abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14738337
En weer open
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  dinsdag 18 november 2003 @ 20:12:08 #52
35189 Troel
scherp en bot
pi_14738510
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 20:05 schreef erodome het volgende:
En weer open
Ik vond het al zo vreemd dat het dicht was...
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_14739459
Waar sloeg het uberhaupt op dat ie dichtgekwakt werd zonder mededeling ?
It's my party and I'll cry if I want to.
pi_14739547
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 20:41 schreef AudreyHepburn het volgende:
Waar sloeg het uberhaupt op dat ie dichtgekwakt werd zonder mededeling ?
Dat had een goede reden...
Er werd wat gebaggerd...

Hij is weer open, dus no prob meer

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_14740382
edit: offtopic

[Dit bericht is gewijzigd door erodome op 18-11-2003 21:12]

pi_19907957
Clairetje, ik dacht dat de jeugd nu wel iets verstandiger was geworden. Dat die jongen vindt dat condooms onzin zijn...moet hij lekker weten.... Het is niet verstandig om zonder condoom te vrijen. Denk maar aan soa's etc.
En nee de pil is niet veilig na 3 dagen......... wacht 2 weken.

Als je de laatste pil slikt ben je 3 a 4 dagen erna pas ongesteld. en niet de dag erna!
pi_19908121
Als ze zwanger zou zijn, dan is de baby er nu wel bijna hoor...

schopje van een maand of 7... nut?
pi_20027516
BTW: de eerste maand dat je je pil neemt, ben je nog niet beschermd...
Sex is not the answer. Sex is the question. 'Yes' is the answer.
Nu ook op foto verkrijgbaar
pi_20028068
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 17:25 schreef Frenkie het volgende:
slotje
hoe kan ik dan nog reageren ???
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_20029204
&^******_&*()+ ...... De Pil of niet de Pil......
Ik gebruik voor elk contact een condoom... ook al gebruik ik de pil.
Er zijn meer nare dingen dan zwangerschap, zoals SOA"S.....
Ook al wordt je niet zwanger, dan kan je chlamydia oplopen. Mocht je zwanger willen worden, dan ben je daardoor misschien al onvruchtbaar.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_20034695
quote:
Op zaterdag 19 juni 2004 23:16 schreef Keios het volgende:
Eh, ja dat ben je dus wel! Uit de bijsluiter van stederil 30:

Begin met de pil op de eerste dag van de cyclus (de eerste dag van uw menstruatie). Neem een tablet bij de betreffende dagaanduiding op de strip. U mag ook op dag 2-5 beginnen, maar dan moet u in de eerste 7 dagen wel een extra voorbehoedsmiddel (bijvoorbeeld een condoom) gebruiken.

Dus: eerste dag beginnen is meteen veilig, daarna tot dag 5 een weekje een condoom erbij, en na dag 5 beginnen is inderdaad niet veilig...

voor de zekerheid ook nog aan mijn dokter gevraagd... kreeg ik hetzelfde antwoord van. Maar voor gepraat over de pil is er een centraal forum...
pi_20035281
Er is gesproken over overgeven in de eerste twee dagen van pilgebruik, maar het klopt toch dat juist bij overgeven de pil niet veel effect meer heeft?(de pil ligt dan in de wc, in plaats van dat de werkzame stoffen in je lichaam zitten)
Dat overgeven is alleen als nare bijverschijnsel aangehaald, niet als mogelijke oorzaak van alsnog zwanger gaan worden.
  zondag 20 juni 2004 @ 11:38:06 #63
55900 GM
vind ik dan toch
pi_20035575
quote:
Op vrijdag 14 november 2003 09:20 schreef Clairetje het volgende:
Ik ben ongeveer een 3 weken geleden met een jongen naar bed geweest en we hebben geen condooms gebruikt. Ik was net aan de pil begonnen en slikte hem toen (voor het eerst) net iets van 3 dagen ofzo. Ik was op de 3e dag van m'n menstruatie begonnen dus de huisarts zei dat hij niet veilig zou zijn tot over 7 dagen-14 dagen. Ik dus de volgende ochtend snel naar de huisarts en heb de morning-after pil gehaald. Ik heb hem volgens de instructies goed ingenomen en dacht, Ok dit was het dan, verder geen problemen.

M'n strip van de pil was op 2 dagen geleden en ik moest dus gister eigenlijk ongesteld worden. Dat is dus niet gebeurd. Ik ben nu nog steeds niet ongesteld.

Zou ik toch zwanger kunnen zijn terwijl ik EN de morning-after pil heb genomen EN al 3 dagen aan de pil was???
Als het goed is krijg je direct na gebruik van de morning afterpil een bloeding, is dat niet gebeurd dan?

Bij twijfel, haal een test, dan weet je het zeker en dat is altijd beter dan in onzekerheid te zitten.
"IK HEB GEMERKT DAT JE HET LEVEN HET BEST KUNT NEMEN ZOALS HET OP JE AF KOMT
Dat lijkt me hoogst onverantwoordelijk.....
MIJ IS HET ALTIJD GOED BEVALLEN"
pi_20035612
volgens mij is de pil wel veilig vanaf de eerste dag na de menstruatie.
pi_20035621
quote:
Op zondag 20 juni 2004 00:04 schreef krakkemieke het volgende:
&^******_&*()+ ...... De Pil of niet de Pil......
Ik gebruik voor elk contact een condoom... ook al gebruik ik de pil.
Er zijn meer nare dingen dan zwangerschap, zoals SOA"S.....
Ook al wordt je niet zwanger, dan kan je chlamydia oplopen. Mocht je zwanger willen worden, dan ben je daardoor misschien al onvruchtbaar.
paria
pi_20038180
quote:
Op zondag 20 juni 2004 11:38 schreef GM het volgende:
Als het goed is krijg je direct na gebruik van de morning afterpil een bloeding, is dat niet gebeurd dan?

Bij twijfel, haal een test, dan weet je het zeker en dat is altijd beter dan in onzekerheid te zitten.
quote:
Op dinsdag 15 juni 2004 13:45 schreef innovative het volgende:
Als ze zwanger zou zijn, dan is de baby er nu wel bijna hoor...

schopje van een maand of 7...
En nee, je krijgt niet direct na het innemen van de Morning After Pil een bloeding. Het staat zelfs niet in de bijsluiter vermeldt, en die heb ik echt letter voor letter doorgespit en bestudeerd. Je wordt gewoon ongesteld op het moment dat dat zou moeten.

-----------------------------------------------------------------------------------------------
quote:
Op zondag 20 juni 2004 11:23 schreef frederik het volgende:
Er is gesproken over overgeven in de eerste twee dagen van pilgebruik, maar het klopt toch dat juist bij overgeven de pil niet veel effect meer heeft?(de pil ligt dan in de wc, in plaats van dat de werkzame stoffen in je lichaam zitten)
Dat overgeven is alleen als nare bijverschijnsel aangehaald, niet als mogelijke oorzaak van alsnog zwanger gaan worden.
Het geeft alleen problemen als je binnen 3 tot 4 uur na het slikken overgeeft. Maar, als je op tijd slikt, en je geeft binnen die tijd over, dan neem je toch gewoon een nieuwe pil? Je hebt 12 uur uitloop, dus zo'n probleem levert dat niet op.
pi_20038377
quote:
Op maandag 17 november 2003 13:13 schreef Aventura het volgende:

[..]

Maar jij en ik zijn misschien personen die hun lichaam en gezondheid belangrijk vinden en de moeite nemen om de bijsluiter door te nemen, maar meisjes van 14 (ja tegenwoordig beginnen ze er op die leeftijd al mee) doen dat wellicht niet.
Ben er paar maanden geleden aan begonnen, ben nu bijna 14 (dus ergens in t midden van mn 13e..) En ik heb toch echt die bijsluiter van de a tot z een paar keer doorgelezen..
quote:
Op zaterdag 19 juni 2004 23:16 schreef Keios het volgende:
Neenee.. dan zou ik nu ook zo ongeveer bijna moeten bevallen van een kind ¬¬
(VERVALLEN VANWEGE ONGEWENST POSTEN EN TEVEEL OP ET SEXCATEGORIE ZITTEN WAT DE VERTROUWEN VAN HAAR VRIEND ERG SCHAAD)
pi_20048951
quote:
Op zondag 20 juni 2004 10:38 schreef innovative het volgende:

[..]

Eh, ja dat ben je dus wel! Uit de bijsluiter van stederil 30:

Begin met de pil op de eerste dag van de cyclus (de eerste dag van uw menstruatie). Neem een tablet bij de betreffende dagaanduiding op de strip. U mag ook op dag 2-5 beginnen, maar dan moet u in de eerste 7 dagen wel een extra voorbehoedsmiddel (bijvoorbeeld een condoom) gebruiken.

Dus: eerste dag beginnen is meteen veilig, daarna tot dag 5 een weekje een condoom erbij, en na dag 5 beginnen is inderdaad niet veilig...

voor de zekerheid ook nog aan mijn dokter gevraagd... kreeg ik hetzelfde antwoord van. Maar voor gepraat over de pil is er een centraal forum...
Volgens mijn dokter niet dus...
Sex is not the answer. Sex is the question. 'Yes' is the answer.
Nu ook op foto verkrijgbaar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')