gijsje79
Bastard
Big_Yin
Ban ze!
[Dit bericht is gewijzigd door pekel op 13-11-2003 20:47]
quote:Het zijn verraaiers! Snap dat dan!
Op donderdag 13 november 2003 20:45 schreef idontlikepizza het volgende:
quote:Vinden die users het leuk als NL verliest?
Op donderdag 13 november 2003 20:46 schreef pekel het volgende:[..]
Het zijn verraaiers! Snap dat dan!
Respecteer je dat?
quote:Nee.
Op donderdag 13 november 2003 20:51 schreef Struijsje het volgende:
Iconenen ? Ik hou niet van Iconen, ik ben Christen.
Iconenen zijn verboden binnen het Christendom.Respecteer je dat?
quote:O, oke.
Op donderdag 13 november 2003 20:52 schreef pekel het volgende:[..]
Nee.
quote:Je roelt.. ik kan nix anders zeggen
Op donderdag 13 november 2003 20:57 schreef Bastard het volgende:
Whehhehehe
Dussss Schotland!!!!
Juist om hun heb ik mijn eigen icoon aangepast om wat tegenwicht te geven. En natuurlijk voor Nederland!
quote:Mee eens
Op donderdag 13 november 2003 21:00 schreef Bastard het volgende:
Schotland mag winnen van me.. die halfzachte Nederlanders bakken er zo weinig van de laatste tijd dat ik het ze niet eens gun!
Meer van die sexschandalen zal ze niet helpen hun imago op te vijzelen.. tword tijd dat ze erachter komen wat voor eer het is om in Oranje te mogen spelen. En dat eergevoel hebben de Schotten wel!Dussss Schotland!!!!
quote:Ja, want voetbal is oorlog tegenwoordig he?
Op donderdag 13 november 2003 21:01 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Vinden ze leuk om te provoceren. Zijn waarschijnlijk dezelfde kerels die overlopen in een oorlog.
quote:juist!
Schotland mag winnen van me.. die halfzachte Nederlanders bakken er zo weinig van de laatste tijd dat ik het ze niet eens gun!
Meer van die sexschandalen zal ze niet helpen hun imago op te vijzelen.. tword tijd dat ze erachter komen wat voor eer het is om in Oranje te mogen spelen. En dat eergevoel hebben de Schotten wel!Dussss Schotland!!!!
quote:Eens.
quote:De Generaal zei het 15 jaar geleden al.
Op donderdag 13 november 2003 21:01 schreef Bastard het volgende:[..]
Ja, want voetbal is oorlog tegenwoordig he?
Moet je straks zien als Nederland in de halve finale staat van het EK, zijn ze plots weer voor Oranje. Huichelaars.
Misschien heb ik nog een ouderwetse loyaliteit in mij, ik weet het niet.
quote:Normaal ben ik ook voor Oranje, maar als ze bedroevend slecht spelen wil ik mijn voorkeuren nog wel eens verleggen... En die gaat dan naar Engeland of schotland.
Op donderdag 13 november 2003 21:12 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Je kan wel sympathie hebben voor een land maar overlopen is triest.Moet je straks zien als Nederland in de halve finale staat van het EK, zijn ze plots weer voor Oranje. Huichelaars.
quote:Vertel eens, doe je dat ook met je club Utrecht? Zo is het precies hetzelfde met Oranje.
Op donderdag 13 november 2003 21:14 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:[..]
Normaal ben ik ook voor Oranje, maar als ze bedroevend slecht spelen wil ik mijn voorkeuren nog wel eens verleggen... En die gaat dan naar Engeland of schotland.
Sterker nog het is een team waarmee je automatisch een binding krijgt als voetballiefhebber itt een club.
quote:Nope, Utrecht for life.
Op donderdag 13 november 2003 21:16 schreef Quasar_de_Duif het volgende:[..]
Vertel eens, doe je dat ook met je club Utrecht? Zo is het precies hetzelfde met Oranje.
Sterker nog het is een team waarmee je automatisch een binding krijgt als voetballiefhebber itt een club.
quote:En bij mij is dat Oranje. En Vitesse natuurlijk ook.
Op donderdag 13 november 2003 21:17 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:[..]
Nope, Utrecht for life.
Vreemd vind ik het dus ook om wel helemaal voor de club te gaan maar niet voor het nationale elftal.
Dat zal ze leren!!!
quote:ik ben nu dus erg blij dat dit onzin is.
Op donderdag 13 november 2003 21:29 schreef HeatWave het volgende:
*notes wegens algemeen landverraad zet*.Dat zal ze leren!!!
quote:edit:
[Dit bericht is gewijzigd door Notorious_Roy op 13-11-2003 22:30]
quote:eens is
quote:hahahah
Op donderdag 13 november 2003 22:29 schreef kepler het volgende:[..]
eens is
quote:Oranje
Op donderdag 13 november 2003 21:12 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Je kan wel sympathie hebben voor een land maar overlopen is triest.Moet je straks zien als Nederland in de halve finale staat van het EK, zijn ze plots weer voor Oranje. Huichelaars.
quote:en maar zeggen dat Oranje zo goed is! En niet eens mee mogen doen op het WK en misschien niet op het EK
Op donderdag 13 november 2003 23:07 schreef gijsje79 het volgende:[..]
Oranje
![]()
![]()
Ja in de jaren tachtig waren ze wel aardig, zulk voetbal zullen ze nooit meer vertonen.
wat kunnen ze wel
Misschien zijn het wel geintegreerde schotten? En er zijn toch ook mensen die Ajax, PSV en andere voetbal clubs in hun a-va-tar hebben staan. Dat kan wel
Moet iemand persé voor het Nederlands elftal zijn?
quote:hapje haggis?
Op donderdag 13 november 2003 23:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja halloWat een onzin zeg... Ik ben ook gewoon voor Nederland, maar om hierom te gaan zeiken
Misschien zijn het wel geintegreerde schotten? En er zijn toch ook mensen die Ajax, PSV en andere voetbal clubs in hun a-va-tar hebben staan. Dat kan wel
quote:
Op donderdag 13 november 2003 23:16 schreef kepler het volgende:[..]
en maar zeggen dat Oranje zo goed is! En niet eens mee mogen doen op het WK en misschien niet op het EK
wat kunnen ze wel
quote:
Ja halloWat een onzin zeg... Ik ben ook gewoon voor Nederland, maar om hierom te gaan zeiken
quote:En de laatste tijd is dat nou niet iets om trots op te zijn
quote:beetje, maar nu je er toch bent, biertje?
Op donderdag 13 november 2003 23:37 schreef Bastard het volgende:
[afbeelding]kom ik ongelegen?
quote:Ow dus dat is het. Zodra ze niet meer goed presteren huppel jij vrolijk naar een ander land. Nog maar een keer de vraag: doe je dat ook bij je club? Nee? Vreemd.
Op donderdag 13 november 2003 23:16 schreef kepler het volgende:[..]
en maar zeggen dat Oranje zo goed is! En niet eens mee mogen doen op het WK en misschien niet op het EK
wat kunnen ze wel
quote:Wtf doet een verklede Amerikaan in dit topic?
Op donderdag 13 november 2003 23:37 schreef Bastard het volgende:
[afbeelding]kom ik ongelegen?
quote:nee het gaat om die arrogante houding, ik hoorde voor de kwalificatie van het EK alleen maar: wij worden wel ff Europees Kampioen.
Op donderdag 13 november 2003 23:58 schreef Quasar_de_Duif het volgende:[..]
Ow dus dat is het. Zodra ze niet meer goed presteren huppel jij vrolijk naar een ander land. Nog maar een keer de vraag: doe je dat ook bij je club? Nee? Vreemd.
quote:hetzelfde als jij hier doet
Op vrijdag 14 november 2003 00:00 schreef Quasar_de_Duif het volgende:[..]
Wtf doet een verklede Amerikaan in dit topic?
quote:
Op vrijdag 14 november 2003 00:07 schreef Big_Yin het volgende:
En toch blijf ik voor Schotland.
quote:Arrogant mag je een beetje zijn als je een van de beste spelersmateriaal hebt vind je niet? Bij Ajax noemen ze dat Amsterdamse bluf.
Op vrijdag 14 november 2003 00:01 schreef kepler het volgende:[..]
nee het gaat om die arrogante houding, ik hoorde voor de kwalificatie van het EK alleen maar: wij worden wel ff Europees Kampioen.
En dat hebben ze de laatste jaren de hele tijd gezegd, en steeds volhouden ondanks het slechte presteren
Je kan ervan balen of minder zin hebben om te gaan kijken maar om daarnou gepikeerd van te raken en te vluchten naar een ander land is nogal absurt.
2-1 voor Schotland.
Win ik de poel op het werk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |