quote:Als je dolgraag een tussenstand wilt weten kan je zelf tellen, anders blijft het geheim tot het laatst
Op maandag 24 november 2003 08:38 schreef Rewimo het volgende:
Is er ergens een tussenstand te zien?
quote:Ik snap. Ik laat me dan maar verrassen (ik weet in elk geval dat ik niet win
Op maandag 24 november 2003 17:37 schreef portier het volgende:[..]
Als je dolgraag een tussenstand wilt weten kan je zelf tellen, anders blijft het geheim tot het laatst
. Maakt het wat minder beïnvloedbaar en beïnvloedend. Mensen zijn geneigd om op iets te stemmen dat toch al hoog staat. Snappie?
.
Ouwesok: Jammer dat er geen echte herfstbladeren op de achtergrond staan, maar het herfstzonnetje maakt alles goed ![]()
Morgil: Leuke foto, origineel met dat beeld, hoek van waaruit de foto is gemaakt is leuk, kleuren wel iets beter gemaakt in photoshop maar dat maakt imo niets uit. Ik waan me al helemaal in het park als ik naar die foto kijk ![]()
Briggy: Eigenlijk heel simpel, maar geweldige kleuren ![]()
Het was erg moeilijk om te kiezen, er zaten echt mooie inzendingen bij..
1. DjMistery: deze foto vind ik heel erg mooi door de supermooie lichtval (hoe dat steeltje in het zonlicht danst
. Maar ook het perspectief, de kleuren en het contrast zijn prachtig. Het onderwerp is herfst ten voeten uit.
2. Briggy: deze foto is mooi door de prachtige kleuren en doordat hij zo scherp en gedetailleerd is. Prachtig!
3. Re: deze foto doet gewoon iets met mij. Ik kan het nauwelijks toelichten, dit is "herfst" voor mij, denk ik.
Ik heb lang getwijfeld tussen meerdere foto's. Vond ook de foto van Lortnoc erg mooi, maar moest toch kiezen..
Iedereen trouwens complimenten, echt prachtige kiekjes zitten erbij! Hoop er volgende maand weer bij te zijn
quote:Nou, van wat ik te horen heb gekregen mag de winnaar deze keer een onderwerp verzinnen voor de volgende wedstrijd. Vind ik eigenlijk wel een goed idee
Op dinsdag 25 november 2003 08:37 schreef Xilantof het volgende:
mag er een topic open voor brainstormen voor de december wedstrijd?
of zijn we nog niet zo ver?
quote:is dat nieuw?
Op dinsdag 25 november 2003 11:52 schreef Offy het volgende:[..]
Nou, van wat ik te horen heb gekregen mag de winnaar deze keer een onderwerp verzinnen voor de volgende wedstrijd. Vind ik eigenlijk wel een goed idee
Hoe dan ook, ik vind het ook geen superidee. Het beperkt wel het eindeloos brainstormen, maar mijn retegoede idee komt dan niet aan bod.
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 12:08 schreef Xilantof het volgende:
is dat nieuw?
heb ik niets van gehoord namelijk
quote:Dat hadden we volgens mij de vorige wedstrijd al besloten. Maar omdat we al een hele tijd met 'hersft' zaten, hebben we het opgeschoven...Zoiets was het toch?
Op zondag 23 november 2003 17:30 schreef portier het volgende:
Het plan was iig om de winnaars een voorstel te laten doen voor een nieuw onderwerp en daaruit kan dan gekozen worden dmv een poll.
Mist iedereen het hier (nog) mee eens is gaan we het zo doen.
quote:Volgens mij ook
Op dinsdag 25 november 2003 12:55 schreef Offy het volgende:[..]
[..]Dat hadden we volgens mij de vorige wedstrijd al besloten. Maar omdat we al een hele tijd met 'hersft' zaten, hebben we het opgeschoven...Zoiets was het toch?
En k_man, vertel je idee eens dan? Je maakt me nieuwsgierig door steeds te zeggen dat je zo'n goed idee hebt
quote:dat is iets waariedereen aan denk bij herfst..
Op dinsdag 25 november 2003 13:47 schreef Lortnoc het volgende:
Mmm...volgens mij heb ik de verkeerde foto ingeleverdDacht nog een beetje origineel te zijn door juist niet zo'n herfstkleuren foto in te leveren maar dat schijnt voor veel mensen juist een voorwaarde te zijn
quote:Heb je jouw rolletjes al in kunnen leveren trouwens? (jah, daar kom je niet meer onderuit
Op dinsdag 25 november 2003 14:32 schreef Xilantof het volgende:[..]
dat is iets waariedereen aan denk bij herfst..
de kleuren
quote:Haha, ok, mijn idee was... interieurs.
Op dinsdag 25 november 2003 13:43 schreef Elefes het volgende:
En k_man, vertel je idee eens dan? Je maakt me nieuwsgierig door steeds te zeggen dat je zo'n goed idee hebt
Door het beroerde weer buiten en de huiselijke gezelligheid in december leek me dat een fraai thema.
Nog even volhouden dus
.
Iedereen al gestemd
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 14:46 schreef Offy het volgende:[..]
Heb je jouw rolletjes al in kunnen leveren trouwens? (jah, daar kom je niet meer onderuit
)
dus ik hoop dat ik er aan denk
quote:nope
Op dinsdag 25 november 2003 16:05 schreef Ouwesok het volgende:
Iedereen al gestemd
ben nog bezig ...
straks
komt de mijne.
edit: mijn uitslag is ondertussen ook te lezen. heb gekozen voor de gene die ik mijn hoofd bleven hangen na een aantal keer kijken.
Dropkick, is gewoon mooie foto... zou zo op ansichtkaart kunnen ![]()
offy, mooie macro, die wat aan de verbeelding overlaat.
777-VBK, mooie kleuren
[Dit bericht is gewijzigd door Xilantof op 25-11-2003 16:48]
quote:Exact
Op dinsdag 25 november 2003 12:55 schreef Offy het volgende:[..]
[..]Dat hadden we volgens mij de vorige wedstrijd al besloten. Maar omdat we al een hele tijd met 'hersft' zaten, hebben we het opgeschoven...Zoiets was het toch?
quote:Je foto gaat erg goed hoor
Op dinsdag 25 november 2003 13:47 schreef Lortnoc het volgende:
Mmm...volgens mij heb ik de verkeerde foto ingeleverdDacht nog een beetje origineel te zijn door juist niet zo'n herfstkleuren foto in te leveren maar dat schijnt voor veel mensen juist een voorwaarde te zijn
quote:Ik ken het gevoel
[Mmm...volgens mij heb ik de verkeerde foto ingeleverdDacht nog een beetje origineel te zijn door juist niet zo'n herfstkleuren foto in te leveren maar dat schijnt voor veel mensen juist een voorwaarde te zijn
quote:
Op woensdag 26 november 2003 12:46 schreef Pierz het volgende:
1. Dagobert
2. hooiberg
3. The_frog
Diegenen die hun stemrecht nog willen uitoefenen:
Nog ruim een etmaal en we weten wie de
is .
quote:mijn stem is al bekent...
Op woensdag 26 november 2003 23:15 schreef Ouwesok het volgende:
* subtiel schopje naar het zichtbare gebied geeftDiegenen die hun stemrecht nog willen uitoefenen:
Nog ruim een etmaal en we weten wie de [afbeelding] is .
volgens mij is er niet 1 favoriet deze keer...
of wel?
quote:Als je goed kijkt lijkt me toch wel duidelijk wie gaat winnen
Op donderdag 27 november 2003 07:43 schreef Xilantof het volgende:[..]
mijn stem is al bekent...
volgens mij is er niet 1 favoriet deze keer...
of wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |