check onze demo

www.r-o-g-u-e.nl

vrijdag 14 november 2003 @ 14:55:26 #2
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_14633460
Centraal topic? Als ik me niet vergis.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_14633523
muziek valt onder muziek toch?
  vrijdag 14 november 2003 @ 15:02:02 #4
18413 Summoner
Posterboy of the Apocalypse
pi_14633635
Beetje spammerig. Vertel eens wat meer over jullie band, misschien dat dan ook meer lui die demo uit gaan checken.
  vrijdag 14 november 2003 @ 15:02:34 #5
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_14633647
quote:
Op vrijdag 14 november 2003 14:57 schreef Binauralhead het volgende:
muziek valt onder muziek toch?
Ja, maar ik dacht dat er een centraal topic was voor mensen die hun muziek willen laten horen. Maar ik weet het niet zeker, Seborik zal hierover wel iets te melden hebben als ik gelijk heb.

Ik vind het overigens niet slecht klinken. Het mag van mij wel even wat steviger. Het kabbelt een beetje voort waardoor het saai gaat worden. Ik heb het overigens over Revolution. Het blijft mij in ieder geval niet echt boeien. Voor een beginnende band zeker niet slecht though!
De site ziet er ook goed uit.

Edit: Summoner laat 'm open, dus vooruit. Hoi Summoner.

pi_14633801
Nee, er is geen centraal topic voor en dat willen we zo houden ook.
  vrijdag 14 november 2003 @ 15:13:08 #7
18413 Summoner
Posterboy of the Apocalypse
pi_14633974
Imagine the chaos! The horror!
pi_14634260
Van de vier nummers die te beluisteren zijn op jullie site, vind ik Wild River de beste. Dat kabbelende waar AoD het over heeft, vind ik juist erg mooi en goed gedaan. Mij blijft het wel boeien. De wilde stukken vind ik wat minder, eigenlijk.
  vrijdag 14 november 2003 @ 15:29:00 #9
24114 --H-I-M--
beyond redemption...
pi_14634446
Hey, kheb net wild river en sky beluisterd en ik moet zeggend at het echt een goede demo is!

Ik vond wild river qua zang en stijl het mooist, alleen daarentegen vond ik de productie van sky (gitaren mooier opgenomen en drum wat beter, maarja das natuurlijk persoonlijk!) wel weer iets beter! Goed gedaan!

Die zangeres van jullie heeft een "goei strot" zoals we dat hier in brabant zeggen, echt een prachtige stem!

Ik hoop dat de demo die wij gaan maken net zo mooi wordt als die van julle! Hulde!

pi_14641459
H-hey, leuk dat jullie ff hebben geluisterd....

tja wat meer over de band... dat staat natuurlijk ook op de site
(www.r-o-g-u-e.nl)

Greetz!

vrijdag 14 november 2003 @ 20:16:23 #11
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_14642540
Ja, maar als je het hier zet is de kans groter dat mensen op die link klikken.
pi_14654938
K misschien heb je gelijk, bij deze dan

Wij zij dus [ ROGUE ], een band uit IJmuiden.. We zijn in januari in de huidige samenstelling begonnen en hebben sindsdien een repertoirtje eigen nummers gemaakt, onze demo "Fascinated By The Sky", die we in oktober hebben opgenomen is daarvan het resultaat. We zijn best tevreden daarover, maar we vinden het natuurlijk ook leuk om te weten wat anderen ervan denken... Doorbreken is slechts weinigen gegeven dus proberen we andere manier te vinden om mensen onze muziek te laten horen (Leve het internet ) ...
Oja 't genre, ook niet onbelangrijk ... Rock omschrijft t wel denk ik... maar dan wel die van ons natuurlijk

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')