quote:default 9 maar ik heb mijn parachute onder q gezet, druk ik tenminste niet op de verkeerde knop.
Op zondag 8 februari 2004 05:43 schreef Atreidez het volgende:
En weet iemand trouwens hoe je uit een helicopter springt.. Iedereen doet t maar ik val steeds te pletter. Hoe gebruik je die parachute ?
quote:
Op zondag 8 februari 2004 06:05 schreef franske19 het volgende:[..]
default 9 maar ik heb mijn parachute onder q gezet, druk ik tenminste niet op de verkeerde knop.
Maar wel irritant als net wilt gaan richten en schieten en komt er weer zo'n vote kickplayer in beeld. Dat is echt irritant!
quote:Als ik dat schermpje zie druk ik meteen op het nummer dat Yes! betekent.
Op zondag 8 februari 2004 10:55 schreef HomerJ het volgende:[..]
heb ik precies hetzelfde. Q zit zo dichtbij
Maar wel irritant als net wilt gaan richten en schieten en komt er weer zo'n vote kickplayer in beeld. Dat is echt irritant!
quote:Jah, maar wel irritant als je net wilt richten en schieten
Op zondag 8 februari 2004 11:04 schreef nlboy het volgende:[..]
Als ik dat schermpje zie druk ik meteen op het nummer dat Yes! betekent.
Altijd leuk
Nog mensen een leuke server in de aanbieding waar we als fokkers kunnen verzamelen. Ga t zo maar weer spelen, kijken of ik op die manier van me hoofdpijn af kom.
have fun!
Ordos
quote:Nu harkonnen nog en we zijn compleet
Op zondag 8 februari 2004 12:38 schreef Ordos20 het volgende:
Just a reminder voor de hopeloze forgotten hope gamer onder ons,
205.177.13.28:14567 is 24/7 dedicated aan forgotten hopeOrdos
Maarre, ik dacht dat Forgotten Hope een mod was voor half life?
quote:Voeg ik gelijk toe aan mijn favorieten, fijn dat er meer forgotten hope servers bijkomen, is mijn favoriete mod.
Op zondag 8 februari 2004 12:38 schreef Ordos20 het volgende:
Just a reminder voor de hopeloze forgotten hope gamer onder ons,
205.177.13.28:14567 is 24/7 dedicated aan forgotten hopehave fun!
Ordos
mmm all seeing eye kan 'm niet vinden?
[Dit bericht is gewijzigd door franske19 op 08-02-2004 17:13]
lame hoe al die gasten op die planes wachten
quote:Mmmh geduld, ze zijn met onderhoud aan de server bezig op dit moment want ik kan met mijn BFRSM account niet meer inloggen op dit moment. Ik laat het weten zodra hij weer in de lucht is (moet morgen i.i.g. zijn)
Op zondag 8 februari 2004 14:49 schreef franske19 het volgende:[..]
Voeg ik gelijk toe aan mijn favorieten, fijn dat er meer forgotten hope servers bijkomen, is mijn favoriete mod.
mmm all seeing eye kan 'm niet vinden?
Ordos
quote:Volgens mij staat dat ook in het spelmenu. Options > Controls. En daar heb je dan ook verschillende tabs voor controls van Common, Air, Sea en Ground. Kan je ook gelijk de gevoeligheid van de muis aanpassen voor elk type situatie.
Op zondag 8 februari 2004 12:23 schreef Atreidez het volgende:
Ah, 9 dusDie gasten daar zijden 0 en ik maar drukken.. Ik ga m ook maar remappen dan.
Nog mensen een leuke server in de aanbieding waar we als fokkers kunnen verzamelen. Ga t zo maar weer spelen, kijken of ik op die manier van me hoofdpijn af kom.
Ik ga zo als ik m'n routine online dingen heb gedaan weer ff DC spelen
* Dr_Crouton = Tony Montana
Ordos
Want wat is die "dedicated server" versie van 220 mb dan?
Thanks...
Ik had ook 0.5 en 0.6 eerst gedownload en installed, en toen ik 2 dagen erna nog eens 590 mb gaan binnen halen
quote:Dat is wel waar ja.
Op zondag 8 februari 2004 11:29 schreef HomerJ het volgende:[..]
Jah, maar wel irritant als je net wilt richten en schieten
The 1980s began with the failure of a 46-cent computer chip causing the NORAD headquarters to mistakenly believe that they were under attack by Soviet missiles. On the morning of June 13th, ironically a Friday, some 100 U.S. B-52s were sent into the sky, before the mistake was discovered. That was all it took, one moment, one mistake. Soon The U.S.S.R. retaliated with it's own nuclear arsenal. Countless land, sea, and air forces set into motion, prepared to defend their posts. All of it in vain, the apocalypse was already on it's way; nothing an assault rifle in the hands of a frightened man could do about that. An intercontinental firefight, ICBM's and nuclear war heads sailing east and west, penetrating the cloud line line a dagger through the heart of the world. If World War I was the war to end all wars, then World War III defied description.
Life as it was, came to an end.
Yet from the total and utter devastation, a new life began. A new Dark Age, for the Kingdom of Man. With civilization's death, trust and happiness died as well. People had nothing to be optimistic about, nothing to look forward to anymore. Just an unforgiving climate, and a limited amount of resources. This didn't stop the desperate, the greedy, from fighting for these resources. Every day was a fight, and every fight was a reminder. A reminder of what brought the world to this state, of how important survival was in these trying times, and a reminder of how callous the heart of man was. To continue to kill, in a world that had already experienced so much death and chaos. A wise man once said, "Forgive them, Father. They know not what they do."
Truer words were never spoken.
http://www.fileplanet.com/files/130000/136874.shtml
Ahoy there Mateys! Version .22 of the BattleField: 1942 mod that's all about big ships, big guns and big hats has v1.6 compatibility and tons of new enhancements. Arrrr...
http://www.fileplanet.com/files/120000/126452.shtml
Heb net Wasteland 2042 gespeeld.
Want een leuke mod. Ze zijn echt goed begonnen met hun eerste release.
Het menu ziet er echt uit. (daar kan DC nog wat van leren)
En ook het laadscherm ziet er heel apart uit.
En ook is het stoer als je zwak bent dat je je hart hoort bonken.
Hoe meer je geraakt ben hoe sneller je hard klopt.
En de voice-chat (dus F1 F2, etc) is wel stoer.
Veder is de mod wel oke, alleen het jammere is dat het voor een 1 uurtje leuk is maar na een tijdje verveelt het een beetje.
[Dit bericht is gewijzigd door nlboy op 14-02-2004 08:28]
en een beetje met tanks gaan rijden en zo
quote:hahaha idd.
Op zaterdag 14 februari 2004 10:58 schreef Maxximus het volgende:
ja af en toe met van die gasten die totaal niet weten wat ze doen.en een beetje met tanks gaan rijden en zo
![]()
[Dit bericht is gewijzigd door nlboy op 14-02-2004 12:35]
Poll: Heb jij soms van die Teamkilling buien?
Je hebt gestemd op: Ja, af en toe
Soms zitten we wel wat aan te kloten op onze eigen clanserver en teamkillen we wat maar dit is slechts zelden het geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |