quote:Weet je tijdens zo'n bui dat het ongeloofwaardig is? Dat lijkt me het voornaamste punt namelijk. Ik bedoel de derde keer dat ik zeker wist dat ik de staatloterij zou winnen ging er toch wel een lampje branden dat het de eerste 2 keer ook niet echt uitgekomen was.
Op dinsdag 25 november 2003 01:35 schreef Lamon het volgende:[..]
Overigens worden mijn buien van desillusie soms zomaar vervangen door een volledig ongeloofwaardige overtuiging van een grootse toekomst.
Valt dat gewoon onder manisch depressief, of moet ik een nieuw woord bedenken voor deze gemoedstoestand?
quote:Nooit.
Op dinsdag 25 november 2003 01:41 schreef ullie het volgende:
Weet je tijdens zo'n bui dat het ongeloofwaardig is?
En het leerproces is nihil. Ik blijf overtuigd van het feit dat ik in alle juiste geschiedenisboeken ga eindigen.
Alleen tijdens die buien dan, he..
quote:Genieten lijkt me dat!
Op dinsdag 25 november 2003 02:08 schreef Lamon het volgende:[..]
Nooit.
En het leerproces is nihil. Ik blijf overtuigd van het feit dat ik in alle juiste geschiedenisboeken ga eindigen.
Alleen tijdens die buien dan, he..
Volgens mij heb ik stiekum bij Radiohead I.R. gezien. Had je een capuchontrui aan onder een lange jas?.
quote:Ik hoef pas om 4 uur te werken
Op dinsdag 2 december 2003 01:16 schreef Ole het volgende:
Yeuuuuuhhhhhh...
wel ff kort hoor.. morgen om 9 uur wekkertijd![]()
quote:Yo!
Op vrijdag 28 november 2003 02:16 schreef keeper het volgende:
Yo.Volgens mij heb ik stiekum bij Radiohead I.R. gezien. Had je een capuchontrui aan onder een lange jas?.
Volgens mij had ik wel iets met een capuchon aan, maar juist geen lange jas. Eigenlijk meer een korte. Hoewel die bij mij nog vrij groot is. Nou ja, ik liep bij een aantal fokhoofden die opvallender zouden moeten zijn dan het mijne. Maar goed, ik weet het dus niet.
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 02:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
Een hallo-tis-Vrijdagavond-en-ij-heb-geen-leven-post..
Hallo..
quote:Het is geen avond meer, het is nacht.
Op zaterdag 6 december 2003 02:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
Een hallo-tis-Vrijdagavond-en-ij-heb-geen-leven-post..
Hallo..
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 02:10 schreef Ierepier het volgende:
w00tw00t
politicologen de gekste
quote:Da's natuurlijk niet helemaal waar.
Op zaterdag 6 december 2003 02:05 schreef Kielef het volgende:
Het leven is prachtig!!
Dus eigenlijk zouden we moeten juichen 'Mijn leven is prachtig!', da's respectvoller ten opzichte van de minder gelukkigen van onze samenleving (ik ken ze niet, maar dat komt waarschijnlijk gewoon omdat ik ze negeer).
quote:True, true..
Op zaterdag 6 december 2003 02:11 schreef Kielef het volgende:[..]
Het is geen avond meer, het is nacht.
En als je geen leven had, zou je hier niet kunnen posten.
.
quote:*negeert*
Op zaterdag 6 december 2003 02:13 schreef I.R.Baboon het volgende:
Oja, mijn leven is allesbehalve prachtig. Mijn computer is al 2 weken kapot en ik ben te lui om hem te laten repareren (zit nu bij m'n ouders) en ik had 2 dagen geleden een paper af moeten hebben waar ik nog niet eens aan begonnen ben.
.
quote:Wat is het probleem, wellicht kan ik je helpen..
Op zaterdag 6 december 2003 02:13 schreef I.R.Baboon het volgende:
Oja, mijn leven is allesbehalve prachtig. Mijn computer is al 2 weken kapot en ik ben te lui om hem te laten repareren (zit nu bij m'n ouders) en ik had 2 dagen geleden een paper af moeten hebben waar ik nog niet eens aan begonnen ben.
.
quote:Dwangmatig niet thuis willen zijn, is niet iets om te koesteren of status aan te verlenen, ik zou me er niet al te druk over maken.
Op zaterdag 6 december 2003 02:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
True, true..
Maar ik ben pas 23 en heb nu steeds zo'n gevoel van "vroeger was je hele weekenden weg".
quote:Het probleem wat ik een half jaar geleden al in Computer heeft er geen zin meer in. noemde, met als enige verschil dat het nu niet meer op te lossen is door hem open te schroeven en willekeurig aan draden te trekken (door dat 8 maanden regelmatig te doen ging het tot nu nog redelijk, maar nu komt ie helemaal niet meer aan, op wat lawaai na).
Op zaterdag 6 december 2003 02:15 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Wat is het probleem, wellicht kan ik je helpen..
Niet dat ik een of andere funky whizzkid ben, maar maken lukt meestal wel...
quote:Tijn keek vorig weekend, en die zei 'het is of je videokaart, of je moederbord'.
Op zaterdag 6 december 2003 02:20 schreef Lamon het volgende:
Ik denk overigens dat het je RAM is, en niet je voeding.
Maar dat ben ik..
Dus ik heb absoluut geen flauw idee in welke richting ik het moet zoeken en vind alles best.
quote:Ik zou gewoon een hele nieuwe pc kopen!
Op zaterdag 6 december 2003 02:20 schreef Lamon het volgende:
Ik denk overigens dat het je RAM is, en niet je voeding.
Maar dat ben ik..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |