quote:Ik zou voor Mario gaan ipv Luigi, al was het maar omdat Mario Sunshine moeilijker is en langer duurt.
Op donderdag 13 november 2003 11:00 schreef Retarded het volgende:Ik zit zelf te denken aan Mario Party 4, Luigi's Mansion en Super Mario Sunshine, maar ik lees dat die laatste behoorlijk tegenvalt? Ik wil of Luigi's Mansion of Mario Sunshine (zo'n game hoor je namelijk te hebben op de cube
)
Ook wil ik Wave Race nog steeds hebben, dat vond ik echt gruwelijk gaaf spel, maar die ligt in veel zaken nog voor 40 euro in de schappen
Verder lijkt Sonic Adventure 2 me wel leuk (is maar 25 euro)...en Sega Soccer Slam wil ik ook nog steeds hebben...
Iemand tips (buiten Zelda om)??
Sonic Adventure 2 heb ik gelukkig kunnen verkopen op marktplaats, want dat wordt echt snel teveel van hetzelfde en dus vervelend.
Sega Soccer Slam vind ik niet echt top, leuk om gratis te krijgen, meer ook niet.
quote:Mario Party 4 en Wave Race ga ik sowieso vragen.. heb nog plaats voor 1 of 2 games... ik wil gewoon zo'n leuke Mario game op de cube hebben. Ik hoop echt dat er weer eens een leuke 2D platformer op de cube verschijnt! (viewtiful joe heb ik al)
Op donderdag 13 november 2003 11:07 schreef Denni5 het volgende:[..]
Ik zou voor Mario gaan ipv Luigi, al was het maar omdat Mario Sunshine moeilijker is en langer duurt.
Sonic Adventure 2 heb ik gelukkig kunnen verkopen op marktplaats, want dat wordt echt snel teveel van hetzelfde en dus vervelend.
Sega Soccer Slam vind ik niet echt top, leuk om gratis te krijgen, meer ook niet.
quote:Mario Party is een topspel voor met zn 4en, maar ik zou nog even wachten op deel 5, want die schijnt nog beter te zijn dan 4.
Op donderdag 13 november 2003 11:10 schreef Retarded het volgende:[..]
Mario Party 4 en Wave Race ga ik sowieso vragen..
quote:maar die wordt dan meteen 60 euro en dat heb ik niet over voor zo'n game (hoe grappig ie ook is, ik koop dan liever een game als Mario Kart of F-zero). Nee, voor 30 euro vind ik Mario Party erg leuk om te hebben!
Op donderdag 13 november 2003 11:11 schreef Denni5 het volgende:[..]
Mario Party is een topspel voor met zn 4en, maar ik zou nog even wachten op deel 5, want die schijnt nog beter te zijn dan 4.
quote:lijkt me eerlijk gezegd niets aan, ik heb sowieso al een hekel aan Pokemon en die DragonballZ onzin...daarbij komt ook nog dat het RPG is, daar ben ik ook al geen fan van. Genoeg redenen voor mij om de game dus niet te gaan halen
Op donderdag 13 november 2003 11:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Pokemon Coleseum[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Verse import uit Canada. Heerlijk. Spel 20 euro goedkoper en gratis verzonden... Nou nog hopen dat m'n tv het aan kan. Mn arcademonitor kan het wel, dat weet ik zeker, maar het moet ook op de TV.
Maar ja, nog steeds geen cube.
[Dit bericht is gewijzigd door Khadgar op 13-11-2003 12:20]
of evt ruilen
mario party 4
monkey ball 1 of 2
f-zero (voor de mensen die hem al zat zijn)
[Dit bericht is gewijzigd door regular op 13-11-2003 14:33]
quote:reageer maar ff in mijn topic... als u wilt
Op donderdag 13 november 2003 13:58 schreef regular het volgende:
Ik heb Mario sunshine, Soul Caliber, NBA street vol2, Sega Soccer Slam in de aanbieding. Iemand geinteresseerd?
quote:zie 3 posts boven je?
Op donderdag 13 november 2003 14:03 schreef regular het volgende:
...en wat is precies jouw topic?
Geweldig. Werkt prima! Zelfs op een simpele kut tv. Als je TV in 60hz modus kan (te testen met diverse games), dan werkt het.
Nintendo komt met nieuwe spelcomputer
Uitgegeven: 13 november 2003 14:48
TOKIO - Nintendo komt volgende jaar met een nieuwe spelcomputer. De Japanse fabrikant probeert op die manier zijn concurrentiepositie te verstevigen. Het afgelopen halfjaar dook Nintendo in de rode cijfers. De nieuwe spelcomputer wordt in mei officieel gepresenteerd in Los Angeles, zo maakte de directie donderdag bekend. Bijzonderheden wil ze niet geven.
Nintendo boekte in de eerste helft van het op 1 april begonnen boekjaar zoals eerder bekendgemaakt een verlies van 2,89 miljard yen (23,4 miljoen euro). Het is voor het eerst dat het bedrijf rode cijfers schrijft. De omzet steeg 1,6 procent tot 211,4 miljard yen (1,71 miljard euro). Nintendo ondervindt grote concurrentie van de Xbox van Microsoft en de Playstation van Sony.
bron: www.nu.nl
Nieuw spelsysteem Nintendo al eind 2004?
Financiele websites zijn niet de meest boeiende plekken voor nieuwsgierige gamers, maar zo af en toe duikt er wat interessant nieuws op tussen alle aandelen berichten
Bloomberg, een persagentschap dat financieel en bedrijfs-economisch nieuws brengt, weet te melden dat Nintendo al eind volgend jaar een nieuwe spelmachine wil uitbrengen in Japan. Of het hier gaat om de opvolger van de Game Boy Advance of de GameCube wil Nintendo nog niet kwijt. Voor beiden lijkt wat te zeggen. Met een 'Game Boy Next' zou Nintendo de directe concurrentie met Sony's Playstation Pocket aangaan en met een nieuwe console zou Nintendo de concurrentie een stap voor willen zijn. We zijn erg benieuwd of Nintendo daadwerkelijk al zo snel de huidige generatie hardware gaat vervangen!
bron: www.cubezone.nl
quote:*Ook meld
Op donderdag 13 november 2003 10:53 schreef PBateman1978 het volgende:
Als er mensen geinteresseerd zijn, ik heb nog 3 x 400 punten die ik toch niet gebruik.
3 kaarten dus voor alle 3 1
quote:Bron?
Op donderdag 13 november 2003 17:29 schreef Ajaxfan het volgende:
Die nieuwe spelcomputer word waarschijnlijk de opvolger van de GBA en niet van de Gamecube.
quote:is dit een soort rpg ofzo?
Op donderdag 13 november 2003 11:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Pokemon Coleseum[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Het gaat zeer waarschijnlijk een nieuwe gameboy zijn. Deze zal op de e3 getoond worden en komt eind 2004 uit. Waarom niet goed voor nintendo??? Dit is juist wel goed voor nintendo want hiermee zullen ze de concurentie met de sony psp aangaan. Het zou mij zeer verbazen als het hier om de opvolger van de gamecube gaat.
Op donderdag 13 november 2003 18:46 schreef nikanoru het volgende:
Nintendo zal eind 2004 wel bekend maken dat er een nieuwe komt. En dan zal het nog een tijd duren voor dat die er is.
Ik bedoel goed voor Nintendo zou het echt niet zijn als ze dan al een nieuwe computer in de winkel zou liggen.
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=3057859367&category=23898&rd=1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |