abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 juni 2001 @ 14:17:13 #1
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_995191
Klein onderzoekje van ome Arma

nou?

pi_995233
Nog nooit gepest nee...gelukkig niet. Wel van die plagerijtjes van die klierige jongetjes in de brugklas,maar dat hoort erbij..en ik ben ook een beetje een stil persoon dus er was niet veel te pesten geloof ik.Maar het lijkt me echt vreselijk als je gepest wordt..heb je je hele leven denk ik last van..

Genoeg info voor het onderzoek?..

Als je bij me weggaat, mag ik dan met je mee?
pi_995240
door mij hele klas heh
dus ik sloeg ze altijd neer
pi_995244
Nee ben nooit echt gepest. Wel op de basisschool af en toe (onschuldig) geplaagd, maargoed dat is niet zo erg.
  vrijdag 8 juni 2001 @ 14:24:11 #5
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_995251
quote:
Op vrijdag 08 juni 2001 14:22 schreef Perzikje het volgende:
Nog nooit gepest nee...gelukkig niet. Wel van die plagerijtjes van die klierige jongetjes in de brugklas,maar dat hoort erbij..en ik ben ook een beetje een stil persoon dus er was niet veel te pesten geloof ik.Maar het lijkt me echt vreselijk als je gepest wordt..heb je je hele leven denk ik last van..

Genoeg info voor het onderzoek?..

nog niet maar het is een goed begin
  vrijdag 8 juni 2001 @ 14:25:08 #6
8959 random
Terminal love baby
pi_995257
Ja, we hadden geen geld voor merkkleding, dus bristol kleding.
Had mijn haar in een scheiding, wat blijkbaar reden was om me uit 'de groep' te gooien, had mijn spijkerbroeken altijd omgeslagen, nog een reden om er niet bij te horen, woog op mijn 15e 85 kg, 'iets' teveel gewicht, dus was ook niet bijster aantrekkelijk

Nu merk ik wel dat het me sterker gemaakt heeft, ik trek me nu stukken minder aan van wat anderen over mij te denken hebben, behalve als het juist is wat ze zeggen natuurlijk

Weeg nu 70 kg, en hoor nog steeds eigenlijk bij geen enkele groep, maar nu kies ik er voor

I'm not in denial, I'm just selective about the reality I choose to accept - Calvin and Hobbes
  vrijdag 8 juni 2001 @ 14:25:16 #7
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_995259
ze hebben het een keer geprobeerd, maar ik was te ongeinterresseerd... dus toen was het niet leuk meer en zochten ze een ander slachtoffer
pi_995289
Ja.

Ik was fan van een bepaalde reggae band, en liep regelmatig rond met een jas met zo'n plakkaat achterop.
Ik was niet de popi jongen op school en dat wilde ik ook niet zijn. Ik had mijn eigen vrienden en al die meewaaiers daar had ik een hekel aan.
Blijkbaar haalde ik die mensen iets te vaak verbaal onderuit want een groepje jongens die stuk voor stuk een tot anderhald keer zo groot waren als ik begon er schik in te krijgen me dingen na te roepen die opzich niet kwetsend waren, maar wel strond vervelend werden.
Op een sportdag vond een van hen het nodig op tegen me te schreeuwen toen we met honkbal bezig waren. Zijn fout. Ik ken balsporten van wege een oogafwijking niet erg best en na drie slag was ik "perongeluk zo boos op mezelf" dat die honkbal knuppel midden in zijn gezicht terecht kwam.
Ik moest even bij de gymleraar komen, en die gaf me een standje in de vorm van "dit mag je echt niet meer doen hoor" maar Met knipoog. Hij gaf me alleen maar gelijk dus.
Een van de vriendjes van die knaap vond het daarna nog nodig me een tijdje later savonds in een cafe daarover aan te spreken. Die heb ik eerst plat geluld en toen hij aggressief begon te worden ook laten zien dat hij me echt geen pijn kon doen.
Daarna heb ik nooit meer van die knullen gehoord. Het viel me op dat toen ik een tijd later nog eens in m'n geboortedorp kwam en de bewuste jongen - inmiddels man - tegen het lijf liep, hij me beleefd hallo zei, en ik pas uren later besefte wie het was.

zo, part of my life. boeit het iemand wat ?

Sprakeloos.......
pi_995338
In het begin op de middelbare school behoorlijk veel omdat ik als engelssprekende anders was ... duurde ongeveer een maand of twee.

Toen hadden twee bullies een blauw oog en was het over. Ben ik nog steeds neit trots op

Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
If you shake my hand better count your fingers ...
pi_995391
Ja, vreselijk veel gepest. Ik was anders dan de rest (veel stiller en andere interesses), was niet echt een schoonheid, dus was het kennelijk nodig om me x op x in elkaar te timmeren of erger nog: te negeren.
Naja, ach... het heeft me in elk geval wel sterk gemaakt. Nooit meer iemand die me aan durft te raken, en je moet wel heel goed zijn om nog zo dicht bij mij te komen dat je me kan kwetsen...
pi_995836
Och behoorlijk getreiterd.. Tot ik op een moment heel hard aan het werken was achter een pc op school en een gast mij begon aan te raken.. 1 ram vol op het gezicht gegeven, en ik heb er nooit meer last van gehad.

Ik merk wel dat ik daardoor veel moeilijker ben om op door te dringen en dat ik veel harder daardoor ben geworden. Wantrouwend? Dat ben ik zeker erdoor geworden.

vrijdag 8 juni 2001 @ 15:08:28 #12
11776 JynX
Zou je denkeN?
pi_995859
Nope nooit gepest, wel een beetje getreiterd ofzo
Zo is het maar net
pi_995893
Het leukste is om te zien hoe die zogenaamde "populaire" lui nu geworden zijn
Ik heb oudklasgenoten gezien.....
  vrijdag 8 juni 2001 @ 15:12:43 #14
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_995898
Ja, en nu nog..

Het is begonnen in groep 4 van de basisschool, met uitschelden, in elkaar slaan etc.
Ben toen naar een andere basisschool gegaan, waar in principe hetzelfde gebeurde...maar dan zonder in elkaar slaan.
Nu, zit ik in 4VWO en nog is het niet over...ik krijg kutopmerkingen naar mn kop, berichtjes/emailtjes met: Gooi jezelf voor de trein, spring van een flat etc.
Ik ben 1.70, weeg ±70 kilo en ben niet echt 'lelijk' ofzo...nee, niet de ideale maten en een glad gezichtje, maarja..we doen't er maar mee.....ze noemen me vet varken etc...terwijl ik niet echt dik ben ofzo, ok, ik ben wat stevig en kan ook geen hele strakke en korte topjes aan, maar dat hoeft voor mij ook niet...daarom val ik ook buiten de boot.

Gelukkig heb ik buiten school ECHTE vrienden, die me wel accepteren zoals ik ben..
Dit was slechts een topje van een hele grote ijsberg....

Doei.
  vrijdag 8 juni 2001 @ 15:12:44 #15
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_995899
Ja... in 4 en 5 HAVO...

Omdat ik weigerde mee te doen met de Lacoste, Nike, New Balance, Kappa-kliek
Omdat ik weigerde andere mensen af te zeiken
Omdat ik mij niet liet voorschrijven met wie ik wel en niet mocht omgaan

Kon er op zich best tegen (niet dat het leuk was, hoor), het ging alleen op de lange duur op mijn zenuwen werken... gewoon die sfeer

Op het VWO was het daarna een grote verademing. Gewoon een klas waar ook een paar van die HAVO-Jugend-types tussen zaten, maar die werden in no-time op hun plaats gezet door de rest van de klas. Kansloos

V.

Ja inderdaad, V. ja.
  vrijdag 8 juni 2001 @ 15:14:05 #16
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_995917
quote:
Op vrijdag 08 juni 2001 15:12 schreef Verbal het volgende:
Ja... in 4 en 5 HAVO...

Omdat ik weigerde mee te doen met de Lacoste, Nike, New Balance, Kappa-kliek
Omdat ik weigerde andere mensen af te zeiken
Omdat ik mij niet liet voorschrijven met wie ik wel en niet mocht omgaan

Kon er op zich best tegen (niet dat het leuk was, hoor), het ging alleen op de lange duur op mijn zenuwen werken... gewoon die sfeer

Op het VWO was het daarna een grote verademing. Gewoon een klas waar ook een paar van die HAVO-Jugend-types tussen zaten, maar die werden in no-time op hun plaats gezet door de rest van de klas. Kansloos

V.

Vooral daarom ook idd.....
Doei.
  vrijdag 8 juni 2001 @ 15:20:49 #17
4240 someone...
Devil Inside
pi_995993
ja ik ben heel veel gepest, omdat ik altijd al wat aan de stevige kant ben geweest.
Maar nu is het minder omdat ik er normaal mee omga en niet zo van me af bijt...
* someone... is nu wel weer heel erg happy op school!
gevallen engel, boze geest
pi_996109
Ja ben vroeger heel erg gepest geweest. zo erg dat ze me ook opsloten in de toiletten of me altijd pootje lapte op de trappen enz... Gewoon omdat ik nogal veel puntje haalde dus een blok pin was. Stond er alleen voor en had daardoor geen vrienden, Zelf enkele keren rond mijn 14-15de zelfmoord willen plegen, maar toch blokte ik door en ben nu lekker hoog, onlangs heb ik enkele klas genoten terug gezien toen ik met mijn porche er voorbij reed en stak mijn middel vinger op. . lol die moest je zien kijken.
pi_996162
* Joene *zwijgt*
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  vrijdag 8 juni 2001 @ 15:44:29 #20
7352 kamagurka
psy-gothic
pi_996221
Ik ben wel gepest, maar heb om mijn beurt ook weer veel gepest. Dus er was een uitlaatklep
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
  vrijdag 8 juni 2001 @ 15:59:36 #21
11907 IntroV
Veel voor weinig
pi_996364
Nope, ben nooit gepest en heb nooit gepest. Ik hoorde altijd wel bij de populairderen van de klas.
  vrijdag 8 juni 2001 @ 16:02:13 #22
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_996386
Ja, maar dat ging over toen ik eentje op z'n bek timmerde en de andere tot twee keer toe van de trap af schopte. Niet alleen week ik af van de popies, maar ik kwam ook nog op voor iemand die nog erger gepest werd.
The Internets, I needs it..
pi_996397
Nee
pi_996446
Wij waren altijd elkaar aan het pesten, maar dat wordt ongetwijfeld niet bedoeld met dit topic. Volgens mij hadden wij wel een tolerante klas. Vanaf 3 VWO kan ik mij niet meer herinneren dat iemand echt op een lullige manier gepest werd.
O+. Ripley. O+.
pi_996494
Op de basisschool ben ik best vaak gepest. Omdat ik nogal stil was, slecht in gym, rood haar en sproeten had, andere interesses en ook nog eens goed kon leren. Ik kon ook altijd slecht tegen plagen, werd altijd snel driftig. Tja dan vraag je er ook om Kinderen zijn hard.

Leuk was het niet. Maar je wordt er wel hard van.
Ik was blij dat ik van die kutschool af was en op het gymnasium was het een verademing! Allemaal van die stuudjes net als ik... Ik bloeide helemaal op!

Na de basisschool ben ik nooit meer echt gepest, en heb ik ook gewoon mijn plek in het leven gevonden. Ik ben wel nogal een loner, zelfstandig en onafhankelijk, dat zal er ongetwijfeld wat mee te maken hebben. De basisschool is een belangrijke en invloedrijke tijd.

Unox, the worst operating system.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')