Wie oh wie weet, waar deze koekjes nog te koop zijn? Het waren van die plastic zakken, met ronde koekjes (ongeveer de omtrek van een klein glas) met daarop wit, geel en roze glazuur...
die koekjes heersen
quote:Daisy Glacé
Op vrijdag 14 november 2003 14:39 schreef Reintje het volgende:
Waar oh waar kan ik deze vinden? Er was ooit een topic over welk eten je vroeger lekker vond, en daar had ik deze ook in gezet. De winkels waar daar staat dat je ze zou kúnnen kopen, heb ik ze niet meer gezien...Wie oh wie weet, waar deze koekjes nog te koop zijn? Het waren van die plastic zakken, met ronde koekjes (ongeveer de omtrek van een klein glas) met daarop wit, geel en roze glazuur...
Tegenwoordig vernieuwd, vierkant en met meer kleurtjes... Nog te koop bij verschillende winkels. Zag ze gisteren zelfs bij de Xenos!
-edit-
Xenos dus.., laat er net zo'n geval 100 m. hiervandaan zijn..
[Dit bericht is gewijzigd door DJKoster op 14-11-2003 14:45]
quote:vierkant?
Op vrijdag 14 november 2003 14:44 schreef Troel het volgende:[..]
Daisy Glacé
Tegenwoordig vernieuwd, vierkant en met meer kleurtjes... Nog te koop bij verschillende winkels. Zag ze gisteren zelfs bij de Xenos!
JR
quote:Echt rond waren ze niet... Het waren kartelrondjes... Bloemetjes zeg maar...
Op vrijdag 14 november 2003 14:45 schreef MissyMirjaM het volgende:[..]
vierkant?
rond zijn ze zo leuk
Maar je had ze vroeger dus in zakjes, nu heb je ze in pakjes, maar d'r zitten er volgens mij minder in!
quote:Jaaaaaaaaaa!!!!
Op vrijdag 14 november 2003 14:44 schreef Troel het volgende:[..]
Daisy Glacé
Maareuh, in wat voor een doosjes zitten die nu dan?
(inderdaad onderin het vak gestopt)
Hee, mijn vriendje heeft het halve doosje leeggegeten!
quote:blauwe doosjes...
Op vrijdag 14 november 2003 15:19 schreef Reintje het volgende:[..]
Jaaaaaaaaaa!!!!
Maareuh, in wat voor een doosjes zitten die nu dan?
Misschien kan DJ heb even voor je inscannen ofzo!
quote:lol wou net posten, dat wij ze vroeger altijd zo noemde
Op vrijdag 14 november 2003 15:19 schreef Mavi het volgende:
Vanmorgen nog zien liggen bij C1000, onderin het koekjesvak. Ze heten daar Likkoekjes. Toepasselijke naam.
quote:Wij ook hoor!
Op vrijdag 14 november 2003 19:33 schreef MissX het volgende:[..]
lol wou net posten, dat wij ze vroeger altijd zo noemde
quote:Lijkt volgens mij maar zo. Vroeger vond je dat zoete waarschijnlijk wel lekker.
Op zondag 16 november 2003 16:58 schreef livelink het volgende:
Ja, ik heb laatst die Likkoekjes bij de C1000 gekocht, maar ze smaken toch anders dan de koekjes die TS bedoelt. Veel zoeter en naar mijn smaak echt minder lekker.
Bij mij is het een soort jeugdsentiment. Lekker kledderen met die koekjes door ze af te likken. Nu vind ik ze afschuwelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |