Nobody knows military simulations like the world's premier land force, the U.S. Army. So when the Army began making the America's Army game to provide civilians with insights on Soldiering from the barracks to the battlefields, it sent its talented development teams to experience the Army as a recruit would. The developers crawled through obstacle courses, shot weapons, observed parachutist training, and participated in training with a variety of the elite units that makeup the Army, all so that you could virtually experience Soldiering in the most realistic way possible.
The America's Army game, which is rated T for Teen by the Entertainment Standards Rating Board (ESRB) and recommended for players 13 years old and above, consists of two interlaced game experiences that highlight the role of various types of units within the Army and the development of the Soldiers that comprise these units. As with Soldiers in the U.S. Army, game players are bound by the laws of land warfare, Army values and realistic rules of engagement as they navigate challenges in teamwork-based multiplayer force versus force operations. In the game, as in the Army, mission accomplishment standings are functions of team effort and adherence to a set to values and norms of conduct. Players who violate these norms incur penalties ranging from a loss of standing within the game to incarceration in a virtual jail cell at Fort Leavenworth. Through its emphasis on team play, adherence to norms of conduct and the linkage of player inputs to game outputs, the game implements U.S. Army's values that include loyalty, duty, respect, selfless service, honor, integrity and personal courage within the game by making them integral to success in America's Army.
In the game, players will explore progressive individual and collective training events within the game. Once they successfully completed these events they will advance to multiplayer operations in small units. These training missions begin by familiarizing players with game controls as they navigate elements of Basic Combat Training at Fort Benning. Mastery of these experiences provides a gateway to advanced training in occupations ranging from Medic to Combat Engineer, Scout and Special Forces. It also opens the door to multiplayer missions with units ranging from the elite 82d Airborne Division to the 7th Ranger Regiment.
Each mission begins with players selecting their team and role within their team. Realistic infantry roles, such as grenadier, rifleman, and fire team leader are incorporated into missions according to Army doctrine. Communication includes shouted and whispered commands, radio messages and -- in a game industry first -- genuine military hand and arm signals. Also included in the networked play are training missions in which laser engagement systems mirror Army training to simulate combat.
In keeping with the dynamic nature of Soldiering, the America's Army game will continue to expand through monthly releases of new editions. During 2003 these editions will add roles such as Combat Medic, Special Forces Intel, Commo, Engineers and Weapons Sergeant to the game. By incorporating the Army's newest system and organization, the Stryker, these new editions will also allow players to explore the Army of today, tomorrow and into the future.
Are you ready to see some of the over 200 ways to be a Soldier? Let me hear a HOOAH.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Special Forces 2.0
In America's Army: Special Forces, players attempt to earn Green Beret status by completing individual and collective training missions drawn from the Special Forces Assignment and Selection (SFAS) process.
Players who complete the SFAS process have the opportunity to take on elite Special Forces roles and are qualified to play in multiplayer missions with units ranging from the elite 82d Airborne Division to the 75th Ranger Regiment.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Screenshots
Je moet eerst een training afleggen wil je online spelen [Versie 1.9]:
Special Forces [Versie 2.0]
Downloads:
Full Clients
Patches
Directe Link Full Version 2.0
Verdere Links:
Officiële Website
Officiële Forum
AAO Tracker
Voorgaande FOK! Delen:
1: America's Army
2: America's Army deel 2
[Dit bericht is gewijzigd door Fillipe op 12-11-2003 21:14]
Speel ze!!!
quote:Ja, je moet jezelf registreren. Maar dat kan gewoon via de officiele website. Ik zie voorderest het probleem er niet van in. Iedereen heeft namelijk honor, en je moet trainingen doen wil je online spelen. Anders zijn der van die irritante gasten die gaan teamkillen etc..
Op woensdag 12 november 2003 20:13 schreef _Etter_ het volgende:
voor online te gamen, moet je je dan nog registreren? dat was bij de voirge versie ineens waardoor ik was afgehaakt.
quote:ik bedoel meer om op de geregistreerde servers te spelen, ik weet er alles van ik had/heb geloof een ranking van 20/24 ofzo. Dus ik was niet echt een newbie meer
Op woensdag 12 november 2003 20:23 schreef Fillipe het volgende:[..]
Ja, je moet jezelf registreren. Maar dat kan gewoon via de officiele website. Ik zie voorderest het probleem er niet van in. Iedereen heeft namelijk honor, en je moet trainingen doen wil je online spelen. Anders zijn der van die irritante gasten die gaan teamkillen etc..
quote:O sorry, maar ik heb me nog nooit verder hoeven inschrijven, dus het zal wel niet. Ja, je hebt wel Clan servers daarvoor heb je een password nodig maar dat zijn er relatief heel weinig.
Op woensdag 12 november 2003 20:29 schreef _Etter_ het volgende:[..]
ik bedoel meer om op de geregistreerde servers te spelen, ik weet er alles van ik had/heb geloof een ranking van 20/24 ofzo. Dus ik was niet echt een newbie meer
quote:ok, ik denk dat ik alleen had gemist dat er een nieuwe versie was en daarom dus zo weinig servers meer zag... gelukkig want ik vind het wel een gaaf spel... nou maar hopen dat ik me account nog kan vinden
Op woensdag 12 november 2003 20:32 schreef Fillipe het volgende:[..]
O sorry, maar ik heb me nog nooit verder hoeven inschrijven, dus het zal wel niet. Ja, je hebt wel Clan servers daarvoor heb je een password nodig maar dat zijn er relatief heel weinig.
quote:Hoe heb je dat voor elkaar gekregen
Op woensdag 12 november 2003 19:23 schreef Fillipe het volgende:
Heb trouwens geen problemen meer met de lag op de SF maps.
quote:Zoek even op het forum van AA. Of download een nieuwe patch, en anders moet die het morgen wel weer doen.
Op woensdag 12 november 2003 20:56 schreef masuyo het volgende:
ik heb een account enzo aangemaakt alleen als ik wil inloggen geeft ie aan 'no user data' ofzoiets. het is me één keer gelukt om in te loggen na de eerste training en daarna niet meer. iemand enig id hoe dit komt?
die had ik net gevonden
quote:Ik iig wel, precies dezelfde. O dat lukt je nog wel hoor, ben wel SF maar m'n honor staat momenteel op de 15.
Op woensdag 12 november 2003 21:04 schreef _Etter_ het volgende:
gebruiken jullie dezelfde nickname online? zou toch leuk zijn als ik een keer je hoofd eraf schiet
quote:Zet hem der wel tussen.
Op woensdag 12 november 2003 21:06 schreef Lurcker het volgende:
snellere en directere link is misschien http://www.gameservers.net/downloads/americasarmy/operations/patches/win32/armyops200.exedie had ik net gevonden
ik heb geen verstand van AA, maar een update van 650 mb lijkt me stug
quote:nouja ik heb het spel al meer dan een jaar niet meer gespeelt dus ik denk dat je me voorlopig de oren van me kop af schiet
Op woensdag 12 november 2003 21:06 schreef Fillipe het volgende:[..]
Ik iig wel, precies dezelfde. O dat lukt je nog wel hoor, ben wel SF maar m'n honor staat momenteel op de 15.
quote:Hehe download 2.0 maar is zeer gaaf. En dan vooral SF Hosp.
Op woensdag 12 november 2003 21:12 schreef _Etter_ het volgende:[..]
nouja ik heb het spel al meer dan een jaar niet meer gespeelt dus ik denk dat je me voorlopig de oren van me kop af schiet
quote:Ja klopt zag het al
Op woensdag 12 november 2003 21:10 schreef Lurcker het volgende:
Het is geloof ik de full version... Het is 650,91 mbik heb geen verstand van AA, maar een update van 650 mb lijkt me stug
maar wat is nou een goeie server? tis allemaal zo laggy als ik weet niet wat..., dus ip's iemand?
quote:ben hem aan het downloaden, en het schiet lekker op, 336mb in denk ik ander half uur
Op woensdag 12 november 2003 21:16 schreef Fillipe het volgende:[..]
Hehe download 2.0 maar is zeer gaaf. En dan vooral SF Hosp.
en nou maar hopen dat ik me password nog weet van me account
quote:Ik speel nu de hele tijd op DEF server, echt heerlijk geschoten net.
Op woensdag 12 november 2003 21:28 schreef flappiewappie het volgende:
ik heb hem ook.., (weer)maar wat is nou een goeie server? tis allemaal zo laggy als ik weet niet wat..., dus ip's iemand?
quote:Overzicht van het pad dat je moet lopen naar elk Objective
Op woensdag 12 november 2003 21:53 schreef Mister_T het volgende:
Ik krijg die super gare 2de SF training niet voor elkaar.
Kom niet voorbij de brug opweg naar Objective B.
Op dzeze manier verkloot een spel het speelgenot
Ik zat ook ergens vast de hele tijd, toen even gekeken waar ik goed moest lopen en toen lukte het. Hiermee moet het lukken.
En het is inderdaad irritant als je gespot wordt, meestal quit je dan gelijk omdat het erg lang duurt.
quote:Euhm ik zet m'n filter sowieso altijd even aan, enne voorderest inderdaad gewoon een server uitkiezen, maar soms lukt het idd niet. Moet je even een andere proberen, of een Leased Server.
Op woensdag 12 november 2003 22:56 schreef _Etter_ het volgende:
gelukkig kan ik gelijk bijna alle velden weer spelen... maar hoe start je een online game? als ik connect en dan loading map krijgt blijft die weer staan bij de serever lijst?
En Firewall wel uitgezet heh?
quote:net gedaan maar nu krijg ik constant communication error
Op woensdag 12 november 2003 22:58 schreef Fillipe het volgende:[..]
Euhm ik zet m'n filter sowieso altijd even aan, enne voorderest inderdaad gewoon een server uitkiezen, maar soms lukt het idd niet. Moet je even een andere proberen, of een Leased Server.
En Firewall wel uitgezet heh?
quote:O dan moet je even op het (AA) Forum kijken, gewoon ff zoeken op communication error en dan staan er wel topics met oplossingen.
Op woensdag 12 november 2003 23:08 schreef _Etter_ het volgende:[..]
net gedaan maar nu krijg ik constant communication error
Komt goed, hebben meer mensen last van.
[Dit bericht is gewijzigd door Fillipe op 12-11-2003 23:38]
quote:is iets met de server dan... wordt naar gekeken. Maar het is me nu 1x gelukt om te connecten maar ik ben het wel flink verleerd valt me op
Op woensdag 12 november 2003 23:22 schreef Fillipe het volgende:[..]
O dan moet je even op het (AA) Forum kijken, gewoon ff zoeken op communication error en dan staan er wel topics met oplossingen.
Komt goed, hebben meer mensen last van.
quote:Ingame heet ik ROGGEL
gebruiken jullie dezelfde nickname online? zou toch leuk zijn als ik een keer je hoofd eraf schiet
Was vaak te vinden op de official Mountain Pass servers, vaak East servers ivm iets betere ping dan de West servers (geografische locatie van de servers. Amerikaanse kusten dat is.). Helaas de laatste tijd erg weinig gespeeld. Maar ik kom er weer aan, 34 honor trouwens.
quote:oeh... een die hard
Op donderdag 13 november 2003 00:13 schreef ROG het volgende:[..]
Ingame heet ik ROGGEL
Was vaak te vinden op de official Mountain Pass servers, vaak East servers ivm iets betere ping dan de West servers (geografische locatie van de servers. Amerikaanse kusten dat is.). Helaas de laatste tijd erg weinig gespeeld. Maar ik kom er weer aan, 34 honor trouwens.
quote:Test 1 : A B C A A A A C D A D B B C B
Op donderdag 13 november 2003 08:48 schreef rattaplan het volgende:
heeft iemand de test resultaten van de sf test?
ik heb er de mediv antwoorden (compleet) voor terug.
En Medic hoef ik niet te zijn, lijkt me irritant elke keer naar iemand toe.
quote:Ja ik zat ook voor het eerst in een 2 bij 2 celletje
Op donderdag 13 november 2003 08:50 schreef _Etter_ het volgende:[..]
oeh... een die hard
ik ben blijkbaar 20 maar ik zou toch zweren dat ik eerst hoger was. misschien heb ik de laatste keren een paar keer een vriendje neergeschoten
quote:* Kom eens langs bij Weapons Cache op een Official Server, kijken of je me kunt ownen
Trouwens wel klote die nieuwe honor tabel:
01-10: 500
11-20: 1,000
21-30: 2,500
31-40: 4,000
41-50: 6,000
51-60: 9,000
61-70: 13,000
71-80: 23,000
81-90: 43,000
91-99: 83,000
Omg, als ik bij de 99 ben, mag ik volgens mij al bijna met pensioen
Ze hadden het oude systeem aan moeten houden, gaat veel sneller. Ik speel nu ongeveer 6 weken AA:O en zit nu op de 33. In dit tempo zou ik volgens de oude tabel nog binnen een jaar op de 99 zitten
P.S. FS CSAR en FS Recon zijn ook super vet
[Dit bericht is gewijzigd door AIM-9_Sidewinder op 13-11-2003 11:21]
zelf heet ik Brownie666
quote:Zie gebruikersnaam
Op donderdag 13 november 2003 12:40 schreef GotenSSJ het volgende:
misshcien leuk om jullie online namen neer te zetten ?zelf heet ik Brownie666
P.S. misschien ook leuk om te vermelden welke missies je regelmatig doet.
De missies die ik veel speel zijn:
SF Pipeline
SF Hospital
SF Recon
SF CSAR
Weapons Cache
[Dit bericht is gewijzigd door AIM-9_Sidewinder op 13-11-2003 13:00]
BTW: de map die paar post hierboven staat om te downen is erg onduidelijk...ik kom er niet veel verder mee. Heb geen idee waar ik zit op die kaartjes
quote:Als je dit ventje tegenkomt, dan betekend het in ieder geval dat je de verkeerde keuze hebt gemaakt bij A. Ik neem aan dat je bij A linksaf bent gegaan bij de brug terwijl je rechtsaf bij de brug moet. Verder moet je maar even kijken, want ik ga niet alles verklappen
Op donderdag 13 november 2003 14:04 schreef Mister_T het volgende:
Met de 2de SF training en ik moet van A naar B kom ik maar niet voorbij dit ventje.
[afbeelding]
[afbeelding]BTW: de map die paar post hierboven staat om te downen is erg onduidelijk...ik kom er niet veel verder mee. Heb geen idee waar ik zit op die kaartjes
Hint 1: sta je voor de keuze van links of recht, neem rechts.
Hint 2: kom je er niet meer "uit" ga dan omhoog.
quote:nee hoor
Op donderdag 13 november 2003 16:12 schreef Fillipe het volgende:
Hehe, die SF geweren halen het niet bij de APK's. Damn vooral als je zo'n kerel tegenkomt, die maait je zo neer.
gewoon blijven bewegen en veel jumpen
en ik speel vooral
Insurgent Camp
Tunnel
en SF CSAR 9 maar dan moet ik nog 2 honor er bij hebben voordat me hie recht op ga storten
Zo'n ding dus, voordat iedereen denkt dat ik vanuit een rolstoel AA speel hehe.
quote:iiiiiiiiieeeeeeee puh..., is dat zo moeilijk
Op woensdag 12 november 2003 22:49 schreef Fillipe het volgende:[..]
Ik speel nu de hele tijd op DEF server, echt heerlijk geschoten net.
Oja dat is SF Hospital zeer leuke map!
quote:dat is kut
Op donderdag 13 november 2003 17:18 schreef ROG het volgende:
Hehe reminds me: Ik had een keer een SAW en wou iemand flink neermaaien, maar kon hem niet nét raken omdat m'n muis tegen mijn muismat-polssteun aan zat.Zo'n ding dus, voordat iedereen denkt dat ik vanuit een rolstoel AA speel hehe.
[afbeelding]
ga vanavond misschien nog een trainingkje doen
Thank you for your patience and understanding.
Dat is in GMT (Europees):
0300-0600 (read-only) = 0800 - 1100 GMT
0600-0700 (auth down) = 1100 - 1200 GMT
Ach dan tuk ik toch nog.
quote:Dat kan je niet veranderen....dat ligt aan de map.
Op donderdag 13 november 2003 20:15 schreef Fillipe het volgende:
Trouwens werkt die weapon mod wel bij jullie? Als ik de kleur verander in Desert krijg ik hem vervolgens in het spel gewoon als Zwart.
quote:Ah oké, bedankt.
Op donderdag 13 november 2003 20:31 schreef Mister_T het volgende:[..]
Dat kan je niet veranderen....dat ligt aan de map.
Als je bijv Pipeline speelt krijg je hem wittig omdat je in de sneeuw speelt, en als je in de wostijn speelt dan krijg je hem in woestijn kleuren.
Ik heb zelf pas 1 kort rondje met 2.0 gespeeld, vandaar mijn simpele vragen. Lijkt me trouwens wel ultiem, de 9mm en een M16 met M203. Woei!
quote:Ja dat kan, deed ik eerst ook altijd. Maar die APK tegenover een SF geweer afgezien van de granate launcher, is beter in Close Combat situaties.
Op donderdag 13 november 2003 21:29 schreef ROG het volgende:
Even wat n00b vraagjes: Kan je als normale soldaat eigenlijk de geweren van dode Special Forces pakken? En ook de 9mm van de sniper?
quote:Ja die heb ik nu standaard elke keer
Ik heb zelf pas 1 kort rondje met 2.0 gespeeld, vandaar mijn simpele vragen. Lijkt me trouwens wel ultiem, de 9mm en een M16 met M203. Woei!
quote:Idd heerlijk zelf je wapen samenstellen
Op donderdag 13 november 2003 21:44 schreef Fillipe het volgende:Ja die heb ik nu standaard elke keer
En dan je wapen modden als je SF bent, heeerlijk. Goede zoom derop, depressor on, en gaan.
quote:Ja das lullig, volgens mij zijn ze nu bezig met de servers, kreeg de hele tijd communication errors. Was trouwens ook wel vermeld dat er vandaag probleempjes konden zijn. Ik ga het nu nog even proberen.
Op vrijdag 14 november 2003 12:59 schreef miereneuker het volgende:
heb ik weer.... ben ik lekker aan t spelen, gaat m'n lag opeens naar 1500 zonder aanwijsbare redenhelft van de andere spelers had er ook last van, andere helft niet
ben dat gekloot zat dus ga maar wat trainingen doen, heb ik m'n 1e traning voor medic gehaald.... kan mijn comp geen verbinding maken met de server om de results op te slaan
ik ben bij a blijven hangen, ben de bekende brug tegengekomen naar objective b en ben toen maar de andere kant op gegaan, maar werd ook daar gespot, erwijl ik niemand zag...zelfs niet met de verrekijker.
quote:Werkt wel hoor, gewoon rechtermuisknop op de link, doel opslaan als .. (Save target as), en dan kan je hem downloaden. Werkt het dan nog niet, dan upload ik hem wel.
Op vrijdag 14 november 2003 14:26 schreef rattaplan het volgende:
he phillipe, die link van jouw naar dat plaatje voor die sf training werkt niet...ik ben bij a blijven hangen, ben de bekende brug tegengekomen naar objective b en ben toen maar de andere kant op gegaan, maar werd ook daar gespot, erwijl ik niemand zag...zelfs niet met de verrekijker.
quote:Inderdaad, tot 13.00 kon ik nog op enkele servers. Nu zegt die de hele tijd Communication Error.
Op vrijdag 14 november 2003 14:30 schreef GotenSSJ het volgende:
wat een kut zooi ik wil spelen....
quote:bij mij ook al,. dacht dat het met mn firewall te maken had.., maar gelukkig licht het niet aan mij dus
Op vrijdag 14 november 2003 14:35 schreef Fillipe het volgende:[..]
Inderdaad, tot 13.00 kon ik nog op enkele servers. Nu zegt die de hele tijd Communication Error.
Straks naar huis (Brakke PC daar) dus moet tot zondag wachten om weer te kunnen aimen.
want die 36/40 lukt me echt niet
als ik er nog 1 mag missen bij staan en het is de laatste en hij is zo dichtbij en schiet dwars door z'n sodemieter gaat dat boord niet naar beneden ja hoor
al 4 x gebeurd nu
pleurt een eind op zeg...
quote:Letten op de/je ademhaling, zoom gebruiken (Z), rond de nek mikken tenzij het die doelen dicht bij je zijn. En niet je geduld verliezen.
Op zaterdag 15 november 2003 14:05 schreef GotenSSJ het volgende:
heeft ie,mand tips voor die fucking sniperwant die 36/40 lukt me echt niet
En maar 1 kogel per doel gebruiken, raak of mis. Dan maak je de meeste kans. Succes!
quote:Ah nog steeds Communication Errors? Ga vanmiddag weer naar m'n kamer en wil wel weer even knallen.
Op zondag 16 november 2003 12:58 schreef Chen het volgende:
hmzz ik kom steeds op een server en dan krijg ik een melding en dan valt hij wegOwjah ik kom maar niet door het eerste level van de Medic school jullie wel?
echt altijd de eerste maakt niet ui war die staat !
succes en tot frags
Ik vraag me af hoe die nade launcher werkt...
Even kijken of ik ook e kan killen met mn backflash...
quote:lol
Op zondag 16 november 2003 17:02 schreef AIM-9_Sidewinder het volgende:
Het is duidelijk dat 2.0 nog behoorlijk last heeft van "kinderziektes". Ik nam gisteren twee screenshots die ik toch even moest laten zien.Ik vraag me af hoe die nade launcher werkt...
[afbeelding]Even kijken of ik ook e kan killen met mn backflash...
[afbeelding]
* SHERMAN download gaat
Even offline door de nieuwe mappen gebanjerd, maar persoonlijk niet zo weg van, wie weet online wel. Toen even snel nog een potje Mountain Pass gespeeld maar woei, wat ben ik het schieten verleerd zeg.
Wel een paar kills met wat nades.
Vanavond sleur ik mezelf weer Mountain Pass op, zal de server ook posten, eens kijken of er Fok!kers zijn om te slachten.
Lijkt me leuk, misschien is der animo voor..
quote:laten we dan gelijk een [FOK] clan oprichten
Op zondag 16 november 2003 18:36 schreef Fillipe het volgende:
Mountain Pass heb ik nog nooit gespeeld. Maar waarom zoeken we niet een keer een server uit, waar je we met z'n allen op gaan knallen?
Of misschien heeft iemand zelf een servertje klaar staan, etc.. ?Lijkt me leuk, misschien is der animo voor..
quote:
Op zondag 16 november 2003 18:38 schreef GotenSSJ het volgende:[..]
laten we dan gelijk een [FOK] clan oprichten
quote:k dan
Op zondag 16 november 2003 18:39 schreef Fillipe het volgende:[..]
Goed plan.
ik claim de naam [FOK]Brownie666
Ik zal eens ff neuzen of [FOK] al als clannaam bestaat, voor de goede orde. Verder top plan, count me in.
edit: zo te zien is [FOK] vrij
[Dit bericht is gewijzigd door ROG op 16-11-2003 18:55]
Vanavond 35 honor, nog maar 3000 puntjes.
edit: Eitjes zal ook wel lid worden, krijgen we nog iemand zo gek dat ie clanleader wordt en krijgen we nog een iemand zo gek voor een kleine site met info (memberlist, tracker pagina met alle sigs's van de leden om makkelijk te zien wie on is en waar, etc?)
tracker sig (te regelen via http://aaotracker.4players.de )
quote:www.americasarmy.com, Your Account (rechtsbovenin beeld), honor, stats, alles blijf hetzelfde. Het enige 'minpuntje'; je mag maar 1x per 24 uur je nick wijzigen.
Op zondag 16 november 2003 19:16 schreef Fillipe het volgende:
Waar kan je ook alweer je nickname veranderen voor AA zelf en voor AAO ? Honor etc, gaat dan niet verloren neem ik aan?
Die ingame browser is echt ruk trouwens, ASE werkt nog niet met 2.0 geloof ik.
edit: Ik ben online op de volgende server: FCOST Server [AOSC 1.4], Mountain Pass.
edit2: Hey Filippe, ik zag je , die server is alleen onwijs laggy en zit vol met n00bs geloof ik, maarja, met die lag die ik ervaar zijn de kansen gelijk heheh.
[Dit bericht is gewijzigd door ROG op 16-11-2003 20:11]
[Naam] was killed by fragments from [FOK!]_Roggels granade..
[Naam] was killed by fragments from [FOK!]_Roggels granade..
Maar iig, ik kon niet joinen kreeg een communication error.
(Maar goed ook, want ik heb nog nooit op die map gespeeld)
Heb je in AA (het programma) bij je Personal Jacket al je oude inlognaam veranderd in je nieuwe? Dat zorgde bij mij voor een error, zoiets van dat m'n [Fok!]_ROGGEL nog niet bestond.
quote:Ja heb ik al veranderd, heb net even lekker lopen knallen. Ging echt goed. SF Hospital is gewoon ook echt een super map.
Op zondag 16 november 2003 20:10 schreef ROG het volgende:
Haha, ja, beetje easy was het wel.Heb je in AA (het programma) bij je Personal Jacket al je oude inlognaam veranderd in je nieuwe? Dat zorgde bij mij voor een error, zoiets van dat m'n [Fok!]_ROGGEL nog niet bestond.
quote:ik ook en das wel balen want ik wil die trainingen een beetje doen maar daar kan je niet mee verder dan
Op zondag 16 november 2003 21:02 schreef Chen het volgende:
Krijg nu de heletijd een melding Communication Error ofso
quote:Mmm raar dat jullie daar (zoveel) last van hebben. Zoek gewoon even op het aa forum of daar (uberhaupt) iets aan te doen valt. En anders morgen weer proberen.
Op zondag 16 november 2003 21:49 schreef SHERMAN het volgende:[..]
ik ook en das wel balen want ik wil die trainingen een beetje doen maar daar kan je niet mee verder dan
btw. regged [FoK!]MiereNeuker
btw. ik heb ook zo'n tracker, alleen loopt ie een beetje achter * zeg maar 8 honor en nog een beetje kills *
Hopelijk gaat ze straks ook alle SF mappen tracken.
[Dit bericht is gewijzigd door AIM-9_Sidewinder op 17-11-2003 07:28]
quote:heb ik ook last van, moet je nog een paar andere servers proberen, volgens het forum was het iets met bepaalde servers en niet aan de client.
Op zondag 16 november 2003 21:02 schreef Chen het volgende:
Krijg nu de heletijd een melding Communication Error ofso
ik zal tevens ook ff me nickname veranderen in [FOK!]_Etter_
quote:Ja, die's lastig. Meer geluk dan stuurmanskunst ook.
Op maandag 17 november 2003 09:37 schreef mat_herben het volgende:
ik kan maar niet in die circel landen met die parashute
Mijn truc: niet sturen nadat je direct uit dat vliegtuig komt, pas in de "2e helft" van je jump. En na 30x zat ik erin.
quote:
Op maandag 17 november 2003 00:05 schreef miereneuker het volgende:
ik had een mooiere, alleen geen screenshotdrie man die op een rijtje lagen te sniperen op t midden van bridge crossing.... ze zochten naar mij en ik stond erachter
quote:Dan heb je vast de VIP doodgeschoten.
Op maandag 17 november 2003 13:36 schreef ROG het volgende:
Argh! Ik maakte een teamkill! Met 1 shot was ie dood, dat was wel erg gauw. Wel op point blank.Weer 450 (ofzoiets) punten weg!
Ik speelde trouwens SF Hospital, best pittig nog.
[Dit bericht is gewijzigd door Fillipe op 17-11-2003 13:44]
edit: server -> "FFS Clan We are now recruiting" (hij mist wat haakjes ergens, 12 slots in ieder geval, nu nog rustig, ping is ok zo te zien?) nemen?
[Dit bericht is gewijzigd door ROG op 17-11-2003 14:47]
quote:Ok, ik ga even eentje zoeken..
Op maandag 17 november 2003 13:45 schreef ROG het volgende:
Is goed!
Black Tower Honor ?
quote:
Op maandag 17 november 2003 13:36 schreef ROG het volgende:
Argh! Ik maakte een teamkill! Met 1 shot was ie dood, dat was wel erg gauw. Wel op point blank.Weer 450 (ofzoiets) punten weg!
Ik speelde trouwens SF Hospital, best pittig nog.
quote:Haha inderdaad, alleen ging niet zo best dit keer. Maar ja volgende keer beter.
Op maandag 17 november 2003 14:47 schreef ROG het volgende:
Zo, dat was weer fun.
quote:lol dit is bullshit
Op maandag 17 november 2003 00:05 schreef miereneuker het volgende:
ik had een mooiere, alleen geen screenshotdrie man die op een rijtje lagen te sniperen op t midden van bridge crossing.... ze zochten naar mij en ik stond erachter
btw. regged [FoK!]MiereNeuker
maximaal 2 snipers sukkel ( op elke map die snipers toe laat )
quote:LOL
Op maandag 17 november 2003 17:23 schreef GotenSSJ het volgende:[..]
lol dit is bullshit
maximaal 2 snipers sukkel
( op elke map die snipers toe laat )
quote:wat is toch zo
Op maandag 17 november 2003 17:25 schreef Mister_T het volgende:[..]
LOL
quote:Je hebt ook gelijk...ik moet gewoon lachen om hoe jij die gozer van die post ff hard uitlult
Op maandag 17 november 2003 17:30 schreef GotenSSJ het volgende:[..]
wat is toch zo
quote:vondt hem zelf ook wel sterk
Op maandag 17 november 2003 17:44 schreef Mister_T het volgende:[..]
Je hebt ook gelijk...ik moet gewoon lachen om hoe jij die gozer van die post ff hard uitlult
quote:je hoeft geen sniper geweer te hebben om op de grond te liggen en met je zoom functie net te doen alsof jij het ook kan
Op maandag 17 november 2003 17:23 schreef GotenSSJ het volgende:[..]
lol dit is bullshit
maximaal 2 snipers sukkel
( op elke map die snipers toe laat )
quote:Maar dan zijn het geen snipers
Op maandag 17 november 2003 17:59 schreef miereneuker het volgende:[..]
je hoeft geen sniper geweer te hebben om op de grond te liggen en met je zoom functie net te doen alsof jij het ook kan
quote:Daar hebben we natuurlijk wel paar eisen voor heh.
Op maandag 17 november 2003 18:18 schreef SHERMAN het volgende:
heb gister in 90 minuten tijd ff de basic training gedaan, de airborne, de medic en de eerste van de Special Forces ga nu ff verder kijken,
als ik nog wat meer trainingen gedaan dan ga ik het ook online doen en als dat me bevalt dan wil ik ook wel in de [FOK!] clan
quote:jah dat vroeg ik me dus ook al af!
Op maandag 17 november 2003 18:31 schreef Fillipe het volgende:
Hoe gaat trouwens je Rank omhoogGaat dat samen met je honor level?
Ik ben nu private met honor 21 (bijna 22) .
quote:Welke rank
Op maandag 17 november 2003 18:31 schreef Fillipe het volgende:
Hoe gaat trouwens je Rank omhoogGaat dat samen met je honor level?
Ik ben nu private met honor 21 (bijna 22) .
( zelf voel ik er niet zoveel voor ) wat vinden jullie ervan ?
quote:Bij AAO tracker.
Op maandag 17 november 2003 18:39 schreef AIM-9_Sidewinder het volgende:[..]
Welke rank
waar zie je dat dan
quote:Lijkt me niet zo leuk, Fok is juist nieuw en verfrissend
Op maandag 17 november 2003 18:50 schreef GotenSSJ het volgende:
ik zat de net te praten met een maat van een oude clan en die had ook een clan die net was begonnen nou vroegt hij of we niet konden "fuseren" zeg maar( zelf voel ik er niet zoveel voor ) wat vinden jullie ervan ?
quote:daarom....
Op maandag 17 november 2003 19:05 schreef Fillipe het volgende:[..]
Lijkt me niet zo leuk, Fok is juist nieuw en verfrissend
Rank gaat geloof ik niet omhoog. M'n honor ook niet, er liep er net weer een teammate voor m'n geweerloop.
quote:Wat voor Rank heb jij dan?
Op maandag 17 november 2003 19:36 schreef ROG het volgende:
Hehe, laat ze maar [Fok!]{recruitinopleiding} worden.![]()
Rank gaat geloof ik niet omhoog. M'n honor ook niet, er liep er net weer een teammate voor m'n geweerloop.
geen sniper , wel de lul
en zo had ik er op die kaart heel veel
edit: bah, niet echt scherp, zal strax eens kijken of ik een mooiere kan maken
quote:Nee, volgens mij niet. Ik post nooit wat op dat forum eigenlijk
Op maandag 17 november 2003 21:13 schreef Fronsertje het volgende:
volgens mij hoort die ranking bij het forum van de tracker ...hoe meer je daar post hoe hoger de rang .....denk ik...heeft iig niets met aao of aasf te maken
[Dit bericht is gewijzigd door Fillipe op 18-11-2003 08:04]
quote:Bij http://aaotracker.4players.de ben ik recruit, ben daar alleen 'lid' voor die tracker signature, maar die is momenteel niet compatible met 2.0 o.i.d.. De rank is gewoon een ondertitel, specifiek voor dat forum, zoals andere fora ook ondertitels hebben, afhankelijk van je posts (en wellicht wat score uit AA) meen ik.
Op maandag 17 november 2003 20:26 schreef Fillipe het volgende:[..]
Wat voor Rank heb jij dan?
P.S. Filippe, als je eens tijd hebt moet je eens Mountain Pass verkennen/leren kennen. Wel Defense kiezen, Assault is best pittig nl.
edit: typo
[Dit bericht is gewijzigd door ROG op 18-11-2003 06:35]
quote:Ah ok bedankt ROG.
Op dinsdag 18 november 2003 04:04 schreef ROG het volgende:[..]
Bij http://aaotracker.4players.de ben ik recruit, ben daar alleen 'lid' voor die tracker signature, maar die is momenteel niet compatible met 2.0 o.i.d.. De rank is gewoon een ondertitel, specifiek voor dat forum, zoals andere fora ook ondertitels hebben, afhankelijk van je posts (en wellicht wat score uit AA) meen ik.
off-topic: Argh, om 20u gaan slapen is om om 3u wakker worden, fuck!P.S. Filippe, als je eens tijd hebt moet je eens Mountain Pass verkennen/leren kennen. Wel Defense kiezen, Assault is best pittig nl.
edit: typo
En ga idd een keertje Mountain Pass spelen, alleen ik word dan de hele tijd gesniped denk ik. Maar goed we zien wel
quote:hoe heb je dat opgelost? ik heb daar nl ook last van (heb tijdelijk resolutie wat lager gezet.. staat nu op higher..)
Op woensdag 12 november 2003 19:23 schreef Fillipe het volgende:
Heb trouwens geen problemen meer met de lag op de SF maps.
quote:Dan heb je het vast al lang niet meer gespeeld.. Het werkt nu met honor, en je moet je registreren wil je uberhaupt online kunnen spelen..
Op woensdag 12 november 2003 20:29 schreef _Etter_ het volgende:[..]
ik bedoel meer om op de geregistreerde servers te spelen, ik weet er alles van ik had/heb geloof een ranking van 20/24 ofzo. Dus ik was niet echt een newbie meer
quote:ff patch downloaden van de website..
Op woensdag 12 november 2003 20:56 schreef masuyo het volgende:
ik heb een account enzo aangemaakt alleen als ik wil inloggen geeft ie aan 'no user data' ofzoiets. het is me één keer gelukt om in te loggen na de eerste training en daarna niet meer. iemand enig id hoe dit komt?
quote:Op een server spelen van max 12 a 16 slots. En niet op officials, gewoon op Leased.
Op dinsdag 18 november 2003 10:25 schreef MuRKie het volgende:[..]
hoe heb je dat opgelost? ik heb daar nl ook last van (heb tijdelijk resolutie wat lager gezet.. staat nu op higher..)
quote:Ah shit, zit nu op school.
Op dinsdag 18 november 2003 12:41 schreef ROG het volgende:
Hey Fil, tijd voor/zin in een potje zo? Eitjes doet zo ook ff mee. SF Hosp o.i.d.? Even flink mensen pijn doen.
En idd, je moet Mountain Pass verkennen. Erg leuke map, heb ik in totaal ongeveer 100 uur gespeeld.
Edit ; Ja, is goed. Dan maak ik nu mijn werkstuk wel even af.
quote:Omdat die anderen altijd snel de C (SF) slotjes innemen.
Op dinsdag 18 november 2003 12:49 schreef Eitjes het volgende:
Op hospital ben ik altijd IF. Waarom? Dan heb je de RPK, is leuk om mee te rushen.En idd, je moet Mountain Pass verkennen. Erg leuke map, heb ik in totaal ongeveer 100 uur gespeeld.
quote:Hmm nee, zo bedoelde ik het niet. Ik pak gewoon de RPK. Ik heb een honor van 40 en ik kill altijd wel wat mensen op die map, dus ik zou zo een SF slotje kunnen pakken. Maar ik rush graag, en daar is de RPK geschikt voor.
Op dinsdag 18 november 2003 12:51 schreef Fillipe het volgende:[..]
Omdat die anderen altijd snel de C (SF) slotjes innemen.
Geef mij maar de M4, scoopje erop enzo, leuk speelgoed. Die RPK is voor spray-and-pray figuurtjes.
Uurtje of 15u lukt wel trouwens, geef maar een gil hier dan.
quote:Ja klopt, als je dan een SF tegenkomt in een (Close Combat) situatie maai je hem zo neer. En dat vind ik irritant.
Op dinsdag 18 november 2003 12:54 schreef Eitjes het volgende:[..]
Hmm nee, zo bedoelde ik het niet. Ik pak gewoon de RPK. Ik heb een honor van 40 en ik kill altijd wel wat mensen op die map, dus ik zou zo een SF slotje kunnen pakken. Maar ik rush graag, en daar is de RPK geschikt voor.
quote:Haha bedankt voor je medeleven Rog
Op dinsdag 18 november 2003 12:54 schreef ROG het volgende:
Ah klote Filippe. Voor jou.Hehe.
Geef mij maar de M4, scoopje erop enzo, leuk speelgoed. Die RPK is voor spray-and-pray figuurtjes.
Uurtje of 15u lukt wel trouwens, geef maar een gil hier dan.
Alvast bedankt
quote:
Murkie:
quote:-edit: ben weer thuis, rond 3 uur AA'en?
Op dinsdag 18 november 2003 12:35 schreef Fillipe het volgende:[..]
Op een server spelen van max 12 a 16 slots. En niet op officials, gewoon op Leased.
[Dit bericht is gewijzigd door Fillipe op 18-11-2003 14:26]
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 14:31 schreef MuRKie het volgende:
Ik heb ut juist als ik naar buiten ga (gebouw uit) die lag.. Vet irri laatst gooide ik een granaat naar opforces (2 stuks opforce..) Maar die liepen beide weg en in die tijd kwam een teammate op mijn granaat staan :s very frustrating
(Ik ben alvast een leuk servertje aan het uitzoeken voor straks brb )
quote:Okidokie!
Op dinsdag 18 november 2003 14:21 schreef Fillipe het volgende:[..]
[..]-edit: ben weer thuis, rond 3 uur AA'en?
quote:Ok dan, met hoeveel gaan we? (Voor slots etc.)
Op dinsdag 18 november 2003 14:47 schreef ROG het volgende:[..]
Okidokie!
quote:Maakt niet uit, als je maar online kan gamen.
Op dinsdag 18 november 2003 14:53 schreef miereneuker het volgende:
ik wil ook wel meedoen, maar heb nog geen 2.0 of advanced training...
quote:Nee dat is niet zo effectief, want kijk nu willen ook anderen meedoen en das leuker ...
Op dinsdag 18 november 2003 14:53 schreef Mister_T het volgende:
Hebben jullie voor het afspreken waar jullie gaan spelen geen MSN of ICQ
Nou ik zit iig al op die server! (DFSarmyops.cjb.net staat der geloof ik) Tot zo!
quote:2.0 heb je wel nodig als je met ons wilt messen.
Op dinsdag 18 november 2003 14:53 schreef miereneuker het volgende:
ik wil ook wel meedoen, maar heb nog geen 2.0 of advanced training...
quote:Kom er zo aan, is het SF Hosp?
Op dinsdag 18 november 2003 14:55 schreef Fillipe het volgende:[..]
Nou ik zit iig al op die server! (DFSarmyops.cjb.net staat der geloof ik) Tot zo!
quote:Ja.
Op dinsdag 18 november 2003 14:59 schreef ROG het volgende:[..]
Kom er zo aan, is het SF Hosp?
quote:was dat
Op dinsdag 18 november 2003 15:19 schreef miereneuker het volgende:in de tussentijd nog maar wat leren ofzo
quote:dat is computeren met een boek open ernaast
Op dinsdag 18 november 2003 15:23 schreef Mister_T het volgende:[..]
was dat
quote:nee. lag is dat de communicatie te lang duurt tussen de server en jou comp. Je ping tijd is dan te hoog waardoor het lijkt dan mensen gaan verspringen omdat als je comp dan eindelijk weer een pakket binnenkrijgt die man al weer ergens anders staat. Lag heeft niks te maken met de snelheid van je comp, wel met je snelheid van je verbinding. De snelheid van je comp zijn je frames per second.
Op dinsdag 18 november 2003 14:15 schreef ROG het volgende:
De lag is een soort van bug geloof ik, het kan wel zijn dat zodra je een gebouw binnengaat je pc meer rekenkracht nodig heeft en zodoende gaat schokken, maar over het algemeen heeft iedereen lag op de grote officieele servers. Gewoon leased servers met weinig slots spelen is het enige wat echt helpt tot nu toe.
Geef me ff de naam van de server waar je het steeds over hebt fillipe (mail em me ff als je wilt..) Dankjuh
connection timed out!
he hoe zit het met de [fok!]clan, gaat er iemand die het kan nog een website maken?
Oja ik moest even wachten totdat de server vol zat:
quote:We waren op dat moment aan het gamen
Op dinsdag 18 november 2003 15:38 schreef MuRKie het volgende:
Zijn jullie nog op het topic aanwezig of zijn jullie al aan ut gamen?
Ik ben pas rond 5 uur thuis.. :s stage lopen is a though life 40 uur in de week dan nog eens een bijbaantje dus ik heb geen rust meer in mijn donder.. kwerk gvd nog meer dan m'n pa, en verdien nog neit eens de helftGeef me ff de naam van de server waar je het steeds over hebt fillipe (mail em me ff als je wilt..) Dankjuh
We waren nu op server: DFSarmy recruiting now .. (ofzo) was een Leased server met 12 slots. Geen lag etc.
Maar verschilt per keer denk ik waar we spelen m.b.t de drukte .. En inderdaad als iemand tijd overheeft en een leuke site kan maken, graag!
Is helemaal top natuurlijk. We moeten de Clan nog maar even verder uitwerken, maar tot nu toe gaat het wel okay.
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 16:06 schreef rattaplan het volgende:
hebben er meer last van de connection time out op dit moment, of komt er iemand wel op?
quote:Heeft hier misschien wat mee te maken?
On Tuesday, 18 November 2003 from 0300 0800am EST, authentication services
will be down.During this time, you * will * still be able to play. However, the following
will bedisabled:
- Logging into the personnel jacket- Adding new accounts
- Modifying existing accounts
- Experience updates
Again, this will * not * prevent you from connecting directly to the game
servers.
quote:Hmja, compleet waar. Maar veel mensen ervaren op de SF mappen, de nieuwe mappen, veel 'lag', of het komt door de slechte voorbereiding van de servers op 2.0/de massale run op 2.0 of door de textures en details van de nieuwe mappen, daar is het publiek het nog niet over eens. Persoonlijk denk ik dat het een foutje is, want op leased servers met zeg 8 slots speel ik perfect, lag-loos, tegen Amerikanen, Polen e.d. Dezelfde map op een 20 slots official server lagt als de pest daarintegen.
Op dinsdag 18 november 2003 15:30 schreef _Etter_ het volgende:[..]
nee. lag is dat de communicatie te lang duurt tussen de server en jou comp. Je ping tijd is dan te hoog waardoor het lijkt dan mensen gaan verspringen omdat als je comp dan eindelijk weer een pakket binnenkrijgt die man al weer ergens anders staat. Lag heeft niks te maken met de snelheid van je comp, wel met je snelheid van je verbinding. De snelheid van je comp zijn je frames per second.
quote:Uh nee volgens mij niet, wel dat je een Blackhawk moet vernietigen en dat je moet oppassen voor Iraakse raketten. Zie screenshots van SF in m'n OP. En dat is dus versie 2.0.
Op dinsdag 18 november 2003 17:10 schreef nietzman het volgende:
Is er al een add-on waarin je met een Blackhawk Iraakse raketten moet ontwijken?
quote:official servers kom ik helemaal niet op, krijg constant communication error. Maar leased servers gaan wel goed... dus daar zit ik
Op dinsdag 18 november 2003 17:07 schreef ROG het volgende:[..]
Hmja, compleet waar. Maar veel mensen ervaren op de SF mappen, de nieuwe mappen, veel 'lag', of het komt door de slechte voorbereiding van de servers op 2.0/de massale run op 2.0 of door de textures en details van de nieuwe mappen, daar is het publiek het nog niet over eens. Persoonlijk denk ik dat het een foutje is, want op leased servers met zeg 8 slots speel ik perfect, lag-loos, tegen Amerikanen, Polen e.d. Dezelfde map op een 20 slots official server lagt als de pest daarintegen.
quote:Hahaha!
Op dinsdag 18 november 2003 17:01 schreef Fillipe het volgende:
Zo gvd zeg, net even 2 uur lopen knallen op een prima server met Roggel!
Ging echt heerlijk, en geen last van lag etc..Oja ik moest even wachten totdat de server vol zat:
[afbeelding]
Wellicht een ideetje om met een heel [FOK!] team te spelen op die map, lijkt me wel bruut.
quote:Haha zeker mooie acties.
Op dinsdag 18 november 2003 17:25 schreef ROG het volgende:[..]
Hahaha!
Waren idd lekkere potjes, mooie acties soms!Wellicht een ideetje om met een heel [FOK!] team te spelen op die map, lijkt me wel bruut.
[Dit bericht is gewijzigd door Fillipe op 18-11-2003 17:44]
Deze poll even gemaakt omdat het ons leuk lijkt om 1x in de week sowieso met z'n allen te AA'en. Ik ga ervan uit dat we altijd s'avonds (18.00 +) online gaan ivm werk/school etc ..
Ikzelf kan trouwens nooit op vrijdag & zaterdag ivm brakke pc thuis ..
quote:36 of meer
Op dinsdag 18 november 2003 19:22 schreef rattaplan het volgende:
eh, wanneer kun je die advancet markmanship spelen?
Moet je dan eerst 35 of meer bij basic training halen?
Ik wordt er echt ziek van. haal elke keer net 34 of 33.
quote:Mietje!
Op dinsdag 18 november 2003 18:29 schreef GotenSSJ het volgende:
ik ga GEEN SF Hospital spelen hoor die map ken ik niet
SF Hospital is nu zowat m'n favo map, na 2 á 3 daagjes spelen (zeg zo'n 7á 8 uur gespeeld?). Terwijl ik er de 1e keer weinig moest van hebben.
quote:Jawel man
Op dinsdag 18 november 2003 18:29 schreef GotenSSJ het volgende:
ik ga GEEN SF Hospital spelen hoor die map ken ik niet
quote:Als je die haalt dan mag je met snipers spelen. Dus haal maar "ff".
Op woensdag 19 november 2003 00:08 schreef rattaplan het volgende:
wat kun je eigenlijk met die advancet markmanship training?
heeft anders weinig zin...
Zo, ik ben net uit mijn clan gestapt. Ik hete nu Eitjes, en geen [FOK!]Eitjes ofzo. Waarom niet? Nou, een 1 persoons clan is leuker imo.
Ik heb net een paar potjes op hospital gespeelt. Die map is echt niet leuk als je een VIP hebt die echt niet weet wat ie moet doen..
quote:Ja als m'n vriendin der is tot half 9 wel
Op woensdag 19 november 2003 09:47 schreef ROG het volgende:
Woensdag schikt. Half acht 's avonds ongeveer? Of mist iemand dan Onderweg naar Morgen en GTST?
Oja iemand na 12.00'en (straks) nog een potje spelen?
edit: "Krashed", SF Hospital, 8 slots
[Dit bericht is gewijzigd door ROG op 19-11-2003 12:35]
quote:Moment Rog was iets te laat, over 15 min kom ik op die server mits je op een andere zit natuurlijk
Op woensdag 19 november 2003 12:28 schreef ROG het volgende:
Ben ik nog op tijd?edit: "Krashed", SF Hospital, 8 slots
quote:Gaat ook pas volgende week in, en vanavond uiteraard voetbal kijken
Op woensdag 19 november 2003 13:06 schreef _Etter_ het volgende:
ik ben er vanavond niet bij, misschien volgende week dan wel...
Grr krijg communication errors, mmm anders zit ik die server boven Krashed, maar ik probeer het nog eventjes.
[Dit bericht is gewijzigd door Fillipe op 19-11-2003 13:22]
Filippe en ik zitten op: "SF Close Quarters Combar [WC1st] www. bla bla .cjb.net bla bla", met SF Hospital als map.
[Dit bericht is gewijzigd door ROG op 19-11-2003 13:34]
heb gisteren met die sf geweren zitten spelen, dat is echt wel veel toffer!
De hospital is echt een super map! Alleen speel ik liever wel defense daar.
quote:Kom op, laat die 40 honor eens zien!
Op woensdag 19 november 2003 14:01 schreef Eitjes het volgende:
Blegh, het ging echt kut
quote:Dat is Ambush, ja dat is inderdaad ook wel makkelijker en het leukst.
Op woensdag 19 november 2003 14:06 schreef rattaplan het volgende:
dan ben ik er ook wel bij volgende week woensdag!
Vanavond is het Nederlands elftal erop of eronder...heb gisteren met die sf geweren zitten spelen, dat is echt wel veel toffer!
De hospital is echt een super map! Alleen speel ik liever wel defense daar.
quote:Haha probeer SF Hospital nou eens, is echt een geweldige map. Maar ik ga straks even kijken of MOUT wat is..
Op woensdag 19 november 2003 14:52 schreef GotenSSJ het volgende:
jullie komen maar is naar MOUT
quote:zeg maar een server waar je inzit maar geen elite heb pas 15 honor moet 25 davoor hebbe
Op woensdag 19 november 2003 14:53 schreef Fillipe het volgende:[..]
Haha probeer SF Hospital nou eens, is echt een geweldige map. Maar ik ga straks even kijken of MOUT wat is..
quote:Je moet de SF trainning gedaan hebben om op mappen zoals SF Hospital te kunnen spelen geloof ik, je mods moet je voordat je gaat spelen al instellen bij je Personnel Jacket in de game zelf. Als je dan ingame start met de M4 kan je met J,K en L de mods nog demonteren/monteren, L is op Hospital de geluidsdemper, verder heb ik er ook geen ervaring mee op andere mappen. (J en K zijn side-mods, L is de front-mod meen ik).
Op woensdag 19 november 2003 15:32 schreef miereneuker het volgende:
wanneer kan je dat speciale geweer gebruiken, met al die aan passingen die je kan maken etc, moet je dan die special forces training doen, of hangt t gewoon van de server af?
en kan ik met 2.0 nog op servers van 1.9 spelen?heb namenlijk niet heel veel zin in special forces training nu, was net na al die theorie bij de test aangelandt... ben ik zo slim om ermee te stoppen
quote:eh, dat ben ik
Op woensdag 19 november 2003 15:57 schreef Chen het volgende:
Wie is mieren neuker zag hem dernet...
Tss ik krijg me honor steeds maar niet up...
quote:Ja, dat was met dat auth. probleem toen, toen kon je SF spelen zonder het te zijn. Kan nu idd wellicht nog zo zijn. Ik speel iig niet mee zo, eerst even eten maken en dan voetbal, mét vers bier!
Op woensdag 19 november 2003 16:41 schreef Fillipe het volgende:
Ja wie speelt zo even mee op een willekeurige SF Hospital server?
En je hoeft volgens mij niet een SF te zijn wil je op de SF Hospital (etc) mappel spelen, tenminste mij lukte het wel toen.
quote:Ja ik moet even wachten op een paar vrienden, en dat schiet niet echt op.
Op woensdag 19 november 2003 16:47 schreef ROG het volgende:[..]
Ja, dat was met dat auth. probleem toen, toen kon je SF spelen zonder het te zijn. Kan nu idd wellicht nog zo zijn. Ik speel iig niet mee zo, eerst even eten maken en dan voetbal, mét vers bier!
Maar goed alvast een prettige wedstrijd gewenst !
als ik op een server klik krijg ik heel leuke van connecting to ................. en dan hoor ik wat geweerschoten en dan beland ik terug in het multiplayer menu
wat doe ik verkeerd? ik ben 1 keer wel 1 een game gekomen maar toen kon ik niet spelen kon kiezen wie ik wilde zijn maar werd niet in de game gezet
quote:Mmm apart, krijg je dat connecting probleem alleen als je op Officiele server wilt gaan spelen?
Op woensdag 19 november 2003 16:55 schreef SHERMAN het volgende:
oke ik heb dus een probleempje met online spelen, heb van de training de basis, medic, para, en de eerste van de SF gedaanals ik op een server klik krijg ik heel leuke van connecting to ................. en dan hoor ik wat geweerschoten en dan beland ik terug in het multiplayer menu
![]()
wat doe ik verkeerd? ik ben 1 keer wel 1 een game gekomen maar toen kon ik niet spelen
kon kiezen wie ik wilde zijn maar werd niet in de game gezet
Ik zou zeggen: Probeer eens een keer op een leased/unofficiel server te spelen.
quote:op elke server krijg ik dat
Op woensdag 19 november 2003 17:57 schreef Fillipe het volgende:[..]
Mmm apart, krijg je dat connecting probleem alleen als je op Officiele server wilt gaan spelen?
Of ook als je een leased server aanklikt![]()
Ik zou zeggen: Probeer eens een keer op een leased/unofficiel server te spelen.
quote:Ja ach ik ga met een stel vrienden wel mooi naar de kroeg toe, altijd gezellig ook al verliezen ze
Op woensdag 19 november 2003 18:30 schreef miereneuker het volgende:
ik heb m'n SF training gehaaldnu ff bier halen en dan wil ik strax ook wel meedoen, voetbal kan me aan m'n aars oxideren
ze verliezen toch
Ga nu even een potje SF Hospital doen..
quote:Links in beeld zit een soort (Windows) Verkenner-style menu in ASE, daar kan je je keuzes aanvinken, versie, welke type server enzo, dan showt ie ze in het vlak rechts, en daar kan je ze sorteren met de balk bovenin (op ping, alfabetische volgorde, hoeveelheid spelers e.d.). Maar 2.0 werkt er nog niet mee, helaas. Die ingame serverbrowser van AA was voorheen best een ramp, met 2.0 valt het wel mee gelukkig.
Op woensdag 19 november 2003 16:54 schreef Fillipe het volgende:Trouwens, hoe stel je die All Eye Seing filter goed in? Dus mbt ping, leased servers etc..? Kan het niet vinden daar.
Maar goed alvast een prettige wedstrijd gewenst
!
Volop genoten van het voetbal trouwens! En van het bier!
quote:Er waren/zijn inlogproblemen, ligt aan AA/de servers. Wat je zowieso kan doen is nadat je AA opstart, in AA bij je Personnel Jacket inloggen en dan servers zoeken. Of deed je dat al?
Op woensdag 19 november 2003 16:55 schreef SHERMAN het volgende:
oke ik heb dus een probleempje met online spelen, heb van de training de basis, medic, para, en de eerste van de SF gedaanals ik op een server klik krijg ik heel leuke van connecting to ................. en dan hoor ik wat geweerschoten en dan beland ik terug in het multiplayer menu
![]()
wat doe ik verkeerd? ik ben 1 keer wel 1 een game gekomen maar toen kon ik niet spelen
kon kiezen wie ik wilde zijn maar werd niet in de game gezet
quote:Ah oke bedankt Rog, ja ik ook volop genoten en zeker ook van het bier idd. Vanochtend hertentamen om 9.00
Op donderdag 20 november 2003 10:28 schreef ROG het volgende:[..]
Links in beeld zit een soort (Windows) Verkenner-style menu in ASE, daar kan je je keuzes aanvinken, versie, welke type server enzo, dan showt ie ze in het vlak rechts, en daar kan je ze sorteren met de balk bovenin (op ping, alfabetische volgorde, hoeveelheid spelers e.d.). Maar 2.0 werkt er nog niet mee, helaas. Die ingame serverbrowser van AA was voorheen best een ramp, met 2.0 valt het wel mee gelukkig.
Volop genoten van het voetbal trouwens!
En van het bier!
Misschien nog even spelen eind van de ochtend?
Ja, is goed, ik ga me zo even haasten voor een rondje supermarkt, ik geef wel een gil als ik weer combat-ready ben.
edit: fuck die supermarkt, het regent hier, komt vanmiddag wel. Even nog wat dingetjes regelen en dan ben ik beschikbaar, 15 minuutjes ofzo.
quote:Ja ik ook nog even wat doen zullen we anders rond 13.00 even gaan, krijg ineens gezeik met m'n projectgroep.
Op donderdag 20 november 2003 11:12 schreef ROG het volgende:
Lekker zo'n vroegertje heheh!Ja, is goed, ik ga me zo even haasten voor een rondje supermarkt, ik geef wel een gil als ik weer combat-ready ben.
edit: fuck die supermarkt, het regent hier, komt vanmiddag wel. Even nog wat dingetjes regelen en dan ben ik beschikbaar, 15 minuutjes ofzo.
edit: Misschien meer Fok!kers die zin hebben in een potje AA, 13u, servernaam enzo wordt ter plekke gepost.
edit: SF Close Quarters Combat (Leased, 8 Slots)
quote:All seeing Eye werkt wel met 2.0. Je moet gewoon ff updaten. File - update filters en daarna File - update eye
Op donderdag 20 november 2003 10:28 schreef ROG het volgende:[..]
Links in beeld zit een soort (Windows) Verkenner-style menu in ASE, daar kan je je keuzes aanvinken, versie, welke type server enzo, dan showt ie ze in het vlak rechts, en daar kan je ze sorteren met de balk bovenin (op ping, alfabetische volgorde, hoeveelheid spelers e.d.). Maar 2.0 werkt er nog niet mee, helaas. Die ingame serverbrowser van AA was voorheen best een ramp, met 2.0 valt het wel mee gelukkig.
quote:Hij zit vol, maar ik refresh dus verwacht mij any moment
Op donderdag 20 november 2003 12:37 schreef Fillipe het volgende:
Nou ik ben nu al klaar, en ga alvast op een servertje spelen zal hem wel even posten zo..edit: SF Close Quarters Combat (Leased, 8 Slots)
quote:Hmok, wist ik niet, merci!
Op donderdag 20 november 2003 12:44 schreef Eitjes het volgende:[..]
All seeing Eye werkt wel met 2.0. Je moet gewoon ff updaten. File - update filters en daarna File - update eye
quote:Volgens mij crashte ie, ik zag hem ook niet meer in de lijst.
Op donderdag 20 november 2003 13:24 schreef Fillipe het volgende:
Gvd werd van de server gegooidMaar ik wil nog wel eventjes, even server zoeken...
edit: Mierenneuker was er ook toch?
ik zie een leuke:
inhaie's public server...come all, 8 slots, nu nog leeg.
10 sec later reconnect ik, zijn jullie weg, heb daarna maar doorsgespeeld
probeerde net nog ff naar die nieuwe server, gaat er weer wat mis zit ik opeens weer in t hoofdmenu van AA, nu is t wel ff leuk geweest, klote tentamen morgen
quote:Goed punt! Ja volgende week woensdag even met z'n allen een leuke server uitzoeken en gaan spelen..
Op donderdag 20 november 2003 14:20 schreef miereneuker het volgende:
zie net dat ik eindelijk een puntje honour omhoog ben, 11
Volgens mij hebben we inmiddels acht [FOK!]-naam- , spelers dus zou ideaal zijn om op een server met max 8 a 10 slots te spelen...
We zien wel..
Het was erg leuk spelen vandaag met Filippe en Sidewinder, alleen jammer dat Mierenneuker probs had!
quote:heb ik ook al gedaan en via gamespy ook al
Op donderdag 20 november 2003 10:31 schreef ROG het volgende:[..]
Er waren/zijn inlogproblemen, ligt aan AA/de servers. Wat je zowieso kan doen is nadat je AA opstart, in AA bij je Personnel Jacket inloggen en dan servers zoeken. Of deed je dat al?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |