quote:
Op woensdag 12 november 2003 16:10 schreef Knoekie het volgende:
Wat een gezeur, die schotten rollen we gewoon op
quote:Tuurlijk wel, die Schotten zijn niks
Op woensdag 12 november 2003 16:10 schreef _Administr8or_ het volgende:[..]
hoop je
Het lijkt me wel leuk, als dat dus NIET gebeurt
quote:Dat zeiden ze van Ierland ook.....................................
Op woensdag 12 november 2003 16:13 schreef Knoekie het volgende:[..]
Tuurlijk wel, die Schotten zijn niks
quote:Ga iemand anders vervelen!
Op woensdag 12 november 2003 16:08 schreef Fulton het volgende:
Als je het dan toch helemaal in het engels moet zetten klopt EK natuurlijk niet he.
die shotten zijn harde werkers
quote:Ik ga alleen de verloedering van de nederlandse taal tegen man.
Op woensdag 12 november 2003 16:15 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Ga iemand anders vervelen!
quote:Moet je vooral een club uit Friesland aanhangen!
Op woensdag 12 november 2003 16:26 schreef Fulton het volgende:Ik ga alleen de verloedering van de nederlandse taal tegen man.
Achterin (vlnr):
Van Bronkhorst, Stam, Ooijer, Bosvelt
Middenveld (vlnr):
Cocu, Davids, Seedorf, v.d.Meyde
Aanval:
Van Nistelrooy, Makaay
Ja, zo moet het
quote:
Op woensdag 12 november 2003 16:27 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Moet je vooral een club uit Friesland aanhangen!
quote:Ja zo moet het, kunnen we ons alvast voorbereiden op het komende WK in Duitsland.
Op woensdag 12 november 2003 16:28 schreef Misanthroopia het volgende:
Keeper: WaterreusAchterin (vlnr):
Van Bronkhorst, Stam, Ooijer, Bosvelt
Middenveld (vlnr):
Cocu, Davids, Seedorf, v.d.Meyde
Aanval:
Van Nistelrooy, Makaay
Ja, zo moet het
Keeper: vd Sar
Defensie:
Reiziger, Stam, De Boer, Cocu
Middenveld:
vd Meyde, Davids, vd Vaart, Overmars
Aanval:
Kluivert, Makaay
Ik denk dat het een aardige schoppartij zal worden en dat er een paar de return 5 dagen later niet zullen halen
quote:In elk geval niet Braamhaar
Op woensdag 12 november 2003 16:44 schreef Re het volgende:
Al bekend wie de scheids is?Ik denk dat het een aardige schoppartij zal worden en dat er een paar de return 5 dagen later niet zullen halen
quote:Als je één keer gelijkspeelt tegen Duitsland ben je niet meteen een topteam. Als NL niet doorkomt, is het een schande voor het team (en het volk).
Op woensdag 12 november 2003 16:19 schreef SocialDisorder het volgende:
De schotten hebben de duitsers op een gelijkspel weten te houden, noem ik niet zwak. En als je ziet dat 'onze' jongens al moeite hebben met een Moldavië, bereidt ik me alvast voor op een rampzalige wedstrijd.
quote:Het is alweer heeeel lang geleden dat ik Zenden voor het laatst een behoorlijke wedstrijd heb zien spelen
Op woensdag 12 november 2003 17:42 schreef Qi het volgende:
Bosvelt en Zenden ook, maar die vind ik allebei echt klasse tekort komen.
Speelt Melchiot eigenlijk ooit nog ns? Reiziger?
Maar het mooiste vond ik wel het feit dat in het item, dat een kleine tien minuutjes duurde een stukje was opgenomen waarbij de reserves van dunfermline (oftewel het 2e...) na de wedstrijd gewoon hun eigen kleren in de was moesten doen en daarnaast hun eigen voetbalschoenen moesten invetten en of het nog niet genoeg was moesten ze ook de schoenen poetsen van de 1e-elftal spelers.... Het doel hiervan was om de Schotse spelers met beide benen op de grond te laten staan, ook al rook je aan een profcarriere. Mooi was ook om te horen wat een Schotse jeugdspelers zei toen de verslaggever vroeg: "vinden jullie het niet gek dat jullie dit moeten doen ?" De Schotse speler keek in de camera en zei "Nee, elk ander moet toch ook eerst het vuile werk opknapen voordat ie aan het "echte werk" mag beginnen" (was allemaal wel in andere verwoordingen, maar kwam op hetzelfde neer....)
Kom daar maar eens op in Nederland..., zie bijv. een van Persie al staan met schoensmeer in de hand, terwijl hij van z'n trainer de schoenen van Ono krijgt aangereikt.... Vandaar dat ik pleit voor meer van dit soort klusjes in het Nederlandse voetbalwereldje, misschien dat de spelers dan in het vervolg niet naast hun schoenen gaan lopen na een aantal "goede" wedstrijdjes (uitzonderingen daargelaten...). Daarnaast zorgt het voor de nodige werkervaring, zodat je bij een vroegtijdig einde van je carriere nog altijd materiaalman kan worden bij de plaatselijke FC...
Wat betreft Schotland-Nederland, houd ik het op een gelijkspel, 1-1.... (al hoop ik natuurlijk dat ze gewoon winnen....)
quote:
Kluivert wijkt in training voor Van NistelrooijKATWIJK - Zonder de lichtgeblesseerde Jaap Stam (hamstring) en André Ooijer (schouder) werkte het Nederlands elftal woensdagavond de eerste training voor het uitduel van zaterdag met Schotland af.
Opvallend was dat Patrick Kluivert tijdens het afsluitende partijtje niet tot het team met de basisspelers behoorde. De productiefste international moest voor Ruud van Nistelrooij plaats maken.
Advocaat oefende in het partijspelletje een systeem met twee flankspelers. Marc Overmars acteerde op links, Andy van der Meyde speelde op de rechterflank. Van Nistelrooij, de spits waar ze in Schotland zo bang voor zijn, en Rafael van der Vaart vormden het spitsenduo van Oranje. Niet Edgar Davids maar Clarence Seedorf en Phillip Cocu waren de centrale middenvelders.
Bij absentie van de lichtgeblesseerde Stam kreeg doelman Van der Sar hulp van Frank de Boer en Michael Reiziger. Omdat de partijtjes uit negen man bestonden, speelde linksback Van Bronckhorst mee met de reservespelers.
Wisselingen
Advocaat kondigde al voor de training aan dat zijn keuzes al tijdens het partijspelletje zichtbaar zouden worden. Hij behield zich uiteraard het recht voor om de komende dagen nog wisselingen aan te brengen.
Kluivert maakte tijdens het partijspelletje alvast van de gelegenheid gebruik om te onderstrepen dat hij ook in goede vorm steekt nu hij geen basisspeler meer is bij Barcelona. Dankzij drie prachtige treffers van Kluivert wonnen de wissels van de A-formatie: 3-2. Van Nistelrooij antwoordde met één doelpunt.
http://nu.nl/news.jsp?n=231626&c=41
quote:Ik moet anders gewoon om half 1 aftrappen.....
Op woensdag 12 november 2003 21:02 schreef superjoden het volgende:
hele amateurvoetbal na 12 uur stilgelegd voor een potje van nederland
quote:
Op woensdag 12 november 2003 21:13 schreef Chiel-Montagne het volgende:[..]
Ik moet anders gewoon om half 1 aftrappen.....
quote:Bij mijn club (Regio Oost), zijn wel alle partijen verschoven ivm de wedstrijd, zo moeten veel senioren en hogere junioren elftallen ipv. 14.30/15.00 om 13.30 aftrappen....
Op woensdag 12 november 2003 21:17 schreef superjoden het volgende:[..]
dacht dat het na 12 uur niet meer door ging, maar kan best zijn dat jouw partij als een van de laatsten gespeeld gaat worden...vind het sowieso bullshit dat de rest afgelast wordt...
ik ben mijn hele leven in de ban geweest van Oranje.
En deze wedstrijden
Ik weet dat ze belangrijk zijn maar ik kan er maar niet opgewonden of zenuwachtig van worden.
Ik heb zoiets van: zoek het maar uit, als ze Portugal halen dan zoek ik nog wel eens in mijn ziel naar een spoortje enthousiasme.
Herkenning?
quote:Ja, al heb ik nooit een echt oranje gevoel gehad, maar nu interesseert het me nog minder dan anders
Op woensdag 12 november 2003 22:19 schreef SCH het volgende:
Nog eens iets persoonlijks:ik ben mijn hele leven in de ban geweest van Oranje.
En deze wedstrijden
Ik weet dat ze belangrijk zijn maar ik kan er maar niet opgewonden of zenuwachtig van worden.Ik heb zoiets van: zoek het maar uit, als ze Portugal halen dan zoek ik nog wel eens in mijn ziel naar een spoortje enthousiasme.
Herkenning?
quote:Harry
Op woensdag 12 november 2003 22:34 schreef Harry_De_Beuker het volgende:[..]
Ja, al heb ik nooit een echt oranje gevoel gehad, maar nu interesseert het me nog minder dan anders
Gewoon in Hools blijven en je niet met de grote mensen bemoeien
quote:Voor een domme uitsmijter, kom je best intelligent over
Op woensdag 12 november 2003 22:34 schreef Harry_De_Beuker het volgende:Ja, al heb ik nooit een echt oranje gevoel gehad, maar nu interesseert het me nog minder dan anders
quote:
En deze wedstrijden
Ik weet dat ze belangrijk zijn maar ik kan er maar niet opgewonden of zenuwachtig van worden.Ik heb zoiets van: zoek het maar uit, als ze Portugal halen dan zoek ik nog wel eens in mijn ziel naar een spoortje enthousiasme.
Herkenning?
Idd. ik heb hetzelfde, iedereen is enthousiast in mijn omgeving maar ik kan eigenlijk alleen enthousiast worden over het idee dat ik naar ajax- AC milan ga
quote:Ik had het niet beter onder woorden kunnen brengen
En deze wedstrijden
Herkenning?
Ik denk trouwens dat de beleving echt wel weer gaat komen als Nederland op een groot toernooi te zien is. Het is alweer bijna 4 jaar geleden, dus dat gevoel ben je ook een beetje kwijt na die tijd.
quote:Ik herriner me anders de wedstrijd tegen Italie nog als de dag van gisteren
Op donderdag 13 november 2003 00:03 schreef Qi het volgende:
Mijn enthousiasme is na het duel tegen Ierland ook tot op een dieptepunt gezakt. Ik kijk de wedstrijden nog wel, maar niet meer met dezelfde beleving. Soms zet ik Oranje zelfs af als ik de wedstrijd niet boeiend vind, dat deed ik voorheen ook nooit.Ik denk trouwens dat de beleving echt wel weer gaat komen als Nederland op een groot toernooi te zien is. Het is alweer bijna 4 jaar geleden, dus dat gevoel ben je ook een beetje kwijt na die tijd.
Toen ben ik mentaal al afgehaakt denk ik.
quote:And we have a winner.
Op woensdag 12 november 2003 21:23 schreef dutchmage het volgende:
we hebben pooltje lopen bij ons op het werk... welliswaar een blind pooltje..... ik kwam uit op 2-0 voor schotland..
Wat levert dat op overigens?
J.
Jammer dat Seedorf is geselecteerd. Zulke mensen wil je er niet in dit soort wedstrijden hebben.
quote:Da's voor mij ook het breekpunt geweest. Virtueel zit ik nog steeds op dat stoeltje in de Arena met mijn hoofd in de handen.
Op donderdag 13 november 2003 00:24 schreef kamagurka het volgende:[..]
Ik herriner me anders de wedstrijd tegen Italie nog als de dag van gisteren
![]()
quote:en niet alleen in dit soort wedstrijden. In geen enkele wedstrijd van het Nederlands 11-tal !!!!!!!
Op donderdag 13 november 2003 01:07 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Jammer dat Seedorf is geselecteerd. Zulke mensen wil je er niet in dit soort wedstrijden hebben.
v.d. Sar
Ooijer Stam De Boer Van Bronkhorst
v.d Meijde Sneyder Cocu Overmars
v.d. Vaart Van Nistelrooy
Maar ja, Seedorf zal wel weer de boel komen verstieren ten koste van Sneyder. (ze moeten die man zelfs verbieden om maar te denken over het Nederlands Elftal!!!!)
quote:
Op donderdag 13 november 2003 08:59 schreef Bjoro het volgende:
Stel JIJ bent as zaterdag de bondscoach.......
Welke 11 zou jij de wei in sturen en welke speelstijl zou jij hanteren ?Hier die van mij:
code:Dat wordt winnen !!vd Sar
Stam F de Boer v Bronkhorst
Bosvelt Cocu
vd Meijde vd Vaart Overmars
Makaaij v Nistelrooij
quote:
Op donderdag 13 november 2003 09:03 schreef SocialDisorder het volgende:
vd sarreiziger stam de boer van bronckhorst
cocu
vd meyde overmars
vd vaartkluivert makaay
quote:
Op donderdag 13 november 2003 09:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
Van der Sar
Reiziger - Stam - Cocu - Van Bronckhorst
Van der Vaart - Seedorf - Davids - Overmars
Van Nistelrooij - Makaay
quote:
Op donderdag 13 november 2003 09:07 schreef Mangoworks2002 het volgende:code:van de Sar Bosvelt Stam F. de Boer van Bronkhorst
van der Meijde Seedorf Sneijder Van der Vaart
Makaay van Nistelrooy
quote:
Op donderdag 13 november 2003 09:09 schreef Werik het volgende:
van der SarOoyer Stam Frank de Boer Van Bronckhorst
Van der Meijde Sneijder Cocu Van der Vaart
Van Nistelrooy Makaay
quote:
Op donderdag 13 november 2003 09:15 schreef mortar999 het volgende:
vd SarReiziger Stam de Boer van Bronckhorst
Overmars Davids Seedorf Robben
van Nistelrooij van der Vaart
quote:
Op donderdag 13 november 2003 09:19 schreef chaser01 het volgende:code:v.d. Sar Reiziger Stam de Boer v. Bronckhorst
v.d. Meyde Davids Sneyder v.d. Vaart
Makaay v. Nistelrooy
quote:
Op donderdag 13 november 2003 09:19 schreef 9christensen het volgende:
Vd SarReiziger Stam Cocu V Bronkhorst
Vd Meyde Seedorf Davids Overmars
Kluivert Vd Vaart
quote:
Op donderdag 13 november 2003 09:37 schreef Tim_G het volgende:
--------------------------van der Sar----------------------------
------------Stam--------de Boer--------Cocu---------------
-------------------Sneijder--------Davids---------------------
van der Meyde------------------------------Overmars----
------------------------van der Vaart--------------------------
--------------------Makaay-----Kluivert----------------------mijn favo opstelling........alleen denk ik niet dat schijterdje advocaat het zou aandurven!
quote:Beetje jammer Doc...was nl alleen benieuwd naar de opstelling die de fok!kers voor ogen hadden, al het slappe gelul dat Seedorf wel of niet een sukkel is boeit me eigenlijk niet !
Op donderdag 13 november 2003 09:46 schreef Doc het volgende:
Maar enfin, er moet 1 de baas zijn dus accepteer ik dit als een echte Schot ook de nederlaag zal moeten accepteren !
quote:Ik begrijp het, het was ook een fraai topic, maar het is eerder een kwestie van consequent zijn. Vandaar.
Op donderdag 13 november 2003 10:06 schreef Bjoro het volgende:[..]
Beetje jammer Doc...was nl alleen benieuwd naar de opstelling die de fok!kers voor ogen hadden, al het slappe gelul dat Seedorf wel of niet een sukkel is boeit me eigenlijk niet !
Maar enfin, er moet 1 de baas zijn dus accepteer ik dit als een echte Schot ook de nederlaag zal moeten accepteren !
Posts hier gaan gelukkig verder dan alleen maar Seedorf is een sukkel. Hopelijk -en aan Franky's post te zien is dat het geval- werken die opstelling posts als inspiratie om ook opstellingen te posten
quote:Nope...
Op donderdag 13 november 2003 10:27 schreef ASSpirine het volgende:
wordt dat ook uitgezonden op de BBC ?
want anders mis ik beide wedstrijden
Ik zit op het ogenblik ook in België en zal als ik die wedstrijd wil zien echt een Engelse/Ierse pub met Sky opmoeten zoeken (iets wat ik toch al van plan was, maar er is ook geen alternatief...)
quote:Van het weekend deed hij het best aardig met Boro, een doelpunt en een pingel versiert.
Op woensdag 12 november 2003 18:37 schreef kamagurka het volgende:[..]
Het is alweer heeeel lang geleden dat ik Zenden voor het laatst een behoorlijke wedstrijd heb zien spelen
Speelt Melchiot eigenlijk ooit nog ns? Reiziger?
Van Melchiot valt weinig te zeggen, op Ranieri valt geen peil te trekken. Geloof dat Mario de laatste twee wedstrijden op de tribune zit, en gezien de resultaten van Chelsea in die wedstrijden (0-4 en 5-0 overwinningen), zal dat ook wel zo blijven.
quote:dan ben je 1 van de weinige die dat niet begrijpt......... vind het niet meer dan logisch dat onze halve duitser Robben niet geselecteerd is!!! Hij is tot nu toe elk CL duel door de mand gevallen........
Op donderdag 13 november 2003 10:44 schreef SCH het volgende:
Wat ik niet begrijp is dat Robben niet is geselecteerd en Van der Vaart wel en dat de laatste wellicht wordt opgesteld. Is een vormcrisis een voorwaarde in het huidige Oranje?
van der Vaart wordt de nieuwe leider van Oranje!!
quote:Je begrijpt weinig van voetbal vrees ik. Van der Vaart is al maanden uit vorm. Robben is trouwens ook niet in zijn beste doen. Maar waaorm in hemelsnaam spelers selecteren die geen deuk in een pakje boter schieten momenteel.
Op donderdag 13 november 2003 11:18 schreef Tim_G het volgende:[..]
dan ben je 1 van de weinige die dat niet begrijpt......... vind het niet meer dan logisch dat onze halve duitser Robben niet geselecteerd is!!! Hij is tot nu toe elk CL duel door de mand gevallen........
van der Vaart wordt de nieuwe leider van Oranje!!
Een Van der Vaart die in vorm is, kan wellicht de nieuwe leider van Oranje zijn alhoewel hij de leiderscapaciteiten mist, denk ik.
quote:v.d.Vaart speelde al erg goed in Oranje terwijl hij toen ook slecht speelde bij Ajax. daarom vind ik het ook niet vreemd dat ie geselecteerd is.
Op donderdag 13 november 2003 11:30 schreef SCH het volgende:[..]
Je begrijpt weinig van voetbal vrees ik. Van der Vaart is al maanden uit vorm. Robben is trouwens ook niet in zijn beste doen. Maar waaorm in hemelsnaam spelers selecteren die geen deuk in een pakje boter schieten momenteel.
Een Van der Vaart die in vorm is, kan wellicht de nieuwe leider van Oranje zijn alhoewel hij de leiderscapaciteiten mist, denk ik.
quote:een van der Vaart uit vorm kan zelfs nog belangrijk\beslissend zijn voor elk team!! zie Celta uit........ Op het moment dat Robben 'het' niet heeft kan je hem er beter gelijk uithalen........ das het verschil tussen top en subtop.......
Op donderdag 13 november 2003 11:30 schreef SCH het volgende:[..]
Je begrijpt weinig van voetbal vrees ik. Van der Vaart is al maanden uit vorm. Robben is trouwens ook niet in zijn beste doen. Maar waaorm in hemelsnaam spelers selecteren die geen deuk in een pakje boter schieten momenteel.
quote:Zie PSV uit
Op donderdag 13 november 2003 11:54 schreef Tim_G het volgende:[..]
een van der Vaart uit vorm kan zelfs nog belangrijk\beslissend zijn voor elk team!! zie Celta uit........
quote:Ik vind het raar om spelers te selecteren die langdurig uit vorm zijn.
Op donderdag 13 november 2003 11:41 schreef jimjim1983 het volgende:[..]
v.d.Vaart speelde al erg goed in Oranje terwijl hij toen ook slecht speelde bij Ajax. daarom vind ik het ook niet vreemd dat ie geselecteerd is.
quote:De combi Van der Vaart/Kluivert liep goed in de laatste wedstrijden, ik zie dan ook niet zoveel reden om dat te wijzigen. Jammer voor Makaay die ik graag eens een echte kans zou zien krijgen in Oranje, en jammer voor Van Nistelrooij die zijn kans wmb voorlopig gehad heeft.
Op donderdag 13 november 2003 11:41 schreef jimjim1983 het volgende:[..]
v.d.Vaart speelde al erg goed in Oranje terwijl hij toen ook slecht speelde bij Ajax. daarom vind ik het ook niet vreemd dat ie geselecteerd is.
Als vervanger voor Van Bommel komt wmb in eerste instantie Seedorf in aanmerking. Heeft een vaste basisplek bij een Europese topclub, lijkt in vorm te zijn, en centraal op het middenveld ligt hem beter dan op rechts. Sneijder of Cocu ernaast, en links en rechts mag de bondscoach een keuze maken tussen Overmars, Zenden, Davids en Van der Meijde. Dat is mij om het even.
Centraal achterin hoop ik op Ooijer en Stam, maar i.p.v. Ooijer zal De Boer wel mogen spelen. Van Bronckhorst en Reiziger kunnen dan de verdediging complementeren.
Van der Sar op doel, daarover geen twijfel.
Het wordt trouwens wel een grappig topic, iedere user heeft zo'n beetje een andere opstelling en voorkeuren.
quote:Advocaat schijnbaar niet, sterker nog hij zet ze in de basis (Frank de Boer).
Op donderdag 13 november 2003 12:02 schreef SCH het volgende:Ik vind het raar om spelers te selecteren die langdurig uit vorm zijn.
quote:Ja, en zie de resultaten
Op donderdag 13 november 2003 12:04 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Advocaat schijnbaar niet, sterker nog hij zet ze in de basis (Frank de Boer).
quote:Bij Seedorf vind je de vorm wel belangrijk en Van der Vaart niet?
Op donderdag 13 november 2003 12:04 schreef Kozzmic het volgende:[..]
De combi Van der Vaart/Kluivert liep goed in de laatste wedstrijden, ik zie dan ook niet zoveel reden om dat te wijzigen. Jammer voor Makaay die ik graag eens een echte kans zou zien krijgen in Oranje, en jammer voor Van Nistelrooij die zijn kans wmb voorlopig gehad heeft.
Als vervanger voor Van Bommel komt wmb in eerste instantie Seedorf in aanmerking. Heeft een vaste basisplek bij een Europese topclub, lijkt in vorm te zijn, en centraal op het middenveld ligt hem beter dan op rechts. Sneijder of Cocu ernaast, en links en rechts mag de bondscoach een keuze maken tussen Overmars, Zenden, Davids en Van der Meijde. Dat is mij om het even.
Centraal achterin hoop ik op Ooijer en Stam, maar i.p.v. Ooijer zal De Boer wel mogen spelen. Van Bronckhorst en Reiziger kunnen dan de verdediging complementeren.
Van der Sar op doel, daarover geen twijfel.
Het wordt trouwens wel een grappig topic, iedere user heeft zo'n beetje een andere opstelling en voorkeuren.
quote:Is Van der Vaart nu wel zo uit vorm? Hij schiet ze er bij Ajax niet zo gemakkelijk in als vorig jaar, maar 'totaal uit vorm' is naar mijn mening overdreven. En zo stabiel zijn spelers als Robben en Sneijder ook niet.
Op donderdag 13 november 2003 12:09 schreef SCH het volgende:[..]
Bij Seedorf vind je de vorm wel belangrijk en Van der Vaart niet?
Ik vind overigens dat de bondscoach moet streven naar continuiteit, en niet per wedstrijd de tactiek en opstelling helemaal moet omgooien. Uiteraard moet je wel kijken naar hoe spelers spelen bij hun club, maar je moet ook kijken naar hoe de laatste interlands zijn gegaan, wie daarin goed speelde en wie daarin er weinig van bakte.
Eigenlijk hoort Van Bommel te spelen, maar die is geblesseerd dus daar is een open plek. Als je dan kijkt naar mogelijke vervangers komt Seedorf naar mijn mening als eerste in beeld.
In de voorhoede is geen 'vacature'; Kluivert heeft weinig gespeeld bij zijn club, maar als hij invalt scoort hij wel meteen, en gisteren in een trainingspartijtje wist hij maar liefst 3 keer Van der Sar te passeren. Kluivert is naar mijn mening een veel completere speler dan Van Nistelrooij, hij scoort niet alleen maar weet ook andere spelers goed te bedienen. Ik vind zijn plek dan ook vrijwel onomstreden. En in Oranje weten VdV en Kluivert elkaar redelijk goed te vinden.
Een alternatief zou kunnen zijn Makaay ipv VdV en VdV op het middenveld. Dat de Schotten bang zouden zijn voor Van Nistelrooij vind ik geen argument; Oranje is geen MU, en Advocaat heeft nu eenmaal een heel leger aan goede spitsen om uit te kiezen.
Dan is 3 verdedigers toch wel genoeg
(Stam,v Bronkhorst/Reiziger/Melchiot en F de Boer als vrije man),
zet er 2 controlerende middenvelders voor (Cocu en Bosvelt)
3 aanvallende middenvelders (vd Meijde, vd Vaart,Overmars) en
2 spitsen (Makaaij en v Nistelrooij).
Maar goed....we willen niet aanpassen aan de tegenstander !!
quote:De verdediging is het zwakste punt bij Oranje, het is dus zeker wel nodig om met 4 verdedigers te spelen. Als onze verdediging van wereldklasse zou zijn dan zouden we dat kunnen doen, maar nu zeker niet. Alleen Stam heeft klasse, de anderen zijn redelijk tot goed, maar niet meer dan dat. Het feit dat we De Boer centraal moeten zetten, en backs als Van Bronckhorst, Reiziger, Zenden & Ricksen moeten gebruiken zegt al genoeg.
Op donderdag 13 november 2003 12:44 schreef Bjoro het volgende:
Wat mij bevreemd in de opstelling is dat nagenoeg iedereen 4 verdedigers opstelt, terwijl die Schotten met 1 of max 2 spitsen gaan spelen !!Dan is 3 verdedigers toch wel genoeg
Eerder zei iemand dat de uitschakeling door Italië het breekpunt was, en dat daardoor een hoop enthousiasme naar Oranje toe verloren is gegaan, ik sluit me daar helemaal bij aan. Dát was de kans op een Europese hoofdprijs en die hebben ze niet gepakt. Ik denk dat heel veel mensen toen het vertrouwen in deze generatie hebben verloren. Zeker toen ze daarna ook nog eens door Ierland uitgeschakeld zijn.
quote:Klopt.
Op woensdag 12 november 2003 17:00 schreef Dylan Dog het volgende:Als je één keer gelijkspeelt tegen Duitsland ben je niet meteen een topteam. Als NL niet doorkomt, is het een schande voor het team.
Volgens mij heeft Schotland niet zo heel lang geleden ook een oefenwedstrijd van de Oostenrijkers kansloos verloren (om maar eens de andere kant te belichten.
De Schotten zijn helemaal niet goed, de Schotten kunnen alleen goed ogen als de tegenstander ze die kans biedt door zelf klote te spelen en mee te gaan in hun fysieke kick and rush spel.
Dan hebben de Schotten zeker een kans, o.a. met de vrije trappen en corners natuurlijk, daar ze gewoon sterker in de lucht zijn.
Normaalgesproken zou Oranje ze met een hoog baltempo en een brede en lange veldverdeling, rustig weg kunnen tikken, alleen dat heb ik oranje al jaren niet meer zien doen eigenlijk.
Anyway, Go Scotland!
quote:Ik heb de Gazetta nog van de dag erna, die is geweldig echt.
Op donderdag 13 november 2003 00:24 schreef kamagurka het volgende:Ik herriner me anders de wedstrijd tegen Italie nog als de dag van gisteren
![]()
Daar staat o.a. de geweldige kop (even vrij vertaald) boven: "Het Mozarella schot van de Boer en de vluchten van koning Toldo"
DD, kan me inbeelden dat jij ook zoiets gelezen en bewaard hebt?
quote:Klopt..... maarrrrrrr het probleem in de verdediging zijn telkens de backs..... we hebben geen backs dus waarom ze opstellen??? 3 centrale verdedigers en 2 verdedigende middenvelders ervoor lijkt mij beter dan 2 backs opstellen die eigenlijk geen ( goede ) backs zijn.
Op donderdag 13 november 2003 13:12 schreef Qi het volgende:[..]
De verdediging is het zwakste punt bij Oranje, het is dus zeker wel nodig om met 4 verdedigers te spelen. Als onze verdediging van wereldklasse zou zijn dan zouden we dat kunnen doen, maar nu zeker niet. Alleen Stam heeft klasse, de anderen zijn redelijk tot goed, maar niet meer dan dat. Het feit dat we De Boer centraal moeten zetten, en backs als Van Bronckhorst, Reiziger, Zenden & Ricksen moeten gebruiken zegt al genoeg.
Kluivert is in mijn ogen idd ook onomstreden......... ik zou Ruud en Patrick dolgraag samen goed zien voetballen maar dat duo heeft op 1 wedstrijd na dan elke keer gefaald..... Waarbij Ruud telkens het meest als hulpeloos eruit kwam........ Patje heeft mij nog weinig teleurgesteld!!
Kluivert
quote:Ben ik niet helemaal met je eens. De Boer heeft ook nog weleens wat steekjes laten vallen in het Nederlands elftal. Neem bijv. Portugal uit (WK kwalificatie) en Tsjechië thuis (EK kwalificatie). Grote fouten, die ons uiteindelijk tot respectievelijk geen WK en EK play-offs veroordeelde.
Klopt..... maarrrrrrr het probleem in de verdediging zijn telkens de backs...
en ik zou ze zo het veld insturen
. v.d sar
reiziger stam de. boer zenden.
v,d meyde cocu Davids overmars
. van der vaart
. kluivert
maar morgen zit ik in glasgow aan het bier
quote:wel heel naief wat je nu zegt!! Kwalificatie dwing je niet af met 1 wedstrijd hoor!! en je voorbeelden kloppen ook niet........ Portugal was dat Fluit incident..... waarbij nederland stilstond en portugal doorging. Daarbij kwam ook nog de terugspeel bal van Reiziger.......
Op donderdag 13 november 2003 13:49 schreef Qi het volgende:[..]
Ben ik niet helemaal met je eens. De Boer heeft ook nog weleens wat steekjes laten vallen in het Nederlands elftal. Neem bijv. Portugal uit (WK kwalificatie) en Tsjechië thuis (EK kwalificatie). Grote fouten, die ons uiteindelijk tot respectievelijk geen WK en EK play-offs veroordeelde.
Maar laat ik het nog ff anders stellen dan......... welke back heeft deze kwalificatie echt iets toegevoegd aan het team volgens jouw ( jullie ) ??? Ik kan geen 1 positief voorbeeld noemen........ Alleen wat stuntelaars als Ricksen, van Bronckhorst, Reiziger en Zenden...... Geen van alle heeft ook maar 1 overtuigende prestatie op die plek neergezet. Dus mijn conclusie is simpel maar duidelijk........ Geen backs? stel ze dan ook niet op.
Persoonlijk ben ik van mening, geinspireerd door Henk ten Cate dat we met alleen Ruud in de aanval moeten spelen.
quote:Natuurlijk is het zo dat kwalificatie niet in één wedstrijd wordt afgedwongen, maar het is een feit dat Frank de Boer in een paar cruciale wedstrijden, die uiteindelijk vaak het al dan niet kwalificeren bepalen, steekjes heeft laten vallen. En mijn voorbeelden kloppen overigens wél. Portugal uit veroorzaakte De Boer een penalty, waardoor de stand gelijk werd. En Tsjechië thuis maakte De Boer een fout waardoor de Tsjechen uiteindelijk met 1-1 naar huis gingen.
Op donderdag 13 november 2003 13:58 schreef Tim_G het volgende:[..]
wel heel naief wat je nu zegt!! Kwalificatie dwing je niet af met 1 wedstrijd hoor!! en je voorbeelden kloppen ook niet........ Portugal was dat Fluit incident..... waarbij nederland stilstond en portugal doorging. Daarbij kwam ook nog de terugspeel bal van Reiziger.......
quote:En dan? Drie centrum verdedigers opstellen? Word je op de flanken totaal overlopen, zeker door de snelle en strijdlustige Schotten. Een vleugelspeler als Fletcher weet er wel raad mee hoor als je zonder backs start
Maar laat ik het nog ff anders stellen dan......... welke back heeft deze kwalificatie echt iets toegevoegd aan het team volgens jouw ( jullie ) ??? Ik kan geen 1 positief voorbeeld noemen........ Alleen wat stuntelaars als Ricksen, van Bronckhorst, Reiziger en Zenden...... Geen van alle heeft ook maar 1 overtuigende prestatie op die plek neergezet. Dus mijn conclusie is simpel maar duidelijk........ Geen backs? stel ze dan ook niet op.
quote:Opmerkelijk 1: Advocaat stopt als het EK niet gehaald wordt.
Advocaat will quit if Scots win play-offDick Advocaat and Jaap Stam will quit international football if they are pipped to Euro 2004 by Scotland.
The former Rangers manager has not had an easy ride since taking charge of the Dutch national side and failing to overcome Berti Vogts' men in the play-off would be the last straw.
'If we don't qualify and we don't go then I quit,' said Advocaat.
He will be joined in international retirement by former Manchester United defender Stam should they fail to go to Portugal.
'I will definitely play in Euro 2004 if Holland get there,' said Stam, now at Lazio.
'But once that is over I think it will be the end of the international game for me.
'So getting there is very important to me and has made the game all the more important.'
Dutch team-mate Clarence Seedorf, however, is convinced they will be going to Portugal and has written off the Scots as no-hopers.
The AC Milan midfielder said: 'I am 100 percent convinced we are going to Portugal. I have no worries at all about that.
'I know I have not been playing recently for Dick Advocaat but I don't want to talk about that. I am convinced I'll be a major contributor at Hampden.
'I have played in three Champions League finals and I love these big games.
'There are many players like me in this side who all have the experience which is why this team deserves to go through.
'We have better players than Scotland and top players deserve to be playing in major championships.
'Many of us are nearing the end of our international careers and we want to go out on a high - not on a low against Scotland.
'We have a choice to make. Do we go under in Scotland in the middle of the winter or we go out together in the summer in the finals in Portugal?
'What a difference. That very thought must give all our players the hunger we need to go through.'
Advocaat fears his players could be blown away by the passionate atmosphere inside Hampden Park on Saturday and had his players listen to the pre-match songs belted out by Caledon's Three Tenors.
They will not be present to sing 'Flower of Scotland' before kick-off because of touring commitments.
But Advocaat said: 'I played them the tape of the anthem for five minutes to show them what they can expect. I wanted to show them what it is like.
'I've now heard that the Three Tenors won't be there but to be honest that doesn't affect it - they will play the CD, they will find a way with the national anthem. It is so passionate.'
Advocaat has again hinted strongly that Patrick Kluivert will be favoured to Manchester United striker Ruud van Nistelrooy.
Bron: www.soccernet.com
quote:das een beetje de Advocaat instelling die ik nu hoor!! Het is de bedoeling dat die schotten achter ons aanrennen!! We gaan toch geen minder team opstellen om die 'levens' gevaarlijke
Op donderdag 13 november 2003 15:11 schreef Qi het volgende:[..]
Een vleugelspeler als Fletcher weet er wel raad mee hoor als je zonder backs start
quote:Dat probeerde ik juist duidelijk te maken, als je zonder backs start dan staat er juist een minder team. Onze backs zijn inderdaad niet echt goed, zeker geen wereldklasse, maar als je ze eruit haalt en met 3 centrum verdedigers gaat spelen dan is de verdediging nog minder.
Op donderdag 13 november 2003 15:31 schreef Tim_G het volgende:[..]
das een beetje de Advocaat instelling die ik nu hoor!! Het is de bedoeling dat die schotten achter ons aanrennen!! We gaan toch geen minder team opstellen om die 'levens' gevaarlijke
vleugelspelers van Schotland af te stoppen?!?! Als je van der Meyde en Overmars op die flanken zet moeten de vleugelspelers van Schotland mee........ Met alle respect hoor........ maar van Schotland heb ik echt geen hoge pet op..... moet gewoon 0-2 of 0-3 worden........uit he!! dan hoeven we thuis eigenlijk niet eens meer te spelen!!
En ik zou Schotland niet onderschatten. Hampden Park is een hel, een concert van +-45.000 schreeuwende Schotten kan zelfs de mentaal sterkste spelers breken. Vergeet ook niet dat ze echt wel wat aardige spelers hebben rondlopen. Neem bijv. Fletcher, McFadden & Ferguson.
quote:Hamden Park valt wel mee........ zit verdorie een sintelbaan omheen!! Denk dat het Nou Camp, Bernabeu en San Siro meer indruk maakt hoor!!
Op donderdag 13 november 2003 15:38 schreef Qi het volgende:
En ik zou Schotland niet onderschatten. Hampden Park is een hel, een concert van +-45.000 schreeuwende Schotten kan zelfs de mentaal sterkste spelers breken. Vergeet ook niet dat ze echt wel wat aardige spelers hebben rondlopen. Neem bijv. Fletcher, McFadden & Ferguson.
Way to go!!!
quote:De akoestiek schijnt geweldig te zijn, dus die sintelbaan zorgt echt niet voor minder kabaal. En Italianen & Spanjaarden, met alle respect en zonder dat ik probeer te generaliseren, hebben niet dezelfde voetbalbeleving als de Schotten natuurlijk. De Schotten staan echt altijd voor 100% achter het nationale elftal, i.t.t. Italianen en Spanjaarden die nog weleens kunnen zeuren als het slecht gaat. En je moet niet kijken waar spelers spelen, maar hoe ze spelen. Spelers als Ferguson, Fletcher & McFadden zijn gewoon goed, dat zijn echt niet de 12 in 1 dozijn voetballers.
Op donderdag 13 november 2003 15:47 schreef Tim_G het volgende:[..]
Hamden Park valt wel mee........ zit verdorie een sintelbaan omheen!! Denk dat het Nou Camp, Bernabeu en San Siro meer indruk maakt hoor!!
En Fletcher is een talentje maar nog niet overtuigend........ en McFadden speelt bij Everton en Ferguson bij Blackburn!! Moeten we daar van onder de indruk zijn?!!? ajb zeg..............
Nogmaals, onderschat de Schotten nou niet. Wit-Rusland, Moldavië & Ierland; landen waar onze fantastische generatie voetballers, die volgens velen van iedereen moeten kunnen winnen, de grootste moeite mee hadden.
quote:Vij verdedigers dus. Waarbij de Backs (Bosvelt, Van Bronckhorst) meer middenvelders zijn in een controlerende rol. Zonder Stam kan je centraal niet een-op-een spelen.
Op donderdag 13 november 2003 15:11 schreef Qi het volgende:
En dan? Drie centrum verdedigers opstellen? Word je op de flanken totaal overlopen, zeker door de snelle en strijdlustige Schotten. Een vleugelspeler als Fletcher weet er wel raad mee hoor als je zonder backs start
Of gewoon 4-3-3 zoals het hoort.
Het maakt niet uit hoe, als Oranje van Schotland verliest dan is dat echt een schande. (Het voordeel is wel dat we dan van Advocaat en die ouwe losers afzijn)
code:Klaar. Sim-pelVan der Sar Reiziger Stam Ooijer Van Bronckhorst
Van der Meyde Sneijder Seedorf Overmars
Kluivert Van der Vaart
quote:Bosvelt zou ik niet mee starten, die zit meer op de tribune dan dat hij speelt. En als hij een keertje speelt, een zeldzaamheid, dan is het bar slecht. Eerder dan Reiziger of Ooijer. Midden dan Stam & De Boer, en linksback Van Bronckhorst, die veel ervaring heeft met het Schotse voetbal.
Op donderdag 13 november 2003 16:06 schreef Frenkie het volgende:[..]
Vij verdedigers dus. Waarbij de Backs (Bosvelt, Van Bronckhorst) meer middenvelders zijn in een controlerende rol. Zonder Stam kan je centraal niet een-op-een spelen.
Controlerende middenvelder er voor, aanvallende middenvelder/schaduwspits. En twee vleugelaanvallers.Of gewoon 4-3-3 zoals het hoort.
Het maakt niet uit hoe, als Oranje van Schotland verliest dan is dat echt een schande. (Het voordeel is wel dat we dan van Advocaat en die ouwe losers afzijn)
quote:Seedorf heeft imho volkomen gelijk............
Op donderdag 13 november 2003 15:23 schreef Qi het volgende:
[b]Opmerkelijk 3: Seedorf's arrogantie.
Ik zou zò beginnen:
Vd Sar
Ooijer Stam De Boer Van Bronckhorst
Overmars Seedorf Cocu Davids
Vd Vaart Van Nistelrooij
Dan kun je daarna wel zien hoe het gaat en eventueel Kluivert of Makaay erin gooien.
quote:My thoughts exactly
Op donderdag 13 november 2003 16:15 schreef Leshy het volgende:code:Klaar. Sim-pelVan der Sar Reiziger Stam Ooijer Van Bronckhorst
Van der Meyde Sneijder Seedorf Overmars
Kluivert Van der Vaart
vd. Sar
reiziger - stam - ooijer - zenden
vd Meyde - Makaay - Seedorf - Overmars
Kluivert - v. Nistelrooy
score:
uit: 0 - 0
thuis: 2 - 1
quote:Als Nederland met twee vingers in de neus van landen als Ierland, Moldavië & Wit-Rusland zou winnen, wellicht dan, maar nu niet. Het is misplaats van Seedorf om te zeggen dat het Nederlands elftal meer recht heeft op het EK dan Schotland.
Op donderdag 13 november 2003 16:34 schreef aldostuta het volgende:[..]
Seedorf heeft imho volkomen gelijk............
quote:Lijkt mij een te offensief middenveld met nb Makaay!! Geen enkele controlerende speler, dan vraag je erom overlopen te worden.
Op donderdag 13 november 2003 16:37 schreef NatteKip het volgende:
opstelling:vd. Sar
reiziger - stam - ooijer - zenden
vd Meyde - Makaay - Seedorf - Overmars
Kluivert - v. Nistelrooy
score:
uit: 0 - 0
thuis: 2 - 1
quote:De passages waarin "deserve" staat, hebben volgens mij als doel om aan te tonen dat de spelers enrom gebrand zijn op een overwinning. Dus niet dat ze meer recht oid hebben op de eindronde.
Op donderdag 13 november 2003 16:41 schreef Qi het volgende:[..]
Als Nederland met twee vingers in de neus van landen als Ierland, Moldavië & Wit-Rusland zou winnen, wellicht dan, maar nu niet. Het is misplaats van Seedorf om te zeggen dat het Nederlands elftal meer recht heeft op het EK dan Schotland.
quote:Je haalt nu één woordje een beetje uit zijn context. Seedorf besluit met...
Op donderdag 13 november 2003 16:41 schreef Qi het volgende:[..]
Als Nederland met twee vingers in de neus van landen als Ierland, Moldavië & Wit-Rusland zou winnen, wellicht dan, maar nu niet. Het is misplaats van Seedorf om te zeggen dat het Nederlands elftal meer recht heeft op het EK dan Schotland.
'We have a choice to make. Do we go under in Scotland in the middle of the winter or we go out together in the summer in the finals in Portugal?
What a difference. That very thought must give all our players the hunger we need to go through.'
En dat is de essentie waar iedereen het mee eens moet zijn. Volgens mij spreken zijn woorden geen onderschatting uit, maar geloof in eigen kunnen dat ertoe moet leiden dat iedereen er voor 100% ingaat.
quote:"We have better players than Scotland and top players deserve to be playing in major championships."
Op donderdag 13 november 2003 16:53 schreef aldostuta het volgende:[..]
De passages waarin "deserve" staat, hebben volgens mij als doel om aan te tonen dat de spelers enrom gebrand zijn op een overwinning. Dus niet dat ze meer recht oid hebben op de eindronde.
Hij zegt daarmee dat Nederland meer recht heeft op het EK omdat ze betere spelers hebben. Je kunt het niet anders opvatten.
"I have played in three Champions League finals..."
"I am convinced I'll be a major contributor at Hampden."
En hij moet ook nog even benadrukken dat hijzelf al in 3 Champions League finales heeft gespeeld, en dat hij zeker weet dat hij een belangrijke bijdrage gaat leveren in Schotland.
Kom op nou, je ziet zelf toch ook wel dat dit gewoon getuigt van een grote arrogantie. Hij voelt zichzelf beter dan anderen, hij denkt dat hij het wel eventjes gaat doen. Laatst ook Johan Derksen in Voetbal Insite, die zei dat Seedorf het zat was dat Pirlo de vrije trappen nam bij AC Milan, en dat hij ze volgende week weer zou nemen. Dit omdat hij daar de beste in is.
In sommige culturen is bescheidenheid een deugd, in andere wordt dat als een zwakte gezien.
Laat het hem maar waarmaken zaterdag.
quote:Ok, laat dat eerste dan zo zijn, kan ik me opzich in vinden, maar ga alsjeblieft niet beweren dat Seedorf niet arrogant is zeg. Ik kan talloze voorbeelden geven waaruit dat blijkt. Recent bijvoorbeeld nog:
Op donderdag 13 november 2003 17:18 schreef SCH het volgende:
Hij heeft toch ook in drie CL finales gespeeld?In sommige culturen is bescheidenheid een deugd, in andere wordt dat als een zwakte gezien.
Laat het hem maar waarmaken zaterdag.
"Ik vind het jammer dat het Nederlands elftal geen gebruik meer maakt van mijn diensten."
En dan de hele toon waarmee hij dat zegt, gewoon er voor 100% van overtuigd zijn dat het Nederlands elftal zonder hem minder is. Zichzelf zo ongelofelijk superieur voelen.
quote:Oh maar hij is absoluut 1 van de arrogantste mensen die ik me kan voorstellen. Dat lijkt me klip en klaar.
Op donderdag 13 november 2003 17:25 schreef Qi het volgende:[..]
Ok, laat dat eerste dan zo zijn, kan ik me opzich in vinden, maar ga alsjeblieft niet beweren dat Seedorf niet arrogant is zeg. Ik kan talloze voorbeelden geven waaruit dat blijkt. Recent bijvoorbeeld nog:
"Ik vind het jammer dat het Nederlands elftal geen gebruik meer maakt van mijn diensten."
En dan de hele toon waarmee hij dat zegt, gewoon er voor 100% van overtuigd zijn dat het Nederlands elftal zonder hem minder is. Zichzelf zo ongelofelijk superieur voelen.
quote:Past bij sommige surinaamse jongens hun straatcultuur.
Op donderdag 13 november 2003 17:33 schreef SCH het volgende:[..]
Oh maar hij is absoluut 1 van de arrogantste mensen die ik me kan voorstellen. Dat lijkt me klip en klaar.
Hij is t echter nooit ontgroeit. Een tweede is of ie het kan waarmaken, ik ben nog nooit geimponeerd geweest van zijn spel bij oranje. Tzou bij deze dus een primeur zijn als hij wel eens kon overtuigen.
quote:Makaay op het middenveld
Op donderdag 13 november 2003 16:37 schreef NatteKip het volgende:
vd Meyde - Makaay - Seedorf - OvermarsKluivert - v. Nistelrooy
quote:Toegegeven, hij heeft altijd gedwongen als een soort rechtsbuiten moeten spelen, terwijl hij gewoon centraal(-links) op het middenveld hoort.
Op donderdag 13 november 2003 17:36 schreef kamagurka het volgende:
Een tweede is of ie het kan waarmaken, ik ben nog nooit geimponeerd geweest van zijn spel bij oranje. Tzou bij deze dus een primeur zijn als hij wel eens kon overtuigen.
quote:FC Knudde van vandaag:
Op donderdag 13 november 2003 17:40 schreef Leshy het volgende:[..]
Makaay op het middenveld
En Kluivert - van Nistelrooy, wat een geweldige combinatie. Dat niemand daar eerder op is gekomen
"Kluivert, Makaay en van Nistelrooy voorin"
-ja en wie moet erachter dan
"Hasselbaink"
Doel: Edwin van der Sar (Fulham)
Verdediging: Frank de Boer (Galatasaray), Giovanni van Bronckhorst en Michael Reiziger (beide FC Barcelona) en Jaap Stam (Lazio Roma)
Middenveld: Phillip Cocu (FC Barcelona), Edgar Davids (Juventus), Clarence Seedorf (AC Milan)en Rafael van der Vaart (Ajax)
Aanval: Patrick Kluivert en Marc Overmars (beide FC Barcelona).
Denk niet dat Advocaat hiermee zal starten. Zelf denk ik dat hij hiervoor gaat kiezen:
Van der Sar
Reiziger, Ooijer, De Boer, Van Bronckhorst
Van der Meyde, Cocu, Davids, Overmars
Van Nistelrooy, Van der Vaart
Stam eruit voor Ooijer, omdat ik niet verwacht dat die het gaat halen. Is nog steeds niet hersteld van zijn blessure.
Edit: Zaterdag dus.
[Dit bericht is gewijzigd door Pizza_Shooter op 13-11-2003 18:00]
Doel: Edwin van der Sar (Fulham)
Verdediging: Frank de Boer (Galatasaray), Giovanni van Bronckhorst en Michael Reiziger (beide FC Barcelona) en Jaap Stam (Lazio Roma)
Middenveld: Phillip Cocu (FC Barcelona), Edgar Davids (Juventus), Clarence Seedorf (AC Milan)en Rafael van der Vaart (Ajax)
Aanval: Patrick Kluivert en Marc Overmars (beide FC Barcelona).
quote:Je hebt niet zo´n zin in het EK?
Op donderdag 13 november 2003 17:44 schreef mitt het volgende:
ik hoop nog steeds op Kluivert en/of Makaay
Ook al door doc opgemerkt overigens
quote:
Op donderdag 13 november 2003 17:43 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Is die wedstrijd vanavond toevallig?
Je moet dan goede spelers die elke week goed presteren bij hun club wissel zetten (zoals makaay, Van Nistelrooy, Seedorf, Zenden) en aan de ene kan klopt dat voor geen meter. Het is eigenlijk geen selectie op prestatie meer, maar op status.
Edit - Te snel typen is niet goed
[Dit bericht is gewijzigd door Werik op 13-11-2003 17:58]
quote:Wie hoeft er te verdedigen als je toch elke 3 minuten scoort?
Op donderdag 13 november 2003 17:42 schreef Thetallguy het volgende:
"Kluivert, Makaay en van Nistelrooy voorin"
-ja en wie moet erachter dan
"Hasselbaink"
quote:Ja die Schotten trappen er misschien eens per 5 minuten eentje in, als NL er dan eens per 3 mins eentje maakt heb je een aantrekkelijke wedstrijd en win je
Op donderdag 13 november 2003 17:57 schreef Leshy het volgende:[..]
Wie hoeft er te verdedigen als je toch elke 3 minuten scoort?
quote:Ik maar denken dat die vanavond zou zijn, zaterdag dus....
Op donderdag 13 november 2003 17:57 schreef pekel het volgende:[..]
Nee.
quote:Je hebt er duidelijk verstand van, dus.
Op donderdag 13 november 2003 18:00 schreef Pizza_Shooter het volgende:Ik maar denken dat die vanavond zou zijn, zaterdag dus....
quote:Helemaal mee eens!
Op donderdag 13 november 2003 17:51 schreef Werik het volgende:
Ik vind eigenlijk dat je het niet kan maken om spelers die bij hun club wissel staan in te zetten. En dan doel ik eigenlijk voornamelijk op Kluivert, Overmars en Davids.Je moet dan goede spelers die elke week goed presteren bij hun club wissel zetten (zoals makaay, Van Nistelrooy, Seedorf, Zenden) en aan de ene kan klopt dat voor geen meter. Het is eigenlijk geen selectie op prestatie meer, maar op status.
Edit - Te snel typen is niet goed
quote:Heel simpel. Omdat een Zenden die iedere week speelt nog altijd slechter is dan een Overmars die iedere week op de bank zit. De beste spelers moet je opstellen.
Waarom trouwens geen Zenden voor Overmars?
Maar wat is er tegen Frank de Boer als linksback?
Daar speelde hij ook in zijn beste jaren bij Ajax.
Als linksback heeft dan ook geen man waar hij specifiek op moet letten.
En dan blijft die fantastische lange pass van Frank, waar redelijk vaak grote kansen of zelfs goals vandaan komen, behouden voor het Nederlands elftal.
Lijkt mij een beter alternatief dan hoe die positie nu ingevuld word.
quote:Ik zie toch liever van Bronckhorst als linksachter. Omdat hij de laatste tijd zeker niet slecht speelt.
Op donderdag 13 november 2003 19:05 schreef RoBBERtje.Jensen het volgende:
Frenk de Boer centraal in de defensie naast Jaap Stam heeft zijn beste tijd gehad.
Op die plek kan beter Philip Cocu gaan staan om dan met balbezit in te schuiven als extra middenvelder.Maar wat is er tegen Frank de Boer als linksback?
Daar speelde hij ook in zijn beste jaren bij Ajax.
Als linksback heeft dan ook geen man waar hij specifiek op moet letten.
En dan blijft die fantastische lange pass van Frank, waar redelijk vaak grote kansen of zelfs goals vandaan komen, behouden voor het Nederlands elftal.Lijkt mij een beter alternatief dan hoe die positie nu ingevuld word.
En Cocu als linker centrale verdediger ben ik voor...
quote:Winst voor de Schotten.
Op donderdag 13 november 2003 20:37 schreef gijsje79 het volgende:
Ja wat zal het worden?
quote:Denk dat NL het wel haalt, damn als ik morgen nuchter ben dan kom ik hier waarschijnlijk wel op terug.
Op donderdag 13 november 2003 20:38 schreef Bastard het volgende:[..]
Winst voor de Schotten.
quote:Zit er een in de ontkenningsfase
Op donderdag 13 november 2003 21:08 schreef Big_Yin het volgende:
Ik zit zaterdag in een pub vol Schotten reken maar dat ik niet juig ( ik wil het geen eens)
quote:Dat worden 16 miljoen disciplinaire straffen voor golfer.
Op donderdag 13 november 2003 16:56 schreef golfer het volgende:
Ik moet eigenlijk altijd wel lachen om die 16 miljoen bondscoaches die we in Nederland hebben.
quote:Ik vind het best als ze zich kwalificeren, want dat betekent lekker veel voetbal op het terras kijken in de zomer, maar het Nederlands elftal boeit me opzich weinig, zeker niet met types als Frank De Boer, Reiziger en Mandy in het veld, daar kan ik gewoon niet enthousiast over worden
Op donderdag 13 november 2003 21:00 schreef pekel het volgende:
Even iets anders:
De users die nu voor de Schotten zijn: Niet gaan juichen als NL van Schotland wint en volgend jaar op het EK ook goed doet.
Nederland plaatst zich één keertje niet voor een groot toernooi en verliest door een domme rode kaart van de Tsjechen en we kunnen er niks meer van.
Ik reken op een 1-3 overwinning uit.
Thuis wordt het groot feest met een doelpuntje of 6 verschil.
quote:Klopt
Op donderdag 13 november 2003 18:25 schreef golfer het volgende:[..]
Je hebt er duidelijk verstand van, dus.
Ik kom ook nooit in VBL dus je kan het me niet kwalijk nemen
vd Sar keepte goed en had hoop ballen goed klemvast. Uittrappen verliep iets minder, maar de reactie v Sar zelf (in het engels schelden/praten met keeperstrainer Joop Hiele) sprak boekdelen. Goed fanatiek bezig geweest. Waterreus is een geweldige stand-in...ook hij in vorm en steunt Sar waarrie kan; Grote klasse vd PSV keeper vind ik.
quote:Advocaat heeft al meerdere malen publiekelijk verkondigd dat dat niet gaat gebeuren.
Op donderdag 13 november 2003 22:11 schreef the_emporor het volgende:
zoals gezegd was ik vandaag op de training en ik denk zelf dat Kluivert met Van Nistelrooy gaat spelen.....
quote:Dat zegt niets natuurlijk
Op donderdag 13 november 2003 22:25 schreef Leshy het volgende:
Advocaat heeft al meerdere malen publiekelijk verkondigd dat dat niet gaat gebeuren.
quote:Mwoah, denk niet dat hij erop terugkomt.
Op donderdag 13 november 2003 22:27 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Dat zegt niets natuurlijk
quote:De sterkste 11 moeten spelen volgens hem, daar hoor VdV dus niet bij op basis van dit seizoen. Makaay en Kluivert of Kluivert en RvN zou ik dan het liefst zien
Op donderdag 13 november 2003 23:06 schreef Leshy het volgende:Mwoah, denk niet dat hij erop terugkomt.
dan wil ik de reacties nog eens peilen
quote:Dat is Seedorf wel toevertrouwd....
Op donderdag 13 november 2003 23:44 schreef Duiveltja het volgende:
CAZZO zal wel verheugd zijn dat ie erin staat, maar ik hoop dat Seedorf gigantisch op zijn bek gaat.
quote:Bij Ajax speelt VdV al het hele seizoen onder zijn kunnen. In de laatste drie interlands scoorde hij elke wedstrijd. Ik ben er niet bang voor dat hij gewoon speelt.
Op donderdag 13 november 2003 23:23 schreef Tony_Montana67 het volgende:
De sterkste 11 moeten spelen volgens hem, daar hoor VdV dus niet bij op basis van dit seizoen. Makaay en Kluivert of Kluivert en RvN zou ik dan het liefst zien
quote:Dat eeuwige misverstand dat je goed gespeeld zou hebben als je gescoord hebt...
Op vrijdag 14 november 2003 01:54 schreef Leshy het volgende:[..]
Bij Ajax speelt VdV al het hele seizoen onder zijn kunnen. In de laatste drie interlands scoorde hij elke wedstrijd. Ik ben er niet bang voor dat hij gewoon speelt.
quote:Maar wat is nou uiteindelijk belangrijker: goed spel of doelpunten?
Op vrijdag 14 november 2003 09:42 schreef SCH het volgende:[..]
Dat eeuwige misverstand dat je goed gespeeld zou hebben als je gescoord hebt...
quote:Winst is het belangrijkste, zeker nu. Maar wat ik wil zeggen is dat je niet kan zeggen dat een speler zijn slecht spel goed maakt alleen om dat hij gescoord heeft. Dat zou kunnen, maar is niet per definitie zo. Als dat namelijk zo is, dan zou zelfs mijn moeder een goede Oranjespits zijn als ze een kans die werkelijk niet te missen is, inderdaad ook raak schiet.
Op vrijdag 14 november 2003 10:06 schreef Doc het volgende:[..]
Maar wat is nou uiteindelijk belangrijker: goed spel of doelpunten?
Dus nog een kandidaat voor Advocaat? MamSCH
quote:Dit is de echte Hollandse mentaliteit
Op donderdag 13 november 2003 23:44 schreef Duiveltja het volgende:
CAZZO zal wel verheugd zijn dat ie erin staat, maar ik hoop dat Seedorf gigantisch op zijn bek gaat.
Schotse elftal live op scherm in kantine
FCB biedt belangstellenden zaterdag de gelegenheid om de verrichtingen van het Schotse nationale elftal live op een groot scherm in de kantine te volgen. In de eerste van twee kwalificatiewedstrijden moet Schotland zaterdag de basis leggen voor een goede afloop die dagen later. Tegenstander is een door Vriendinnen van Oranje, Teletoeters en zakenlieden gesteund Nederlands Elftal. Het dragen van kilts en het bespelen van "bagpipes" is zaterdag toegestaan!
quote:Landverraders
Op vrijdag 14 november 2003 12:19 schreef Vikingo het volgende:
Schotse elftal live op scherm in kantine
FCB biedt belangstellenden zaterdag de gelegenheid om de verrichtingen van het Schotse nationale elftal live op een groot scherm in de kantine te volgen. In de eerste van twee kwalificatiewedstrijden moet Schotland zaterdag de basis leggen voor een goede afloop die dagen later. Tegenstander is een door Vriendinnen van Oranje, Teletoeters en zakenlieden gesteund Nederlands Elftal. Het dragen van kilts en het bespelen van "bagpipes" is zaterdag toegestaan!
Hier met je verblijfsvergunning
quote:Inderdaad. Waarom altijd dat leedvermaak over Seedorf?. Het is in potentie een hele goede voetballer, als dat er nou eens uitkomt is dat toch alleen maar mooi, in het belang van Oranje?
Op vrijdag 14 november 2003 11:39 schreef Re het volgende:[..]
Dit is de echte Hollandse mentaliteit
quote:Dat tegenover dit soort malloten
Op vrijdag 14 november 2003 13:15 schreef DIGGER het volgende:
[afbeelding]
Nee dan weet ik het wel
quote:Hey, hey, niet spotten met de Indiaan
Op vrijdag 14 november 2003 13:38 schreef Thetallguy het volgende:
Dat tegenover dit soort malloten
quote:Maar hij plus de ranzige dweilorkesten en hockeykakkers verpesten het wel voor de echte supporters.
Op vrijdag 14 november 2003 13:42 schreef Leshy het volgende:[..]
Hey, hey, niet spotten met de Indiaan
quote:Ach ze zijn ook voor ADO, ze maken gewoon de verkeerde keuzes in het leven.
Op vrijdag 14 november 2003 13:33 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Had iemand het hier over landverraders?
quote:OMFG!!
Op vrijdag 14 november 2003 13:38 schreef Thetallguy het volgende:[..]
Dat tegenover dit soort malloten [afbeelding]
Nee dan weet ik het wel
Alleen hierom hoop je al dat nederland het niet haalt tot Portugal
quote:Nee, nog ff een paar jaartjes wachten
Op vrijdag 14 november 2003 12:25 schreef SCH het volgende:[..]
Hier met je verblijfsvergunning
quote:Vreselijk idd.
Op vrijdag 14 november 2003 13:38 schreef Thetallguy het volgende:[..]
Dat tegenover dit soort malloten [afbeelding]
Nee dan weet ik het wel
Maar waarom support je een team nou? Om hoe de andere supporters van dat team zijn of voor de club/team/land?
quote:20.30 uur, SBS 6
Op vrijdag 14 november 2003 14:56 schreef _Flea_ het volgende:
Volgens mij mis ik wat. Hoe laat begint die wedstrijd?
quote:Ik dacht dat de aftrap al om 17.00 uur was en dat rtl4 de rechten had? (maar ik heb geen tv-gids om dit te checken..)
Op vrijdag 14 november 2003 15:07 schreef DIGGER het volgende:[..]
20.30 uur, SBS 6
quote:ik dacht 1600
Op vrijdag 14 november 2003 15:13 schreef kamagurka het volgende:[..]
Ik dacht dat de aftrap al om 17.00 uur was en dat rtl4 de rechten had? (maar ik heb geen tv-gids om dit te checken..)
quote:ja???
Op vrijdag 14 november 2003 15:07 schreef DIGGER het volgende:[..]
20.30 uur, SBS 6
ik dacht om 3 uur
quote:Het is om 16.00 uur op RTL 5
Op vrijdag 14 november 2003 15:13 schreef kamagurka het volgende:[..]
Ik dacht dat de aftrap al om 17.00 uur was en dat rtl4 de rechten had? (maar ik heb geen tv-gids om dit te checken..)
quote:Zaterdag 15 november om 20.30 op RTL 4.
Op vrijdag 14 november 2003 15:14 schreef Linz het volgende:[..]
ja???
ik dacht om 3 uur
Woensdag 19 november om 16.00 op RTL 4.
[Dit bericht is gewijzigd door Viper-X op 14-11-2003 15:16]
quote:Zaterdag 16.00 op RTL
Op vrijdag 14 november 2003 15:15 schreef Viper-X het volgende:[..]
Zaterdag om 20.30 op RTL 4.
Woensdag om 16.00 op RTL 4.
quote:Nee alleen de uitwedstrijd, SBS heeft alle thuiswedstrijden ooit in een pakket gekocht.
Op vrijdag 14 november 2003 15:17 schreef Viper-X het volgende:
RTL had toch beide wedstrijden gekocht?.
quote:meende dat dit klopt
Op vrijdag 14 november 2003 15:18 schreef Thetallguy het volgende:[..]
Nee alleen de uitwedstrijd, SBS heeft alle thuiswedstrijden ooit in een pakket gekocht.
quote:Aha.
Op vrijdag 14 november 2003 15:18 schreef Thetallguy het volgende:[..]
Nee alleen de uitwedstrijd, SBS heeft alle thuiswedstrijden ooit in een pakket gekocht.
Zaterdag om 16.00 op RTL 4.
Woensdag om 20.30 op SBS 6.
quote:Hehe we zijn eruit
Op vrijdag 14 november 2003 15:19 schreef Viper-X het volgende:[..]
Aha.
. Nog 1 keer voor de duidelijkheid dus :
Zaterdag om 16.00 op RTL 4.
Woensdag om 20.30 op SBS 6.
quote:Ik dacht, laat ik wat verwarring scheppen onder de 'trouwe' aanhang
Op vrijdag 14 november 2003 15:17 schreef kamagurka het volgende:Bedankt... ?
quote:Ik zie geen enkel probleem in deze quotes............
Op donderdag 13 november 2003 17:12 schreef Qi het volgende:[..]
"We have better players than Scotland and top players deserve to be playing in major championships."
Hij zegt daarmee dat Nederland meer recht heeft op het EK omdat ze betere spelers hebben. Je kunt het niet anders opvatten.
"I have played in three Champions League finals..."
"I am convinced I'll be a major contributor at Hampden."
En hij moet ook nog even benadrukken dat hijzelf al in 3 Champions League finales heeft gespeeld, en dat hij zeker weet dat hij een belangrijke bijdrage gaat leveren in Schotland.
En hij geeft aan dat hij genoeg ervaring met topwedstrijden heeft, en dus een belangrijke bijdrage gaat leveren. Ook niets mee imo.
Geen sfeer als ik altijd bij SBS6 kijk
quote:SBS6 heeft Hans Kraay Jr.
Op vrijdag 14 november 2003 15:51 schreef Skwish het volgende:
SBS6 heeft altijd een slechte commentator
Dat zegt genoeg.
Dus:
Sar
Ooyert, De Boert, Stamp, Van Bronkhors
Overmars, Cocu, Seedorft, Davids
Makaayt, Van Nikselzooit
[Dit bericht is gewijzigd door B.R.Oekhoest op 14-11-2003 16:17]
quote:En die verschrikkelijk brakke graphics met gaten er in.
Op vrijdag 14 november 2003 15:51 schreef Skwish het volgende:
SBS6 heeft altijd een slechte commentator en van die felle kleuren
quote:En waarom gaan Seedorf en VdV elkaar in de weg lopen?
Op vrijdag 14 november 2003 16:12 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Ik voorzie nu trouwens problemen als Seedorf en van der Vaart samen spelen. Die gaan elkaar in de weg lopen. Misschien toch Makaay op de plaats van VanderVaart.Dus:
Sar
Ooyert, De Boert, Stamp, Van Bronkhors
Overmars, Cocu, Seedorft, Davids
Makaayt, Van Nikselzooit
quote:Zo 'trouw' dat iedereen zijn eigen versie heeft van hoe laat de wedstrijd begint
Op vrijdag 14 november 2003 15:26 schreef DIGGER het volgende:[..]
Ik dacht, laat ik wat verwarring scheppen onder de 'trouwe' aanhang
Ik ga morgen nog een poging doen om warm te lopen voor het NL-11tal, maar als het na 15 minuten kijken weer
is... dan hoef ik die return ook niet meer te zien en ga ik gelijk de stad in!
Van der Sar/ Reiziger, Stam, Cocu, van Bronckhorst/ van der Meyde, Sneijder, Davids, van der Vaart/ Kluivert, van Nistelrooij
Ik verwacht dit Schotland:
Douglas/ McNamara, Dailly, Webster, Naysmith/ Fletcher, Ferguson, Rae, McFadden/ Dickov, Miller
quote:Ik verwacht bij Schotland:
Op vrijdag 14 november 2003 16:31 schreef methodmich het volgende:
Ik zou dit Oranje doen:Van der Sar/ Reiziger, Stam, Cocu, van Bronckhorst/ van der Meyde, Sneijder, Davids, van der Vaart/ Kluivert, van Nistelrooij
Ik verwacht dit Schotland:
Douglas/ McNamara, Dailly, Webster, Naysmith/ Fletcher, Ferguson, Rae, McFadden/ Dickov, Miller
Douglas
Pressley, Dailly, Naysmith en McNamara
Rae, Ferguson, McCann (waarom laat je hem uit de ploeg methodmich?) en Fletcher
En voorin Miller zeker en ik denk dat Crawford naast hem staat in de 4-4-2 die ze op papier zeker weten spelen.
Pressley is niet fit genoeg toch?
En ja, in de spits is gissen. Crawford kan idd, Hutchison kan...
'Hoe goed moeten die anderen dan wel niet zijn?'
GLASGOW (ANP) - Bondscoach Berti Vogts van Schotland heeft zaterdagmiddag tijdens de eerste ontmoeting met het Nederlands voetbalelftal in de play-offs van de EK-kwalificatie de beschikking over 24 fitte spelers.
De lichtgeblesseerde Gavin Ray, Steven Pressley en Jackie McNamara werkten vrijdag zonder problemen de voor de media en supporters geheime training af.
De gekwetste Paul Lambert en Colin Cameron verlieten afgelopen week al eerder het Schotse trainingskamp. Zij ontbreken woensdag ook tijdens de return in de Amsterdam ArenA.
Vermoedelijke opstelling Schotland: Douglas; McNamara, Webster, Pressley en Naysmith; Fletcher, Ferguson, Daily en McFadden; Crawford en McCann.
-----------------------------------------------------------
Ja, zo kan ik het ook: met 24 spelers beginnen.
code:en de volgende bankzitters: Waterreus, Davids, Bosschaart, Van Nistelrooy, Hasselbaink, OvermarsWesterveld Heitinga - Stam - Bouma - Cocu
Sneijder - Van Bommel - Van Der Vaart - Robben
Kluivert - Makaay
quote:Eerst nog maar eens dat EK halen, natuurlijk.
Op vrijdag 14 november 2003 16:47 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Als we toch met z'n allen voor bondscoach mogen spelen, dan mag dit de basis 11 worden voor het EK.-knip-
quote:Ach, als Seedorf, Davids en Kluivert spelen is dat zeker haalbaar, als ze die alle 3 op de bank zetten wordt het nog heel lastig
Op vrijdag 14 november 2003 16:54 schreef golfer het volgende:Eerst nog maar eens dat EK halen, natuurlijk.
quote:McCann in de spits, Dailly naar het middenveld, klinkt als toch wat defensiever dan normaal.
Op vrijdag 14 november 2003 16:46 schreef golfer het volgende:
Vermoedelijke opstelling Schotland: Douglas; McNamara, Webster, Pressley en Naysmith; Fletcher, Ferguson, Daily en McFadden; Crawford en McCann.
-----------------------------------------------------------
quote:Als Daily op het middenveld naast Ferguson speelt, denk ik dat eerder Wilkie centraal speelt met Pressley, dan Webster.
Op vrijdag 14 november 2003 16:46 schreef golfer het volgende:
Verder ziet de opstelling er zo logisch (maar wel vrij behoudend) uit.
vd Sar
Reiziger Stam van Bronckhorst
Overmars Cocu Davids Zenden
Kluivert van Nistelrooy
quote:Dit post je maar vast vooruit? (voor als edgar er morgen na 3 minuten weer wordt uitgestuurd
Op vrijdag 14 november 2003 17:28 schreef methodmich het volgende:
Met 10 man moet het ook lukken???
quote:Nee, zie de opstelling die daar net boven werd gepost en daar net onder werd gecorrigeerd.
Op vrijdag 14 november 2003 17:31 schreef kamagurka het volgende:[..]
Dit post je maar vast vooruit? (voor als edgar er morgen na 3 minuten weer wordt uitgestuurd
)
Gordon Durie scoort 3x, tussendoor maakt Bergkamp nog wel de 2-1
quote:Ik heb Fifa'99 altijd al een erg realistisch spel gevonden
Op vrijdag 14 november 2003 17:48 schreef Thetallguy het volgende:
Ik heb net met Fifa'99 even de wedstrijd gespeeld, en het wordt 3-1Gordon Durie scoort 3x, tussendoor maakt Bergkamp nog wel de 2-1
Niet dat we verdedigers nodig hebben.
Maar toch.
quote:Jaap is een typische winter speler.
Op vrijdag 14 november 2003 20:12 schreef SCH het volgende:
Een Jaap maakt nog geen zomer
Het regent hard in Schotland. Jaap's weertje.
quote:Er is maar 1 Jaap
Op vrijdag 14 november 2003 20:18 schreef tong80 het volgende:[..]
Jaap is een typische winter speler.
Het regent hard in Schotland. Jaap's weertje.
quote:Succes tegen Brazilië.
Op vrijdag 14 november 2003 20:42 schreef Pharkus het volgende:
weet iemand of de wedstrijden ergens via internet te zien zijn? Vraag namens een supporter in peru.
quote:mja ik zit niet in peru, maar ik zal het doorgeven
Op vrijdag 14 november 2003 20:43 schreef tong80 het volgende:[..]
Succes tegen Brazilië.
quote:Alleen met een radiostream, live TV streams niet
Op vrijdag 14 november 2003 20:42 schreef Pharkus het volgende:
weet iemand of de wedstrijden ergens via internet te zien zijn? Vraag namens een supporter in peru.
quote:Zoals vandaag op de radio ergens al werd gezegd, we gaan gewoon voor 1-2-7. Niks luxeprobleem, Kluivert, Van Nistelrooy, Makaay, Van Hooijdonk, Hasselbaink, Van der Vaart, Overmars, iedereen erin
Op vrijdag 14 november 2003 20:00 schreef tong80 het volgende:
Het is definitief dat Stam kan spelen.Niet dat we verdedigers nodig hebben.
Maar toch.
quote:Met Jack van Gelder?
Op vrijdag 14 november 2003 21:41 schreef -Hans- het volgende:
Meende ergens gelezen te hebben dat Radio 1 de hele wedstrijd rechtstreeks verslaat.
quote:Dat is altijd mijn vriend.
Op vrijdag 14 november 2003 21:41 schreef -Hans- het volgende:
Meende ergens gelezen te hebben dat Radio 1 de hele wedstrijd rechtstreeks verslaat.
Zelfs Ajax-Feyenoord op zondagmiddag èèn uur is tegenwoordig te beluisteren.
quote:Jep.
Op vrijdag 14 november 2003 21:43 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Met Jack van Gelder?
quote:
Schotland - Nederland live via Radio 1De voetbalinterland Schotland-Nederland is zaterdagmiddag 15 november integraal en live bij NOS Langs de Lijn te horen van 14.00-18.00 uur op Radio 1.
Dit play-off duel is voor het Nederlands elftal een belangrijke wedstrijd op weg naar het EK 2004 in Portugal. De uitzending begint om 14.00 uur met een uitgebreide voorbeschouwing op deze EK play-off-wedstrijd. Verslaggevers Ron de Rijk en Jack van Gelder zullen vanuit het Schotse Hampden Park in Glasgow verslag doen van het duel. De interviews worden gemaakt door Rob Fleur. De presentatie van de uitzending is in handen van John van Vliet. [Radio.nl]
En nu zegt Advocaat op radio-1 hetzelfde.
Ga er dus maar vanuit.
quote:NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Op vrijdag 14 november 2003 22:16 schreef tong80 het volgende:
Zelfs in het nieuws werd gemeld dat Kluivert en van Nistelrooij samen spelen.En nu zegt Advocaat op radio-1 hetzelfde.
Ga er dus maar vanuit.
TONG zeg dat dit NIET waar is, NEEEEEEEEEE mijn god kap toch eens met die twee.
Can somebody call 911 for me?! dit meen je gewoon niet.
Het grootste gedeelte van de wedstrijd droog.
Temperatuur een graad of 8.
quote:* waar is de drank....
Op vrijdag 14 november 2003 22:19 schreef tong80 het volgende:
De verslaggever is er zeker van.
Maar ! misschien werkt die combinatie nu ineens wel, zou verrassend zijn.
Volgens Dickie Dick zelf.
quote:Alleen jammer dat Mandy speelt en Seedorf op de bank lijkt te zitten
**Bondscoach Dick Advocaat lijkt voor
het duel tegen Schotland over een fitte
selectie te kunnen beschikken.
Jaap Stam trainde vrijdag in Glasgow
gewoon met de groep en lijkt weinig
last meer te hebben van de blessure
aan de enkel die hem parten speelde.
Hoewel Dick Advocaat niets kwijt wilde
over zijn opstelling heeft het er alle
schijn van dat hij tegen de verwachting
in kiest voor het spitsenduo Ruud van
Nistelrooij/Patrick Kluivert."Ze lieten
op de training toch weer zien dat ze
het kunnen",zei de bondscoach over de
spitsen,die in de 10 duels die ze samen
in Oranje speelden zes keer (Kluivert
4x,Van Nistelrooij 2x) scoordenBij de Schotten werkten Gavin Ray,
Jackie McNamara en Steven Pressley,die
met lichte blessures kampten,zonder
noemenswaardige problemen de achter
gesloten deuren gehouden training af.
Paul Lambert en Colin Cameron haakten
eerder deze week al met blessures af en
ontbreken waarschijnlijk ook woensdag
in de return in Amsterdam.
Vermoedelijke opstellingen:
Schotland: Douglas,McNamara,Webster,
Pressley,Naysmith,Fletcher,Ferguson,
Daily,McFadden
NEDERLAND: v.d.Sar,Reiziger,Stam,De
Boer,v.Bronckhorst,v.d.Meyde,Davids,
Cocu,Overmars,Van Nistelrooij,Kluivert
Maar ik hoop niet dat dat de reden is om ze er alletwee in te zetten.
quote:Hij houdt tenminste woord, de sterksten moeten spelen
Op vrijdag 14 november 2003 22:38 schreef mitt het volgende:
tja, nu maakt ie natuurlijk wel de beste (qua media)beslissing door ze alletwee op te stellenMaar ik hoop niet dat dat de reden is om ze er alletwee in te zetten.
vd Meyde, Seedorf, Cocu, vd Vaart, vNistelrooy en Kluivert.
lekker duidelijk
we zien het morgen wel hoor
code:Van der Sar
Stam
Kluivert v. Bronckhorst
Sneijder v/d vaart
v/d Meyde Overmarsv. Nistelrooy Makaay
v. Hooijdonk
[Dit bericht is gewijzigd door pekel op 14-11-2003 23:08]
v.d Sar, Stam, Kluivert, van Bronckhorst, Sneijder, v.d Vaart, v.d Meyden, van Nistelrooij, Overmars, van Hooijdonck, Makaay.
quote:Kluivert rechtsback, wat een vondst
Op vrijdag 14 november 2003 23:07 schreef pekel het volgende:
Opstelling Jan Mulder:
Van der Sar
Kluivert, Stam, v. Bronckhorst
v.d. Meyde Sneijder van der Vaart Overmars
van Nistelrooy van Hooijdonk Makaaycode:Van der Sar
Stam
Kluivert v. Bronckhorst
Sneijder v/d vaart
v/d Meyde Overmarsv. Nistelrooy Makaay
v. Hooijdonk