abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 juni 2001 @ 12:43:17 #1
12077 Milldennium
Dacht het wel he!
pi_994320
Hey,

al jaren roep ik dat verliefdheid over internet niet kan enzo... maar nu ben ik bang dat het mezelf ook is overkomen.

Ik chat nu een maand ongeveer met een meisje dat ik via een vriend heb leren kennen. We doen beide havo 5 en wisselden al snel foto's uit. We zouden een date doen, maar dat is door omstandigheden uitgesteld
en nu willen we nog steeds op die date maar dat duurt nog 3 weken (ze heeft nog 2 fokking weken huisarrest>
Nu hebben we gisternacht tot 2 uur doorgechat en het was egt keilief en keischattig.

Nu kreeg ze vanavond 2 goede vrienden op bezoek en kan ze dus niet op Msn komen.
Nu merk ik dat ik dr erg aan het missen ben en ben volgens mij egt verliefd op dr (ben gewoon jaloers op die 2 jongens...)

Maar is dit nu verliefdheid of gewoon een vlaag van iemand leuk vinden??

Tjippe Hippe HipHop
pi_994346
Tuurlijk kan dat wel. Waarom zou het niet kunnen? Goeie vriend is ook verliefd geworden op iemand via internet, en heeft nu nog steeds met haar.
  vrijdag 8 juni 2001 @ 12:48:55 #3
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_994354
Of het verliefdheid is kan ik je niet mee helpen dat moet je echt zelf uitzoeken.

Maar verliefdheid over internet kan wel, zo heeft mijn broer zijn huidige vriendin ongeveer op internet ontmoet en onder hand hebben ze al weer meer dan een jaar. Dus het kan wel.

Succes iig!

vrijdag 8 juni 2001 @ 12:49:50 #4
5304 Orthello
°°BLUB°°
pi_994365
Ik denk dat het meer een vlaag van iemand leuk vinden is. Pas na die date kan je zeggen of je haar HEEEEEL leuk vind en of je misschien wel eens verliefd zou kunnen worden.
Kijk, bij chatten gaat het toch om de inhoud van wat je elkaar typt. Als je elkaar in real life spreekt is iemand vaak heel anders.
Dat merk ik ook wel aan mijzelf. Ik ben een heel levendig, vrolijk en uitbundig persoon die vol zit met grappen en grollen. Sterker nog, mijn vrolijkheid en enthousiastme werkt vaak aanstekelijk op anderen, met name op mijn collega's (tot zo gek van me worden )
Maar zo op een forum of in een chat box kom ik bijna altijd serius tot heel serieus over.
Zo zie je, wat iemand typt en vooral ook hoe, wil niet zeggen dat iemand ook daadwerkelijk zo is!

Veel plezier over drie weken (Doe voorzichtig! )

If things don't go right, turn left!
  vrijdag 8 juni 2001 @ 12:52:35 #5
8369 speknek
Another day another slay
pi_994384
Iemand die woorden als keilief en keischattig gebruikt, moet het best kunnen

They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 8 juni 2001 @ 12:57:19 #6
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_994432
waarom niet?

Ik heb Jerome ook op icq ontmoet. Ik vond het een hele leuke jongen. We chatten dagelijks en op een gegeven moment hingen we ook dagelijks met elkaar aan de telefoon. Maar de verliefdheid kwam pas echt toen we hadden afgesproken. Ik was helemaal weg van hem
We wonen nu samen en het gaat nog steeds goed.

pi_994457
En of het kan!!

Tenminste echt verliefd is het misschien nog niet, maar ik vind IroQuai toch wel heeeeeel erg lief
Wij gaan binnenkort ook meeten
Ik wens jou en je (internet)vriendin veel plezier toe

Ennuh misschien een tip voor als jullie dat nog nie gedaan hebben, bel ook eens met elkaar, zo leer je elkaar nog beter kennen enzo en het is ook nog eens heeeeeel erg leujk!!

Veel plezier

vrijdag 8 juni 2001 @ 13:00:05 #8
11724 South
-date with Qarinx-
pi_994466
quote:
Op vrijdag 08 juni 2001 12:43 schreef Milldennium het volgende:
Hey,

al jaren roep ik dat verliefdheid over internet niet kan enzo... maar nu ben ik bang dat het mezelf ook is overkomen.

Ik chat nu een maand ongeveer met een meisje dat ik via een vriend heb leren kennen. We doen beide havo 5 en wisselden al snel foto's uit. We zouden een date doen, maar dat is door omstandigheden uitgesteld
en nu willen we nog steeds op die date maar dat duurt nog 3 weken (ze heeft nog 2 fokking weken huisarrest>
Nu hebben we gisternacht tot 2 uur doorgechat en het was egt keilief en keischattig.

Nu kreeg ze vanavond 2 goede vrienden op bezoek en kan ze dus niet op Msn komen.
Nu merk ik dat ik dr erg aan het missen ben en ben volgens mij egt verliefd op dr (ben gewoon jaloers op die 2 jongens...)

lol
pi_994471
Ik heb via internet een paar dates gehad en wat vrienden aan overgehouden. Ben op geen verliefd geworden maar dat kan natuurlijk altijd
Ach zolang ik nog niet krols ben, gaat het wel............
pi_994475
Ik denk wel dat je iemand leuk kan vinden via internet.Verliefdheid kan denk ik pas komen als je die persoon ook in het echt hebt ontmoet.
Zo chat ik al vanaf november met een jongen die ik erg leuk en lief vindt..maar ik denk dat je die persoon toch eerst in real life moet zien.Veel succes ermee en misschien wordt het nog wat..

Groetjes

Als je bij me weggaat, mag ik dan met je mee?
  vrijdag 8 juni 2001 @ 13:01:01 #11
989 Jeromar
Trots op NL (Bijna altijd)
pi_994477
quote:
[b]Op vrijdag 08 juni 2001 12:43 schreef

een meisje dat ik via een vriend heb leren kennen. We doen beide havo 5 en wisselden al snel foto's uit.

Fotootje?
Je moet niks!
pi_994486
het kan prima hoor....alleen wees voorzichtig met wie..
Een kus die boekdelen spreekt is zelden een eerste uitgave
  Moderator vrijdag 8 juni 2001 @ 13:08:54 #13
8781 crew  Frutsel
pi_994510
chat je alleen met d'r of bel je ook met d'r?

Meestal zegt de stem van iemand heel erg veel....

Go for it.

vrijdag 8 juni 2001 @ 13:17:07 #14
9211 Mboy
Only Toni!
pi_994590
Ja, verliefd worden via internet kan zeker (zie ook mijn post die ik hier heb geplaatst) Ik ben dus harstikke verliefd op een spaanse, alleen rot dat ze zo ver weg woont. Ik had haar begin februari ontmoet en sindsdien chatten we eigenlijk iedere avond met elkaar, en zij heeft ook gevoelens voor mij. Ik ga misschien als het kan deze zomer naar haar toe, en als het niet gaat, komt ze rond de kerst hierheen, dit is nog wel ver weg, ik hoop dan ook echt dat het snel kerst wordt, ik wil haar echt graag ontmoeten en zij mij. Zelfs op de langere afstand kun je gevoelens voor iemand krijgen. Het is echt een leuke meid,
pi_994688
hier op fok! komen er kinderen van dus weet waar je aan begint
  vrijdag 8 juni 2001 @ 13:31:29 #16
12077 Milldennium
Dacht het wel he!
pi_994758
Ow ik zie dat mijn bericht nog niet helemaal aangepast was: gisteravond kreeg ik het er namelijk niet gepost...
Gisteravond kreeg ze dus die 2 jongens op bezoek...
En ik miste dr echt verschrikkelijk..
En bellen hebben we nog niet gedaan, en fotootje hou ik liever voor mezelf...
Tjippe Hippe HipHop
  Moderator vrijdag 8 juni 2001 @ 14:30:15 #17
8781 crew  Frutsel
pi_995299
ik zou d'r dan eerst maar es bellen voor je d'r gaat ontmoeten... Voor je het weet word je toch in de luren gelegd... Gebeurd wel vaker via internet hoor.

Eerst bellen. Als je ze wil ontmoeten wil ze ook wel bellen. Als ze niet wil bellen, zit er toch iets mis..

vrijdag 8 juni 2001 @ 14:58:48 #18
5304 Orthello
°°BLUB°°
pi_995637
En dan krijg je zo'n schattige boeren hork aan de telefoon..

"Blijf even hangen, ik moet mijn moeder in bad doen..."

Veel plezier!!

If things don't go right, turn left!
  vrijdag 8 juni 2001 @ 15:07:21 #19
11776 JynX
Zou je denkeN?
pi_995841
quote:
Op vrijdag 08 juni 2001 12:43 schreef Milldennium het volgende:
Hey,

Het kan echt wel, ik heb het zien gebeuren. Weet je tenminste dat je je gevoelens niet alleen baseert op haar uiterlijk
Zo is het maar net
pi_995984
Dit denk ik erover. Iedereen doet zich of kan zich anders voor doen achter de pc op internet. Ik veronderstel dat je op haar karakter verliefd bent geworden en dat is ook het mooie aan de chat. Ja ik denkd at je wel verliefd op haar bent maar als je dat zo zult blijven kun je alleen maar weten door haar te ontmoeten en met haar om blijven gaan. Dan zul je zien hoe ze int echt is en haar minder leuke kanten leren kennen maar ook haar beste kantjes he. ik zelf heb mijn vriendin enkele jaren terug ook via inet leren kennen en binnen kort word ik papa . Was een ongeluk maar aanvaard hem toch, ben bijna 20.

Zou zeggen, spreek met haar af en veel succes. Maar blijf zoals je bent. Gedraag je niet anders.

vrijdag 8 juni 2001 @ 15:34:12 #21
12077 Milldennium
Dacht het wel he!
pi_996124
quote:
Op vrijdag 08 juni 2001 15:07 schreef JynX het volgende:

[..]

Het kan echt wel, ik heb het zien gebeuren. Weet je tenminste dat je je gevoelens niet alleen baseert op haar uiterlijk

Neej, want anders was ik dat wel eerder geworden, toch?
En het voelt pas een paar dagen zo, haar foto heb ik al weken...

En ik weet zeker dat het haar is, want die persoon die ons in contact heeft gebracht heeft de foto bevestigd...

Tjippe Hippe HipHop
pi_996156
quote:
Op vrijdag 08 juni 2001 12:59 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
En of het kan!!

Tenminste echt verliefd is het misschien nog niet, maar ik vind IroQuai toch wel heeeeeel erg lief
Wij gaan binnenkort ook meeten
Ik wens jou en je (internet)vriendin veel plezier toe

Ennuh misschien een tip voor als jullie dat nog nie gedaan hebben, bel ook eens met elkaar, zo leer je elkaar nog beter kennen enzo en het is ook nog eens heeeeeel erg leujk!!

Veel plezier

haha! ik wilde hier ook al reageren! echt verlieft is het idd (nog) niet, maar je kan elkaar wel heeel errug lief vinden via internet. dat echte verliefde komt denk ik pas als je elkaar in het echt ontmoet en het even leuk (of zelfs leuker) is dan op internet..

* iroQuai heeft het gevoel dat ie over iets meer dan 2 weekjes verlieft gaat worden

http://www.punksquad.nl - Het eerste Nederlandse online punk magazine - Sinds 2000
  vrijdag 8 juni 2001 @ 15:42:54 #23
5491 PingPong
ik ook van jullie
pi_996210
Het probleem is dat mensen die intensief contact hebben via internet zonder elkaar irl te hebben gezien, een ideaalbeeld scheppen van elkaar. Als je elkaar dan eenmaal hebt ontmoet, is het niet verwonderlijk dat je denkt dat je verliefd bent. Na een tijdje verdwijnt die magie vaak. Zo is het tenminste bij mij gegaan. Was trouwens wel een hele leuke tijd.
Geluk ermee, armzalige resultaatboeren.
pi_996249
Ja en of dat kan.. Ik ben anderhalf jaar geleden verliefd geworden op een gozer van ICQ.. En daar heb ik nu al anderhalf jaar verkering mee..
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_996277
quote:
Op vrijdag 08 juni 2001 15:37 schreef iroQuai het volgende:

[..]
* iroQuai heeft het gevoel dat ie over iets meer dan 2 weekjes verlieft gaat worden

Oooh liefurt toch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')