abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14586676
America's Army

Nobody knows military simulations like the world's premier land force, the U.S. Army. So when the Army began making the America's Army game to provide civilians with insights on Soldiering from the barracks to the battlefields, it sent its talented development teams to experience the Army as a recruit would. The developers crawled through obstacle courses, shot weapons, observed parachutist training, and participated in training with a variety of the elite units that makeup the Army, all so that you could virtually experience Soldiering in the most realistic way possible.

The America's Army game, which is rated T for Teen by the Entertainment Standards Rating Board (ESRB) and recommended for players 13 years old and above, consists of two interlaced game experiences that highlight the role of various types of units within the Army and the development of the Soldiers that comprise these units. As with Soldiers in the U.S. Army, game players are bound by the laws of land warfare, Army values and realistic rules of engagement as they navigate challenges in teamwork-based multiplayer force versus force operations. In the game, as in the Army, mission accomplishment standings are functions of team effort and adherence to a set to values and norms of conduct. Players who violate these norms incur penalties ranging from a loss of standing within the game to incarceration in a virtual jail cell at Fort Leavenworth. Through its emphasis on team play, adherence to norms of conduct and the linkage of player inputs to game outputs, the game implements U.S. Army's values that include loyalty, duty, respect, selfless service, honor, integrity and personal courage within the game by making them integral to success in America's Army.

In the game, players will explore progressive individual and collective training events within the game. Once they successfully completed these events they will advance to multiplayer operations in small units. These training missions begin by familiarizing players with game controls as they navigate elements of Basic Combat Training at Fort Benning. Mastery of these experiences provides a gateway to advanced training in occupations ranging from Medic to Combat Engineer, Scout and Special Forces. It also opens the door to multiplayer missions with units ranging from the elite 82d Airborne Division to the 7th Ranger Regiment.

Each mission begins with players selecting their team and role within their team. Realistic infantry roles, such as grenadier, rifleman, and fire team leader are incorporated into missions according to Army doctrine. Communication includes shouted and whispered commands, radio messages and -- in a game industry first -- genuine military hand and arm signals. Also included in the networked play are training missions in which laser engagement systems mirror Army training to simulate combat.

In keeping with the dynamic nature of Soldiering, the America's Army game will continue to expand through monthly releases of new editions. During 2003 these editions will add roles such as Combat Medic, Special Forces Intel, Commo, Engineers and Weapons Sergeant to the game. By incorporating the Army's newest system and organization, the Stryker, these new editions will also allow players to explore the Army of today, tomorrow and into the future.

Are you ready to see some of the over 200 ways to be a Soldier? Let me hear a HOOAH.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Special Forces 2.0

In America's Army: Special Forces, players attempt to earn Green Beret status by completing individual and collective training missions drawn from the Special Forces Assignment and Selection (SFAS) process.

Players who complete the SFAS process have the opportunity to take on elite Special Forces roles and are qualified to play in multiplayer missions with units ranging from the elite 82d Airborne Division to the 75th Ranger Regiment.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Screenshots

Je moet eerst een training afleggen wil je online spelen [Versie 1.9]:

Special Forces [Versie 2.0]

Downloads:

Full Clients
Patches
Directe Link Full Version 2.0
Verdere Links:

Officiële Website
Officiële Forum
AAO Tracker
Voorgaande FOK! Delen:

1: America's Army
2: America's Army deel 2

[Dit bericht is gewijzigd door Fillipe op 12-11-2003 21:14]

pi_14586736
Heb trouwens geen problemen meer met de lag op de SF maps.
  woensdag 12 november 2003 @ 19:31:16 #3
52962 drascovic
I really love my babe
pi_14586905
Ik heb 1.9 ook lang gespeeld, maar ben nu ook met 2.0 bezig. Wel gaaf, maar die LAG is o zo irritant. je ping rijst naar 15000 ineens
kun je nix meer.
Maar ik hoop dat ze die gaan fixen.

Speel ze!!!

Jesus is coming!
pi_14587919
voor online te gamen, moet je je dan nog registreren? dat was bij de voirge versie ineens waardoor ik was afgehaakt.
pi_14588193
quote:
Op woensdag 12 november 2003 20:13 schreef _Etter_ het volgende:
voor online te gamen, moet je je dan nog registreren? dat was bij de voirge versie ineens waardoor ik was afgehaakt.
Ja, je moet jezelf registreren. Maar dat kan gewoon via de officiele website. Ik zie voorderest het probleem er niet van in. Iedereen heeft namelijk honor, en je moet trainingen doen wil je online spelen. Anders zijn der van die irritante gasten die gaan teamkillen etc..
pi_14588367
quote:
Op woensdag 12 november 2003 20:23 schreef Fillipe het volgende:

[..]

Ja, je moet jezelf registreren. Maar dat kan gewoon via de officiele website. Ik zie voorderest het probleem er niet van in. Iedereen heeft namelijk honor, en je moet trainingen doen wil je online spelen. Anders zijn der van die irritante gasten die gaan teamkillen etc..

ik bedoel meer om op de geregistreerde servers te spelen, ik weet er alles van ik had/heb geloof een ranking van 20/24 ofzo. Dus ik was niet echt een newbie meer
pi_14588460
quote:
Op woensdag 12 november 2003 20:29 schreef _Etter_ het volgende:

[..]

ik bedoel meer om op de geregistreerde servers te spelen, ik weet er alles van ik had/heb geloof een ranking van 20/24 ofzo. Dus ik was niet echt een newbie meer

O sorry, maar ik heb me nog nooit verder hoeven inschrijven, dus het zal wel niet. Ja, je hebt wel Clan servers daarvoor heb je een password nodig maar dat zijn er relatief heel weinig.
pi_14588594
quote:
Op woensdag 12 november 2003 20:32 schreef Fillipe het volgende:

[..]

O sorry, maar ik heb me nog nooit verder hoeven inschrijven, dus het zal wel niet. Ja, je hebt wel Clan servers daarvoor heb je een password nodig maar dat zijn er relatief heel weinig.

ok, ik denk dat ik alleen had gemist dat er een nieuwe versie was en daarom dus zo weinig servers meer zag... gelukkig want ik vind het wel een gaaf spel... nou maar hopen dat ik me account nog kan vinden
pi_14588941
quote:
Op woensdag 12 november 2003 19:23 schreef Fillipe het volgende:
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen
Xbox Live: Anormius
  woensdag 12 november 2003 @ 20:56:37 #10
38360 masuyo
Where will you go
pi_14589005
ik heb een account enzo aangemaakt alleen als ik wil inloggen geeft ie aan 'no user data' ofzoiets. het is me één keer gelukt om in te loggen na de eerste training en daarna niet meer. iemand enig id hoe dit komt?
I’m so sick of speaking words that no one understands
Is it clear enough that you can’t live your whole life all alone
I can hear you in a whisper
But you can’t even hear me screaming
pi_14589082
quote:
Op woensdag 12 november 2003 20:56 schreef masuyo het volgende:
ik heb een account enzo aangemaakt alleen als ik wil inloggen geeft ie aan 'no user data' ofzoiets. het is me één keer gelukt om in te loggen na de eerste training en daarna niet meer. iemand enig id hoe dit komt?
Zoek even op het forum van AA. Of download een nieuwe patch, en anders moet die het morgen wel weer doen.
pi_14589227
gebruiken jullie dezelfde nickname online? zou toch leuk zijn als ik een keer je hoofd eraf schiet
  woensdag 12 november 2003 @ 21:06:11 #13
63601 Lurcker
¯¯¯¯ ¯¯¯¯
pi_14589266
snellere en directere link is misschien http://www.gameservers.net/downloads/americasarmy/operations/patches/win32/armyops200.exe

die had ik net gevonden

b00nani
pi_14589273
quote:
Op woensdag 12 november 2003 21:04 schreef _Etter_ het volgende:
gebruiken jullie dezelfde nickname online? zou toch leuk zijn als ik een keer je hoofd eraf schiet
Ik iig wel, precies dezelfde. O dat lukt je nog wel hoor, ben wel SF maar m'n honor staat momenteel op de 15.
pi_14589311
quote:
Op woensdag 12 november 2003 21:06 schreef Lurcker het volgende:
snellere en directere link is misschien http://www.gameservers.net/downloads/americasarmy/operations/patches/win32/armyops200.exe

die had ik net gevonden

Zet hem der wel tussen.
  woensdag 12 november 2003 @ 21:09:53 #16
63601 Lurcker
¯¯¯¯ ¯¯¯¯
pi_14589375
-knip-

[Dit bericht is gewijzigd door Lurcker op 12-11-2003 21:10]

b00nani
  woensdag 12 november 2003 @ 21:10:30 #17
63601 Lurcker
¯¯¯¯ ¯¯¯¯
pi_14589398
Het is geloof ik de full version... Het is 650,91 mb

ik heb geen verstand van AA, maar een update van 650 mb lijkt me stug

b00nani
pi_14589476
quote:
Op woensdag 12 november 2003 21:06 schreef Fillipe het volgende:

[..]

Ik iig wel, precies dezelfde. O dat lukt je nog wel hoor, ben wel SF maar m'n honor staat momenteel op de 15.

nouja ik heb het spel al meer dan een jaar niet meer gespeelt dus ik denk dat je me voorlopig de oren van me kop af schiet
pi_14589573
quote:
Op woensdag 12 november 2003 21:12 schreef _Etter_ het volgende:

[..]

nouja ik heb het spel al meer dan een jaar niet meer gespeelt dus ik denk dat je me voorlopig de oren van me kop af schiet

Hehe download 2.0 maar is zeer gaaf. En dan vooral SF Hosp.
pi_14589580
quote:
Op woensdag 12 november 2003 21:10 schreef Lurcker het volgende:
Het is geloof ik de full version... Het is 650,91 mb

ik heb geen verstand van AA, maar een update van 650 mb lijkt me stug

Ja klopt zag het al , verandert.
pi_14589873
ik heb hem ook.., (weer)

maar wat is nou een goeie server? tis allemaal zo laggy als ik weet niet wat..., dus ip's iemand?

pi_14589928
quote:
Op woensdag 12 november 2003 21:16 schreef Fillipe het volgende:

[..]

Hehe download 2.0 maar is zeer gaaf. En dan vooral SF Hosp.

ben hem aan het downloaden, en het schiet lekker op, 336mb in denk ik ander half uur

en nou maar hopen dat ik me password nog weet van me account

pi_14590050
zo ff onder active topics plakken en weer fijn knallen...
Winners make themselves winners, losers make themselves losers, poker is just sheer justice.
pi_14590590
Ik krijg die super gare 2de SF training niet voor elkaar.
Kom niet voorbij de brug opweg naar Objective B.
Op dzeze manier verkloot een spel het speelgenot
pi_14591710
nou ik ben aan het installeren... dus ik zie jullie binnenkort wel ;D
pi_14592492
quote:
Op woensdag 12 november 2003 21:28 schreef flappiewappie het volgende:
ik heb hem ook.., (weer)

maar wat is nou een goeie server? tis allemaal zo laggy als ik weet niet wat..., dus ip's iemand?

Ik speel nu de hele tijd op DEF server, echt heerlijk geschoten net.
Oja dat is SF Hospital zeer leuke map!
pi_14592555
quote:
Op woensdag 12 november 2003 21:53 schreef Mister_T het volgende:
Ik krijg die super gare 2de SF training niet voor elkaar.
Kom niet voorbij de brug opweg naar Objective B.
Op dzeze manier verkloot een spel het speelgenot
Overzicht van het pad dat je moet lopen naar elk Objective

Ik zat ook ergens vast de hele tijd, toen even gekeken waar ik goed moest lopen en toen lukte het. Hiermee moet het lukken.
En het is inderdaad irritant als je gespot wordt, meestal quit je dan gelijk omdat het erg lang duurt.

pi_14592684
gelukkig kan ik gelijk bijna alle velden weer spelen... maar hoe start je een online game? als ik connect en dan loading map krijgt blijft die weer staan bij de serever lijst?
pi_14592761
quote:
Op woensdag 12 november 2003 22:56 schreef _Etter_ het volgende:
gelukkig kan ik gelijk bijna alle velden weer spelen... maar hoe start je een online game? als ik connect en dan loading map krijgt blijft die weer staan bij de serever lijst?
Euhm ik zet m'n filter sowieso altijd even aan, enne voorderest inderdaad gewoon een server uitkiezen, maar soms lukt het idd niet. Moet je even een andere proberen, of een Leased Server.

En Firewall wel uitgezet heh?

pi_14593069
quote:
Op woensdag 12 november 2003 22:58 schreef Fillipe het volgende:

[..]

Euhm ik zet m'n filter sowieso altijd even aan, enne voorderest inderdaad gewoon een server uitkiezen, maar soms lukt het idd niet. Moet je even een andere proberen, of een Leased Server.

En Firewall wel uitgezet heh?

net gedaan maar nu krijg ik constant communication error
pi_14593458
quote:
Op woensdag 12 november 2003 23:08 schreef _Etter_ het volgende:

[..]

net gedaan maar nu krijg ik constant communication error

O dan moet je even op het (AA) Forum kijken, gewoon ff zoeken op communication error en dan staan er wel topics met oplossingen.

Komt goed, hebben meer mensen last van.

[Dit bericht is gewijzigd door Fillipe op 12-11-2003 23:38]

pi_14594169
quote:
Op woensdag 12 november 2003 23:22 schreef Fillipe het volgende:

[..]

O dan moet je even op het (AA) Forum kijken, gewoon ff zoeken op communication error en dan staan er wel topics met oplossingen.

Komt goed, hebben meer mensen last van.

is iets met de server dan... wordt naar gekeken. Maar het is me nu 1x gelukt om te connecten maar ik ben het wel flink verleerd valt me op
  donderdag 13 november 2003 @ 00:13:06 #33
67385 ROG
Go on, say it.
pi_14594661
quote:
Ingame heet ik ROGGEL

Was vaak te vinden op de official Mountain Pass servers, vaak East servers ivm iets betere ping dan de West servers (geografische locatie van de servers. Amerikaanse kusten dat is.). Helaas de laatste tijd erg weinig gespeeld. Maar ik kom er weer aan, 34 honor trouwens.

pi_14596874
heeft iemand de test resultaten van de sf test?
ik heb er de mediv antwoorden (compleet) voor terug.
pi_14596896
quote:
Op donderdag 13 november 2003 00:13 schreef ROG het volgende:

[..]

Ingame heet ik ROGGEL

Was vaak te vinden op de official Mountain Pass servers, vaak East servers ivm iets betere ping dan de West servers (geografische locatie van de servers. Amerikaanse kusten dat is.). Helaas de laatste tijd erg weinig gespeeld. Maar ik kom er weer aan, 34 honor trouwens.

oeh... een die hard ik ben blijkbaar 20 maar ik zou toch zweren dat ik eerst hoger was. misschien heb ik de laatste keren een paar keer een vriendje neergeschoten
pi_14596931
quote:
Op donderdag 13 november 2003 08:48 schreef rattaplan het volgende:
heeft iemand de test resultaten van de sf test?
ik heb er de mediv antwoorden (compleet) voor terug.
Test 1 : A B C A A A A C D A D B B C B

En Medic hoef ik niet te zijn, lijkt me irritant elke keer naar iemand toe.

pi_14596939
quote:
Op donderdag 13 november 2003 08:50 schreef _Etter_ het volgende:

[..]

oeh... een die hard ik ben blijkbaar 20 maar ik zou toch zweren dat ik eerst hoger was. misschien heb ik de laatste keren een paar keer een vriendje neergeschoten

Ja ik zat ook voor het eerst in een 2 bij 2 celletje .
pi_14599346
quote:
* Kom eens langs bij Weapons Cache op een Official Server, kijken of je me kunt ownen *

Trouwens wel klote die nieuwe honor tabel:

01-10: 500
11-20: 1,000
21-30: 2,500
31-40: 4,000
41-50: 6,000
51-60: 9,000
61-70: 13,000
71-80: 23,000
81-90: 43,000
91-99: 83,000

Omg, als ik bij de 99 ben, mag ik volgens mij al bijna met pensioen

Ze hadden het oude systeem aan moeten houden, gaat veel sneller. Ik speel nu ongeveer 6 weken AA:O en zit nu op de 33. In dit tempo zou ik volgens de oude tabel nog binnen een jaar op de 99 zitten

P.S. FS CSAR en FS Recon zijn ook super vet

[Dit bericht is gewijzigd door AIM-9_Sidewinder op 13-11-2003 11:21]

donderdag 13 november 2003 @ 12:40:54 #39
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_14601587
misshcien leuk om jullie online namen neer te zetten ?

zelf heet ik Brownie666

Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_14601873
quote:
Op donderdag 13 november 2003 12:40 schreef GotenSSJ het volgende:
misshcien leuk om jullie online namen neer te zetten ?

zelf heet ik Brownie666

Zie gebruikersnaam en ook [NL]JoeDaSilva...dat is zeg maar mijn undercover account

P.S. misschien ook leuk om te vermelden welke missies je regelmatig doet.

De missies die ik veel speel zijn:

SF Pipeline
SF Hospital
SF Recon
SF CSAR
Weapons Cache

[Dit bericht is gewijzigd door AIM-9_Sidewinder op 13-11-2003 13:00]

pi_14603354
je raad het al.....

rattaplan(nl)

pi_14603856
Met de 2de SF training en ik moet van A naar B kom ik maar niet voorbij dit ventje.

BTW: de map die paar post hierboven staat om te downen is erg onduidelijk...ik kom er niet veel verder mee. Heb geen idee waar ik zit op die kaartjes

pi_14604155
quote:
Op donderdag 13 november 2003 14:04 schreef Mister_T het volgende:
Met de 2de SF training en ik moet van A naar B kom ik maar niet voorbij dit ventje.
[afbeelding]
[afbeelding]

BTW: de map die paar post hierboven staat om te downen is erg onduidelijk...ik kom er niet veel verder mee. Heb geen idee waar ik zit op die kaartjes

Als je dit ventje tegenkomt, dan betekend het in ieder geval dat je de verkeerde keuze hebt gemaakt bij A. Ik neem aan dat je bij A linksaf bent gegaan bij de brug terwijl je rechtsaf bij de brug moet. Verder moet je maar even kijken, want ik ga niet alles verklappen

Hint 1: sta je voor de keuze van links of recht, neem rechts.
Hint 2: kom je er niet meer "uit" ga dan omhoog.

pi_14607797
Hehe, die SF geweren halen het niet bij de APK's. Damn vooral als je zo'n kerel tegenkomt, die maait je zo neer.
  donderdag 13 november 2003 @ 16:45:54 #45
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_14608741
quote:
Op donderdag 13 november 2003 16:12 schreef Fillipe het volgende:
Hehe, die SF geweren halen het niet bij de APK's. Damn vooral als je zo'n kerel tegenkomt, die maait je zo neer.
nee hoor

gewoon blijven bewegen en veel jumpen

en ik speel vooral

Insurgent Camp
Tunnel
en SF CSAR 9 maar dan moet ik nog 2 honor er bij hebben voordat me hie recht op ga storten

pi_14609128
Ik heb eindelijk de 2de training gehaald
Special Forces zijn is wel vet met zo'n wapen....allen meot ik nog wel ff doorkrijgen om te zien wie de enemy is.
Kan je het echt alleen zien aan of hij een helm draagt?
  donderdag 13 november 2003 @ 17:18:52 #47
67385 ROG
Go on, say it.
pi_14609648
Hehe reminds me: Ik had een keer een SAW en wou iemand flink neermaaien, maar kon hem niet nét raken omdat m'n muis tegen mijn muismat-polssteun aan zat.

Zo'n ding dus, voordat iedereen denkt dat ik vanuit een rolstoel AA speel hehe.

pi_14609786
quote:
Op woensdag 12 november 2003 22:49 schreef Fillipe het volgende:

[..]

Ik speel nu de hele tijd op DEF server, echt heerlijk geschoten net.
Oja dat is SF Hospital zeer leuke map!

iiiiiiiiieeeeeeee puh..., is dat zo moeilijk
  donderdag 13 november 2003 @ 18:46:30 #49
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_14611821
quote:
Op donderdag 13 november 2003 17:18 schreef ROG het volgende:
Hehe reminds me: Ik had een keer een SAW en wou iemand flink neermaaien, maar kon hem niet nét raken omdat m'n muis tegen mijn muismat-polssteun aan zat.

Zo'n ding dus, voordat iedereen denkt dat ik vanuit een rolstoel AA speel hehe.
[afbeelding]

dat is kut
pi_14612398
Lag op SF servers is trouwens weer terug
pi_14612409
heb maandag m'n account aangemaakt, maar speel niet super veel. mag al wel multiplayeren en heb gewoon dezelfde nick

ga vanavond misschien nog een trainingkje doen

daaaaaaaaaaaaaaag
pi_14613738
AUTH MAINTENANCE scheduled this Friday 14 Nov 0300-0700 EST.
0300-0600 (read-only): no new accounts; no experience gain.
0600-0700 (auth down): no gameserver connections.

Thank you for your patience and understanding.

Dat is in GMT (Europees):

0300-0600 (read-only) = 0800 - 1100 GMT
0600-0700 (auth down) = 1100 - 1200 GMT

Ach dan tuk ik toch nog.

pi_14614400
Trouwens werkt die weapon mod wel bij jullie? Als ik de kleur verander in Desert krijg ik hem vervolgens in het spel gewoon als Zwart.
pi_14614852
quote:
Op donderdag 13 november 2003 20:15 schreef Fillipe het volgende:
Trouwens werkt die weapon mod wel bij jullie? Als ik de kleur verander in Desert krijg ik hem vervolgens in het spel gewoon als Zwart.
Dat kan je niet veranderen....dat ligt aan de map.
Als je bijv Pipeline speelt krijg je hem wittig omdat je in de sneeuw speelt, en als je in de wostijn speelt dan krijg je hem in woestijn kleuren.
pi_14615344
quote:
Op donderdag 13 november 2003 20:31 schreef Mister_T het volgende:

[..]

Dat kan je niet veranderen....dat ligt aan de map.
Als je bijv Pipeline speelt krijg je hem wittig omdat je in de sneeuw speelt, en als je in de wostijn speelt dan krijg je hem in woestijn kleuren.

Ah oké, bedankt.
pi_14615935
Dubbel

[Dit bericht is gewijzigd door Mister_T op 13-11-2003 23:33]

donderdag 13 november 2003 @ 21:29:22 #57
67385 ROG
Go on, say it.
pi_14616408
Even wat n00b vraagjes: Kan je als normale soldaat eigenlijk de geweren van dode Special Forces pakken? En ook de 9mm van de sniper?

Ik heb zelf pas 1 kort rondje met 2.0 gespeeld, vandaar mijn simpele vragen. Lijkt me trouwens wel ultiem, de 9mm en een M16 met M203. Woei!

pi_14616790
quote:
Op donderdag 13 november 2003 21:29 schreef ROG het volgende:
Even wat n00b vraagjes: Kan je als normale soldaat eigenlijk de geweren van dode Special Forces pakken? En ook de 9mm van de sniper?
Ja dat kan, deed ik eerst ook altijd. Maar die APK tegenover een SF geweer afgezien van de granate launcher, is beter in Close Combat situaties.
quote:
Ik heb zelf pas 1 kort rondje met 2.0 gespeeld, vandaar mijn simpele vragen. Lijkt me trouwens wel ultiem, de 9mm en een M16 met M203. Woei!
Ja die heb ik nu standaard elke keer
En dan je wapen modden als je SF bent, heeerlijk. Goede zoom derop, depressor on, en gaan.
pi_14620022
quote:
Op donderdag 13 november 2003 21:44 schreef Fillipe het volgende:

Ja die heb ik nu standaard elke keer
En dan je wapen modden als je SF bent, heeerlijk. Goede zoom derop, depressor on, en gaan.

Idd heerlijk zelf je wapen samenstellen
  vrijdag 14 november 2003 @ 02:52:31 #60
68536 Eitjes
Dat werkt zo. Ofzo.
pi_14622905
Speel op die unofficial homelan servers. Iedereen heeft daar een ping tuusen de 100 en 200. Perfect dus.
Of toch niet?
pi_14629547
Servers werken alweer, even van m'n brakke dagje gebruik maken. Ik zit straks op de DEF 10+ Honor server, (SF Hospital) ..
  vrijdag 14 november 2003 @ 12:59:09 #62
38684 miereneuker
klein maar fijn
pi_14629878
heb ik weer.... ben ik lekker aan t spelen, gaat m'n lag opeens naar 1500 zonder aanwijsbare reden helft van de andere spelers had er ook last van, andere helft niet
ben dat gekloot zat dus ga maar wat trainingen doen, heb ik m'n 1e traning voor medic gehaald.... kan mijn comp geen verbinding maken met de server om de results op te slaan
daaaaaaaaaaaaaaag
pi_14630526
quote:
Op vrijdag 14 november 2003 12:59 schreef miereneuker het volgende:
heb ik weer.... ben ik lekker aan t spelen, gaat m'n lag opeens naar 1500 zonder aanwijsbare reden helft van de andere spelers had er ook last van, andere helft niet
ben dat gekloot zat dus ga maar wat trainingen doen, heb ik m'n 1e traning voor medic gehaald.... kan mijn comp geen verbinding maken met de server om de results op te slaan
Ja das lullig, volgens mij zijn ze nu bezig met de servers, kreeg de hele tijd communication errors. Was trouwens ook wel vermeld dat er vandaag probleempjes konden zijn. Ik ga het nu nog even proberen.
pi_14632559
he phillipe, die link van jouw naar dat plaatje voor die sf training werkt niet...

ik ben bij a blijven hangen, ben de bekende brug tegengekomen naar objective b en ben toen maar de andere kant op gegaan, maar werd ook daar gespot, erwijl ik niemand zag...zelfs niet met de verrekijker.

vrijdag 14 november 2003 @ 14:30:26 #65
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_14632676
wat een kut zooi ik wil spelen....
pi_14632793
quote:
Op vrijdag 14 november 2003 14:26 schreef rattaplan het volgende:
he phillipe, die link van jouw naar dat plaatje voor die sf training werkt niet...

ik ben bij a blijven hangen, ben de bekende brug tegengekomen naar objective b en ben toen maar de andere kant op gegaan, maar werd ook daar gespot, erwijl ik niemand zag...zelfs niet met de verrekijker.

Werkt wel hoor, gewoon rechtermuisknop op de link, doel opslaan als .. (Save target as), en dan kan je hem downloaden. Werkt het dan nog niet, dan upload ik hem wel.
pi_14632840
quote:
Op vrijdag 14 november 2003 14:30 schreef GotenSSJ het volgende:
wat een kut zooi ik wil spelen....
Inderdaad, tot 13.00 kon ik nog op enkele servers. Nu zegt die de hele tijd Communication Error.
Straks naar huis (Brakke PC daar) dus moet tot zondag wachten om weer te kunnen aimen.
pi_14646062
quote:
Op vrijdag 14 november 2003 14:35 schreef Fillipe het volgende:

[..]

Inderdaad, tot 13.00 kon ik nog op enkele servers. Nu zegt die de hele tijd Communication Error.
Straks naar huis (Brakke PC daar) dus moet tot zondag wachten om weer te kunnen aimen.

bij mij ook al,. dacht dat het met mn firewall te maken had.., maar gelukkig licht het niet aan mij dus
  zaterdag 15 november 2003 @ 14:05:14 #69
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_14655123
heeft ie,mand tips voor die fucking sniper

want die 36/40 lukt me echt niet

zaterdag 15 november 2003 @ 20:24:23 #70
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_14663239
pleurt op met die hele marksman

als ik er nog 1 mag missen bij staan en het is de laatste en hij is zo dichtbij en schiet dwars door z'n sodemieter gaat dat boord niet naar beneden ja hoor

al 4 x gebeurd nu

pleurt een eind op zeg...

pi_14666186
Man ik was em aan het downloaden blijft hij vastlopen op 99%
[14.gif]
  zaterdag 15 november 2003 @ 22:56:04 #72
67385 ROG
Go on, say it.
pi_14666890
quote:
Op zaterdag 15 november 2003 14:05 schreef GotenSSJ het volgende:
heeft ie,mand tips voor die fucking sniper

want die 36/40 lukt me echt niet

Letten op de/je ademhaling, zoom gebruiken (Z), rond de nek mikken tenzij het die doelen dicht bij je zijn. En niet je geduld verliezen.

En maar 1 kogel per doel gebruiken, raak of mis. Dan maak je de meeste kans. Succes!

pi_14671636
-edit- is al gelukt!

Ik ga hem ook zo weer spelen

[14.gif]
pi_14673813
hmzz ik kom steeds op een server en dan krijg ik een melding en dan valt hij weg Owjah ik kom maar niet door het eerste level van de Medic school jullie wel?
[14.gif]
pi_14673857
quote:
Op zondag 16 november 2003 12:58 schreef Chen het volgende:
hmzz ik kom steeds op een server en dan krijg ik een melding en dan valt hij weg Owjah ik kom maar niet door het eerste level van de Medic school jullie wel?
Ah nog steeds Communication Errors? Ga vanmiddag weer naar m'n kamer en wil wel weer even knallen.
Eerste level van Medic School is heel makkelijk, die test is echt simpel. Zoek anders even naar de antwoorden, als het je echt niet lukt.
  zondag 16 november 2003 @ 14:38:16 #76
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_14675730
der klopt echt geen flikker van die training ademhaling stopt ik schiet alsnog mis

echt altijd de eerste maakt niet ui war die staat !

pi_14676231
+- 2.000.000 spelers hebben geen probs met die training gehad
even hand in eigen boezem steken, diep ademhalen en nogges proberen

succes en tot frags

Winners make themselves winners, losers make themselves losers, poker is just sheer justice.
pi_14678560
Het is duidelijk dat 2.0 nog behoorlijk last heeft van "kinderziektes". Ik nam gisteren twee screenshots die ik toch even moest laten zien.

Ik vraag me af hoe die nade launcher werkt...

Even kijken of ik ook e kan killen met mn backflash...

zondag 16 november 2003 @ 17:10:46 #79
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_14678748
quote:
Op zondag 16 november 2003 17:02 schreef AIM-9_Sidewinder het volgende:
Het is duidelijk dat 2.0 nog behoorlijk last heeft van "kinderziektes". Ik nam gisteren twee screenshots die ik toch even moest laten zien.

Ik vraag me af hoe die nade launcher werkt...
[afbeelding]

Even kijken of ik ook e kan killen met mn backflash...
[afbeelding]

lol
pi_14678975
Ja bij mij vlogen er net wat mannetjes door de lucht
pi_14679751
dit lijkt me een hele mooie game

* SHERMAN download gaat

Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
  zondag 16 november 2003 @ 18:31:33 #82
67385 ROG
Go on, say it.
pi_14680427
* ROG SF eindelijk is!

Even offline door de nieuwe mappen gebanjerd, maar persoonlijk niet zo weg van, wie weet online wel. Toen even snel nog een potje Mountain Pass gespeeld maar woei, wat ben ik het schieten verleerd zeg.

Wel een paar kills met wat nades.

Vanavond sleur ik mezelf weer Mountain Pass op, zal de server ook posten, eens kijken of er Fok!kers zijn om te slachten.

pi_14680550
Mountain Pass heb ik nog nooit gespeeld. Maar waarom zoeken we niet een keer een server uit, waar je we met z'n allen op gaan knallen?
Of misschien heeft iemand zelf een servertje klaar staan, etc.. ?

Lijkt me leuk, misschien is der animo voor..

zondag 16 november 2003 @ 18:38:35 #84
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_14680589
quote:
Op zondag 16 november 2003 18:36 schreef Fillipe het volgende:
Mountain Pass heb ik nog nooit gespeeld. Maar waarom zoeken we niet een keer een server uit, waar je we met z'n allen op gaan knallen?
Of misschien heeft iemand zelf een servertje klaar staan, etc.. ?

Lijkt me leuk, misschien is der animo voor..

laten we dan gelijk een [FOK] clan oprichten
pi_14680604
quote:
Op zondag 16 november 2003 18:38 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

laten we dan gelijk een [FOK] clan oprichten

Goed plan.
  zondag 16 november 2003 @ 18:40:28 #86
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_14680619
quote:
Op zondag 16 november 2003 18:39 schreef Fillipe het volgende:

[..]

Goed plan.

k dan

ik claim de naam [FOK]Brownie666

zondag 16 november 2003 @ 18:52:51 #87
67385 ROG
Go on, say it.
pi_14680884
Er mag geen ! in een nick zeker? Ik vind [Fok!] mooier nl.

Ik zal eens ff neuzen of [FOK] al als clannaam bestaat, voor de goede orde. Verder top plan, count me in.

edit: zo te zien is [FOK] vrij

[Dit bericht is gewijzigd door ROG op 16-11-2003 18:55]

pi_14680902
Ok dan, die van mij : [FOK!] Fillipe
  zondag 16 november 2003 @ 19:03:32 #89
67385 ROG
Go on, say it.
pi_14681147
[Fok!]_ROGGEL bij deze van mij.

Vanavond 35 honor, nog maar 3000 puntjes.

edit: Eitjes zal ook wel lid worden, krijgen we nog iemand zo gek dat ie clanleader wordt en krijgen we nog een iemand zo gek voor een kleine site met info (memberlist, tracker pagina met alle sigs's van de leden om makkelijk te zien wie on is en waar, etc?)

tracker sig (te regelen via http://aaotracker.4players.de )

pi_14681443
Waar kan je ook alweer je nickname veranderen voor AA zelf en voor AAO ? Honor etc, gaat dan niet verloren neem ik aan?
  zondag 16 november 2003 @ 19:26:07 #91
67385 ROG
Go on, say it.
pi_14681700
quote:
Op zondag 16 november 2003 19:16 schreef Fillipe het volgende:
Waar kan je ook alweer je nickname veranderen voor AA zelf en voor AAO ? Honor etc, gaat dan niet verloren neem ik aan?
www.americasarmy.com, Your Account (rechtsbovenin beeld), honor, stats, alles blijf hetzelfde. Het enige 'minpuntje'; je mag maar 1x per 24 uur je nick wijzigen.
pi_14681751
Oke bedankt, hij is nu officieel [FOK!] Fillipe, uitroepteken kan dus wel.
  zondag 16 november 2003 @ 19:41:29 #93
67385 ROG
Go on, say it.
pi_14682070
Hehe, ! mag idd. Ik kreeg alleen een error bij het inloggen, bleek dat ik in AA zelf nog m'n oude nick had staan.

Die ingame browser is echt ruk trouwens, ASE werkt nog niet met 2.0 geloof ik.

edit: Ik ben online op de volgende server: FCOST Server [AOSC 1.4], Mountain Pass.

edit2: Hey Filippe, ik zag je , die server is alleen onwijs laggy en zit vol met n00bs geloof ik, maarja, met die lag die ik ervaar zijn de kansen gelijk heheh.

[Dit bericht is gewijzigd door ROG op 16-11-2003 20:11]

pi_14682433
Ik zag je net nog op die server ROG, zag al meteen :

[Naam] was killed by fragments from [FOK!]_Roggels granade..
[Naam] was killed by fragments from [FOK!]_Roggels granade..

Maar iig, ik kon niet joinen kreeg een communication error.
(Maar goed ook, want ik heb nog nooit op die map gespeeld)

zondag 16 november 2003 @ 20:10:30 #95
67385 ROG
Go on, say it.
pi_14682848
Haha, ja, beetje easy was het wel.

Heb je in AA (het programma) bij je Personal Jacket al je oude inlognaam veranderd in je nieuwe? Dat zorgde bij mij voor een error, zoiets van dat m'n [Fok!]_ROGGEL nog niet bestond.

pi_14684106
Krijg nu de heletijd een melding Communication Error ofso
[14.gif]
pi_14684307
quote:
Op zondag 16 november 2003 20:10 schreef ROG het volgende:
Haha, ja, beetje easy was het wel.

Heb je in AA (het programma) bij je Personal Jacket al je oude inlognaam veranderd in je nieuwe? Dat zorgde bij mij voor een error, zoiets van dat m'n [Fok!]_ROGGEL nog niet bestond.

Ja heb ik al veranderd, heb net even lekker lopen knallen. Ging echt goed. SF Hospital is gewoon ook echt een super map.
Maar iig, kon wel weer inloggen op andere servers. Ik speel ook niet meer op Officiele, alleen maar op max. 10 slots. (Leased)
pi_14685477
quote:
Op zondag 16 november 2003 21:02 schreef Chen het volgende:
ik ook en das wel balen want ik wil die trainingen een beetje doen maar daar kan je niet mee verder dan
pi_14685922
ik wil ook wel [fok!]rattaplan(nl)
pi_14687685
quote:
Op zondag 16 november 2003 21:49 schreef SHERMAN het volgende:

[..]

ik ook en das wel balen want ik wil die trainingen een beetje doen maar daar kan je niet mee verder dan

Mmm raar dat jullie daar (zoveel) last van hebben. Zoek gewoon even op het aa forum of daar (uberhaupt) iets aan te doen valt. En anders morgen weer proberen.
pi_14688591
Tsja blijven kijken
  maandag 17 november 2003 @ 00:05:02 #102
38684 miereneuker
klein maar fijn
pi_14689002
ik had een mooiere, alleen geen screenshot drie man die op een rijtje lagen te sniperen op t midden van bridge crossing.... ze zochten naar mij en ik stond erachter

btw. regged [FoK!]MiereNeuker

daaaaaaaaaaaaaaag
pi_14689740
Ik doe ook mee , ben [FOK!]Sidewinder

btw. ik heb ook zo'n tracker, alleen loopt ie een beetje achter * zeg maar 8 honor en nog een beetje kills *

Hopelijk gaat ze straks ook alle SF mappen tracken.

[Dit bericht is gewijzigd door AIM-9_Sidewinder op 17-11-2003 07:28]

maandag 17 november 2003 @ 01:06:51 #104
38684 miereneuker
klein maar fijn
pi_14689998
had weer een paar mooie kills net, helaas ook 1x erg dom van achter neergeschoten en 2x een teamgenoot die tussen mij en de vijand ging staan
daaaaaaaaaaaaaaag
pi_14691200
Communication Error is volgens mij wel over en ik heb alle medic trainingen gedaan
[14.gif]
pi_14692193
quote:
Op zondag 16 november 2003 21:02 schreef Chen het volgende:
heb ik ook last van, moet je nog een paar andere servers proberen, volgens het forum was het iets met bepaalde servers en niet aan de client.

ik zal tevens ook ff me nickname veranderen in [FOK!]_Etter_

pi_14692243
ik kan maar niet in die circel landen met die parashute
Borsato!! ♪♥
AC Sparta Praha!
  maandag 17 november 2003 @ 10:04:21 #108
67385 ROG
Go on, say it.
pi_14692662
quote:
Op maandag 17 november 2003 09:37 schreef mat_herben het volgende:
ik kan maar niet in die circel landen met die parashute
Ja, die's lastig. Meer geluk dan stuurmanskunst ook.

Mijn truc: niet sturen nadat je direct uit dat vliegtuig komt, pas in de "2e helft" van je jump. En na 30x zat ik erin.

pi_14693286
Lag op SF server is trouwens weer verholpen bij mij
pi_14693603
quote:
Op maandag 17 november 2003 00:05 schreef miereneuker het volgende:
ik had een mooiere, alleen geen screenshot drie man die op een rijtje lagen te sniperen op t midden van bridge crossing.... ze zochten naar mij en ik stond erachter
Super.
  maandag 17 november 2003 @ 13:36:59 #111
67385 ROG
Go on, say it.
pi_14697906
Argh! Ik maakte een teamkill! Met 1 shot was ie dood, dat was wel erg gauw. Wel op point blank. Weer 450 (ofzoiets) punten weg!
Ik speelde trouwens SF Hospital, best pittig nog.
pi_14698010
quote:
Op maandag 17 november 2003 13:36 schreef ROG het volgende:
Argh! Ik maakte een teamkill! Met 1 shot was ie dood, dat was wel erg gauw. Wel op point blank. Weer 450 (ofzoiets) punten weg!
Dan heb je vast de VIP doodgeschoten.
PS, Rog zullen we even een (SF Hospital) servertje uitzoeken?

[Dit bericht is gewijzigd door Fillipe op 17-11-2003 13:44]

pi_14698099
-Dubbel-
  maandag 17 november 2003 @ 13:45:36 #114
67385 ROG
Go on, say it.
pi_14698146
Is goed!

edit: server -> "FFS Clan We are now recruiting" (hij mist wat haakjes ergens, 12 slots in ieder geval, nu nog rustig, ping is ok zo te zien?) nemen?

[Dit bericht is gewijzigd door ROG op 17-11-2003 14:47]

pi_14698215
quote:
Op maandag 17 november 2003 13:45 schreef ROG het volgende:
Is goed!
Ok, ik ga even eentje zoeken..

Black Tower Honor ?

pi_14698259
Ok, gaan op die van jou!
  maandag 17 november 2003 @ 13:51:56 #117
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_14698349
zo ik ben [FOK!]Brownie666
  maandag 17 november 2003 @ 14:47:08 #118
67385 ROG
Go on, say it.
pi_14700257
Zo, dat was weer fun.
pi_14702926
quote:
Op maandag 17 november 2003 13:36 schreef ROG het volgende:
dat had ik ook de eerste keer...knalde zo'n onguur mannetje op de 2e verdieping neer...wist ik veel dat ik die moest escorteren in plaats van neermaaien...anyway, dat was dus een ritje Leavenworth
pi_14704568
quote:
Op maandag 17 november 2003 14:47 schreef ROG het volgende:
Zo, dat was weer fun.
Haha inderdaad, alleen ging niet zo best dit keer. Maar ja volgende keer beter.
Moeten binnenkort even op een server, waar haast nooit iemand zit even elkaar afknallen
  maandag 17 november 2003 @ 17:23:35 #121
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_14704937
quote:
Op maandag 17 november 2003 00:05 schreef miereneuker het volgende:

btw. regged [FoK!]MiereNeuker

lol dit is bullshit

maximaal 2 snipers sukkel ( op elke map die snipers toe laat )

pi_14704994
quote:
Op maandag 17 november 2003 17:23 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

lol dit is bullshit

LOL
  maandag 17 november 2003 @ 17:30:12 #123
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_14705166
quote:
Op maandag 17 november 2003 17:25 schreef Mister_T het volgende:

[..]

LOL

wat is toch zo

pi_14705555
quote:
Op maandag 17 november 2003 17:30 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

wat is toch zo

Klopt.
pi_14705615
quote:
Op maandag 17 november 2003 17:30 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

wat is toch zo

Je hebt ook gelijk...ik moet gewoon lachen om hoe jij die gozer van die post ff hard uitlult
  maandag 17 november 2003 @ 17:49:43 #126
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_14705769
quote:
Op maandag 17 november 2003 17:44 schreef Mister_T het volgende:

[..]

Je hebt ook gelijk...ik moet gewoon lachen om hoe jij die gozer van die post ff hard uitlult

vondt hem zelf ook wel sterk
  maandag 17 november 2003 @ 17:59:58 #127
38684 miereneuker
klein maar fijn
pi_14706042
quote:
Op maandag 17 november 2003 17:23 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

lol dit is bullshit

je hoeft geen sniper geweer te hebben om op de grond te liggen en met je zoom functie net te doen alsof jij het ook kan
daaaaaaaaaaaaaaag
pi_14706071
quote:
Op maandag 17 november 2003 17:59 schreef miereneuker het volgende:

[..]

je hoeft geen sniper geweer te hebben om op de grond te liggen en met je zoom functie net te doen alsof jij het ook kan

Maar dan zijn het geen snipers
pi_14706531
heb gister in 90 minuten tijd ff de basic training gedaan, de airborne, de medic en de eerste van de Special Forces ga nu ff verder kijken,
als ik nog wat meer trainingen gedaan dan ga ik het ook online doen en als dat me bevalt dan wil ik ook wel in de [FOK!] clan
pi_14706646
quote:
Op maandag 17 november 2003 18:18 schreef SHERMAN het volgende:
heb gister in 90 minuten tijd ff de basic training gedaan, de airborne, de medic en de eerste van de Special Forces ga nu ff verder kijken,
als ik nog wat meer trainingen gedaan dan ga ik het ook online doen en als dat me bevalt dan wil ik ook wel in de [FOK!] clan
Daar hebben we natuurlijk wel paar eisen voor heh.
Belangrijkste is natuurlijk: U moet een blonde vrouw van 17+ zijn.
pi_14706884
Hoe gaat trouwens je Rank omhoog Gaat dat samen met je honor level?
Ik ben nu private met honor 21 (bijna 22) .
  maandag 17 november 2003 @ 18:34:44 #132
40636 N-I-X
Try Me ...
pi_14706993
quote:
Op maandag 17 november 2003 18:31 schreef Fillipe het volgende:
jah dat vroeg ik me dus ook al af!
Like a No. 2 pencil I always got a point *
Voel Me Sexueel Geïmiteerd ...
pi_14707146
quote:
Op maandag 17 november 2003 18:31 schreef Fillipe het volgende:
Welke rank waar zie je dat dan
  maandag 17 november 2003 @ 18:50:32 #134
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_14707487
ik zat de net te praten met een maat van een oude clan en die had ook een clan die net was begonnen nou vroegt hij of we niet konden "fuseren" zeg maar

( zelf voel ik er niet zoveel voor ) wat vinden jullie ervan ?

pi_14707961
quote:
Op maandag 17 november 2003 18:39 schreef AIM-9_Sidewinder het volgende:

[..]

Welke rank waar zie je dat dan

Bij AAO tracker.
pi_14707979
quote:
Op maandag 17 november 2003 18:50 schreef GotenSSJ het volgende:
ik zat de net te praten met een maat van een oude clan en die had ook een clan die net was begonnen nou vroegt hij of we niet konden "fuseren" zeg maar

( zelf voel ik er niet zoveel voor ) wat vinden jullie ervan ?

Lijkt me niet zo leuk, Fok is juist nieuw en verfrissend
  maandag 17 november 2003 @ 19:06:45 #137
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_14708019
quote:
Op maandag 17 november 2003 19:05 schreef Fillipe het volgende:

[..]

Lijkt me niet zo leuk, Fok is juist nieuw en verfrissend

daarom....
  maandag 17 november 2003 @ 19:36:50 #138
67385 ROG
Go on, say it.
pi_14709025
Hehe, laat ze maar [Fok!]{recruitinopleiding} worden.

Rank gaat geloof ik niet omhoog. M'n honor ook niet, er liep er net weer een teammate voor m'n geweerloop.

pi_14710846
quote:
Op maandag 17 november 2003 19:36 schreef ROG het volgende:
Hehe, laat ze maar [Fok!]{recruitinopleiding} worden.

Rank gaat geloof ik niet omhoog. M'n honor ook niet, er liep er net weer een teammate voor m'n geweerloop.

Wat voor Rank heb jij dan?
  maandag 17 november 2003 @ 21:13:24 #140
35230 Fronsertje
zeg maar Toad
pi_14712648
volgens mij hoort die ranking bij het forum van de tracker ...hoe meer je daar post hoe hoger de rang .....denk ik...heeft iig niets met aao of aasf te maken
  maandag 17 november 2003 @ 21:44:30 #141
38684 miereneuker
klein maar fijn
pi_14713812

geen sniper , wel de lul

en zo had ik er op die kaart heel veel

edit: bah, niet echt scherp, zal strax eens kijken of ik een mooiere kan maken

daaaaaaaaaaaaaaag
pi_14715141
quote:
Op maandag 17 november 2003 21:13 schreef Fronsertje het volgende:
volgens mij hoort die ranking bij het forum van de tracker ...hoe meer je daar post hoe hoger de rang .....denk ik...heeft iig niets met aao of aasf te maken
Nee, volgens mij niet. Ik post nooit wat op dat forum eigenlijk

[Dit bericht is gewijzigd door Fillipe op 18-11-2003 08:04]

maandag 17 november 2003 @ 22:34:11 #143
35230 Fronsertje
zeg maar Toad
pi_14715852
ranking gebeuren is wel van de tracker lees ik net maar is gebaseerd op je ingame scores

http://aaotracker.4players.de/misc.php?action=faq4&sid=#8

dinsdag 18 november 2003 @ 04:04:17 #144
67385 ROG
Go on, say it.
pi_14720285
quote:
Op maandag 17 november 2003 20:26 schreef Fillipe het volgende:

[..]

Wat voor Rank heb jij dan?

Bij http://aaotracker.4players.de ben ik recruit, ben daar alleen 'lid' voor die tracker signature, maar die is momenteel niet compatible met 2.0 o.i.d.. De rank is gewoon een ondertitel, specifiek voor dat forum, zoals andere fora ook ondertitels hebben, afhankelijk van je posts (en wellicht wat score uit AA) meen ik.
off-topic: Argh, om 20u gaan slapen is om om 3u wakker worden, fuck!

P.S. Filippe, als je eens tijd hebt moet je eens Mountain Pass verkennen/leren kennen. Wel Defense kiezen, Assault is best pittig nl.

edit: typo

[Dit bericht is gewijzigd door ROG op 18-11-2003 06:35]

pi_14720567
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 04:04 schreef ROG het volgende:

[..]

Bij http://aaotracker.4players.de ben ik recruit, ben daar alleen 'lid' voor die tracker signature, maar die is momenteel niet compatible met 2.0 o.i.d.. De rank is gewoon een ondertitel, specifiek voor dat forum, zoals andere fora ook ondertitels hebben, afhankelijk van je posts (en wellicht wat score uit AA) meen ik.
off-topic: Argh, om 20u gaan slapen is om om 3u wakker worden, fuck!

P.S. Filippe, als je eens tijd hebt moet je eens Mountain Pass verkennen/leren kennen. Wel Defense kiezen, Assault is best pittig nl.

edit: typo

Ah ok bedankt ROG.
Wie gaat er dan ook om 20u naar bed , wel lekker uitgeslapen zeker.

En ga idd een keertje Mountain Pass spelen, alleen ik word dan de hele tijd gesniped denk ik. Maar goed we zien wel

dinsdag 18 november 2003 @ 10:25:20 #146
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_14722732
quote:
Op woensdag 12 november 2003 19:23 schreef Fillipe het volgende:
hoe heb je dat opgelost? ik heb daar nl ook last van (heb tijdelijk resolutie wat lager gezet.. staat nu op higher..)
  dinsdag 18 november 2003 @ 10:27:02 #147
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_14722774
quote:
Op woensdag 12 november 2003 20:29 schreef _Etter_ het volgende:

[..]

Dan heb je het vast al lang niet meer gespeeld.. Het werkt nu met honor, en je moet je registreren wil je uberhaupt online kunnen spelen..
  dinsdag 18 november 2003 @ 10:28:11 #148
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_14722794
quote:
Op woensdag 12 november 2003 20:56 schreef masuyo het volgende:
ff patch downloaden van de website..
pi_14726005
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 10:25 schreef MuRKie het volgende:

[..]

hoe heb je dat opgelost? ik heb daar nl ook last van (heb tijdelijk resolutie wat lager gezet.. staat nu op higher..)

Op een server spelen van max 12 a 16 slots. En niet op officials, gewoon op Leased.
  dinsdag 18 november 2003 @ 12:41:39 #150
67385 ROG
Go on, say it.
pi_14726190
Hey Fil, tijd voor/zin in een potje zo? Eitjes doet zo ook ff mee. SF Hosp o.i.d.? Even flink mensen pijn doen.
pi_14726347
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 12:41 schreef ROG het volgende:
Hey Fil, tijd voor/zin in een potje zo? Eitjes doet zo ook ff mee. SF Hosp o.i.d.? Even flink mensen pijn doen.
Ah shit, zit nu op school.
Maar zullen we anders vanmiddag rond uurtje of 3 ook nog een potje doen? Laat maar even weten of jullie dan ook nog kunnen.
  dinsdag 18 november 2003 @ 12:49:11 #152
68536 Eitjes
Dat werkt zo. Ofzo.
pi_14726402
Op hospital ben ik altijd IF. Waarom? Dan heb je de RPK, is leuk om mee te rushen.

En idd, je moet Mountain Pass verkennen. Erg leuke map, heb ik in totaal ongeveer 100 uur gespeeld.

Edit ; Ja, is goed. Dan maak ik nu mijn werkstuk wel even af.

Of toch niet?
pi_14726483
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 12:49 schreef Eitjes het volgende:
Op hospital ben ik altijd IF. Waarom? Dan heb je de RPK, is leuk om mee te rushen.

En idd, je moet Mountain Pass verkennen. Erg leuke map, heb ik in totaal ongeveer 100 uur gespeeld.

Omdat die anderen altijd snel de C (SF) slotjes innemen.
  dinsdag 18 november 2003 @ 12:54:46 #154
68536 Eitjes
Dat werkt zo. Ofzo.
pi_14726566
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 12:51 schreef Fillipe het volgende:

[..]

Omdat die anderen altijd snel de C (SF) slotjes innemen.

Hmm nee, zo bedoelde ik het niet. Ik pak gewoon de RPK. Ik heb een honor van 40 en ik kill altijd wel wat mensen op die map, dus ik zou zo een SF slotje kunnen pakken. Maar ik rush graag, en daar is de RPK geschikt voor.
Of toch niet?
  dinsdag 18 november 2003 @ 12:54:58 #155
67385 ROG
Go on, say it.
pi_14726576
Ah klote Filippe. Voor jou. Hehe.

Geef mij maar de M4, scoopje erop enzo, leuk speelgoed. Die RPK is voor spray-and-pray figuurtjes.

Uurtje of 15u lukt wel trouwens, geef maar een gil hier dan.

pi_14726637
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 12:54 schreef Eitjes het volgende:

[..]

Hmm nee, zo bedoelde ik het niet. Ik pak gewoon de RPK. Ik heb een honor van 40 en ik kill altijd wel wat mensen op die map, dus ik zou zo een SF slotje kunnen pakken. Maar ik rush graag, en daar is de RPK geschikt voor.

Ja klopt, als je dan een SF tegenkomt in een (Close Combat) situatie maai je hem zo neer. En dat vind ik irritant.
pi_14726739
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 12:54 schreef ROG het volgende:
Ah klote Filippe. Voor jou. Hehe.

Geef mij maar de M4, scoopje erop enzo, leuk speelgoed. Die RPK is voor spray-and-pray figuurtjes.

Uurtje of 15u lukt wel trouwens, geef maar een gil hier dan.

Haha bedankt voor je medeleven Rog .
Maar je hebt gelijk die gemodde wapens zijn inderdaad prima.
En ik zal even een harde gil geven! (SF Hospital/Ambush ?)
Tot straks, ik ga weer iets aan de studie doen.
  dinsdag 18 november 2003 @ 14:11:11 #158
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_14728820
Anyone knows hoe ik mijn lag kon vermijden bij SF, kheb nu mijn resolutie gewoon lager gezet en dan valt het wel een btje mee, maar ik las dat Fillipe schreef dat hij dat opgelost had hij zegt alleen nergens hoe ie dat nou gedaan heeft..

Alvast bedankt

dinsdag 18 november 2003 @ 14:15:20 #159
67385 ROG
Go on, say it.
pi_14728941
De lag is een soort van bug geloof ik, het kan wel zijn dat zodra je een gebouw binnengaat je pc meer rekenkracht nodig heeft en zodoende gaat schokken, maar over het algemeen heeft iedereen lag op de grote officieele servers. Gewoon leased servers met weinig slots spelen is het enige wat echt helpt tot nu toe.
pi_14729137
quote:
Murkie:
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 12:35 schreef Fillipe het volgende:

[..]

Op een server spelen van max 12 a 16 slots. En niet op officials, gewoon op Leased.

-edit: ben weer thuis, rond 3 uur AA'en?

[Dit bericht is gewijzigd door Fillipe op 18-11-2003 14:26]

dinsdag 18 november 2003 @ 14:31:44 #161
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_14729472
Ik heb ut juist als ik naar buiten ga (gebouw uit) die lag.. Vet irri laatst gooide ik een granaat naar opforces (2 stuks opforce..) Maar die liepen beide weg en in die tijd kwam een teammate op mijn granaat staan :s very frustrating
pi_14729527
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 14:31 schreef MuRKie het volgende:
Ik heb ut juist als ik naar buiten ga (gebouw uit) die lag.. Vet irri laatst gooide ik een granaat naar opforces (2 stuks opforce..) Maar die liepen beide weg en in die tijd kwam een teammate op mijn granaat staan :s very frustrating
Gebeuren sowieso veel teamkills op de SF maps.

(Ik ben alvast een leuk servertje aan het uitzoeken voor straks brb )

dinsdag 18 november 2003 @ 14:47:59 #163
67385 ROG
Go on, say it.
pi_14729945
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 14:21 schreef Fillipe het volgende:

[..]

[..]

-edit: ben weer thuis, rond 3 uur AA'en?

Okidokie!
pi_14730001
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 14:47 schreef ROG het volgende:

[..]

Okidokie!

Ok dan, met hoeveel gaan we? (Voor slots etc.)
pi_14730137
www.dfsarmyops... server? (Leased)
pi_14730141
Hebben jullie voor het afspreken waar jullie gaan spelen geen MSN of ICQ
  dinsdag 18 november 2003 @ 14:53:46 #167
38684 miereneuker
klein maar fijn
pi_14730146
ik wil ook wel meedoen, maar heb nog geen 2.0 of advanced training...
daaaaaaaaaaaaaaag
pi_14730165
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 14:53 schreef miereneuker het volgende:
Maakt niet uit, als je maar online kan gamen.
pi_14730192
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 14:53 schreef Mister_T het volgende:
Hebben jullie voor het afspreken waar jullie gaan spelen geen MSN of ICQ
Nee dat is niet zo effectief, want kijk nu willen ook anderen meedoen en das leuker ...

Nou ik zit iig al op die server! (DFSarmyops.cjb.net staat der geloof ik) Tot zo!

dinsdag 18 november 2003 @ 14:57:40 #170
67385 ROG
Go on, say it.
pi_14730262
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 14:53 schreef miereneuker het volgende:
2.0 heb je wel nodig als je met ons wilt messen.
  dinsdag 18 november 2003 @ 14:59:02 #171
67385 ROG
Go on, say it.
pi_14730302
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 14:55 schreef Fillipe het volgende:

[..]

Nou ik zit iig al op die server! (DFSarmyops.cjb.net staat der geloof ik) Tot zo!

Kom er zo aan, is het SF Hosp?
pi_14730320
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 14:59 schreef ROG het volgende:

[..]

Kom er zo aan, is het SF Hosp?

Ja.
  dinsdag 18 november 2003 @ 15:19:55 #173
38684 miereneuker
klein maar fijn
pi_14730970
2.0 downloadt....

in de tussentijd nog maar wat leren ofzo

daaaaaaaaaaaaaaag
pi_14731094
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 15:19 schreef miereneuker het volgende:

in de tussentijd nog maar wat leren ofzo

was dat
  dinsdag 18 november 2003 @ 15:27:07 #175
38684 miereneuker
klein maar fijn
pi_14731200
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 15:23 schreef Mister_T het volgende:

[..]

was dat

dat is computeren met een boek open ernaast
daaaaaaaaaaaaaaag
pi_14731304
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 14:15 schreef ROG het volgende:
De lag is een soort van bug geloof ik, het kan wel zijn dat zodra je een gebouw binnengaat je pc meer rekenkracht nodig heeft en zodoende gaat schokken, maar over het algemeen heeft iedereen lag op de grote officieele servers. Gewoon leased servers met weinig slots spelen is het enige wat echt helpt tot nu toe.
nee. lag is dat de communicatie te lang duurt tussen de server en jou comp. Je ping tijd is dan te hoog waardoor het lijkt dan mensen gaan verspringen omdat als je comp dan eindelijk weer een pakket binnenkrijgt die man al weer ergens anders staat. Lag heeft niks te maken met de snelheid van je comp, wel met je snelheid van je verbinding. De snelheid van je comp zijn je frames per second.
  dinsdag 18 november 2003 @ 15:38:38 #177
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_14731568
Zijn jullie nog op het topic aanwezig of zijn jullie al aan ut gamen?
Ik ben pas rond 5 uur thuis.. :s stage lopen is a though life 40 uur in de week dan nog eens een bijbaantje dus ik heb geen rust meer in mijn donder.. kwerk gvd nog meer dan m'n pa, en verdien nog neit eens de helft

Geef me ff de naam van de server waar je het steeds over hebt fillipe (mail em me ff als je wilt..) Dankjuh

pi_14731827
ben nu niet aan het gamen, kom er niet op!

connection timed out!

he hoe zit het met de [fok!]clan, gaat er iemand die het kan nog een website maken?

pi_14732380
hebben er meer last van de connection time out op dit moment, of komt er iemand wel op?
pi_14733715
Zo gvd zeg, net even 2 uur lopen knallen op een prima server met Roggel!
Ging echt heerlijk, en geen last van lag etc..

Oja ik moest even wachten totdat de server vol zat:

pi_14733787
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 15:38 schreef MuRKie het volgende:
Zijn jullie nog op het topic aanwezig of zijn jullie al aan ut gamen?
Ik ben pas rond 5 uur thuis.. :s stage lopen is a though life 40 uur in de week dan nog eens een bijbaantje dus ik heb geen rust meer in mijn donder.. kwerk gvd nog meer dan m'n pa, en verdien nog neit eens de helft

Geef me ff de naam van de server waar je het steeds over hebt fillipe (mail em me ff als je wilt..) Dankjuh

We waren op dat moment aan het gamen , tsja gelukkig hoef ik (nog) geen stage te lopen.

We waren nu op server: DFSarmy recruiting now .. (ofzo) was een Leased server met 12 slots. Geen lag etc.

Maar verschilt per keer denk ik waar we spelen m.b.t de drukte .. En inderdaad als iemand tijd overheeft en een leuke site kan maken, graag!

Is helemaal top natuurlijk. We moeten de Clan nog maar even verder uitwerken, maar tot nu toe gaat het wel okay.

pi_14733817
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 16:06 schreef rattaplan het volgende:
hebben er meer last van de connection time out op dit moment, of komt er iemand wel op?
quote:
On Tuesday, 18 November 2003 from 0300 0800am EST, authentication services
will be down.

During this time, you * will * still be able to play. However, the following
will be

disabled:

- Logging into the personnel jacket

- Adding new accounts

- Modifying existing accounts

- Experience updates

Again, this will * not * prevent you from connecting directly to the game
servers.

Heeft hier misschien wat mee te maken?
  dinsdag 18 november 2003 @ 17:07:55 #183
67385 ROG
Go on, say it.
pi_14733826
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 15:30 schreef _Etter_ het volgende:

[..]

nee. lag is dat de communicatie te lang duurt tussen de server en jou comp. Je ping tijd is dan te hoog waardoor het lijkt dan mensen gaan verspringen omdat als je comp dan eindelijk weer een pakket binnenkrijgt die man al weer ergens anders staat. Lag heeft niks te maken met de snelheid van je comp, wel met je snelheid van je verbinding. De snelheid van je comp zijn je frames per second.

Hmja, compleet waar. Maar veel mensen ervaren op de SF mappen, de nieuwe mappen, veel 'lag', of het komt door de slechte voorbereiding van de servers op 2.0/de massale run op 2.0 of door de textures en details van de nieuwe mappen, daar is het publiek het nog niet over eens. Persoonlijk denk ik dat het een foutje is, want op leased servers met zeg 8 slots speel ik perfect, lag-loos, tegen Amerikanen, Polen e.d. Dezelfde map op een 20 slots official server lagt als de pest daarintegen.
  dinsdag 18 november 2003 @ 17:10:38 #184
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_14733886
Is er al een add-on waarin je met een Blackhawk Iraakse raketten moet ontwijken?
Ik ga naar huis.
pi_14733949
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 17:10 schreef nietzman het volgende:
Is er al een add-on waarin je met een Blackhawk Iraakse raketten moet ontwijken?
Uh nee volgens mij niet, wel dat je een Blackhawk moet vernietigen en dat je moet oppassen voor Iraakse raketten. Zie screenshots van SF in m'n OP. En dat is dus versie 2.0.
pi_14734196
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 17:07 schreef ROG het volgende:

[..]

Hmja, compleet waar. Maar veel mensen ervaren op de SF mappen, de nieuwe mappen, veel 'lag', of het komt door de slechte voorbereiding van de servers op 2.0/de massale run op 2.0 of door de textures en details van de nieuwe mappen, daar is het publiek het nog niet over eens. Persoonlijk denk ik dat het een foutje is, want op leased servers met zeg 8 slots speel ik perfect, lag-loos, tegen Amerikanen, Polen e.d. Dezelfde map op een 20 slots official server lagt als de pest daarintegen.

official servers kom ik helemaal niet op, krijg constant communication error. Maar leased servers gaan wel goed... dus daar zit ik
  dinsdag 18 november 2003 @ 17:25:13 #187
67385 ROG
Go on, say it.
pi_14734232
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 17:01 schreef Fillipe het volgende:
Zo gvd zeg, net even 2 uur lopen knallen op een prima server met Roggel!
Ging echt heerlijk, en geen last van lag etc..

Oja ik moest even wachten totdat de server vol zat:
[afbeelding]

Hahaha!
Waren idd lekkere potjes, mooie acties soms!

Wellicht een ideetje om met een heel [FOK!] team te spelen op die map, lijkt me wel bruut.

pi_14734340
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 17:25 schreef ROG het volgende:

[..]

Hahaha!
Waren idd lekkere potjes, mooie acties soms!

Wellicht een ideetje om met een heel [FOK!] team te spelen op die map, lijkt me wel bruut.

Haha zeker mooie acties.
Ja moeten we een keer doen, of een bepaalde dag v/d week even online op een bepaald tijdstip.

[Dit bericht is gewijzigd door Fillipe op 18-11-2003 17:44]

pi_14734486
Poll: Welke dag komt jou het beste uit om online te AA'en?
  • Maandag
  • Dinsdag
  • Woensdag
  • Donderdag
  • Vrijdag
  • Zaterdag
  • Zondag
  • Maakt me niets uit.

• Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Deze poll even gemaakt omdat het ons leuk lijkt om 1x in de week sowieso met z'n allen te AA'en.

Ik ga ervan uit dat we altijd s'avonds (18.00 +) online gaan ivm werk/school etc ..
    Ikzelf kan trouwens nooit op vrijdag & zaterdag ivm brakke pc thuis ..

dinsdag 18 november 2003 @ 18:23:59 #190
    38684 miereneuker
    klein maar fijn
    pi_14735655
    heb t zelfde in t weekend, heb niet eens kabel oid thuis, maar gewoon inbellen verder kan ik meestal wel ma en wo komen mij het beste uit
    daaaaaaaaaaaaaaag
      dinsdag 18 november 2003 @ 18:29:25 #191
    33317 GotenSSJ
    eilander 4-life
    pi_14735791
    ik ga GEEN SF Hospital spelen hoor die map ken ik niet
    pi_14737232
    eh, wanneer kun je die advancet markmanship spelen?
    Moet je dan eerst 35 of meer bij basic training halen?
    Ik wordt er echt ziek van. haal elke keer net 34 of 33.
      dinsdag 18 november 2003 @ 19:56:34 #193
    33317 GotenSSJ
    eilander 4-life
    pi_14738060
    quote:
    Op dinsdag 18 november 2003 19:22 schreef rattaplan het volgende:
    eh, wanneer kun je die advancet markmanship spelen?
    Moet je dan eerst 35 of meer bij basic training halen?
    Ik wordt er echt ziek van. haal elke keer net 34 of 33.
    36 of meer
      dinsdag 18 november 2003 @ 20:43:04 #194
    67385 ROG
    Go on, say it.
    pi_14739506
    quote:
    Op dinsdag 18 november 2003 18:29 schreef GotenSSJ het volgende:
    Mietje!

SF Hospital is nu zowat m'n favo map, na 2 á 3 daagjes spelen (zeg zo'n 7á 8 uur gespeeld?). Terwijl ik er de 1e keer weinig moest van hebben.

pi_14740575
    hoe krijgen jullie het toch voor elkaar om die 36 schoten raak te krijgen????? het lukt me maar niet..
    pi_14743757
    quote:
    Op dinsdag 18 november 2003 18:29 schreef GotenSSJ het volgende:
    Jawel man die is momenteel echt het leukst. Gewoon even oefenen op die map, je kent hem zo.
    pi_14745754
    wat kun je eigenlijk met die advancet markmanship training?
    heeft anders weinig zin...
      woensdag 19 november 2003 @ 01:50:02 #198
    68536 Eitjes
    Dat werkt zo. Ofzo.
    pi_14747163
    quote:
    Op woensdag 19 november 2003 00:08 schreef rattaplan het volgende:
    wat kun je eigenlijk met die advancet markmanship training?
    heeft anders weinig zin...
    Als je die haalt dan mag je met snipers spelen. Dus haal maar "ff".

Zo, ik ben net uit mijn clan gestapt. Ik hete nu Eitjes, en geen [FOK!]Eitjes ofzo. Waarom niet? Nou, een 1 persoons clan is leuker imo.

Ik heb net een paar potjes op hospital gespeelt. Die map is echt niet leuk als je een VIP hebt die echt niet weet wat ie moet doen..

Of toch niet?
    pi_14748426
    Zullen we dan op woensdag sowieso met z'n allen AA'en?
    Aangezien, daar 2 stemmen voor zijn en de rest maakt het niet uit.. Het tijdstip alleen nog, tsja noem eens wat
      woensdag 19 november 2003 @ 09:47:18 #200
    67385 ROG
    Go on, say it.
    pi_14749915
    Woensdag schikt. Half acht 's avonds ongeveer? Of mist iemand dan Onderweg naar Morgen en GTST?
    pi_14751077
    quote:
    Op woensdag 19 november 2003 09:47 schreef ROG het volgende:
    Woensdag schikt. Half acht 's avonds ongeveer? Of mist iemand dan Onderweg naar Morgen en GTST?
    Ja als m'n vriendin der is tot half 9 wel . Dus ik ben voor half 9, ik hoor het wel.

Oja iemand na 12.00'en (straks) nog een potje spelen?

woensdag 19 november 2003 @ 12:28:45 #202
    67385 ROG
    Go on, say it.
    pi_14754117
    Ben ik nog op tijd?

edit: "Krashed", SF Hospital, 8 slots

[Dit bericht is gewijzigd door ROG op 19-11-2003 12:35]

pi_14754932
    quote:
    Op woensdag 19 november 2003 12:28 schreef ROG het volgende:
    Ben ik nog op tijd?

edit: "Krashed", SF Hospital, 8 slots

Moment Rog was iets te laat, over 15 min kom ik op die server mits je op een andere zit natuurlijk
      woensdag 19 november 2003 @ 12:58:54 #204
    67385 ROG
    Go on, say it.
    pi_14755068
    Zit er nog.
    pi_14755306
    ik ben er vanavond niet bij, misschien volgende week dan wel...
    pi_14755707
    quote:
    Op woensdag 19 november 2003 13:06 schreef _Etter_ het volgende:
    ik ben er vanavond niet bij, misschien volgende week dan wel...
    Gaat ook pas volgende week in, en vanavond uiteraard voetbal kijken .
    Oja ROG ik kom nu.

Grr krijg communication errors, mmm anders zit ik die server boven Krashed, maar ik probeer het nog eventjes.

[Dit bericht is gewijzigd door Fillipe op 19-11-2003 13:22]

woensdag 19 november 2003 @ 13:21:54 #207
    67385 ROG
    Go on, say it.
    pi_14755855
    Last van een error?
      woensdag 19 november 2003 @ 13:22:16 #208
    68536 Eitjes
    Dat werkt zo. Ofzo.
    pi_14755870
    Ik wou joinen maar je hebt een password nodig? :/

Edit : Never mind..

Of toch niet?
      woensdag 19 november 2003 @ 13:27:05 #209
    67385 ROG
    Go on, say it.
    pi_14756050
    Kies maar een server, deze waar ik op zit zit vol nu.

Filippe en ik zitten op: "SF Close Quarters Combar [WC1st] www. bla bla .cjb.net bla bla", met SF Hospital als map.

[Dit bericht is gewijzigd door ROG op 19-11-2003 13:34]

woensdag 19 november 2003 @ 14:01:13 #210
    68536 Eitjes
    Dat werkt zo. Ofzo.
    pi_14757201
    Blegh, het ging echt kut
    Of toch niet?
    pi_14757403
    dan ben ik er ook wel bij volgende week woensdag!
    Vanavond is het Nederlands elftal erop of eronder...

heb gisteren met die sf geweren zitten spelen, dat is echt wel veel toffer!

De hospital is echt een super map! Alleen speel ik liever wel defense daar.

woensdag 19 november 2003 @ 14:10:07 #212
    67385 ROG
    Go on, say it.
    pi_14757512
    quote:
    Op woensdag 19 november 2003 14:01 schreef Eitjes het volgende:
    Blegh, het ging echt kut
    Kom op, laat die 40 honor eens zien!
    pi_14757988
    quote:
    Op woensdag 19 november 2003 14:06 schreef rattaplan het volgende:
    dan ben ik er ook wel bij volgende week woensdag!
    Vanavond is het Nederlands elftal erop of eronder...

heb gisteren met die sf geweren zitten spelen, dat is echt wel veel toffer!

De hospital is echt een super map! Alleen speel ik liever wel defense daar.

Dat is Ambush, ja dat is inderdaad ook wel makkelijker en het leukst.
      woensdag 19 november 2003 @ 14:52:33 #214
    33317 GotenSSJ
    eilander 4-life
    pi_14758903
    jullie komen maar is naar MOUT
    pi_14758937
    quote:
    Op woensdag 19 november 2003 14:52 schreef GotenSSJ het volgende:
    jullie komen maar is naar MOUT
    Haha probeer SF Hospital nou eens, is echt een geweldige map. Maar ik ga straks even kijken of MOUT wat is..
      woensdag 19 november 2003 @ 15:11:20 #216
    33317 GotenSSJ
    eilander 4-life
    pi_14759488
    quote:
    Op woensdag 19 november 2003 14:53 schreef Fillipe het volgende:

[..]

Haha probeer SF Hospital nou eens, is echt een geweldige map. Maar ik ga straks even kijken of MOUT wat is..

zeg maar een server waar je inzit maar geen elite heb pas 15 honor moet 25 davoor hebbe
      woensdag 19 november 2003 @ 15:32:21 #217
    38684 miereneuker
    klein maar fijn
    pi_14760150
    wanneer kan je dat speciale geweer gebruiken, met al die aan passingen die je kan maken etc, moet je dan die special forces training doen, of hangt t gewoon van de server af?
    en kan ik met 2.0 nog op servers van 1.9 spelen? heb namenlijk niet heel veel zin in special forces training nu, was net na al die theorie bij de test aangelandt... ben ik zo slim om ermee te stoppen
    daaaaaaaaaaaaaaag
      woensdag 19 november 2003 @ 15:56:33 #218
    33317 GotenSSJ
    eilander 4-life
    pi_14760948
    {kwicked{ squad server op mout mckenna als jullie komen
    pi_14760979
    Wie is mieren neuker zag hem dernet...
    Tss ik krijg me honor steeds maar niet up...
    [14.gif]
      woensdag 19 november 2003 @ 15:59:10 #220
    33317 GotenSSJ
    eilander 4-life
    pi_14761044
    {QRF} AGENT SCULLY

of zoiets

woensdag 19 november 2003 @ 16:25:00 #221
    67385 ROG
    Go on, say it.
    pi_14761921
    quote:
    Op woensdag 19 november 2003 15:32 schreef miereneuker het volgende:
    wanneer kan je dat speciale geweer gebruiken, met al die aan passingen die je kan maken etc, moet je dan die special forces training doen, of hangt t gewoon van de server af?
    en kan ik met 2.0 nog op servers van 1.9 spelen? heb namenlijk niet heel veel zin in special forces training nu, was net na al die theorie bij de test aangelandt... ben ik zo slim om ermee te stoppen
    Je moet de SF trainning gedaan hebben om op mappen zoals SF Hospital te kunnen spelen geloof ik, je mods moet je voordat je gaat spelen al instellen bij je Personnel Jacket in de game zelf. Als je dan ingame start met de M4 kan je met J,K en L de mods nog demonteren/monteren, L is op Hospital de geluidsdemper, verder heb ik er ook geen ervaring mee op andere mappen. (J en K zijn side-mods, L is de front-mod meen ik).
    Met 2.0 kan je niet op 1.9 spelen denk ik, kwestie van proberen maar denk het niet. Gebruik dan The All Seeing-Eye (www.allseeingeye.com), een server-selectie programma wat nog niet werkt met 2.0 maar waarin je wel perfect servers kan filteren op bijv. map, ping, naam en ook dus versie.
    En nog even volhouden en je bent SF, het is de moeite waard!
      woensdag 19 november 2003 @ 16:27:52 #222
    33317 GotenSSJ
    eilander 4-life
    pi_14762015
    welke server gaan we ?
      woensdag 19 november 2003 @ 16:39:49 #223
    38684 miereneuker
    klein maar fijn
    pi_14762433
    quote:
    Op woensdag 19 november 2003 15:57 schreef Chen het volgende:
    Wie is mieren neuker zag hem dernet...
    Tss ik krijg me honor steeds maar niet up...
    eh, dat ben ik zag je idd roepen, maar vond die server weinig aan, ik wil lijken geen tags
    daaaaaaaaaaaaaaag
    pi_14762497
    Ja wie speelt zo even mee op een willekeurige SF Hospital server?
    En je hoeft volgens mij niet een SF te zijn wil je op de SF Hospital (etc) mappel spelen, tenminste mij lukte het wel toen.
      woensdag 19 november 2003 @ 16:47:40 #225
    67385 ROG
    Go on, say it.
    pi_14762686
    quote:
    Op woensdag 19 november 2003 16:41 schreef Fillipe het volgende:
    Ja wie speelt zo even mee op een willekeurige SF Hospital server?
    En je hoeft volgens mij niet een SF te zijn wil je op de SF Hospital (etc) mappel spelen, tenminste mij lukte het wel toen.
    Ja, dat was met dat auth. probleem toen, toen kon je SF spelen zonder het te zijn. Kan nu idd wellicht nog zo zijn. Ik speel iig niet mee zo, eerst even eten maken en dan voetbal, mét vers bier!
    pi_14762919
    quote:
    Op woensdag 19 november 2003 16:47 schreef ROG het volgende:

[..]

Ja, dat was met dat auth. probleem toen, toen kon je SF spelen zonder het te zijn. Kan nu idd wellicht nog zo zijn. Ik speel iig niet mee zo, eerst even eten maken en dan voetbal, mét vers bier!

Ja ik moet even wachten op een paar vrienden, en dat schiet niet echt op.
    Trouwens, hoe stel je die All Eye Seing filter goed in? Dus mbt ping, leased servers etc..? Kan het niet vinden daar.

Maar goed alvast een prettige wedstrijd gewenst !

pi_14762943
    oke ik heb dus een probleempje met online spelen, heb van de training de basis, medic, para, en de eerste van de SF gedaan

als ik op een server klik krijg ik heel leuke van connecting to ................. en dan hoor ik wat geweerschoten en dan beland ik terug in het multiplayer menu

wat doe ik verkeerd? ik ben 1 keer wel 1 een game gekomen maar toen kon ik niet spelen kon kiezen wie ik wilde zijn maar werd niet in de game gezet

pi_14764618
    quote:
    Op woensdag 19 november 2003 16:55 schreef SHERMAN het volgende:
    oke ik heb dus een probleempje met online spelen, heb van de training de basis, medic, para, en de eerste van de SF gedaan

als ik op een server klik krijg ik heel leuke van connecting to ................. en dan hoor ik wat geweerschoten en dan beland ik terug in het multiplayer menu

wat doe ik verkeerd? ik ben 1 keer wel 1 een game gekomen maar toen kon ik niet spelen kon kiezen wie ik wilde zijn maar werd niet in de game gezet

Mmm apart, krijg je dat connecting probleem alleen als je op Officiele server wilt gaan spelen?
    Of ook als je een leased server aanklikt

Ik zou zeggen: Probeer eens een keer op een leased/unofficiel server te spelen.

woensdag 19 november 2003 @ 18:30:05 #229
    38684 miereneuker
    klein maar fijn
    pi_14765515
    ik heb m'n SF training gehaald nu ff bier halen en dan wil ik strax ook wel meedoen, voetbal kan me aan m'n aars oxideren ze verliezen toch
    daaaaaaaaaaaaaaag
    pi_14765651
    quote:
    Op woensdag 19 november 2003 17:57 schreef Fillipe het volgende:

[..]

Mmm apart, krijg je dat connecting probleem alleen als je op Officiele server wilt gaan spelen?
    Of ook als je een leased server aanklikt

Ik zou zeggen: Probeer eens een keer op een leased/unofficiel server te spelen.

op elke server krijg ik dat
    en MOH kan ik wel gewoon op internet spelen dus daar ligt het niet aan
    pi_14766904
    quote:
    Op woensdag 19 november 2003 18:30 schreef miereneuker het volgende:
    ik heb m'n SF training gehaald nu ff bier halen en dan wil ik strax ook wel meedoen, voetbal kan me aan m'n aars oxideren ze verliezen toch
    Ja ach ik ga met een stel vrienden wel mooi naar de kroeg toe, altijd gezellig ook al verliezen ze

Ga nu even een potje SF Hospital doen..

donderdag 20 november 2003 @ 10:28:59 #232
    67385 ROG
    Go on, say it.
    pi_14781765
    quote:
    Op woensdag 19 november 2003 16:54 schreef Fillipe het volgende:

Trouwens, hoe stel je die All Eye Seing filter goed in? Dus mbt ping, leased servers etc..? Kan het niet vinden daar.

Maar goed alvast een prettige wedstrijd gewenst !

Links in beeld zit een soort (Windows) Verkenner-style menu in ASE, daar kan je je keuzes aanvinken, versie, welke type server enzo, dan showt ie ze in het vlak rechts, en daar kan je ze sorteren met de balk bovenin (op ping, alfabetische volgorde, hoeveelheid spelers e.d.). Maar 2.0 werkt er nog niet mee, helaas. Die ingame serverbrowser van AA was voorheen best een ramp, met 2.0 valt het wel mee gelukkig.

Volop genoten van het voetbal trouwens! En van het bier!

donderdag 20 november 2003 @ 10:31:04 #233
    67385 ROG
    Go on, say it.
    pi_14781809
    quote:
    Op woensdag 19 november 2003 16:55 schreef SHERMAN het volgende:

Er waren/zijn inlogproblemen, ligt aan AA/de servers. Wat je zowieso kan doen is nadat je AA opstart, in AA bij je Personnel Jacket inloggen en dan servers zoeken. Of deed je dat al?
    pi_14781813
    quote:
    Op donderdag 20 november 2003 10:28 schreef ROG het volgende:

[..]

Links in beeld zit een soort (Windows) Verkenner-style menu in ASE, daar kan je je keuzes aanvinken, versie, welke type server enzo, dan showt ie ze in het vlak rechts, en daar kan je ze sorteren met de balk bovenin (op ping, alfabetische volgorde, hoeveelheid spelers e.d.). Maar 2.0 werkt er nog niet mee, helaas. Die ingame serverbrowser van AA was voorheen best een ramp, met 2.0 valt het wel mee gelukkig.

Volop genoten van het voetbal trouwens! En van het bier!

Ah oke bedankt Rog, ja ik ook volop genoten en zeker ook van het bier idd. Vanochtend hertentamen om 9.00 , straks even slaap inhalen denk ik ..

Misschien nog even spelen eind van de ochtend?

donderdag 20 november 2003 @ 11:12:50 #235
    67385 ROG
    Go on, say it.
    pi_14782912
    Lekker zo'n vroegertje heheh!

Ja, is goed, ik ga me zo even haasten voor een rondje supermarkt, ik geef wel een gil als ik weer combat-ready ben.

edit: fuck die supermarkt, het regent hier, komt vanmiddag wel. Even nog wat dingetjes regelen en dan ben ik beschikbaar, 15 minuutjes ofzo.

pi_14783811
    quote:
    Op donderdag 20 november 2003 11:12 schreef ROG het volgende:
    Lekker zo'n vroegertje heheh!

Ja, is goed, ik ga me zo even haasten voor een rondje supermarkt, ik geef wel een gil als ik weer combat-ready ben.

edit: fuck die supermarkt, het regent hier, komt vanmiddag wel. Even nog wat dingetjes regelen en dan ben ik beschikbaar, 15 minuutjes ofzo.

Ja ik ook nog even wat doen zullen we anders rond 13.00 even gaan, krijg ineens gezeik met m'n projectgroep.
      donderdag 20 november 2003 @ 12:11:53 #237
    67385 ROG
    Go on, say it.
    pi_14784641
    Ook goed, 13u, ik liep ook uit, kort telefoontje werd wel erg lang.

edit: Misschien meer Fok!kers die zin hebben in een potje AA, 13u, servernaam enzo wordt ter plekke gepost.

pi_14785428
    Nou ik ben nu al klaar, en ga alvast op een servertje spelen zal hem wel even posten zo..

edit: SF Close Quarters Combat (Leased, 8 Slots)

donderdag 20 november 2003 @ 12:44:12 #239
    68536 Eitjes
    Dat werkt zo. Ofzo.
    pi_14785603
    quote:
    Op donderdag 20 november 2003 10:28 schreef ROG het volgende:

[..]

All seeing Eye werkt wel met 2.0. Je moet gewoon ff updaten. File - update filters en daarna File - update eye
    Of toch niet?
      donderdag 20 november 2003 @ 13:05:24 #240
    67385 ROG
    Go on, say it.
    pi_14786163
    quote:
    Op donderdag 20 november 2003 12:37 schreef Fillipe het volgende:
    Nou ik ben nu al klaar, en ga alvast op een servertje spelen zal hem wel even posten zo..

edit: SF Close Quarters Combat (Leased, 8 Slots)

Hij zit vol, maar ik refresh dus verwacht mij any moment
      donderdag 20 november 2003 @ 13:05:57 #241
    67385 ROG
    Go on, say it.
    pi_14786180
    quote:
    Op donderdag 20 november 2003 12:44 schreef Eitjes het volgende:

[..]

All seeing Eye werkt wel met 2.0. Je moet gewoon ff updaten. File - update filters en daarna File - update eye

Hmok, wist ik niet, merci!
      donderdag 20 november 2003 @ 13:19:46 #242
    67385 ROG
    Go on, say it.
    pi_14786622
    Godver, die ASE updates worden zeker ook door Melkert-Marokkanen gemaakt ofzo, teringzooitje crasht om de seconde!
    pi_14786798
    Gvd werd van de server gegooid Maar ik wil nog wel eventjes, even server zoeken...
      donderdag 20 november 2003 @ 13:26:18 #244
    67385 ROG
    Go on, say it.
    pi_14786852
    quote:
    Op donderdag 20 november 2003 13:24 schreef Fillipe het volgende:
    Gvd werd van de server gegooid Maar ik wil nog wel eventjes, even server zoeken...
    Volgens mij crashte ie, ik zag hem ook niet meer in de lijst.

edit: Mierenneuker was er ook toch?

ik zie een leuke:
    inhaie's public server...come all, 8 slots, nu nog leeg.

donderdag 20 november 2003 @ 14:16:48 #245
    38684 miereneuker
    klein maar fijn
    pi_14788332
    kom ik op een server crashed ie.....

10 sec later reconnect ik, zijn jullie weg, heb daarna maar doorsgespeeld

probeerde net nog ff naar die nieuwe server, gaat er weer wat mis zit ik opeens weer in t hoofdmenu van AA, nu is t wel ff leuk geweest, klote tentamen morgen

daaaaaaaaaaaaaaag
      donderdag 20 november 2003 @ 14:20:55 #246
    38684 miereneuker
    klein maar fijn
    pi_14788437
    zie net dat ik eindelijk een puntje honour omhoog ben, 11
    daaaaaaaaaaaaaaag
    pi_14792775
    quote:
    Op donderdag 20 november 2003 14:20 schreef miereneuker het volgende:
    zie net dat ik eindelijk een puntje honour omhoog ben, 11
    Goed punt! Ja volgende week woensdag even met z'n allen een leuke server uitzoeken en gaan spelen..

Volgens mij hebben we inmiddels acht [FOK!]-naam- , spelers dus zou ideaal zijn om op een server met max 8 a 10 slots te spelen...

We zien wel..

donderdag 20 november 2003 @ 18:25:04 #248
    67385 ROG
    Go on, say it.
    pi_14794576
    Ik moet van [Fok!] nog een keer [FOK!] maken trouwens, anders val ik buiten de clan.

Het was erg leuk spelen vandaag met Filippe en Sidewinder, alleen jammer dat Mierenneuker probs had!

pi_14795725
    ik ben vanavond ook online... eerst ff de afwas en dan kom ik ook online
    pi_14796877
    hhmmm die hopital map die trekt me video kaart niet echt meer... toch is een keer upgraden....
    pi_14798716
    quote:
    Op donderdag 20 november 2003 10:31 schreef ROG het volgende:

[..]

Er waren/zijn inlogproblemen, ligt aan AA/de servers. Wat je zowieso kan doen is nadat je AA opstart, in AA bij je Personnel Jacket inloggen en dan servers zoeken. Of deed je dat al?

heb ik ook al gedaan en via gamespy ook al
      donderdag 20 november 2003 @ 22:31:39 #252
    38684 miereneuker
    klein maar fijn
    pi_14801610
    tot maandag weer, morgenochtend tentamen en dan is het weekend = geen internet

nou ja, iig niet snel genoeg voor dit spel

daaaaaaaaaaaaaaag
    pi_14803238
    5..
    pi_14803245
    4..
    pi_14803251
    3..
    pi_14803255
    2..
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties