Interesse; mail me maar even op kiff AT piercer.nl
quote:Die disk is binnenkort waarschijnlijk ook te kopen via de sterren catalogus, en je krijgt hem vermoedelijk ook als e een combinatie van een console (NGC of GBA) en 2 games (Uit een collectie van 6) geregistreerd hebt staan op de nintendo site. Verder schijnen (maar dat weet ik niet zeker) er ook versies van mario kart te circuleren, met die bonus disk van zelda bij het spel, dus zonder pakket.
Op donderdag 13 november 2003 18:05 schreef Kiff het volgende:
Ja ja, ik heb zelf interesse in de nieuwe Mario Kart, maar heb al een Cube. Er is nu een Gamecube pakket met daarbij Mario Kart en een bonusdisc met Zelda spellen.
quote:ik gok 150 Euro
Op donderdag 13 november 2003 18:15 schreef Killjoy het volgende:
Wat kost die set eigenlijk ?
quote:Tempting, Tempting
Op donderdag 13 november 2003 18:17 schreef Phat Lip het volgende:[..]
ik gok 150 Euro
Eerst nog maar ff op mijn kerstbonus wachten
quote:Heb je hem ook weer.
Op donderdag 13 november 2003 18:17 schreef EggsTC het volgende:
rofl
quote:Ah, da's wel makkelijk, dat wist ik nog niet.
Op donderdag 13 november 2003 18:27 schreef Khadgar het volgende:
Nedgame heeft voor 75 of 80 euro een setje Mariokart met bonusdisc, is dat niet veel makkelijker?
quote:Arg, waarom hoor ik dat nu pas?
Op donderdag 13 november 2003 18:27 schreef Khadgar het volgende:
Nedgame heeft voor 75 of 80 euro een setje Mariokart met bonusdisc, is dat niet veel makkelijker?
Na ja, als je 20 euro neertelt voor een bonusdisk, kun je die disk natuurlijk niet meer 'bonus' noemen...
quote:Ben bij nedgame in apeldoorn geweest, ze verkopen hem nog gewoon, maar hij was daar al uitverkocht, ze krijgen volgende week een nieuwe lading binnen...
Op vrijdag 14 november 2003 15:03 schreef iNSaNe-oNe het volgende:
Helaas, de disc is weg op Nedgame.com. Het mocht niet van Nintendo dat deze disc los verkocht word. Vandaar hebben ze hem weg gehaald.
Mocht iemand zo'n Cube set kopen en de bijgeleverde Zelda bonusdisc willen verkopen voor 15 a 20 euro, dan hoor ik het graag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |