Overigens vind ik Muse beter.
quote:Zonde dat ze Knives out niet draaiden. Pyramid song ook niet trouwens. Maar goed, Karma Police klonk ouderswets briljant en Everything in the right place was een waardige afsluiter.
Op donderdag 20 november 2003 02:29 schreef Lamon het volgende:
Ik ben wel degelijk een radiohead liefhebber.
Alleen vind ik dat ze wat overhypt zijn.
Maar Karma Police, Knives out, Everything in the right place, Scatterbrain en Wolf at the door zijn stuk voor stuk de naam juweel waardig.
En ik zou er ook geweest zijn, als mijn gebruikelijke mede-concertgangers wat meegaander geweest waren.
quote:Was het wel een speciaal concert?
Op donderdag 20 november 2003 02:34 schreef I.R.Baboon het volgende:
Zonde dat ze Knives out niet draaiden. Pyramid song ook niet trouwens. Maar goed, Karma Police klonk ouderswets briljant en Everything in the right place was een waardige afsluiter.
Ik ben bijvoorbeeld de afgelopen maanden naar Placebo en Muse geweest.
Placebo was routine, Muse was geinsprireerd. Soms zijn zelfs de beste artiesten ook wat verzadigd..
quote:Tja, ik ben in m'n leven naar 3 concerten geweest (wel allemaal de laatste maanden) dus ik heb niet echt veel vergelijkingsmateriaal. Maar speciale momenten waren er wel: de radio 1-stream die een paar keer tussen nummers door opeens opdook (ook vrij hard) en Thom Yorke die tijdens Karma Police moet lachen en een regel tekst mist omdat de man achter de piano er even ontzettend naast zat.
Op donderdag 20 november 2003 02:40 schreef Lamon het volgende:[..]
Was het wel een speciaal concert?
(Ik hoop stiekem van niet aangezien ik er niet bij was)
En dat ie vertelde dat het 6-0 was geworden, al wist bijna iedereen dat al dmv sms en zo.
quote:
Op donderdag 20 november 2003 02:44 schreef I.R.Baboon het volgende:
Tja, ik ben in m'n leven naar 3 concerten geweest
Dan heb je veel moois gemist.
Ik raad je aan om volgend jaar dan minstens een Werchter en een Lowlands mee te pakken, in combinatie met een aantal losse concerten, het liefst in Paradiso, de kleine zaal van de melkweg of het Patronaat, aangezien geen Music Hall of Ahoy aan dit soort zaaltjes kan tippen.
Concerten zijn al jaren mijn grootste reden van bestaan (Of in ieder geval een belangrijk deel ervan), ik kan me bijna niet voorstellen hoe iemand zonder kan..
[Dit bericht is gewijzigd door Lamon op 20-11-2003 03:00]
quote:Man, hou op. Ik probeer al jaren een lowlands of pinkpop mee te pikken, maar ik heb én muziekbarbarende vrienden, én als ik dan toch wil heb ik eindexamens/introductieweek/geldtekort, of zoiets.
Op donderdag 20 november 2003 02:54 schreef Lamon het volgende:[..]
Dan heb je veel moois gemist.
Ik raad je aan om volgend jaar dan minstens een Wercher en een Lowlands mee te pakken, in combinatie met een aantal losse concerten, het liefst in Paradiso, de kleine zaal van de melkweg of het Patronaat, aangezien geen Music Hall of Ahoy aan dit soort zaaltjes kan tippen.Concerten zijn al jaren mijn grootste reden van bestaan (Of in ieder geval een belangrijk deel ervan), ik kan me bijna niet voorstellen hoe iemand zonder kan..
En tja, ik moet dus nog een groep intellectuelen om me heel verzamelen. Maar goed, 3 concerten in 3 maanden tegen 0 concerten in 20 jaar is toch goed.
quote:Dus Drs P heb je nog niet live gezien?
Op donderdag 20 november 2003 02:57 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Man, hou op. Ik probeer al jaren een lowlands of pinkpop mee te pikken, maar ik heb én muziekbarbarende vrienden, én als ik dan toch wil heb ik eindexamens/introductieweek/geldtekort, of zoiets.
En tja, ik moet dus nog een groep intellectuelen om me heel verzamelen. Maar goed, 3 concerten in 3 maanden tegen 0 concerten in 20 jaar is toch goed.
quote:Nee, want ik leerde hem kennen toen er bij Met Het Oog Op Morgen een plaat van hem werd gedraaid omdat ie die dag z'n laatste optreden had gegeven, ergens in '97 (ja, ik was ooit een jong, fanatiek en intellectueel radiomens)
Op donderdag 20 november 2003 03:00 schreef sig000 het volgende:[..]
Dus Drs P heb je nog niet live gezien?
quote:Da's wel erg waar, ja.
Op donderdag 20 november 2003 02:57 schreef I.R.Baboon het volgende:
En mocht je volgend jaar nog geen intellectueel groepje gevonden hebben, dan mag je wel met mijn persoonlijke debielengroepje mee naar Werchter, mocht je het niet kunnen houden.
Dan heb je alvast een hele wanhopige back-up.
quote:Ik moet bekennen dat ik die optredens helaas ook gemist heb,hoewel ik toch zeker de kans gehad heb.
Op donderdag 20 november 2003 03:02 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Nee, want ik leerde hem kennen toen er bij Met Het Oog Op Morgen een plaat van hem werd gedraaid omdat ie die dag z'n laatste optreden had gegeven, ergens in '97 (ja, ik was ooit een jong, fanatiek en intellectueel radiomens)
quote:Dé drijfveer om iets van m'n leven te gaan maken.
Op donderdag 20 november 2003 03:05 schreef Lamon het volgende:[..]
Da's wel erg waar, ja.
En mocht je volgend jaar nog geen intellectueel groepje gevonden hebben, dan mag je wel met mijn persoonlijke debielengroepje mee naar Werchter, mocht je het niet kunnen houden.
Dan heb je alvast een hele wanhopige back-up.
Bovendien ben ik eigenlijk ook niet zo pro-meeten met zomaar iedereen (hoewel ik wel de schijn tegen heb, weer met fokkers naar radiohead).
Maar goed, het aanbod is lief. .
En dan ga ik nu snel slapen, want morgen om 8 uur weer op en ik MOET naar die werkgroep.
quote:Uiteraard aangeboden in de wetenschap dat een jaar tijd wel zo'n intellectueel groepje MOET opleveren.
Op donderdag 20 november 2003 03:06 schreef I.R.Baboon het volgende:
Bovendien ben ik eigenlijk ook niet zo pro-meeten met zomaar iedereen (hoewel ik wel de schijn tegen heb, weer met fokkers naar radiohead).Maar goed, het aanbod is lief.
.
quote:Ik niet, maar ik ben wel solidair en ga ook gewoon naar bed..
En dan ga ik nu snel slapen, want morgen om 8 uur weer op en ik MOET naar die werkgroep.
quote:Bah ik ontdek net dat hoe gedesillusioneerder je bent, des te sneller je op een VV-meet bent geweest...
Op donderdag 13 november 2003 03:24 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ja mensen, daar zijn we weer. Door de week vanaf 1 uur, in het weekend vanaf 2 uur. Voor de bikkeljunioren.Met de creme de la creme als het om gedesillusioneerde fokkers gaat. Lamon, Stranger, ullie, broer, en om dat te compenseren ook nog vrolijke mensen als kielef en ole.
En dan heb je ondergetekende ook nog.
Barst los!
quote:was ik ook hoor! Maar ik sta gemeld als vrolijke user!
Op donderdag 20 november 2003 05:03 schreef ullie het volgende:[..]
Bah ik ontdek net dat hoe gedesillusioneerder je bent, des te sneller je op een VV-meet bent geweest...
quote:Ikke wel hoor!!
Op zondag 23 november 2003 02:40 schreef Biene het volgende:
Geniet iedereen van deze mooie nacht?
en ik ben zelf heel happy.. en zo...
quote:Ik hoop toch wel dat het een vriendin is, anders is het knap lullig.
Op zondag 23 november 2003 02:43 schreef Ole het volgende:Ikke wel hoor!!
mijn beste vriend is aan hut persen nu (sorry.. maar heb ff geen zin de perssmiley te zoeken)en ik ben zelf heel happy.. en zo...
Goed om te horen.
quote:OK hij is aan het persen met zijn vriendin
Op zondag 23 november 2003 02:45 schreef Biene het volgende:[..]
Ik hoop toch wel dat het een vriendin is, anders is het knap lullig.
Goed om te horen.
Ik zit hier echt te duimen en zo!!
quote:Hij of zij heeft wel een lekker tijdstip uitgekozen.
Op zondag 23 november 2003 02:51 schreef Ole het volgende:OK hij is aan het persen met zijn vriendin
![]()
Voor haar is het de tweede keer, voor hem de eerste!
Maar zij moet uiteindelijk toch het werk doen he!Ik zit hier echt te duimen en zo!!
quote:Yup! hem eerst nog naar zijn werk laten gaan om 17.00 uur
Op zondag 23 november 2003 02:53 schreef Biene het volgende:[..]
Hij of zij heeft wel een lekker tijdstip uitgekozen.
en ineens was ie pleite!!!
quote:Belle is verdwaald?
Op zondag 23 november 2003 03:00 schreef craziest het volgende:
Ik ben op zoek naar "HET BEEST"
quote:Zeg het maar.
Op zondag 23 november 2003 03:00 schreef craziest het volgende:
Ik ben op zoek naar "HET BEEST"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |