abonnement Unibet Coolblue
  maandag 8 december 2003 @ 23:08:33 #201
25527 FallenAngel666
Think of the kittens!
pi_15263052
Go Gunn!
Eindelijk zijn ze er dan achter
Signature:
Maximaal
4
regels
pi_15263092
Argh!!! Ik denk er nu pas aan!
Stomme kutuitzendtijd.. weer helemaal vergeten!

  maandag 8 december 2003 @ 23:10:26 #203
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_15263104
Ge-wel-dig einde!! Magic 8 Ball, hoe vet!?!
Eindelijk hoeven we ons niet meer te ergeren aan Evil Cordy, arguably de slechtste Big Bad ooit tot dusver

Ik vond het laatste stukje tussen Gwen en Gunn ook wel leuk gedaan, erotisch tintje etc.
En om Gunn weer eens te zien vechten, [zij het in de veronderstelling] iemand te helpen, dat was ook echt leuk.
Deed me denken aan hoe de serie oorspronkelijk begon, elk aflevering was een stand-alone aflevering, en elk aflevering hielpen ze weer iemand anders.
De laatste twee seizoenen zitten er weinig van zulke afleveringen bij, en ook al zijn het nu wel spannende continuity verhalen, af en toe weer een retro-Angel aflevering is ook leuk

[Dit bericht is gewijzigd door Xurk op 08-12-2003 23:11]

pi_15263126
"Has Cordy been a bad, bad girl?"

.

  maandag 8 december 2003 @ 23:12:13 #205
52571 Anahka2309
I excel at not giving a fuck..
pi_15263171
Wat is er toch met Charisma Carpenter.....is seizoen 1 t/m 3 was ze erg ok. In Buffy was ze ook nog wel te pruimen.

Maar heel seizoen 4 heb ik al zoiets van

En dan die Connor.......yuck....die hele verhaallijn had zoveel mogelijkheden; het enige kind van 2 vampiers en 2 krachtige en oude vampiers nog wel. En dat wordt dan zo'n irritant figuur

pi_15263232
quote:
Op maandag 8 december 2003 22:33 schreef N1nj4 het volgende:
ik heb wat gemist, wie is gwen ???
Gwen heeft haar intrede gedaan in 4x2 .

Ik vind haar wel cool .

  maandag 8 december 2003 @ 23:16:40 #207
25527 FallenAngel666
Think of the kittens!
pi_15263323
quote:
Op maandag 8 december 2003 23:14 schreef schatje het volgende:

[..]

Gwen heeft haar intrede gedaan in 4x2 .

[afbeelding]

Ik vind haar wel cool .


"Cool" is niet het eerste woord dat bij mij opkomt
Signature:
Maximaal
4
regels
  maandag 8 december 2003 @ 23:17:59 #208
52571 Anahka2309
I excel at not giving a fuck..
pi_15263364
quote:
Op maandag 8 december 2003 23:14 schreef schatje het volgende:

[..]

Gwen heeft haar intrede gedaan in 4x2 .

[afbeelding]

Ik vind haar wel cool .


Gingen er niet een tijdje geruchten dat ze een vast lid van de cast zou worden in seizoen 5? Is natuurlijk niet zo maar toch.....ze zou t wel goed doen denk ik.

Op zich is er nog een plaatje over in seizoen 5....er gaan 2 mensen weg en er komt er maar 1 voor terug (en wat voor 1 ).

pi_15263392
quote:
Op maandag 8 december 2003 23:10 schreef Xurk het volgende:
Ge-wel-dig einde!! Magic 8 Ball, hoe vet!?!

De laatste twee seizoenen zitten er weinig van zulke afleveringen bij, en ook al zijn het nu wel spannende continuity verhalen, af en toe weer een retro-Angel aflevering is ook leuk


De eerst aflevering die wordt herhaald door Veronica is ook heel gaaf; Angel die in de jaren vijftig in het hotel verbleef .
  maandag 8 december 2003 @ 23:19:59 #210
63269 N1nj4
... Smult van bagger!
pi_15263436
quote:
Op maandag 8 december 2003 23:14 schreef schatje het volgende:

[..]

Gwen heeft haar intrede gedaan in 4x2 .

[afbeelding]

Ik vind haar wel cool .


Jah ik heb die aflevering gezien Was het alleen even vergeten ( was toch iets met een lift waar ze met angel inzat oid? )

Ze is ook kewl

uitslapen - eten - dod - sex
  maandag 8 december 2003 @ 23:21:29 #211
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_15263478
Dat is die aflevering waarin je ziet hoe hij een vrouw die daar ook woonde probeerde te helpen, maar zij uiteindelijk zich tegen hem keerde, of niet? En daarna besluit ie het hotel te kopen
Man, ik kan me Angel [de serie] echt niet meer voorstellen zonder zijn hotel, en dan te denken dat ze in seizoen 1 in één of ander vaag kantoortje werkten, enige stukjes daarvan dat ik me kan herinneren zijn dat Cordy Wes [in leren broek] zoent, en hij gaat zitten op de bank, en dat Cordy met een 'Invoice' blaadje zwaait ...
  maandag 8 december 2003 @ 23:25:52 #212
63269 N1nj4
... Smult van bagger!
pi_15263623
quote:
Op maandag 8 december 2003 23:21 schreef Xurk het volgende:

Man, ik kan me Angel [de serie] echt niet meer voorstellen zonder zijn hotel, en dan te denken dat ze in seizoen 1 in één of ander vaag kantoortje werkten, enige stukjes daarvan dat ik me kan herinneren zijn dat Cordy Wes [in leren broek] zoent, en hij gaat zitten op de bank, en dat Cordy met een 'Invoice' blaadje zwaait ...


Ze hadden zo'n klein loos kantoortje (met heel veel licht en luxaflexen) dat kantoortje werd opgeblazen geloof ik
uitslapen - eten - dod - sex
pi_15265534
Wesley had toen een (veel te strakke) leren broek aan want hij was toen een 'rogue demon hunter'

Cordelia had toen net de visions van Doyle geerfd door een kus en dus kuste ze iedereen die binnenkwam.

En dat Invoice papiertje was deel van cordelia's zakenplan om rijke mensen geld te vragen voor hun redding. Dankzij haar bestaat Angel Investigations.

Ze hadden toen een klein kantoortje ja.. daar woonde Angel ook.

Werd toen later opgeblazen inderdaad waardoor Wesley in het ziekenhuis raakte. Cordelia kreeg toen ook nog eens een overkill aan visions van de big bad van die aflevering en toen lagen ze allebei in het ziekenhuis

In seizoen 2 zijn ze na een paar afleveringen in cordelia's huis dat hotel in getrokken nadat ze de demon die daar zat uitgedroven hadden.

ik een angelfreak? nee hoor

  dinsdag 9 december 2003 @ 00:49:51 #214
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_15265816
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 00:34 schreef Hertog_Martin het volgende:
Wesley had toen een (veel te strakke) leren broek aan want hij was toen een 'rogue demon hunter'
Cordelia had toen net de visions van Doyle geerfd door een kus en dus kuste ze iedereen die binnenkwam.
Werd toen later opgeblazen inderdaad waardoor Wesley in het ziekenhuis raakte. Cordelia kreeg toen ook nog eens een overkill aan visions van de big bad van die aflevering en toen lagen ze allebei in het ziekenhuis
In seizoen 2 zijn ze na een paar afleveringen in cordelia's huis dat hotel in getrokken nadat ze de demon die daar zat uitgedroven hadden.

ik een angelfreak? nee hoor


Mwah, ik net zo goed, want alles wat ik hier heb overgelaten, kan ik me nog zeer helder voor de geest halen
En ook, dat Angel aanvankelijk niet met Cordelia akkoord wou gaan, omdat hij het niet gepast vond om geld te vragen om iemand te helpen
pi_15266217
Dat met dat hotel verhaal was toen met veel flashbacks naar de jaren 50.

Angel verbleef daar toen en de hotelgasten werden daar allemaal gek gemaakt door gefluister uit de muren.

Toen pleegde er dus iemand zelfmoord en iedereen werd door die stem opgefokt om elkaar de schuld te geven

Uiteindelijk gaven ze Angel de schuld en hingen ze hem op.

Die vrouw was toen degene die hem de schuld gaf ja. Hij had haar daarvoor nog geholpen om te schuilen want ze had geld gestolen van de bank waar ze ontslagen was.

Maar er zat daar dus een demon die leefde van de angst van de mensen. daar voedde hij van. Angel was net van plan om hem te doden maar toen werd ie er ingeluisd. Daarna had Angel tegen die demon gezegd van 'take them, take them all'

50 jaar later zat die vrouw daar nogsteeds. Toen heeft ie wel de demon verslagen en naar die vrouw gegaan. Daar is ze gestorven en toen zijn ze dus het hotel ingetrokken.

pi_15269246
quote:
Op maandag 8 december 2003 23:12 schreef Anahka2309 het volgende:
Wat is er toch met Charisma Carpenter.....is seizoen 1 t/m 3 was ze erg ok. In Buffy was ze ook nog wel te pruimen.

Maar heel seizoen 4 heb ik al zoiets van

En dan die Connor.......yuck....die hele verhaallijn had zoveel mogelijkheden; het enige kind van 2 vampiers en 2 krachtige en oude vampiers nog wel. En dat wordt dan zo'n irritant figuur


Dit is ongeveer hetzelfde wat er vorig jaar werd gepost in het Angeltopic toen deze uitzendingen waren in de VS. Blijkbaar betreuren de meeste Angelfans de richting die in seizoen 4 is ingeslagen.

Ik heb wel weer zin in de seizoen 2 uitzendingen eigenlijk.

And there was much rejoicing.
pi_15272639
Kijkcijfer van Angel gisteren: 272.000.
  dinsdag 9 december 2003 @ 14:10:41 #218
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_15274413
Een klein honderd duizend meer dan afgelopen week dus
Ik weet niet wat het recordscore is voor Angel, maar is dit veel?

Volgende week:
spoiler:

Een aflevering vol onthullingen, dus wel spannend om te kijken, maar dit is dus de aflevering waarin de hele serie van de afgelopen jaren verneukt wordt door alles aan Charisma's zwangerschap te koppelen
Wél leuk: Skip komt veel voor, en Darla komt er ook in voor!
  dinsdag 9 december 2003 @ 14:31:38 #219
63269 N1nj4
... Smult van bagger!
pi_15275019
Skip is top
uitslapen - eten - dod - sex
pi_15275076
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 14:10 schreef Xurk het volgende:
Een klein honderd duizend meer dan afgelopen week dus
Ik weet niet wat het recordscore is voor Angel, maar is dit veel?
Nou ja, op Net5 haalde het gemiddeld 450,000 kijkers.
pi_15278182
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 13:02 schreef schatje het volgende:
Kijkcijfer van Angel gisteren: 272.000.
Weet niet of het zal blijven stijgen, want vanaf nu worden het bijna zonder uitzondering 'aargh-pleur-op-met-Cordelia-en-Connor-afleveringen' (vond ik dan). Het blijft een goede serie om te kijken, dat wel, maar het had zo veel beter gekund.
And there was much rejoicing.
pi_15278829
ja denk niet dat dit echt afleveringen zijn waarmee nieuwe kijkers worde geworven

wel jammer

stel je eens voor dat ik toen voor het eerst angel zag en het was een ongelofelijke kutaflevering.. was ik misschien niet gaan volgen

zou nu echt niet zonder angel en buffy kunnen..

  dinsdag 9 december 2003 @ 17:30:09 #223
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_15279091
Wat was de eerste aflevering die je van Angel zag?
Ik zag Angel gewoon met 1x01 voor het eerst, op Net5, maar die vond ik niet zo héél sterk toentertijd. Buffy heb ik jaren geleden als film gezien, en ik heb toentertijd volgens mij op SBS6 de BtVS 1x01 gewoon gekeken
Ook ik kan niet meer zonder, vrees ik!
pi_15280480
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 17:30 schreef Xurk het volgende:
Wat was de eerste aflevering die je van Angel zag?
Mijn eerste Angelaflevering was 2x07, met al die terugblikken op de geschiedenis van Darla, Angel, Spike en Drusilla. Ik snapte er niet zo heel veel van, maar het was toch wel een goede aflevering.
De eerste Buffyaflevering die ik zag was 4x01, The Freshman. Ik moest eigenlijk leren voor schoolonderzoeken, maar had geen zin. Uit de tv-gids begreep ik dat het de eerste aflevering van Buffy was (achteraf was het dus de eerste aflevering op de universiteit ), dus ik ging kijken omdat ik van verschillende mensen had gehoord dat Buffy zo leuk was (zowel de serie als de hoofdpersoon ). Ik vond het niet echt heel bijzonder, maar keek de weken erna toch en toen werd ik wel in het verhaal getrokken. Na de aflevering voor Hush stopte V8 en begon ik te kijken naar de dagelijkse herhalingen op Net5, die gewoon bij 1x01 begonnen.
And there was much rejoicing.
pi_15280993
eerste buffy aflevering die ik zag was 1x01 maar helaas heb ik van seizoen 2 en 3iets van 60% gemist toen omdat het op een kuttijd werd uitgezonden.

Ik had toen geeneens de finale van seizoen 3 gezien.

Vanaf seizoen 4 kwam het op een ander tijdstip en toen heb ik dus ook seizoen 4 en 5 in goede volgorde op tv gezien

Daarna seizoen 6 en 7 via de pc

Ik kan er nu echt niet bij dat IK dus gewoon buffy niet in goede volgorde heb gezien en dat ik toen veel afleveringen gemist heb (ondertussen ingehaald) nu zou ik echt absoluut niet een aflevering overslaan of verkeerde volgorde kijken.

Angel heb ik voor het eerst op net5 gezien.. bij 2x07 idd met die flashbacks. Weet niet meer wat ik er toen precies van vond maar heb daarna elke aflevering gezien (vanaf seizoen 4 via pc) en heb toen ook nog in een zomer heel seizoen 1 gedownload en de eerste paar afleveringen van s2

ik keek toen iets van 5 angel afleveringen per dag en vond het echt geweldig en werd helemaal verslaafd..

elke keer weer enthousiast bij het intro muziekje

Volg nu op dit moment dus angel seizoen 5 en heb angel seizoen 1 en 2 op dvd en buffy seizoen 3 ook op dvd.

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')