quote:ja, dan is het wel terecht om iedereen aan te rijden met je logge gevaarte
Op woensdag 12 november 2003 14:38 schreef Grayburn het volgende:
Wacht maar tot je zelf van zo'n ding afhankelijk bent.
quote:Dat staat nergens.
Op woensdag 12 november 2003 14:39 schreef WeirdMicky het volgende:[..]
ja, dan is het wel terecht om iedereen aan te rijden met je logge gevaarte
quote:Waarom niet.
Op woensdag 12 november 2003 14:40 schreef Grayburn het volgende:
Dat staat nergens.
quote:Het staat nergens, maar is wel leuk.
Op woensdag 12 november 2003 14:40 schreef Grayburn het volgende:[..]
Dat staat nergens.
quote:Omdat ze netjes plaats maakten
Op woensdag 12 november 2003 14:42 schreef Oosthoek het volgende:[..]
Waarom niet.
Veel van die lui gaan ook echt niet aan de kant, blijven in het midden van het pad rijden.
quote:Fijn...dan ben je geen associale scooterfiguur meer maar een associaal Scootfiguur.
Op woensdag 12 november 2003 14:38 schreef Grayburn het volgende:
Wacht maar tot je zelf van zo'n ding afhankelijk bent.
Nee da`s lekker, zomaar tegen iedereen aanhossen met zo`n ding.
En ze crossen met hoge snelheden door de winkel. Ik heb het nu meer over die andere wagentjes, en vaak moeten ze nog voor ook.
Bah. Oh ja! en ze jatten ook vaak! hondje in het mandje leggen en daaronder wat flessen wijn! en dat soort streken.
Tuig.
quote:jawel, in mijn post staat het
Op woensdag 12 november 2003 14:40 schreef Grayburn het volgende:[..]
Dat staat nergens.
als we toch bijdehand gaan beginnen..
quote:Jaaaaaaaaaaa! Waar halen ze verdomme het gore lef vandaan om gehandicapt te zijn...
Op woensdag 12 november 2003 14:50 schreef Vlindur het volgende:
Ik ben zelf cassiere in een supermarkt, en ik erger me vaak blauw aan zulke lui, je moet alles voor ze doen ze verdommen het om het uit het mandje te pakken en zelf op de band te leggen, ze verdommen het soms om het er vervolgends weer in te doen.
quote:Er zijn mensen die kunnen nog geen 5 meter lopen anders zijn ze al bekaf. Maargoed dáárom hebben ze geen scootmobiel natuurlijk
Op woensdag 12 november 2003 14:44 schreef Waxxer het volgende:
nogmaals, dan heb je nog loopkarretjes!!! Zo'n scootmobiel is in een supermarkt opeens heel erg groot hoor, en ho maar dat die man stapvoets door de winkel reed.... het is daar al niet groot! En hij kon zo om de schappen heen.
quote:Ja, het respect druipt er werkelijk vanaf. Aansteller.
Op woensdag 12 november 2003 14:52 schreef Waxxer het volgende:
Ik heb heus wel respect voor mensen die slecht ter been zijn.
quote:Hier niet hoor, mijn schoonmoeder doet de intakes voor dat soort meuk, en die wijst de zielepootjes gewoon de deur
Op woensdag 12 november 2003 14:56 schreef Waxxer het volgende:
Van een zeer betrouwbare, deskundige bron weet ik, dat mensen die slechter ter been zijn, heel snel aanspraak kunnen maken op zo'n ding.
quote:als je geen vijf meter meer kan lopen krijg je een electr. rolstoel. En anders heb je nog krukken of een rollator, voor de tigste keer. En bovendien, hoe komt die man dan van zijn scootmobiel in zijn huis?? Zo het naastgelegen bejaardencentrum in en dan dat ding de lift in rijden??
Op woensdag 12 november 2003 14:54 schreef Grayburn het volgende:[..]
Er zijn mensen die kunnen nog geen 5 meter lopen anders zijn ze al bekaf. Maargoed dáárom hebben ze geen scootmobiel natuurlijk
.
Als iemand in zo'n kar ergens niet bij kan dan help ik gerust hoor,
Maar dat gecross en gedoe. kom op hej
quote:het enige wat jij dus bewust leest, is dat ik mij erger aan scootmobiels, maar de verdere uitleg en motivatie gaat duidelijk geheel langs je heen.
Op woensdag 12 november 2003 14:54 schreef Spindizzy het volgende:[..]
Ja, het respect druipt er werkelijk vanaf. Aansteller.
quote:Ja want je zit voor je lol in zo'n kar
Op woensdag 12 november 2003 14:58 schreef Vlindur het volgende:
Als je in zo'n kar zit kun je toch wel gewoon doen?
quote:Als jij werkelijk respect had voor mensen die slecht ter been zijn had je zonder zo te zeiken gewoon even twee keer opzij gegaan voor degene in de scootmobiel.
Op woensdag 12 november 2003 15:00 schreef Waxxer het volgende:[..]
het enige wat jij dus bewust leest, is dat ik mij erger aan scootmobiels, maar de verdere uitleg en motivatie gaat duidelijk geheel langs je heen.
quote:jij begrijpt het! Er zijn mensen die proberen van elke subsidie, van alle mogelijkheden gebruik te maken. En de man over wie ik het hier heb, kon duidelijk nog wel een rondje lopend door de super. En bovendien, lees dit goed, hij kon ook drie meter omrijden, dwz om twee schappen en drie rijen heen. DAT is waar ik me aan erger...
Op woensdag 12 november 2003 14:58 schreef Grayburn het volgende:[..]
Hier niet hoor, mijn schoonmoeder doet de intakes voor dat soort meuk, en die wijst de zielepootjes gewoon de deur
.
quote:Ik hou het op "Hanggroepbejaarden"..
Op woensdag 12 november 2003 14:45 schreef Conflict het volgende:
Rolstoelterroristen zijn het!!!
quote:lieve schat, als je nou ook eens leest en niet subjectief bepaalde uitspraken oppikt, dan had je ook gelezen dat ik mij erger aan de actie van die meneer. De discussie is nu uitgelopen op scootmobielers in het algemeen. Deze meneer kon omrijden en hoefde niet perse met een hogere snelheid dan stapvoets een winkelrij te benaderen, dzw kort vlug snelheid maken en dan opeens hard remmen. Dat gebeurde namelijk.
Op woensdag 12 november 2003 15:02 schreef Spindizzy het volgende:[..]
Als jij werkelijk respect had voor mensen die slecht ter been zijn had je zonder zo te zeiken gewoon even twee keer opzij gegaan voor degene in de scootmobiel.
quote:en jij begrijpt mij ook, sterker nog, je ergert je nog meer dan ik
Op woensdag 12 november 2003 14:58 schreef Vlindur het volgende:
Als je in zo'n kar zit kun je toch wel gewoon doen?
Als je daar in zit kun hoef je toch niet overal voor?
Je hoeft andere mensen toch niet van hun sokken te rijden?Als iemand in zo'n kar ergens niet bij kan dan help ik gerust hoor,
Maar dat gecross en gedoe. kom op hej
quote:ja dat zal het zijn.... generalisatie he van sommige mensen...
Op woensdag 12 november 2003 15:03 schreef Grayburn het volgende:
En trouwens, als jij constant afgezeken word ooh daar heb je weer zo'n zielepoot met zijn scootmobieltje ga je vanzelf wel die aso's die niet aan de kant willen omver rijden, zou ik ook doen.
ik bedoel, dan rij je maar gelijk zo...
quote:dduuuhhhh, maar dan hoef je je nog! Niet! Zo! Te! Gedragen! In! Een! Doorsnee! Supermarkt!!!
Op woensdag 12 november 2003 15:06 schreef Debs het volgende:
Zit niet zo te zeuren! Die mensen zijn maar al te blij dat die dingen bestaan anders zouden ze heel de dag thuis zitten, nu kunnen ze er tenminste nog een beetje op uit.
Het gaat om dat ene incident maar de hele discussie wordt opgeblazen!!! Mijn God!!!!
Groeten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |