ik heb een probleem ik zeg tegen iedereen om me heen dat ik altijd al feyenoord liefhebber ben geweest, maar ze spelen altijd zo slecht. Eigenlijk kijk ik veel liever naar Ajax, met mooi spel en mooie hoogstandjes. Ben ook al een paar keer naar wedstrijden van Ajax geweest. Maar ik kan toch niet zomaar van club veranderen, vooral omdat dan de 'omgeving' raar zal reageren.
Zo dat moest ik even kwijt.
Mocht je willen reageren kan dat, maar plaatst dan niets raars aub!!
FEYENOORD 4EVER!!! De LUL die dit gepost hebt gaat et zo zwaar te verduren krijgen!!!!!!!!!
[Dit bericht is gewijzigd door Goofy79 op 12-11-2003 16:05]
quote:nee dat laten we wel aan jou over.
Op woensdag 12 november 2003 15:57 schreef Goofy79 het volgende:
Geachte lezers,
......Mocht je willen reageren kan dat, maar plaatst dan niets raars aub!!
Successupporter
als ik jou was zou ik het gewoon doen, ZO vreemd zullen ze dat bij Ajax () niet vinden
Laat jezelf niet in een hokje plaatsen; wees een voetbalsupporter!
quote:Amen
Op woensdag 12 november 2003 16:00 schreef Doopy-X- het volgende:
fans zoals jou zien wij (fanatieke AJAX-supporters) liever ophoeren als komen.....als het om de 1 of andere reden weer slecht zou gaan met AJAX ga je opeens fan worden van p$v.[afbeelding]Successupporter
Feyenoord zit in je bloed! Bij jou blijkbaar niet.
JRC©
Omdat het even slecht gaat met Feyenoord wissel je gelijk van club en als het (misschien) later weer goed gaat met Feyenoord ga je weer terug zeker? Successupporter opscheiten man!!
Afz Ado FAN!!
quote:Ik meen me een wedstrijd te herinneren van PSV-AZ dat had nix met leuk voetbal te maken. En dit is niet de enige wedstrijd die AZ zo tot een succes heeft gebracht. Dus dat is bullshit
Op woensdag 12 november 2003 16:00 schreef SocialDisorder het volgende:
... Dit seizoen is AZ ook heel leuk en attractief voetbal gaan spelen.
[ontopic]
Vroeger was ik ook voor Ajax, daarna boeide me het hele voetbal niet. Een paar jaar geleden ben ik in Eindhoven gaan studeren en zodoende ben ik nu een fanatieke supporter. Gewoon omdat het een leuke club is _o_
quote:HAHAHAHAHA
FEYENOORD 4EVER!!! De LUL die dit gepost hebt gaat et zo zwaar te verduren krijgen!!!!!!!!!
Goeie trol
quote:tja jullie kennen niet beter hé
Op woensdag 12 november 2003 16:04 schreef Ludacriss het volgende:
LoL nep supporter!Omdat het even slecht gaat met Feyenoord wissel je gelijk van club en als het (misschien) later weer goed gaat met Feyenoord ga je weer terug zeker? Successupporter opscheiten man!!
Afz Ado FAN!!
terug na de GGD
quote:Kansloos
Op woensdag 12 november 2003 16:07 schreef salvation het volgende:
[offtopic]
Vroeger was ik ook voor Ajax, daarna boeide me het hele voetbal niet. Een paar jaar geleden ben ik in Eindhoven gaan studeren en zodoende ben ik nu een fanatieke supporter. Gewoon omdat het een leuke club is _o_
wie gelooft er nou dat iemand anders dit gepost heeft!! wie heeft jouw password dan enzo! je moet gewoon ophouden met die onzin dat je voor feyenoord bent, normale mensen zijn gewoon voor de club die het mooiste voetbal speelt, oftewel de jongens uit A'dam!!
Succes er mee!!!
quote:zo die staat vast, dat kun je nu niet meer wijzigen
Geachte lezers,ik heb een probleem ik zeg tegen iedereen om me heen dat ik altijd al feyenoord liefhebber ben geweest, maar ze spelen altijd zo slecht. Eigenlijk kijk ik veel liever naar Ajax, met mooi spel en mooie hoogstandjes. Ben ook al een paar keer naar wedstrijden van Ajax geweest. Maar ik kan toch niet zomaar van club veranderen, vooral omdat dan de 'omgeving' raar zal reageren.
Zo dat moest ik even kwijt.
Mocht je willen reageren kan dat, maar plaatst dan niets raars aub!!
quote:Wat was mijn pass ook alweer MrMokum
Op woensdag 12 november 2003 16:08 schreef MrMokum het volgende:
SUKKEL,wie gelooft er nou dat iemand anders dit gepost heeft!! wie heeft jouw password dan enzo! je moet gewoon ophouden met die onzin dat je voor feyenoord bent, normale mensen zijn gewoon voor de club die het mooiste voetbal speelt, oftewel de jongens uit A'dam!!
Succes er mee!!!
[Dit bericht is gewijzigd door Goofy79 op 12-11-2003 16:13]
Als de TS dit serieus meent, is ie echt een ontzettende successupporter, maar bovendien ook een kankerlijer!
Ga gezellig naar die ufo je Arena's uitgeven aan duur voedsel en houdt lekker de koers in de gaten, wie weet stijgen ze ook nog
quote:Juist...
Op woensdag 12 november 2003 16:00 schreef Doopy-X- het volgende:
fans zoals jou zien wij (fanatieke AJAX-supporters) liever ophoeren als komen.....als het om de 1 of andere reden weer slecht zou gaan met AJAX ga je opeens fan worden van p$v.[afbeelding]Successupporter
quote:lo-ser...
quote:Wat was mijn Pass ook alweer MrMokem??
Op woensdag 12 november 2003 16:09 schreef Goofy79 het volgende:[..]
quote:Het is tenminste een échte club MET een eigen identiteit....
Op woensdag 12 november 2003 16:10 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Feyenoord is absoluut niet m'n favoriete club, maar overlopen naar Ajax is echt het laagste dat je kunt doenGa gezellig naar die ufo je Arena's uitgeven aan duur voedsel en houdt lekker de koers in de gaten, wie weet stijgen ze ook nog
quote:Kan goed toch? Ik bedoel, waarschijnlijk zit ie op school. Hoe vaak ik al niet vergeten ben uit te loggen.
SUKKEL,wie gelooft er nou dat iemand anders dit gepost heeft!! wie heeft jouw password dan enzo! je moet gewoon ophouden met die onzin dat je voor feyenoord bent, normale mensen zijn gewoon voor de club die het mooiste voetbal speelt, oftewel de jongens uit A'dam!!
Succes er mee!!!
quote:
SUKKEL,wie gelooft er nou dat iemand anders dit gepost heeft!! wie heeft jouw password dan enzo! je moet gewoon ophouden met die onzin dat je voor feyenoord bent, normale mensen zijn gewoon voor de club die het mooiste voetbal speelt, oftewel iedereen behalve de mietjes de jongens uit A'dam!!
Succes er mee!!!
quote:Yup, Skyboxen en de beurs, iets om trots op te wezen
Op woensdag 12 november 2003 16:11 schreef devv05 het volgende:Het is tenminste een échte club MET een eigen identiteit....
quote:
Op woensdag 12 november 2003 16:10 schreef FrankyMcG het volgende:
maar bovendien ook een kankerlijer!
Maar inderdaad overstappen naar een andere voetbalclub is
quote:maar wat is dan het nut van het hier melden van topicstarter
Op woensdag 12 november 2003 16:11 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
quote:M'n postaantal omhoog schroeven denk ik
Op woensdag 12 november 2003 16:13 schreef PogueMahone het volgende:maar wat is het nut van het hier melden
quote:Als je iets verder kijkt dan je neus lang is..
Op woensdag 12 november 2003 16:13 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Yup, Skyboxen en de beurs, iets om trots op te wezen
quote:sorry, bedoel ik niet, verbeterd
Op woensdag 12 november 2003 16:14 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
M'n postaantal omhoog schroeven denk ik
quote:Wie is hier nou kansloos. Je kunt beter voor Barca ofzo zijn, daar voetballen meer hollanders dan in A'dam
Op woensdag 12 november 2003 16:08 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
Kansloos
PSV is tenminste altijd met beide beentjes op de grond gebleven!
[Dit bericht is gewijzigd door salvation op 12-11-2003 16:16]
quote:ik voel hier een champions league discussie ruzie aankomen
Op woensdag 12 november 2003 16:14 schreef salvation het volgende:[..]
Wie is hier nou kansloos. Je kunt beter voor Barca ofzo zijn, daar voetballen meer hollanders dan in A'dam
PSV is tenminste altijd met beide beentje op de grond gebleven!
[Dit bericht is gewijzigd door PogueMahone op 12-11-2003 16:16]
Dat KAN simelweg niet. Je houd gewoon niet van voetbal.
quote:aldus de user met het Rotterdam Terror Corps logo!
Op woensdag 12 november 2003 16:13 schreef pim-fortuyn het volgende:
beter gek en gestoord dan een fan van Feyenoord .....
quote:goh ..... de 1e serieuze post in dit topic
Op woensdag 12 november 2003 16:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waarom zou je overstappen van voetbal club? En dan van Feyenoord naar Ajax nog welDat KAN simelweg niet. Je houd gewoon niet van voetbal.
quote:Sparta is de club van Rotterdam
Op woensdag 12 november 2003 16:16 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
aldus de user met het Rotterdam Terror Corps logo!
quote:jaja, vandaar dat ze zich te groot voor Nederland voelen en de europese competitie willen opzetten.
Wie is hier nou kansloos. Je kunt beter voor Barca ofzo zijn, daar voetballen meer hollanders dan in A'dam
![]()
Als dat net zo gaat als in de CL, wens ik ze veel succes .
quote:k zat meer aan bier te denken
Op woensdag 12 november 2003 16:15 schreef pim-fortuyn het volgende:
zullen we een een reltopic van maken ?
oh ja TS: foei
quote:Idd, dan ben je wel héél triest.
Op woensdag 12 november 2003 16:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waarom zou je overstappen van voetbal club? En dan van Feyenoord naar Ajax nog welDat KAN simelweg niet. Je houdt gewoon niet van voetbal.
[Dit bericht is gewijzigd door Viper-X op 12-11-2003 16:18]
quote:Goed he
Op woensdag 12 november 2003 16:17 schreef pim-fortuyn het volgende:[..]
goh ..... de 1e serieuze post in dit topic
quote:Ja met Kezman die zichzelf een superster vind...
supporters steunen hun club, ook al als het slechter gaat. Jij bent echt triest en daarom pas je misschien wel beter bij Ajax...
Dit soort supporters hebben we niet nodig.
quote:Dat is een domme opmerking , dat heeft niets te maken met voetbal.
Op woensdag 12 november 2003 16:16 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
aldus de user met het Rotterdam Terror Corps logo!
denk na voordat je wat zegt ..........
NOT!
Ik denk dat er geen een club op successupporters zit te wachten!
quote:Lange tenen?
Op woensdag 12 november 2003 16:19 schreef pim-fortuyn het volgende:denk na voordat je wat zegt ..........
quote:ja
Op woensdag 12 november 2003 16:19 schreef FrankyMcG het volgende:
Leuk topic!
quote:De europes competitie is alleen aan de orde gekomen omdat de italiaanse en spaanse clubs belachelijk hoge salarissen transfersommen betaalden voor de goede spelers. Daardoor vertrokken deze naar die clubs naar het buitenland.
Op woensdag 12 november 2003 16:17 schreef HeatWave het volgende:[..]
jaja, vandaar dat ze zich te groot voor Nederland voelen en de europese competitie willen opzetten.
Als dat net zo gaat als in de CL, wens ik ze veel succes
.
Als je een Europese competitie opzet komt er dus ook veel meer geld binnen en kun je dus wel de topspelers aantrekken. Dus een beter team opstellen en dus je zo sportief verbeteren en het voetbal leuker maken. En dat is toch wat elke voetballiefhebber wil.
quote:net zolang als de TS het overleeft in de F-side met z'n feyenoord sjaal om
Op woensdag 12 november 2003 16:21 schreef pim-fortuyn het volgende:
hoe lang blijft ie open ?
[Dit bericht is gewijzigd door pfaf op 12-11-2003 16:23]
quote:Niet lang, hoop ik!
Op woensdag 12 november 2003 16:21 schreef pim-fortuyn het volgende:
hoe lang blijft ie open ?
quote:Was dit Hools dan niet?
Op woensdag 12 november 2003 16:23 schreef FrankyMcG het volgende:Niet lang, hoop ik!
quote:Duidelijk dus niet .. voor welke club ben jij? Feyenoord cker.. grrr...
Op woensdag 12 november 2003 16:23 schreef mant.info het volgende:
En daarom heeft Ajax ook alleen maar nep supporters! Al die losers zijn overgestapt
quote:Ik denk eerlijk gezegd dat de F-side hem een tijdje zou laten leven, gewoon om te treiteren.
Op woensdag 12 november 2003 16:23 schreef pfaf het volgende:
net zolang als de TS het overleeft in de F-side met z'n feyenoord sjaal om
quote:wat is je moeder?
Op woensdag 12 november 2003 16:10 schreef FrankyMcG het volgende:
Wat een kuttopic!
Als de TS dit serieus meent, is ie echt een ontzettende successupporter, maar bovendien ook een kankerlijer!
quote:Die uitsmijter hier is Barry, de broer van Harry!
Op woensdag 12 november 2003 16:25 schreef Tony_Montana67 het volgende:Was dit Hools dan niet?
Ok, ze lijken wel behoorlijk op elkaar!
quote:Kom dat de 26e gezellig op het rembrandtplein vertellen
Op woensdag 12 november 2003 16:23 schreef mant.info het volgende:
En daarom heeft Ajax ook alleen maar nep supporters! Al die losers zijn overgestapt
quote:slechte hangplek dit...
Op woensdag 12 november 2003 16:26 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Die uitsmijter hier is Barry, de broer van Harry!
Ok, ze lijken wel behoorlijk op elkaar!
quote:idd, ik vind Barry maar eng, ik ga terug naar Hools
Op woensdag 12 november 2003 16:27 schreef PogueMahone het volgende:slechte hangplek dit...
quote:Ik ook!
Op woensdag 12 november 2003 16:30 schreef Tony_Montana67 het volgende:idd, ik vind Barry maar eng, ik ga terug naar Hools
(Barry heeft een Duitse vriendin!)
[Dit bericht is gewijzigd door pim-fortuyn op 12-11-2003 16:35]
quote:* Doopy-X- ook
Op woensdag 12 november 2003 16:30 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
idd, ik vind Barry maar eng, ik ga terug naar Hools
veel kansloze gewone users hier
quote:Moeilijk he?
Op woensdag 12 november 2003 16:35 schreef pim-fortuyn het volgende:
http://feyenoord.bleh.nl
De winnaar mag een week lang gezellig met Ron Brandsteder in een hotelkamer met een glazen tafel overnachten !!!
--------------------------------
Ik heb trouwens een donkerbruin vermoeden dat dit topic nog wel eens fout kon aflopen
maak ik nog kans op die bokaal en gratis overnachting ??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |