Met de creme de la creme als het om gedesillusioneerde fokkers gaat. Lamon, Stranger, ullie, broer, en om dat te compenseren ook nog vrolijke mensen als kielef en ole.
En dan heb je ondergetekende ook nog.
Barst los!
quote:Zou je dat nader willen verklaren?
gedesillusioneerde fokkers
quote:
Op donderdag 13 november 2003 03:25 schreef Lamon het volgende:
Ga je me nu echt vertellen dat je een studie aan het volgen bent , zonder dat er enig ideaal door je hoofd zweeft, dat enigszins verbonden is met hetgene waar je voor aan het leren bent?
Al is het maar een onwaarschijnlijke en nooit in de praktijk te brengen utopie, er moet toch iets zijn?Een gitarist zou toch nooit gitaar zijn gaan spelen, als dat volle stadion met fans nooit door zijn hoofd had gedwaald, om het simpel te stellen..
Nu:
Drs. P - Broccoli
quote:Dat is correct. Ik maak me geen illusies dat ik de politiek ga opschudden. Ik heb het alleen gekozen omdat het wel op enige interesse van mijn kant kon rekenen. Maar ik kan me nauwelijks ergens mee identificeren, en ik vermoed dan ook dat ik later een suf baantje op een ministerie zal krijgen en daar weg zal kwijnen. Maar goed, het heeft vast ook z'n charmes.
Op donderdag 13 november 2003 03:28 schreef Lamon het volgende:[..]
quote:Dat is okay. Hoewel Broccoli zeker niet superbriljant is is het natuurlijk nog steeds bijzonder onderhoudend.
Op donderdag 13 november 2003 03:28 schreef Steijn het volgende:
He, IR. Ik heb eens wat Drs. P liedjes gedownload. Klinkt leuk. Hoe verzint ie hetNu:
Drs. P - Broccoli
quote:En dan noem je mij gedesillusioneerd.
Op donderdag 13 november 2003 03:30 schreef I.R.Baboon het volgende:
Dat is correct. Ik maak me geen illusies dat ik de politiek ga opschudden. Ik heb het alleen gekozen omdat het wel op enige interesse van mijn kant kon rekenen. Maar ik kan me nauwelijks ergens mee identificeren, en ik vermoed dan ook dat ik later een suf baantje op een ministerie zal krijgen en daar weg zal kwijnen. Maar goed, het heeft vast ook z'n charmes.
Toch geloof ik je nog maar half.
quote:Verder heb ik ook nog Ui (50% van dit lied rijmt op Ui). Mooi einde vind ik. Zo pardoes in het lied. Het lijkt alsof het nog even door kan gaan en dan ineens breit hij er een eind aan.
Op donderdag 13 november 2003 03:31 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Dat is okay. Hoewel Broccoli zeker niet superbriljant is is het natuurlijk nog steeds bijzonder onderhoudend.
quote:Nou ja, ik ben dit jaar wel met m'n studievereniging bezig met een plan wat uiteindelijk moet uitlopen in deelname aan de gemeenteraadsverkiezingen van 2006. Dat lijkt me heel geestig, en daar ben ik nu ook een van de drijvende krachten achter. Maar dat heeft verder vrij weinig met de studie te maken.
Op donderdag 13 november 2003 03:33 schreef Lamon het volgende:[..]
En dan noem je mij gedesillusioneerd.
Toch geloof ik je nog maar half.
quote:Je moet gaan voor: Dodenrit, veerpont (beide cliche), knolraap lof schorseneren en prei, keplingkepling, griekse tango, scheepvaartsberichten, oost groningen, winschoterdiep, bonenpikster, O wat leuk, sneker cafe.
Op donderdag 13 november 2003 03:33 schreef Steijn het volgende:[..]
Verder heb ik ook nog Ui (50% van dit lied rijmt op Ui). Mooi einde vind ik. Zo pardoes in het lied. Het lijkt alsof het nog even door kan gaan en dan ineens breit hij er een eind aan.
Er zijn natuurlijk nog véél meer leuke platen, maar dit is wel een mooie veelomvattende doorsnede.
En ja, ik denk dat ik hem nu op volle snelheid kan meezingen.
Natuurlijk ging het weer tot bijna op het laatst goed... Hij wrijft in zijn handen, niet zijn ogen
[Dit bericht is gewijzigd door Stranger op 13-11-2003 03:46]
quote:Noem het maar weinig. Dat is dus precies wat ik bedoelde met dat column verhaal.
Op donderdag 13 november 2003 03:34 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nou ja, ik ben dit jaar wel met m'n studievereniging bezig met een plan wat uiteindelijk moet uitlopen in deelname aan de gemeenteraadsverkiezingen van 2006. Dat lijkt me heel geestig, en daar ben ik nu ook een van de drijvende krachten achter. Maar dat heeft verder vrij weinig met de studie te maken.
Trusten.
quote:Ik heb vaak ook een paar van die moeilijke woorden.
Op donderdag 13 november 2003 03:43 schreef Stranger het volgende:
Die stomme griekse tango spookt al dagen door mijn hoofd.En ja, ik denk dat ik hem nu op volle snelheid kan meezingen.
Natuurlijk ging het weer tot bijna op het laatst goed... Hij wrijft in zijn handen, niet zijn ogen
Maar goed, driekommaeenviereenvijfnegentweezesvijf is natuurlijk ook heel cool als je dat kan.
quote:Ik vind deze passage altijd het irritantst:
Op donderdag 13 november 2003 03:48 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Ik heb vaak ook een paar van die moeilijke woorden.
Maar goed, driekommaeenviereenvijfnegentweezesvijf is natuurlijk ook heel cool als je dat kan.
Maar zijn wij allen niet neuro- fana- roman- of mystici
Een ander heeft een kolibrie, een relikwie of een fobie
Ik raak altijd in de knoop.
quote:Die lukt me wel altijd. Maar goed, ik ga hem nu even opzetten om te zien hoe ver ik kom.
Op donderdag 13 november 2003 03:50 schreef Stranger het volgende:[..]
Ik vind deze passage altijd het irritantst:
Maar zijn wij allen niet neuro- fana- roman- of mystici
Een ander heeft een kolibrie, een relikwie of een fobieIk raak altijd in de knoop.
quote:Ach en wee, welterusten.
Op donderdag 13 november 2003 03:45 schreef Lamon het volgende:[..]
Noem het maar weinig. Dat is dus precies wat ik bedoelde met dat column verhaal.
Ik wist wel dat er tenminste iets achter die ontzettend saaie horizon moest schuilen, die je schetste.
In volledig vertrouwen dat ik een alwetende kracht blijf in deze samenleving, kan ik mij gerust ter bed begeven.
Ik wens een ieder een wonderschone nacht toe. (melodramatiek neemt altijd een prominente plek in, als ik in deze dusdanig beschonken toestand verkeer, maar het wordt me vast wel vergeven.)Trusten.
Volgende keer een inhoudelijke reactie van mijn kant.
Baboontje hoe was je Afrika-gedoe gegaan?
Heb je dat gemeld dat daar de vrouwen wel succes hebben?
[Dit bericht is gewijzigd door Kielef op 13-11-2003 05:15]
quote:Bedoel je deze vraag?
Op donderdag 13 november 2003 03:26 schreef MaartenGrendel het volgende:[..]
Zou je dat nader willen verklaren?
quote:Ja, ik ben wel benieuwd waarom die fokkers zo gedesillusioneerd zijn en wat het verband met dit topic is.
Op donderdag 13 november 2003 05:16 schreef Kielef het volgende:[..]
Bedoel je deze vraag?
quote:Het is een beste nacht hoor my friend
Op vrijdag 14 november 2003 01:07 schreef ullie het volgende:
Ja ik ga ook naar bed, gedesillusioneerd als ik ben verwacht ik van deze nacht toch niks goeds.
quote:Kan de post van deze user en deze post verwijderd worden?
Op vrijdag 14 november 2003 01:06 schreef Aktama het volgende:
* Aktama meld zich ook
Post van deze totaal overbodige, imbeciele en asociale fokker kunnen we niet gebruiken in dit mooie, vredige topic.
quote:Mooie sig heb je trouwen, ik had 'm nog niet eerder gezien!
Op vrijdag 14 november 2003 01:09 schreef Stranger het volgende:[..]
Kan de post van deze user en deze post verwijderd worden?
Post van deze totaal overbodige, imbeciele en asociale fokker kunnen we niet gebruiken in dit mooie, vredige topic.
quote:
Op vrijdag 14 november 2003 01:09 schreef Stranger het volgende:
Kan de post van deze user en deze post verwijderd worden?Post van deze totaal overbodige, imbeciele en asociale fokker kunnen we niet gebruiken in dit mooie, vredige topic.
quote:Hij komt uit de film 'Human Traffic'
Op vrijdag 14 november 2003 01:11 schreef ullie het volgende:[..]
Mooie sig heb je trouwen, ik had 'm nog niet eerder gezien!
quote:
Op donderdag 13 november 2003 03:24 schreef I.R.Baboon het volgende:
.... en om dat te compenseren ook nog vrolijke mensen als kielef en ole.....En dan heb je ondergetekende ook nog.
Barst los!
heb ik best wel lef gehad.. om zomaar te posten hier
quote:Kielef.
Op zaterdag 15 november 2003 02:22 schreef Kielef het volgende:gnavond seemies
quote:Ja, hallo bosmeneer.
Op zaterdag 15 november 2003 02:34 schreef bosmeneer het volgende:
Kielef!Mike!
De nachtgroep is wat uitgedund he?
Het is dat ik hier toevallig nog zit en ik gezelschap heb
quote:Fok-gezelschap?
Op zaterdag 15 november 2003 02:37 schreef bosmeneer het volgende:
UItgedund? Er is helemaal niets van overHet is dat ik hier toevallig nog zit en ik gezelschap heb
quote:Spannend.
Op zaterdag 15 november 2003 02:40 schreef bosmeneer het volgende:
Dat mag ze zelf zeggen
(ik zet wel ff IE voor d'r open, dan log ik in onder Opera)
quote:Naaaaaaahhhh.
Op zaterdag 15 november 2003 02:42 schreef bosmeneer het volgende:
Ze wilt niet
Ik zat er echt helemaal klaar voor.
quote:Om 3 uur 's nachts?
Op zaterdag 15 november 2003 02:44 schreef bosmeneer het volgende:
Ik ook, maar ze heeft het druk met andere dingen
Ik ben nu wel heel benieuwd.
quote:Nouja zeg!
Op zaterdag 15 november 2003 02:46 schreef bosmeneer het volgende:
Neuhh.. ik ga slapen. Tot een andere keer. Morgen ofzo
Trusten, bosmeneer.
quote:Dan hoor ik er dus bij
Op zaterdag 15 november 2003 02:50 schreef bosmeneer het volgende:
De bikkeltijd begint om 4 uur. Dus voor bijna-bikkels (of semi-bikkels zoals I.R. het dus noemt) is dit topic aangemaakt.
quote:Werken op Z-dag?
Op zaterdag 15 november 2003 03:00 schreef ullie het volgende:
Ja hallo ik ben wel een echte bikkel gezien het feit dat ik over minder dan 5 uur aan het werk moet zijn!
quote:Mike.
Op zaterdag 15 november 2003 02:23 schreef Mike het volgende:[..]
Kielef.
quote:Kutwerk...duh!
Op zaterdag 15 november 2003 03:01 schreef Aktama het volgende:[..]
Werken op Z-dag?
wat voor werk doe je dan?
quote:Bosmeneer!
Op zaterdag 15 november 2003 02:34 schreef bosmeneer het volgende:
Kielef!Mike!
quote:Werk je met vrouwenvlees?
Op zaterdag 15 november 2003 03:14 schreef ullie het volgende:[..]
Kutwerk...duh!
quote:En wat is 'kutwerk'
Op zaterdag 15 november 2003 03:14 schreef ullie het volgende:
Kutwerk...duh!
quote:Semi
Op zondag 16 november 2003 01:31 schreef Aktama het volgende:
Het is weer Bikkeltijd!
Ben benieuwd of we vannacht te weten komen waarom dat werk zo heet.
quote:same toe joe
Op dinsdag 18 november 2003 01:59 schreef Kielef het volgende:
gnavond
quote:Heb je ook nog collega's bij wie je gratis passief mee mag roken?
Op dinsdag 18 november 2003 01:58 schreef Lamon het volgende:
Ik heb ineens na het per ongeluk zien van een stukje RTL 4 'journaal' de ongrijpbare behoefte, om even op te schrijven dat ik rook en dat ook voorlopig even blijf doen...vreemd.
quote:Iets heeft je enorm geirriteerd? Heb je opstandige gevoelens?
Op dinsdag 18 november 2003 01:58 schreef Lamon het volgende:
Ik heb ineens na het per ongeluk zien van een stukje RTL 4 'journaal' de ongrijpbare behoefte, om even op te schrijven dat ik rook en dat ook voorlopig even blijf doen...vreemd.
Wat zeiden ze? (Ik heb geen rtl. )
quote:Is het nu alweer avond ja?
Op dinsdag 18 november 2003 01:59 schreef Kielef het volgende:
gnavond
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 02:00 schreef Chandler het volgende:
Kusje voor Kielefmijn fosterparents mama
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 02:03 schreef Kielef het volgende:Mijn geliefde adoptief zoon.
![]()
quote:Ze lieten een combinatie van oude rapporten zien, samengemeld tot 1 'nieuw' en 'definitief' rapport, dat uitwees dat;
Op dinsdag 18 november 2003 02:01 schreef Kielef het volgende:
Iets heeft je enorm geirriteerd? Heb je opstandige gevoelens?Wat zeiden ze? (Ik heb geen rtl. )
*tromgeroffel*
..meeroken slecht is voor je gezondheid.
En nu vindt iedereen rokers nog onaangenamer dan ze al waren, want het stond in het rapport.
Driekwart van dit land bestaat inmiddels uit racisten, harddrugsgebruikers en egocentrische ballen en dit volk is nu allemaal samengekomen in hun grote strijd tegen het grote addergebroed van deze tijd. De roker..
Ik bescheur me.
*sigaret opsteekt en uitblaast in het gezamelijke afzuigsysteem van het woningcomplex*
quote:Toen niet en nu ook niet.
Op zondag 16 november 2003 03:33 schreef Kielef het volgende:[..]
Semi
Ben benieuwd of we vannacht te weten komen waarom dat werk zo heet.
Overigens vind ik rokers over het algemeen een stuk symphatieker dan ex-rokers die een kruistocht voeren tegen alles wat hen herinnert aan de verslaving.
[Dit bericht is gewijzigd door ullie op 18-11-2003 02:38]
quote:Minimaal met twee doelpunten verschil.
Op woensdag 19 november 2003 01:13 schreef Kielef het volgende:
Haa Semies.Met hoeveel moeten we vanavond winnen van de Schotten
makkie dus
quote:
Op woensdag 19 november 2003 01:20 schreef Dagonet het volgende:[..]
Minimaal met twee doelpunten verschil.
makkie dus
Dan moet het dus minstens 3 - 0 voor Nederrland worden?
quote:Nee, 2-0 is voldoende, en anders 3-1, 4-2 enz enz.
Op woensdag 19 november 2003 01:22 schreef Kielef het volgende:
Dan moet het dus minstens 3 - 0 voor Nederrland worden?
Bij 2-1(en verder) wordt het verlenging.
quote:Bedankt.
Op woensdag 19 november 2003 01:28 schreef Dagonet het volgende:[..]
Nee, 2-0 is voldoende, en anders 3-1, 4-2 enz enz.
Nog één vraagje, hoelang er dan verlenging? 2x 1 kwartier en dan 11 meter schieten?
Persoonlijk hoop ik dat als het daarop aankomt dat Seedorf de beslissende mag nemen.
(is dat een verkapte doodsverwensing?)
Vriendin moet morgen om 6 uur op ivm werk, dus blijft niet slapen, dus kan ik eindelijk weer eens na de soos posten in semi-bikkeltijd. Was graag langer gebleven, maar goed, heb morgen om 9 uur weer college dus helaas moet ik naar huis. Wat een leed.
Maar goed, ik ga dan ook snel slapen.
Truste, allemaal.
quote:Heb met tijn afgesproken, maar weet niet precies wat. En ook niet hoe laat ik dan in Arnhem ben. Maar hij belt me morgen nog.
Op woensdag 19 november 2003 02:39 schreef Stranger het volgende:
Hoe laat ben je morgen in Arnhem IR?
Hmm, eik vrij stom om alles aan tijn over te laten...
quote:Nietus.
Op woensdag 19 november 2003 01:28 schreef Dagonet het volgende:
Bij 2-1 gaan de Schotten verder.
Mijn vriendinnetje is Schots.
[Dit bericht is gewijzigd door Kielef op 19-11-2003 03:17]
Ik hou trouwens niet van voetbal..
Gefeliciteerd, Lamon.
En geloof me, ook al ben je geen radioheadliefhebber (meen ik me te herinneren) vanavond was echt heel goed.
Overigens vind ik Muse beter.
quote:Zonde dat ze Knives out niet draaiden. Pyramid song ook niet trouwens. Maar goed, Karma Police klonk ouderswets briljant en Everything in the right place was een waardige afsluiter.
Op donderdag 20 november 2003 02:29 schreef Lamon het volgende:
Ik ben wel degelijk een radiohead liefhebber.
Alleen vind ik dat ze wat overhypt zijn.
Maar Karma Police, Knives out, Everything in the right place, Scatterbrain en Wolf at the door zijn stuk voor stuk de naam juweel waardig.
En ik zou er ook geweest zijn, als mijn gebruikelijke mede-concertgangers wat meegaander geweest waren.
quote:Was het wel een speciaal concert?
Op donderdag 20 november 2003 02:34 schreef I.R.Baboon het volgende:
Zonde dat ze Knives out niet draaiden. Pyramid song ook niet trouwens. Maar goed, Karma Police klonk ouderswets briljant en Everything in the right place was een waardige afsluiter.
Ik ben bijvoorbeeld de afgelopen maanden naar Placebo en Muse geweest.
Placebo was routine, Muse was geinsprireerd. Soms zijn zelfs de beste artiesten ook wat verzadigd..
quote:Tja, ik ben in m'n leven naar 3 concerten geweest (wel allemaal de laatste maanden) dus ik heb niet echt veel vergelijkingsmateriaal. Maar speciale momenten waren er wel: de radio 1-stream die een paar keer tussen nummers door opeens opdook (ook vrij hard) en Thom Yorke die tijdens Karma Police moet lachen en een regel tekst mist omdat de man achter de piano er even ontzettend naast zat.
Op donderdag 20 november 2003 02:40 schreef Lamon het volgende:[..]
Was het wel een speciaal concert?
(Ik hoop stiekem van niet aangezien ik er niet bij was)
En dat ie vertelde dat het 6-0 was geworden, al wist bijna iedereen dat al dmv sms en zo.
quote:
Op donderdag 20 november 2003 02:44 schreef I.R.Baboon het volgende:
Tja, ik ben in m'n leven naar 3 concerten geweest
Dan heb je veel moois gemist.
Ik raad je aan om volgend jaar dan minstens een Werchter en een Lowlands mee te pakken, in combinatie met een aantal losse concerten, het liefst in Paradiso, de kleine zaal van de melkweg of het Patronaat, aangezien geen Music Hall of Ahoy aan dit soort zaaltjes kan tippen.
Concerten zijn al jaren mijn grootste reden van bestaan (Of in ieder geval een belangrijk deel ervan), ik kan me bijna niet voorstellen hoe iemand zonder kan..
[Dit bericht is gewijzigd door Lamon op 20-11-2003 03:00]
quote:Man, hou op. Ik probeer al jaren een lowlands of pinkpop mee te pikken, maar ik heb én muziekbarbarende vrienden, én als ik dan toch wil heb ik eindexamens/introductieweek/geldtekort, of zoiets.
Op donderdag 20 november 2003 02:54 schreef Lamon het volgende:[..]
Dan heb je veel moois gemist.
Ik raad je aan om volgend jaar dan minstens een Wercher en een Lowlands mee te pakken, in combinatie met een aantal losse concerten, het liefst in Paradiso, de kleine zaal van de melkweg of het Patronaat, aangezien geen Music Hall of Ahoy aan dit soort zaaltjes kan tippen.Concerten zijn al jaren mijn grootste reden van bestaan (Of in ieder geval een belangrijk deel ervan), ik kan me bijna niet voorstellen hoe iemand zonder kan..
En tja, ik moet dus nog een groep intellectuelen om me heel verzamelen. Maar goed, 3 concerten in 3 maanden tegen 0 concerten in 20 jaar is toch goed.
quote:Dus Drs P heb je nog niet live gezien?
Op donderdag 20 november 2003 02:57 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Man, hou op. Ik probeer al jaren een lowlands of pinkpop mee te pikken, maar ik heb én muziekbarbarende vrienden, én als ik dan toch wil heb ik eindexamens/introductieweek/geldtekort, of zoiets.
En tja, ik moet dus nog een groep intellectuelen om me heel verzamelen. Maar goed, 3 concerten in 3 maanden tegen 0 concerten in 20 jaar is toch goed.
quote:Nee, want ik leerde hem kennen toen er bij Met Het Oog Op Morgen een plaat van hem werd gedraaid omdat ie die dag z'n laatste optreden had gegeven, ergens in '97 (ja, ik was ooit een jong, fanatiek en intellectueel radiomens)
Op donderdag 20 november 2003 03:00 schreef sig000 het volgende:[..]
Dus Drs P heb je nog niet live gezien?
quote:Da's wel erg waar, ja.
Op donderdag 20 november 2003 02:57 schreef I.R.Baboon het volgende:
En mocht je volgend jaar nog geen intellectueel groepje gevonden hebben, dan mag je wel met mijn persoonlijke debielengroepje mee naar Werchter, mocht je het niet kunnen houden.
Dan heb je alvast een hele wanhopige back-up.
quote:Ik moet bekennen dat ik die optredens helaas ook gemist heb,hoewel ik toch zeker de kans gehad heb.
Op donderdag 20 november 2003 03:02 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Nee, want ik leerde hem kennen toen er bij Met Het Oog Op Morgen een plaat van hem werd gedraaid omdat ie die dag z'n laatste optreden had gegeven, ergens in '97 (ja, ik was ooit een jong, fanatiek en intellectueel radiomens)
quote:Dé drijfveer om iets van m'n leven te gaan maken.
Op donderdag 20 november 2003 03:05 schreef Lamon het volgende:[..]
Da's wel erg waar, ja.
En mocht je volgend jaar nog geen intellectueel groepje gevonden hebben, dan mag je wel met mijn persoonlijke debielengroepje mee naar Werchter, mocht je het niet kunnen houden.
Dan heb je alvast een hele wanhopige back-up.
Bovendien ben ik eigenlijk ook niet zo pro-meeten met zomaar iedereen (hoewel ik wel de schijn tegen heb, weer met fokkers naar radiohead).
Maar goed, het aanbod is lief. .
En dan ga ik nu snel slapen, want morgen om 8 uur weer op en ik MOET naar die werkgroep.
quote:Uiteraard aangeboden in de wetenschap dat een jaar tijd wel zo'n intellectueel groepje MOET opleveren.
Op donderdag 20 november 2003 03:06 schreef I.R.Baboon het volgende:
Bovendien ben ik eigenlijk ook niet zo pro-meeten met zomaar iedereen (hoewel ik wel de schijn tegen heb, weer met fokkers naar radiohead).Maar goed, het aanbod is lief.
.
quote:Ik niet, maar ik ben wel solidair en ga ook gewoon naar bed..
En dan ga ik nu snel slapen, want morgen om 8 uur weer op en ik MOET naar die werkgroep.
quote:Bah ik ontdek net dat hoe gedesillusioneerder je bent, des te sneller je op een VV-meet bent geweest...
Ja mensen, daar zijn we weer. Door de week vanaf 1 uur, in het weekend vanaf 2 uur. Voor de bikkeljunioren.Met de creme de la creme als het om gedesillusioneerde fokkers gaat. Lamon, Stranger, ullie, broer, en om dat te compenseren ook nog vrolijke mensen als kielef en ole.
Barst los!
quote:was ik ook hoor! Maar ik sta gemeld als vrolijke user!
Op donderdag 20 november 2003 05:03 schreef ullie het volgende:[..]
Bah ik ontdek net dat hoe gedesillusioneerder je bent, des te sneller je op een VV-meet bent geweest...
quote:Ikke wel hoor!!
Op zondag 23 november 2003 02:40 schreef Biene het volgende:
Geniet iedereen van deze mooie nacht?
en ik ben zelf heel happy.. en zo...
quote:Ik hoop toch wel dat het een vriendin is, anders is het knap lullig.
Op zondag 23 november 2003 02:43 schreef Ole het volgende:Ikke wel hoor!!
mijn beste vriend is aan hut persen nu (sorry.. maar heb ff geen zin de perssmiley te zoeken)en ik ben zelf heel happy.. en zo...
Goed om te horen.
quote:OK hij is aan het persen met zijn vriendin
Op zondag 23 november 2003 02:45 schreef Biene het volgende:[..]
Ik hoop toch wel dat het een vriendin is, anders is het knap lullig.
Goed om te horen.
Ik zit hier echt te duimen en zo!!
quote:Hij of zij heeft wel een lekker tijdstip uitgekozen.
Op zondag 23 november 2003 02:51 schreef Ole het volgende:OK hij is aan het persen met zijn vriendin
![]()
Voor haar is het de tweede keer, voor hem de eerste!
Maar zij moet uiteindelijk toch het werk doen he!Ik zit hier echt te duimen en zo!!
quote:Yup! hem eerst nog naar zijn werk laten gaan om 17.00 uur
Op zondag 23 november 2003 02:53 schreef Biene het volgende:[..]
Hij of zij heeft wel een lekker tijdstip uitgekozen.
en ineens was ie pleite!!!
quote:Belle is verdwaald?
Op zondag 23 november 2003 03:00 schreef craziest het volgende:
Ik ben op zoek naar "HET BEEST"
quote:Zeg het maar.
Op zondag 23 november 2003 03:00 schreef craziest het volgende:
Ik ben op zoek naar "HET BEEST"
quote:Als je je even uitkleed dan kan ik het signalement verspreiden.
Op zondag 23 november 2003 03:07 schreef Biene het volgende:Belle is verdwaald?
quote:Wel als die wil slapen, misschien?
Op zondag 23 november 2003 03:11 schreef Kielef het volgende:
Een manpaard hinnikt net als een vrouwpaard.
Een koe zegt moeh. Zegt een stier ook: moeh?
quote:Wacht ff, APK?
Op zondag 23 november 2003 03:12 schreef craziest het volgende:Als je je even uitkleed dan kan ik het signalement verspreiden.
quote:* ole doet nog maar eens leuk de openingspost quoten
Ja mensen, daar zijn we weer. Door de week vanaf 1 uur, in het weekend vanaf 2 uur. Voor de bikkeljunioren.Met de creme de la creme als het om gedesillusioneerde fokkers gaat. Lamon, Stranger, ullie, broer, en om dat te compenseren ook nog vrolijke mensen als kielef en ole.
Barst los!
quote:Ja?
Op zondag 23 november 2003 03:13 schreef Biene het volgende:
Wacht ff, APK?
Wil je een moonie?
quote:Hoe verzin je het!
Op zondag 23 november 2003 03:12 schreef Biene het volgende:Wel als die wil slapen, misschien?
quote:Als het lijkt op een toastje met brie, graag.
Op zondag 23 november 2003 03:13 schreef APK het volgende:Ja?
Wil je een moonie?
quote:Nou, gewoon quoten.
Op zondag 23 november 2003 03:14 schreef craziest het volgende:Hoe verzin je het!
![]()
quote:
Op zondag 23 november 2003 03:12 schreef Biene het volgende:[..]
Wel als die wil slapen, misschien?
quote:Kan niks vinden op Google.
Op zondag 23 november 2003 03:15 schreef Biene het volgende:[..]
Als het lijkt op een toastje met brie, graag.
mea culpa.
quote:Da's best vlot.
Op zondag 23 november 2003 03:17 schreef Kielef het volgende:
Nú snap ik um pas.
quote:
Op zondag 23 november 2003 03:19 schreef Biene het volgende:[..]
Da's best vlot.
[Dit bericht is gewijzigd door Kielef op 23-11-2003 03:22]
quote:Waar zocht je precies op?
Op zondag 23 november 2003 03:18 schreef APK het volgende:Kan niks vinden op Google.
mea culpa.
quote:'Moonie' en 'moony'
Op zondag 23 november 2003 03:21 schreef Biene het volgende:[..]
Waar zocht je precies op?
Kut-google.
quote:"toastje met brie"
Op zondag 23 november 2003 03:21 schreef Biene het volgende:[..]
Waar zocht je precies op?
denk ik persoonlijk
quote:Jij moet niet denken, jij moet slapen.
Op zondag 23 november 2003 03:22 schreef JimBanner het volgende:"toastje met brie"
denk ik persoonlijk
quote:Misschien op moon?
Op zondag 23 november 2003 03:22 schreef APK het volgende:'Moonie' en 'moony'
Kut-google.
quote:..of nog zo vroeg?
Op dinsdag 25 november 2003 01:16 schreef ullie het volgende:
Nounou, het is weer zo laat.
Neuh, ik kan gewoon niet overtuigend het halfvol glas type spelen, gedesillusioneerd als ik schijn te zijn.
quote:Ja en vroeger wordt het ook al niet
Op dinsdag 25 november 2003 01:23 schreef Lamon het volgende:[..]
..of nog zo vroeg?
Neuh, ik kan gewoon niet overtuigend het halfvol glas type spelen, gedesillusioneerd als ik schijn te zijn.
quote:Je krijgt de groetjes van Bibi en Bart.
Op dinsdag 25 november 2003 01:29 schreef ullie het volgende:
quote:Overigens worden mijn buien van desillusie soms zomaar vervangen door een volledig ongeloofwaardige overtuiging van een grootse toekomst.
Op dinsdag 25 november 2003 01:29 schreef ullie het volgende:
Ook ik ben natuurlijk gedesillusioneerd.
quote:Groeten terug!
Op dinsdag 25 november 2003 01:32 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Je krijgt de groetjes van Bibi en Bart.
.
Wat ook zo'n teleurstelling is is dat je dan eindelijk hier mag posten en dat het dan nog 2 uur duurt voor je je met het echte werk mag bemoeien.
Waarom bestaat er geen Post-Icon van een duim omhoog voor het eerste deel van je post die verandert in een duim omlaag voor het 2e deel?
quote:Weet je tijdens zo'n bui dat het ongeloofwaardig is? Dat lijkt me het voornaamste punt namelijk. Ik bedoel de derde keer dat ik zeker wist dat ik de staatloterij zou winnen ging er toch wel een lampje branden dat het de eerste 2 keer ook niet echt uitgekomen was.
Op dinsdag 25 november 2003 01:35 schreef Lamon het volgende:[..]
Overigens worden mijn buien van desillusie soms zomaar vervangen door een volledig ongeloofwaardige overtuiging van een grootse toekomst.
Valt dat gewoon onder manisch depressief, of moet ik een nieuw woord bedenken voor deze gemoedstoestand?
quote:Nooit.
Op dinsdag 25 november 2003 01:41 schreef ullie het volgende:
Weet je tijdens zo'n bui dat het ongeloofwaardig is?
En het leerproces is nihil. Ik blijf overtuigd van het feit dat ik in alle juiste geschiedenisboeken ga eindigen.
Alleen tijdens die buien dan, he..
quote:Genieten lijkt me dat!
Op dinsdag 25 november 2003 02:08 schreef Lamon het volgende:[..]
Nooit.
En het leerproces is nihil. Ik blijf overtuigd van het feit dat ik in alle juiste geschiedenisboeken ga eindigen.
Alleen tijdens die buien dan, he..
Volgens mij heb ik stiekum bij Radiohead I.R. gezien. Had je een capuchontrui aan onder een lange jas?.
quote:Ik hoef pas om 4 uur te werken
Op dinsdag 2 december 2003 01:16 schreef Ole het volgende:
Yeuuuuuhhhhhh...
wel ff kort hoor.. morgen om 9 uur wekkertijd![]()
quote:Yo!
Op vrijdag 28 november 2003 02:16 schreef keeper het volgende:
Yo.Volgens mij heb ik stiekum bij Radiohead I.R. gezien. Had je een capuchontrui aan onder een lange jas?.
Volgens mij had ik wel iets met een capuchon aan, maar juist geen lange jas. Eigenlijk meer een korte. Hoewel die bij mij nog vrij groot is. Nou ja, ik liep bij een aantal fokhoofden die opvallender zouden moeten zijn dan het mijne. Maar goed, ik weet het dus niet.
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 02:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
Een hallo-tis-Vrijdagavond-en-ij-heb-geen-leven-post..
Hallo..
quote:Het is geen avond meer, het is nacht.
Op zaterdag 6 december 2003 02:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
Een hallo-tis-Vrijdagavond-en-ij-heb-geen-leven-post..
Hallo..
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 02:10 schreef Ierepier het volgende:
w00tw00t
politicologen de gekste
quote:Da's natuurlijk niet helemaal waar.
Op zaterdag 6 december 2003 02:05 schreef Kielef het volgende:
Het leven is prachtig!!
Dus eigenlijk zouden we moeten juichen 'Mijn leven is prachtig!', da's respectvoller ten opzichte van de minder gelukkigen van onze samenleving (ik ken ze niet, maar dat komt waarschijnlijk gewoon omdat ik ze negeer).
quote:True, true..
Op zaterdag 6 december 2003 02:11 schreef Kielef het volgende:[..]
Het is geen avond meer, het is nacht.
En als je geen leven had, zou je hier niet kunnen posten.
.
quote:*negeert*
Op zaterdag 6 december 2003 02:13 schreef I.R.Baboon het volgende:
Oja, mijn leven is allesbehalve prachtig. Mijn computer is al 2 weken kapot en ik ben te lui om hem te laten repareren (zit nu bij m'n ouders) en ik had 2 dagen geleden een paper af moeten hebben waar ik nog niet eens aan begonnen ben.
.
quote:Wat is het probleem, wellicht kan ik je helpen..
Op zaterdag 6 december 2003 02:13 schreef I.R.Baboon het volgende:
Oja, mijn leven is allesbehalve prachtig. Mijn computer is al 2 weken kapot en ik ben te lui om hem te laten repareren (zit nu bij m'n ouders) en ik had 2 dagen geleden een paper af moeten hebben waar ik nog niet eens aan begonnen ben.
.
quote:Dwangmatig niet thuis willen zijn, is niet iets om te koesteren of status aan te verlenen, ik zou me er niet al te druk over maken.
Op zaterdag 6 december 2003 02:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
True, true..
Maar ik ben pas 23 en heb nu steeds zo'n gevoel van "vroeger was je hele weekenden weg".
quote:Het probleem wat ik een half jaar geleden al in Computer heeft er geen zin meer in. noemde, met als enige verschil dat het nu niet meer op te lossen is door hem open te schroeven en willekeurig aan draden te trekken (door dat 8 maanden regelmatig te doen ging het tot nu nog redelijk, maar nu komt ie helemaal niet meer aan, op wat lawaai na).
Op zaterdag 6 december 2003 02:15 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Wat is het probleem, wellicht kan ik je helpen..
Niet dat ik een of andere funky whizzkid ben, maar maken lukt meestal wel...
quote:Tijn keek vorig weekend, en die zei 'het is of je videokaart, of je moederbord'.
Op zaterdag 6 december 2003 02:20 schreef Lamon het volgende:
Ik denk overigens dat het je RAM is, en niet je voeding.
Maar dat ben ik..
Dus ik heb absoluut geen flauw idee in welke richting ik het moet zoeken en vind alles best.
quote:Ik zou gewoon een hele nieuwe pc kopen!
Op zaterdag 6 december 2003 02:20 schreef Lamon het volgende:
Ik denk overigens dat het je RAM is, en niet je voeding.
Maar dat ben ik..
quote:Ja, ik ook. Als ik geld over had.
Op zaterdag 6 december 2003 02:26 schreef Dirrrrk het volgende:[..]
Ik zou gewoon een hele nieuwe pc kopen!
Maar dat is dus niet het geval.
quote:Nee, ik ook niet, want je hoort wel wat geluid. Maar goed, daarna loopt ie vast en moet ik power 8 sec. indrukken om hem uit te zetten. En vroeger hoefde dat dus soms niet en dan deed ie het wel, dus ik ga er van uit dat er gewoon 1 ding kapot is.
Op zaterdag 6 december 2003 02:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
Je koeler draait wel als je hem aanzet?.
Voeding misschien? Maar goed, een hele nieuwe pc lijkt me overbodig.. Denk niet dat alles stuk is..
Maar wat, dat is de vraag!
quote:Er is maar een manier om er achter te komen, maar dan moet je losse hardware hebben.
Op zaterdag 6 december 2003 02:32 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Maar wat, dat is de vraag!
Ben je weer een stapje verder.
Ik ga wel een computerwinkel in A'dam zoeken. Moet niet zó moeilijk zijn.
quote:Naja volgens mij zag ik ook Stranger ofzo tegen een hekje-muurtje aan zitten enzo. Dus wie weet
Op zaterdag 6 december 2003 02:07 schreef I.R.Baboon het volgende:
Yo!Volgens mij had ik wel iets met een capuchon aan, maar juist geen lange jas. Eigenlijk meer een korte. Hoewel die bij mij nog vrij groot is. Nou ja, ik liep bij een aantal fokhoofden die opvallender zouden moeten zijn dan het mijne. Maar goed, ik weet het dus niet.
quote:Ceintuurbaan
Op zaterdag 6 december 2003 02:41 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ja hoor eens, dat kan ik dus niet.Ik ga wel een computerwinkel in A'dam zoeken. Moet niet zó moeilijk zijn.
En als Stranger er ook was zou het best wel eens heel goed kunnen. Na afloop iig. Vantevoren was ik nog niet bij Stranger.
En heb je na afloop nog kunnen slapen?
En voor het geval ik weer eens van icoon verander, dit is hem dus:
quote:DAT HAD IK DUS GEDAAN.
Op zaterdag 6 december 2003 02:46 schreef Lamon het volgende:
Koop anders gewoon een leuk 2de hands pc-tje voor een paar honderd euro. Scheelt een hoop gedoe...
Die dingen zijn 2de hands toch geen bal meer waard.
Dit was de tweedehands computer van yvonne. En daar was ik heel blij mee.
Toen.
quote:Op de Ceintuurbaan zitten een stuk of 6 computerwinkels op rij (MyCom, Computerland, Dynabyte en nog wat zaken).
Op zaterdag 6 december 2003 02:52 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ja hoe heet die winkel dan Keeper?
quote:O.
En als Stranger er ook was zou het best wel eens heel goed kunnen. Na afloop iig. Vantevoren was ik nog niet bij Stranger.
quote:Oa in de trein ja. Jij niet?
En heb je na afloop nog kunnen slapen?
quote:Geluksballetje.
Op zaterdag 6 december 2003 02:53 schreef keeper het volgende:
Maar niet voor dat ik heb opgemerkt dat Raffie's geniale goal toch maar dit topic heeft gehaald.
quote:Corps-student die de lotto wint?
Op zaterdag 6 december 2003 02:54 schreef I.R.Baboon het volgende:
Geluksballetje.
quote:Maar welke dan!
Op zaterdag 6 december 2003 02:54 schreef keeper het volgende:[..]
Op de Ceintuurbaan zitten een stuk of 6 computerwinkels op rij (MyCom, Computerland, Dynabyte en nog wat zaken).
quote:Ik bedoelde: nadat jij mij gezien had.
Oa in de trein ja. Jij niet?
*zucht*
Ik iig niet in de trein. En ik was pas kwart over 2 thuis.
quote:Die kan meteen in dat slechte-grappen-topic in VBL.
Op zaterdag 6 december 2003 02:55 schreef keeper het volgende:[..]
Corps-student die de lotto wint?
Nou ja, als geluksballetje een voetballer was, dan.
quote:Allemaal! Vrije concurrentie! Kracht aan de consument!
Op zaterdag 6 december 2003 02:56 schreef I.R.Baboon het volgende:
Maar welke dan!
quote:Dat dacht ik al, maar vanwege de aanwezige onzekerheid heb ik de koop op de som genomen en ben ik toch maar vredig gaan slapen.
Ik bedoelde: nadat jij mij gezien had.*zucht*
quote:Mietje.
Op zaterdag 6 december 2003 03:00 schreef keeper het volgende:[..]
Allemaal! Vrije concurrentie! Kracht aan de consument!
[..]Dat dacht ik al, maar vanwege de aanwezige onzekerheid heb ik de koop op de som genomen en ben ik toch maar vredig gaan slapen.
Nou ja, ik ga nu ook slapen.
quote:Computers zijn eigenlijk ook kutdingen. Ze zijn volledig oninteressant, maar als ze het niet doen zit je in de grootste problemen..
Op zaterdag 6 december 2003 02:54 schreef I.R.Baboon het volgende:
Dit was de tweedehands computer van yvonne. En daar was ik heel blij mee.Toen.
Ik zou toch weer een nieuwe 2de hands voor een lage prijs proberen te vinden als ik jou was, dat scheelt een hoop kopzorgen.
Als je monitor nog goed is, en je alleen maar office en internet nodig hebt, kun je voor 150 euro al klaar zijn.
quote:Nu niet meer.
Op zondag 7 december 2003 01:58 schreef Ole het volgende:
Ben ik te vroeg?![]()
quote:
Op zondag 7 december 2003 02:07 schreef Kielef het volgende:[..]
Nu niet meer.
Nu nog wachten op de echte bikkels!
Die zijn nu natuurlijk nog volop aan het bier..
quote:..of aan het werk
Op zondag 7 december 2003 02:08 schreef Ole het volgende:[..]
![]()
Nu nog wachten op de echte bikkels!
![]()
Die zijn nu natuurlijk nog volop aan het bier..
het mag weer!
en op maandag nog wel!
quote:makkie dus!
Op dinsdag 9 december 2003 01:39 schreef Stranger het volgende:
Nu je het zegt.. en dat terwijl ik morgen om half 9 al in het ziekenhuis moet zijn, half 8 maximaal opstaan dus.. Eigenlijk nog alle tijd
toch niets ergs hoop ik???
quote:Laatste controle van mijn neus, neem dus aan dat het niets ergs is
Op dinsdag 9 december 2003 01:43 schreef Ole het volgende:[..]
makkie dus!
![]()
toch niets ergs hoop ik???
quote:Ok...
Op dinsdag 9 december 2003 01:44 schreef Stranger het volgende:[..]
Laatste controle van mijn neus, neem dus aan dat het niets ergs is
Je weet natuurlijk maar nooit.
quote:En ik ga nu naar bed, en nog even een sigaretje roken
Op dinsdag 9 december 2003 01:45 schreef Ole het volgende:[..]
Ok...
IK zal voor je duimen![]()
succes met stoppen verder en weltrusten alvast
quote:logo gister was leuker
Op dinsdag 9 december 2003 01:46 schreef Stranger het volgende:
Oh ja, en het logo dat we nu hebben is echt oerlelijk.
Geniet van je peukje
quote:Ik duim ook voor je.
Op dinsdag 9 december 2003 01:44 schreef Stranger het volgende:[..]
Laatste controle van mijn neus, neem dus aan dat het niets ergs is
Je weet natuurlijk maar nooit.
Haa Ole
Ik kan mezelf soms nog steeds blij maken met de meest triviale zaken, gelukkig maar.
quote:Het is hier nog steeds een georganiseerde chaos.
Op woensdag 10 december 2003 01:22 schreef Lamon het volgende:
Whoehoe! Ik heb eindelijk na jaren aanmodderen, mijn cd verzameling gereorganiseerd. Nu is iedere cd binnen 10 seconde te herleiden.
quote:Het loopt weer storm vannacht, ja.
Op woensdag 10 december 2003 01:25 schreef Biene het volgende:
..allemaal.
quote:Toch heeft dit systeem voor mij grote voordelen.
Op woensdag 10 december 2003 01:41 schreef sig000 het volgende:
Het is hier nog steeds een georganiseerde chaos..
quote:Met motivatie, he? Het is hier verdomme geen CUB.
Op woensdag 10 december 2003 01:52 schreef vantilt het volgende:
*meldt*
'Ik meld mij hier, want...'
quote:En sinds wanneer moet een bikkel een reden hebben om zich hier te melden? Laten we de boel vooral overzichtelijk houden.
Op woensdag 10 december 2003 01:59 schreef Lamon het volgende:[..]
Met motivatie, he? Het is hier verdomme geen CUB.
'Ik meld mij hier, want...'
quote:Overzichtelijker dan vannacht kan bijna niet, dus we zijn op de goede weg.
Op woensdag 10 december 2003 02:08 schreef vantilt het volgende:
Laten we de boel vooral overzichtelijk houden.
quote:En al helemaal geen *welterusten topic.
Op woensdag 10 december 2003 02:00 schreef RodrigodiazdeVivar het volgende:
weltrusten
quote:Dat gaat wel lijnrecht tegen de missionstatement in, ja.
Op woensdag 10 december 2003 02:20 schreef sig000 het volgende:
En al helemaal geen *welterusten topic..
quote:Het zal wel door dat "Semi" komen.
Op woensdag 10 december 2003 02:29 schreef Lamon het volgende:[..]
Dat gaat wel lijnrecht tegen de missionstatement in, ja.
quote:Zo wordt het natuurlijk wel snel een suffe bende. En bovendien, was dit niet het informele 'warmlooptopic' voor het nog latere 'echte' werk?
Op woensdag 10 december 2003 02:29 schreef Lamon het volgende:[..]
Dat gaat wel lijnrecht tegen de missionstatement in, ja.
Hoe gaat het met Stranger?
[Dit bericht is gewijzigd door Kielef op 10-12-2003 02:57]
quote:Wat een wonderlijke wijziging.
Op woensdag 10 december 2003 02:51 schreef Kielef het volgende:
HaaHoe gaat het met Stranger?
'Arte', krijgt iedereen die zender? Ik ken hem niet.
quote:sateliet
Op woensdag 10 december 2003 02:59 schreef Lamon het volgende:[..]
Wat een wonderlijke wijziging.
'Arte', krijgt iedereen die zender? Ik ken hem niet.
Had je het gelezen?
quote:Hoi Kielef.
Op woensdag 10 december 2003 02:51 schreef Kielef het volgende:
Haa
Waar ik nou zo benieuwd naar was; werd de hele film eigenlijk uitgezonden?
quote:Ja.
Op woensdag 10 december 2003 03:02 schreef vantilt het volgende:[..]
Hoi Kielef.
Waar ik nou zo benieuwd naar was; werd de hele film eigenlijk uitgezonden?
Verfilming uit 2000/2001 van het boek Madame Bovary van Flaubert te zijn.
L'adaptation respectueuse du roman de Flaubert qui décrit la déchéance d'une femme qui rêve d'une vie moins terne et se livre aux affres de la passion par ennui.
quote:Ah, vandaar.
Op woensdag 10 december 2003 03:01 schreef Kielef het volgende:
sateliet
quote:Ja, het ging over een film die ik niet kende op een zender die ik niet kende. Dat wekt mijn interesse.
Had je het gelezen?
Ik weet helaas niet hoe het met Stranger is, ik denk dat het wel mee zal vallen. Het was gewoon een routine check.
quote:Hee daar is die post weer.
Op woensdag 10 december 2003 03:05 schreef Kielef het volgende:[..]
Ja.
Verfilming uit 2000/2001 van het boek Madame Bovary van Flaubert te zijn.
L'adaptation respectueuse du roman de Flaubert qui décrit la déchéance d'une femme qui rêve d'une vie moins terne et se livre aux affres de la passion par ennui.
quote:De volgende dan maar.
Op woensdag 10 december 2003 03:10 schreef vantilt het volgende:
En het was net zo lekker overzichtelijk.
quote:Ik wilde bijna 'dat andere topic' ook nog eens een schop geven. Maar die onoverzichtelijkheid zal ik je maar besparen dan.
quote:Hoho! Wie wilde er hier nou zo nodig orde in de warboel?
Op woensdag 10 december 2003 03:12 schreef Lamon het volgende:[..]
Ik wilde bijna 'dat andere topic' ook nog eens een schop geven. Maar die onoverzichtelijkheid zal ik je maar besparen dan.
quote:Het is er anders wel de tijd voor.
Op woensdag 10 december 2003 03:12 schreef Lamon het volgende:[..]
Ik wilde bijna 'dat andere topic' ook nog eens een schop geven. Maar die onoverzichtelijkheid zal ik je maar besparen dan.
quote:Ik dacht dat het niemand zou interesseren dat ik dat gezien had, daarom had ik het maar ge-edit.
quote:Dat vond Dr.Daggla ook.
Op woensdag 10 december 2003 03:14 schreef sig000 het volgende:
Het is er anders wel de tijd voor..
quote:Terwijl ik 't aan typen was.
Op woensdag 10 december 2003 03:15 schreef Lamon het volgende:[..]
Dat vond Dr.Daggla ook.
quote:
Op donderdag 11 december 2003 01:52 schreef Kielef het volgende:
ook
Ik weet niet hoe lang hoor
quote:Was je je bonnetje vergeten te betalen?
Op donderdag 11 december 2003 03:12 schreef ullie het volgende:
Ik ben hier nog wel even. Ik was net trouwens in Sam Sam.
quote:Ik doe niet aan bonnetjes tijdens meetings.
Op donderdag 11 december 2003 03:12 schreef Stranger het volgende:[..]
Was je je bonnetje vergeten te betalen?
Maar Heatwave was er toch niet. Alleen Paul en 2 klanten.
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 02:21 schreef Stranger het volgende:
*meldt
Of Lamon zich ook meldt?
quote:Hij is redelijk laat vanavond.
Op vrijdag 12 december 2003 02:27 schreef Kielef het volgende:[..]
Ik ook.
Of Lamon zich ook meldt?
quote:Toen niet, maar vanavond wel ja.
Op vrijdag 12 december 2003 02:41 schreef Stranger het volgende:
Hij is redelijk laat vanavond.
En toch is het absoluut nog semi-bikkeltijd.
Alvast de groeten voor morgen dan maar.
doe maar ff editten.. anders is ie zo snel vol
Groetjes aan de nachtbrakers maar weer
[Dit bericht is gewijzigd door Ole op 16-12-2003 01:19]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |