quote:You've got mail. Ik ga hem vanavond kieken
Op woensdag 7 januari 2004 19:25 schreef PimD het volgende:
Godverdegodver....S03E09 aan het downloaden van de ftp van een vriend van me - krijgen ze daar een stroomstoring, server ligt eruit. Dan maar nieuwsgroepen, staat ie maar voor de helft er op.
iemand die weet waar ik 'm wél kan downloaden met een beetje snelheid - webmaster AT pimderks.com
spoiler:
quote:dat zal dan wel, maar ik hoop niet dat het einde van die trailer ook echt gaat gebeuren. hoop dat Jack z'n hoofd wegdraaid oid..
Op donderdag 8 januari 2004 15:12 schreef PimD het volgende:
Goede episode inderdaadspoiler:
Ben benieuwd of Jack en Nina inderdaad samen gaan werken zoals de trailer van 10:00-11:00pm suggereerd.....
Ik denk dat hij iets gaat doen als Anne de moord op Ted in de schoenen schuiven. Ze was alleen met hem, ze had een motief (wraak voor haar aandeel in die vervalste onderzoeksresultaten, of hij wilde haar het bewijsmateriaal niet geven en dus heeft ze hem vermoord), en omdat ze het wapen heeft geprobeerd af te pakken, staan haar vingerafdrukken er vast ook nog wel op. Misschien weet Voodoo-Alan het zelfs zo te regelen, dat de indruk wordt gewekt dat Palmer hiervanaf wist; dat de affaire eerder plaatsvond en dat hij het presidentiële debat onderbrak omdat hij hoorde dat zijn criminele geliefde haar ex-man had vermoord, wat hij met een 'national emergency' probeerde te verdoezelen, waarna hij de pers nog toezegde dat Anne een vrouw van de grootste integriteit was.
Dat zou wel eens een lekkere bom onder zijn presidentschap kunnen leggen
quote:Ik kijk die opzettelijk niet
Op donderdag 8 januari 2004 11:15 schreef qu63 het volgende:
heerlijke aflevering! zijn er al weer promo's online??
ik hoop eigenlijk dat 24 door gaat volgend seizoen, maar als dat zo is zal Chase wel de hoofdrol spelen en Jack achter de schermen.
Tijd in 24 universum: 09:47:00
Tijd op je Media Player: 33:59
Uhm.......Wayne......wie zit er aan de andere kant van de lijn?
quote:tja... wie zou dat zijn... die stem lijkt op die van cloë!! (toch??)
Op maandag 12 januari 2004 22:11 schreef CloudStrife het volgende:
Hmm, check episode 9 nog eens:Tijd in 24 universum: 09:47:00
Tijd op je Media Player: 33:59Uhm.......Wayne......wie zit er aan de andere kant van de lijn?
[Dit bericht is gewijzigd door qu63 op 12-01-2004 23:12]
quote:Mjah wat denk van als het straks in Nederland op TV is van Reclame die er dan tussendoor komt dus dan klopt het wel weer
Op maandag 12 januari 2004 22:11 schreef CloudStrife het volgende:
Hmm, check episode 9 nog eens:Tijd in 24 universum: 09:47:00
Tijd op je Media Player: 33:59
quote:daar ging het niet over. iedere aflevering van de afgelopen 3 seizoenen ziet er zo uit. in America duurt 1 aflevering oko echt een uur zonder reclames, maar omdat wij hier een andere framsnelheid hebben/gebruiken duurt ie hier maar 40 minuten.
Op dinsdag 13 januari 2004 12:14 schreef Dos37 het volgende:[..]
Mjah wat denk van als het straks in Nederland op TV is van Reclame die er dan tussendoor komt dus dan klopt het wel weer
[Dit bericht is gewijzigd door qu63 op 13-01-2004 12:42]
quote:Nee, die tijd die ik eerder aangaf was om aan te geven dat je daar effe naar die scene moest kijken.
Op dinsdag 13 januari 2004 12:30 schreef qu63 het volgende:[..]
daar ging het niet over. iedere aflevering van de afgelopen 3 seizoenen ziet er zo uit. in America duurt 1 aflevering oko echt een uur zonder reclames, maar omdat wij hier een andere framsnelheid hebben/gebruiken duurt ie hier maar 40 minuten.
-edit- en we hebben dit seizoen toch ook geen reclames gehad??
In Amerika duurt 24 ook +/- 42 minuten, dat is exclusief reclame. De versie die je download vna I-net bevat geen reclame, omdat die er uit is gehaald.
quote:wat lul jij nou slap ?
daar ging het niet over. iedere aflevering van de afgelopen 3 seizoenen ziet er zo uit. in America duurt 1 aflevering oko echt een uur zonder reclames, maar omdat wij hier een andere famsnelheid hebben/gebruiken duurt ie hier maar 40 minuten.
-edit- en we hebben dit seizoen toch ook geen reclames gehad??
quote:haha ja right, dat zou betekenen dat het hier anderhalf keer zo snel loopt? Ik hoop voor je dat je door hebt wat voor onzin je uitkraamt.
daar ging het niet over. iedere aflevering van de afgelopen 3 seizoenen ziet er zo uit. in America duurt 1 aflevering oko echt een uur zonder reclames, maar omdat wij hier een andere framsnelheid hebben/gebruiken duurt ie hier maar 40 minuten.
quote:Nee, ga ik vanavond kijken.
Op woensdag 14 januari 2004 13:36 schreef qu63 het volgende:
iemand de nieuwe ep al gezien??
quote:ja. en er gebeuren weer erg leuke dingen in
Op woensdag 14 januari 2004 13:36 schreef qu63 het volgende:
iemand de nieuwe ep al gezien??
quote:zijn er wel trailers??
Op woensdag 14 januari 2004 14:17 schreef CloudStrife het volgende:[..]
Nee, ga ik vanavond kijken.
Weet wel al dat we 2 weken moeten wachten op aflevering 11! :/
[Dit bericht is gewijzigd door qu63 op 14-01-2004 16:26]
quote:Hoezo 2 weken???
Op woensdag 14 januari 2004 14:17 schreef CloudStrife het volgende:[..]
Nee, ga ik vanavond kijken.
Weet wel al dat we 2 weken moeten wachten op aflevering 11! :/
quote:American Idols special + State of the Union van president Bush..........
Op woensdag 14 januari 2004 19:41 schreef SS2Gohan het volgende:[..]
Hoezo 2 weken???
Maaruh, over 2 weken is er na de uitzending een live sessie met de crew van 24 waar iedereen vragen kan stellen. Dit wordt gefilmd! Mocht je niet live kunnen kijken, geen nood. Blijft een week lang op Internet staan.
Link: http://www.fox.com/24/24inside/
quote:meteen gebookmarked!!
Op woensdag 14 januari 2004 20:23 schreef CloudStrife het volgende:[..]
American Idols special + State of the Union van president Bush..........
Maaruh, over 2 weken is er na de uitzending een live sessie met de crew van 24 waar iedereen vragen kan stellen. Dit wordt gefilmd! Mocht je niet live kunnen kijken, geen nood. Blijft een week lang op Internet staan.
Link: http://www.fox.com/24/24inside/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |