quote:Hoe duur zijn controllers bij de mediamarkt?
Op zondag 16 november 2003 21:29 schreef gieling het volgende:[..]
Gewone gamecubes zijn ook nogsteeds te koop! Bij mediamarkt kan je er een krijgen met 1 controller voor 88 euro
Dat ik er in het weekend niet veel ben wil niet zeggen dat we met zijn allen kunnen gaan slowchatten
Maare, ik heb net 100cc uitgespeeld, op special na!
[Dit bericht is gewijzigd door gieling op 16-11-2003 21:57]
Eén waarschuwing moet genoeg zijn
[Dit bericht is gewijzigd door Notorious_Roy op 16-11-2003 21:59]
Dan heb ik de laatste toets van de toetsweek gehad.. Als ik hem eerder aanschaf, sta ik niet voor de gevolgen in
spoiler:
Ik heb mariokart sinds vrijdag maar moest eerst een weekend weg mat familie, waarbij de cube niet mee mocht..
Vrijdagochtend dus snel een race gespeeld en vandaag nog 2 maar voorlopig gaat hij weer de kast in i.v.m. tentamens
Ik vind het spel wel fijner spelen dan Super Mariokart en Mariokart 64. Super Mariokart heb ik weinig gespeeld omdat ik het niet kon en mijn medespelers dat spel dagelijks speelde. Mario Kart 64 vond ik maar lastig te besturen en zelfs met 50 cc werd ik steeds 4e ofzo. Spellen waar ik erg slecht in ben vind ik niet leuk en speel ik dus niet. Bij MK:DD heb ik nu al een gouden troffee (50 cc welliswaar..) dus dit is waarschijnlijk wel een blijvertje..
Laat me raden... item stelen en onzichtbaar worden net als bij de n64?
edit: Heerlijk spel btw
[Dit bericht is gewijzigd door Blubberzwijn op 16-11-2003 22:16]
spoiler:
Geen screenshots deze keer, want m'n Gamecube is niet meer op m'n PC aangesloten.
Net "helemaal" de 50 CC uitgespeeld. Das niet moeilijk, maar oh wat een spel
Geniaal, briljant, de tranen van geluk staan in mijn ogen !
Nintendo
quote:
Op zondag 16 november 2003 23:30 schreef Lexie het volgende:
Es ist mir, Mario!
Baby Luigi heerscht trouwens. "Broem broem!"
quote:Ik speel in het Duits. Ik hoor al genoeg Engels overal.
Op zondag 16 november 2003 23:27 schreef chibibo het volgende:[..]
Heb jij de Schlager editie?
quote:spoiler:
Op zondag 16 november 2003 22:51 schreef kiw het volgende:
spoiler:Grand Slam Cup - Win the Mushroom, Flower, Star, and Special Cups at 150cc.
ik las dit op ign. heeft iemand deze al unlocked? ik heb volgens mij dit al gehaald, maar blijkbaar geen grandslam cup gewonnen? of is dat de all cup tour, maar dat lijkt me sterk, omdat die in het zelfde lijstje staat
Grand Slam Cup - Win the Mushroom, Flower, Star, and Special Cups at 150cc.
All Cup Tour - Win all cups at 150cc.
Maar volgens mij is dat hetzelfde... en voor de special cup hoef je alleen maar de star cup op 100cc te halen en er staat dat je alle 3 de cups moet halen.
quote:Pikmin was ook leuk in het Duits... "Beeilung, beeilung!! Die Sonne geht bald unter!!" En Metroid natuurlijk...
Op zondag 16 november 2003 23:49 schreef chibibo het volgende:[..]
Wat camp!
Maar wel stoer.
Maar veel spellen zijn irritant om in het Duits te spelen omdat er Engels in gesproken wordt of omdat er erg veel tekst is (Resident Evil, Zelda), dan laat ik het wel in het Engels.
Nadeel is ook wel dat je totaal niet weet hoe gebieden e.d. heten in het Engels, en aangezien dat de voertaal is voor walkthroughs kan je die niet echt volgen (had ik vooral met Metroid last van).
quote:spoiler:
Op zondag 16 november 2003 22:14 schreef Blubberzwijn het volgende:
weet iemand wat de special is van dat spookje die je kan unlocken?Laat me raden... item stelen en onzichtbaar worden net als bij de n64?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |