Hij is te koop vanaf ¤87950quote:Op maandag 13 december 2004 18:24 schreef Catch22- het volgende:
indrukwekkend
maar mooi vind ik hem niet.
en 38.000 * 0.35 = ~ 50.000 * importheffingen * nog meer belastingonzin = 124.000
waarschijnlijk
dat 'hoort' zoquote:Op maandag 13 december 2004 19:10 schreef mx_player het volgende:
alleen beetje debiel dat er bladveren op zitten.
nee dat is gewoon ronduit achterlijk. op de gouden koets ok, maar op een sportwagenquote:
Vind je het erg dat ik je niet geloof?quote:Op woensdag 15 december 2004 10:41 schreef VanDread het volgende:
Maat van me heeft er in gereden bij auto-importeur..... de sletwaarom moest ik die dag niet werken
![]()
Zo'n ding is al aan gort gereden geloof ikBroekie met een zware rechtervoet en denken dat 400 pk netzo aanvoelt als z'n golf ofzo
![]()
Best leuk hoor die Cadillac'squote:Na jaren van afwezigheid is de Broekman Groep er uiteindelijk in geslaagd het prestigieuze Amerikaanse merk “Cadillac, Corvette & Chevrolet, een onderdeel van General Motors, terug te krijgen in de haven van Rotterdam.
De automobielen die aanlanden in Rotterdam zijn niet alleen bestemd voor Nederland maar de totale verkoop voor West-Europa zal vanuit Rotterdam worden gedistribueerd, hetgeen tevens door de Broekman Groep zal worden verzorgd.
Ik bedoelde het dus in verband met het rijden in een corvette...quote:Op woensdag 15 december 2004 12:20 schreef Toodles het volgende:
en waar lees ik dat er een aan gort gereden is? Of mis ik iets?
Zal wel een van de eerste lading zijn... aangezien ze voordat de C6 uit was al importeerde...quote:Op woensdag 15 december 2004 12:27 schreef Toodles het volgende:
Die Vettes op dat plaatje zjn trouwens C5's![]()
preciesquote:Op woensdag 15 december 2004 12:23 schreef Toodles het volgende:
Ik denk dat D.Rose op de schade doelde. Grijze import kan iedere mongool met geld wel regelen, want meer is het niet.![]()
quote:Op woensdag 15 december 2004 12:23 schreef Toodles het volgende:
Ik denk dat D.Rose op de schade doelde. Grijze import kan iedere mongool met geld wel regelen, want meer is het niet.![]()
Het is geen grijze import.... het is officieel importwerk...quote:
Ah ja, eindelijk, dat is dan die geheime 'officiële' importeur van Corvette die niet genoemd wordt op de officiële site van Corvette Europe.quote:Op woensdag 15 december 2004 13:05 schreef VanDread het volgende:
Het is geen grijze import.... het is officieel importwerk...
Ik zwaai wel even terugquote:Op woensdag 15 december 2004 13:18 schreef Toodles het volgende:
[..]
Ah ja, eindelijk, dat is dan die geheime 'officiële' importeur van Corvette die niet genoemd wordt op de officiële site van Corvette Europe.![]()
Grijze import dus...![]()
Eindelijkquote:Op woensdag 15 december 2004 13:21 schreef Toodles het volgende:
Ow, wacht ff, het is gewoon de vervoersmaatschappij, never mind, dan gaat het echt nergens meer over.
En nu weer on-topic, want als we alle vervoersmaatschappijen gaan bespreken hier.....
De ouwe lullen rijden practisch nooit een deuk, het zijn meestal de petjekettinkjegolfje (wil niet generaliserenquote:Op woensdag 15 december 2004 13:22 schreef MrX1982 het volgende:
Niet echt slim volk daar in de havens he?
Beetje andermans eigendommen vernielen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |